Lente?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Fijne lente allemaal
Wat een baggerweer... Dit zou de op twee na droogste maand van het jaar moeten worden.
Maart is vaak een nabijter:quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Fijne lente allemaal
Wat een baggerweer... Dit zou de op twee na droogste maand van het jaar moeten worden.
Man ik kan niet wachten om mezelf weer op te vreten dat het elke keer net niet lukt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:44 schreef Dven het volgende:
Het is nu nog blauw hier maar er komt een flinke pit met regen, hagel en onweer deze kant op. Hopen dat het niet net afzwaait !
[ afbeelding ]
Nee hoor, het schild is geactiveerdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Man ik kan niet wachten om mezelf weer op te vreten dat het elke keer net niet lukt.
En hij heeft t al in maart.
Waar woonde je ook alweer arnhomsk?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:52 schreef Dven het volgende:
Echt waar, geen druppel. En 20 kilometer verderop gaat het weer volledig los. Niet te geloven![]()
![]()
![]()
Nouja, in ieder geval de eerste 20 graden van de maand genoteerd. Ook wat waard
Staat in de OPquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer arnhomsk?
In dat gapende gat daar tussen al die regenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waar woonde je ook alweer arnhomsk?
...quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...
arnhomsk of bredask, schilden weet je wel
Op het dak van mijn ouderlijk huis zaten letterlijk van die holletjes waar ze dan in gingen zitten. Die waren daar ook voor bedoeld. Werd me verteldquote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooie beesten. Paar jaar terug had ik er eentje in huis
Arnhem heeft geen schild.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
...
arnhomsk of bredask, schilden weet je wel
Niet zo uitdrukkelijk als dat van breda, maar het is er zeker.quote:
Op wat voor termijn zie je dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Er gloort hoop als ik de voorspellingen zo zie. Niet dat het nou "lente" gaat worden, maar we gaan na komend weekend langzaam weer naar de 10 en misschien wel 10+ graden.
Hey, een kinderhand is snel gevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |