De lange termijn.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Op wat voor termijn zie je dat gebeuren dan?
Veel zilte neerslag in de vorm van tranen worden wel verwacht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:38 schreef Paul het volgende:
Gaat het veel regenen vanavond als ik in het stadion zit in Utrecht?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Veel zilte neerslag in de vorm van tranen worden wel verwacht.
Ik zag die windstoten even niet aankomen. Verraderlijke vlagen wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Vanmorgen sloeg de hagel zo hard op m'n raam dat het als wekker fungeerde.
Wie weet komt het uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De lange termijn.
Zoals ik zei, "er gloort hoop" meer ook niet.
[ afbeelding ]
Er zat een in de hal hier. En dat had mijn kat ook in de gaten...die vleermuis had geen kans tegenover hem. Maar ik heb het beestje kunnen vangen en buiten gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Op het dak van mijn ouderlijk huis zaten letterlijk van die holletjes waar ze dan in gingen zitten. Die waren daar ook voor bedoeld. Werd me verteld
En terecht, het is lente.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Wie weet komt het uit.
GFS laat iets hogere temperaturen zien vanaf 11 maart.
[ afbeelding ]
's Zomers belanden ze vaak hier in de winkel. Altijd weer een heel gevecht om ze te pakken te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2016 10:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zat een in de hal hier. En dat had mijn kat ook in de gaten...die vleermuis had geen kans tegenover hem. Maar ik heb het beestje kunnen vangen en buiten gezet.
Bienelientjee zit in jouw toekomstige regenquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Begon blauw, maar er komen nare luchten aan van zee
Nu komt er weer blauwe lucht aan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Bienelientjee zit in jouw toekomstige regen
Bienelientjee is je goed gezind.quote:
Gaat mooie foto's opleverenquote:
Hoe heb je die te pakken gekregen??quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
Ah, net bij het opruimen van m'n telefoon foto met vleermuis tegengekomen/offtopic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |