Lijkt wel of die warmte op het eind van de run elke run weer op dezelfde plek staatquote:
Ook het Iberisch Schiereiland vaak weer vrij koud. Opvallend wel.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 februari 2016 11:52 schreef Dven het volgende:
Volledig onbewolkt maar toch niet blauw. Hoop stof vanuit de sahara in de lucht. Balen!
Daarentegen waarschijnlijk wel een mooie zonsondergang dan
Vooralsnog met name beperkt tot Zuid-Italie en de Balkanquote:
Voorlopig blijft het te koud....quote:Op maandag 29 februari 2016 10:36 schreef NaturalScience het volgende:
Doe maar snel weg die kou! Tijd voor Lente!
* Koelkastje stapt in autoquote:Op maandag 29 februari 2016 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog met name beperkt tot Zuid-Italie en de Balkan
[ afbeelding ]
Best ga je naar de noordpool. Daar is het al tijden veel te warm naar normale omstandighedenquote:Op maandag 29 februari 2016 13:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het te koud....
Echt typisch dit weer... bijna de hele winter temps structureel te hoog en boven normaal, en zodra de lente aanbreekt duiken de temperaturen structureel naar onder normaalsuper tof
Waarschijnlijk is het daar op een gegeven moment warmer dan hier jaquote:Op maandag 29 februari 2016 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Best ga je naar de noordpool. Daar is het al tijden veel te warm naar normale omstandigheden
Kan me wel herinneren dat zoiets laatst voorgevallen was hier. Hier -18 en op Spitsbergen rond 0quote:Op maandag 29 februari 2016 14:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het daar op een gegeven moment warmer dan hier ja
Maar, vandaag (voorlopig de laatste, dan dan weer wel) een stralend zonnige dag
Waarom kijk je daar dan, als het je zo ergert allemaalquote:Op maandag 29 februari 2016 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Er is weer kans op een prutdekje en mijn god, als vliegen op de stront duiken ze erop op weerwoord
Vanmiddag achter het glas in de auto voelde je de zon goed. Heerlijkoptiefen met de kou nou
Vind ik altijd mooi zo'n sterrenluchtquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef bondage het volgende:
Het is helder, veel sterren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup, is inderdaad erg mooi. Gelukkig weinig lichtvervuiling hier in de uithoeken van Rolde, dit is precies wat ik zie als ik buiten staquote:Op maandag 29 februari 2016 21:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik altijd mooi zo'n sterrenlucht![]()
Temperatuur zakt er behoorlijk door...
[ afbeelding ]
Heel veelquote:Op maandag 29 februari 2016 21:11 schreef bondage het volgende:
Het is helder, veel sterren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |