quote:Van Gaal ruziet met de media over de vorm van Memphis
Manager Louis van Gaal heeft het in aanloop naar het Europa League-duel met FC Midtjylland met de pers aan de stok gekregen over Memphis Depay. De met zijn vorm tobbende Oranje-international is de hoop in bange dagen.
Door de vele blessures bij United hoopt Van Gaal dat onder anderen Memphis voor de nodige impulsen zorgt om tegen de Denen een nederlaag (2-1) uit het heenduel weg te poetsen. De opmerking van een journalist dat de Nederlandse aanvaller worstelt met het hoge tempo in de Premier League, schoot Van Gaal echter in het verkeerde keelgat. 'Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.'
De oefenmeester erkende dat Memphis nog niet zijn beste voetbal heeft gespeeld in Engeland. 'Hij moet zich aanpassen, daar ben ik het mee eens. Maar dat is niet alleen aan het tempo hier, maar ook aan andere situaties. Als mens in de Engelse cultuur en de Premier League.'
Memphis staat tegen de kampioen van Denemarken voor een zware taak, merkt Van Gaal op. 'Als ik de statistieken bekijk van Midtjylland, heeft het altijd van Engelse ploegen gewonnen', refereert hij aan de uitschakeling van Southampton eerder dit seizoen en een overwinning op Manchester City uit 2008. 'Ze spelen vanuit een goede organisatie en de spelers letten daarvanuit op alle details.'
Van Gaal vreest dat de opponent donderdagavond (21.05 uur) wel eens boven zichzelf kan uitstijgen. 'Ik was zelf geen goede voetballer, zoals jullie weten. Maar als ik voor volle stadions speelde, was ik altijd op mijn best. Ik denk dat veel jongens van Midtjylland zich verheugen op de grootste wedstrijd uit hun leven.'
RTL7 heeft nou eenmaal beperkingen, maar wel te zien op FOX Sportsquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Fenerbahce is een wedstrijd die er niet toe doet?
Ah thanks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
RTL7 heeft nou eenmaal beperkingen, maar wel te zien op FOX Sports
Geen idee nog of ik Lazio-Gala ga kijken, voorbeschouwing wel (topshow), maar de wedstrijd zelf is nog de vraag.quote:
Galatasaray is pure bagger dit jaar, Sneijder moet daar zo snel mogelijk weg. Lazio kan ik moeilijk inschatten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen idee nog of ik Lazio-Gala ga kijken, voorbeschouwing wel (topshow), maar de wedstrijd zelf is nog de vraag.
Lazio is ook drie keer niks. Waar zou Sneijder heen moeten dan? Welke club wil hem nog betalen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Galatasaray is pure bagger dit jaar, Sneijder moet daar zo snel mogelijk weg. Lazio kan ik moeilijk inschatten.
Naar Ajaxquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lazio is ook drie keer niks. Waar zou Sneijder heen moeten dan? Welke club wil hem nog betalen?
Sneijder wordt komende zomer 32, zie hem niet snel naar een topclub gaan in de top 5 competities. Naar een andere club ook niet, tenzij hij wat poen inlevert.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Naar AjaxMaar nee, hij zou bijvoorbeeld nog naar United kunnen gaan. Ik denk dat hij daar goed genoeg voor is. Of naar Spanje, zou ik hem ook wel weer zien spelen.
Ik niet. Maar goed, het is volledig zijn eigen keus natuurlijk. Maar als je je status wilt behouden kun je beter in Europa blijven. En die paar miljoen extra, tja. Geld zat heeft hij toch al.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sneijder wordt komende zomer 32, zie hem niet snel naar een topclub gaan in de top 5 competities. Naar een andere club ook niet, tenzij hij wat poen inlevert.
Ik denk zelf dat zijn volgende stap gewoon weer geld pakken wordt in de VS of zo. Zou ik ook gedaan hebben.
Nee, Haags.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat Italiaans voor Midtjylland?
Ja, sportief gezien wel natuurlijk. Het is alleen de vraag of hij dat ook denkt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar goed, het is volledig zijn eigen keus natuurlijk. Maar als je je status wilt behouden kun je beter in Europa blijven. En die paar miljoen extra, tja. Geld zat heeft hij toch al.
Ik denk eigenlijk van wel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, sportief gezien wel natuurlijk. Het is alleen de vraag of hij dat ook denkt.
Haha die ziet een hollywoodcarrière misschien wel zittenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Denk dat Yolanthe hier ook wel een rol speelt
Precies.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha die ziet een hollywoodcarrière misschien wel zittenDan is voetballen in de VS niet eens zo ondenkbaar.
Ik wacht nog steeds op de Van Persie-show, maar het valt weer eens tegen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 17:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor de Tanane show Maarten?
GGMM is er niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar Rene, Van Gaal stelt die selectie samen
Van Gaal kan er ook niet bijster veel aan doen dat zijn team bestaat uit beentjes van piepschuim.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar Rene, Van Gaal stelt die selectie samen
Wat een vet varken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM moet vast nog eerst zijn avondmaal verorberen.
Nee jij nietquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net een pizza gegeten. Ben ik ook een vet varken? #dtv
Van Gaal, Memphis en Blind. Daar geilen we op.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:25 schreef Nober het volgende:
21:05
Tottenham v Fiorentina (1-1)
Napoli v Villarreal (0-1)
FC Porto v Borussia Dortmund (0-2)
Dat je dan uitkomt op United v Midtjylland
quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van Gaal, Memphis en Blind. Daar geilen we op.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Marchetti; Bisevac, Lulic, Radu, Konko; Mauricio, Anderson, Parolo, Biglia, Milinkovic; Matri.
Muslera; Denayer, Hakan, Chedjou, Carole; Donk, Selçuk, Sabri, Sneijder; Yasin, Podolski.
De nummer 5 van Engeland tegen de nummer 3 van Denemarken, donderstraal een eind op joh.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van Gaal, Memphis en Blind. Daar geilen we op.
johquote:Op donderdag 25 februari 2016 18:29 schreef Nober het volgende:
[..]
De nummer 5 van Engeland tegen de nummer 3 van Denemarken, donderstraal een eind op joh.
Wat toch niet lukt. Lekker voor ze.quote:Op donderdag 25 februari 2016 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Napoli neemt deze onzin toch niet serieus. Lekker met Gabbiadini, Valdifiori en Mertens spelen. Die gooien alles op de titel.
Gelachen inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
''Galatasaray is Europese top.''
- Koert Westerman
Betwijfel momenteel zelfs of de Turkse clubs beter zijn dan de Nederlandse. Wat een afgrijselijk slecht voetbal wordt daar gespeeld.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Sneijder en Donk spelen er dus het is Europese top/subtop
Ze doen maar een dotje lijkt het.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Betwijfel momenteel zelfs of de Turkse clubs beter zijn dan de Nederlandse. Wat een afgrijselijk slecht voetbal wordt daar gespeeld.
PSV zou er zeker negen van de tien keer van winnen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelachen inderdaad.
Vraag me af of hij ook leuke dingen weet over het nationaal elftal van Bahrein.
Zijn wel ''beter'' vanwege al die versleten sterren die er rondlopen . Maar verder..quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Betwijfel momenteel zelfs of de Turkse clubs beter zijn dan de Nederlandse. Wat een afgrijselijk slecht voetbal wordt daar gespeeld.
Da's overdreven, maar ik denk wel dat ze er vaker van zouden winnen dan verliezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zou er zeker negen van de tien keer van winnen.
Ik weet wel dat hij Sneijder een mooiweervoetballer vindt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelachen inderdaad.
Vraag me af of hij ook leuke dingen weet over het nationaal elftal van Bahrein.
Al die Turkse voetballers... Pfff. Dat is echt een drama.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn wel ''beter'' vanwege al die versleten sterren die er rondlopen . Maar verder..
Hier ook .quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Al die Turkse voetballers... Pfff. Dat is echt een drama.
Waarom zou het overdreven zijn? Het is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's overdreven, maar ik denk wel dat ze er vaker van zouden winnen dan verliezen.
Net hersteld van knieproblemen en moet zich weer terugvechten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog vaste volgers van Lazio hier? Hoe doen Wesley en Kishnagod het?
De Boer afgelopen november nog: “Ricardo is echt een supertalent"
Saint Ettienequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die speelt waar ook alweer?
Toffe fotoquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah, de club van Johnny Rep
[ afbeelding ]
Weg met die vriendjes van Twentequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Schalleke gaat er ondertussen ook aan
Doen al een jaar of 13 maar watquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weg met die vriendjes van Twente
Scoort Huntelaar er een beetje op los?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Schalleke gaat er ondertussen ook aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scoort Huntelaar er een beetje op los?Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Hij kan alsnog een individuele actie maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?
Hm... De aanvoer is inderdaad waardeloos bij Schalke. Maar Huntelaar heeft ook nooit meer een flits van individuele klasse in huis. Vroeger kon hij zelf nog weleens wat creëren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?
Maak je geen zorgen. In Madrid zullen de boertjes een pak slaag krijgen en kan je weer kankeren op Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PSVCL het volgende:
Wat saai dit , zeker na die CL pot van gister.
"Wilfred, je bent toch wel met mijn eens"quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer naar VI.
Gewoon grote negers van 2.10 scouten in de Franse 2e liga. Jatochquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer naar VI.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
Brullende verdedigers hebben we nodig.
[ afbeelding ]
Carrick centraalquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United XI vs. FC Midtjylland: S. Romero; Varela, Carrick, Blind, Riley; Schneiderlin, Herrera; Lingard, Mata, Memphis; Martial.
Stamquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Woest moeten ze zijn!
Jan-Joost voelt zich geweldig nu hij wekelijks 2,2 miljoen mensen naar SBS6 trekt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
Blind speelt dus United is leuk.
Jan Joost
Memphis goedpraten etcquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
Blind speelt dus United is leuk.
Jan Joost
Dat was goddelijk, die supporters aan het zwemmenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:03 schreef tralalala het volgende:
Frankrijk - Oekraine toen met dat noodweer tijdens EURO2012
Man United's defence vs. FC Midtjylland:quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker nadat je gisteren die bagger van de CL heb moeten aanschouwen.
Wat een vreselijk slechte wedstrijd was dat inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De EL is idd een ander niveau!quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Galatasaray is wel extreem matig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wat goals is ook wel weer fijn na gister.
Viel me ook op. Sinds wanneer is Gala een grote club?quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
'Het zou zomaar kunnen, het grote Galatasaray Europees uitgeschakeld'
Wat.
Sneijder en Donk spelen er dus Koert gaat dan overdrijvenquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Viel me ook op. Sinds wanneer is Gala een grote club?
Geen idee, spelen eigenlijk alleen maar spelers die allang op hun retour zijn zoals Sneijder.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Viel me ook op. Sinds wanneer is Gala een grote club?
SOWquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, spelen eigenlijk alleen maar spelers die allang op hun retour zijn zoals Sneijder.
In de finale van het wereldkampioenschap probeerde hij het vanaf de aftrap.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Is het te verSneijder zou zijn zo'n vrije trap nog van 50 meter op doel schieten.
Sneijder was eigenlijk alleen in 2010 leuk. Onterecht een heldenstatus hier.quote:
Dat was inderdaad een belachelijke actie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de finale van het wereldkampioenschap probeerde hij het vanaf de aftrap.
Daar was ik heel dankbaar voor.
Wat zou de verste afstand zijn waarvan Sneijder ooit gescoord heeft? Denk niet verder dan 20 meter eigenlijk. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Is het te verSneijder zou zijn zo'n vrije trap nog van 50 meter op doel schieten.
Jammer dat je als Nederlands Elftal-fan niet op de hoogte bent van prestaties van Wesley.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zou de verste afstand zijn waarvan Sneijder ooit gescoord heeft? Denk niet verder dan 20 meter eigenlijk. Kun je nagaan.
Breng me op de hoogtequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je als Nederlands Elftal-fan niet op de hoogte bent van prestaties van Wesley.
Is er geen youtube-compilatie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Breng me op de hoogteJij weet vast wat zijn verste afstand is.
Ik weet het ook niet, maar hij heeft zeker in de topper tegen Fener ooit een joekel van een gol gemaakt en dat was niet van 20 meter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Breng me op de hoogteJij weet vast wat zijn verste afstand is.
Ik was al even aan het zoeken, maar heb nog niets kunnen vinden.quote:
Heb het meteen even opgezocht. Je hebt gelijk, die was wel iets verder. Maar niet zover als die vrije trap van zojuist.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar hij heeft zeker in de topper tegen Fener ooit een joekel van een gol gemaakt en dat was niet van 20 meter.
Houdbaar.quote:
Die van net was verderquote:
Behalve Juninho natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die van net was verderNouja, non-discussie ook. Punt is meer dat de kans dat je van die afstand scoort gewoon nihil is.
Mooie goals.quote:
doe ik dagelijks in FIFA manquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die van net was verderNouja, non-discussie ook. Punt is meer dat de kans dat je van die afstand scoort gewoon nihil is.
Die man was een God met vrije trappen, das leuk compilaties kijken. Pirlo leerde het van hem.quote:
Bij het zoeken naar goals van Sneijder kwam ik veel Fifa filmpjes tegenquote:
Fifa 15 was een bazen fifa, elke longshot ging erinquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij het zoeken naar goals van Sneijder kwam ik veel Fifa filmpjes tegen.
Hihihihiquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BANANEN ZIJN GEZOND, ADAM EN EVA IN HUN BLOTE..
Ik had vroeger een jongen in de klas die Hassan heette.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet altijd lachen om de naam Hassan.
Kocht?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vroeger een jongen in de klas die Hassan heette.
Toen zongen we altijd Hassan heeft een nieuwe jassan kocht ie bij de zeeman.![]()
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
*gejat bij Zeemanquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zongen we altijd Hassan heeft een nieuwe jassan kocht ie bij de zeeman.![]()
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Ik had ook al geen idee...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Die bank
Het zit United ook niet mee hé..
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Wauw, wij ook. Damn, the memories.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Dit liedje ken ik, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Ben benieuwd of Memphis dan scoortquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bestuur er uit, rvc er uit, Gio er uit.
Jij natuurlijk giechelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Nee, dan waren wij in Amersfoort toch net even wat toffer.
Wij zongen, pas gejat bij Zeeman, kaartje hangt er aan.
Nou, dan had je die Hassan eens moeten zien joh, boos dat ie was.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Nee, dan waren wij in Amersfoort toch net even wat toffer.
Wij zongen, pas gejat bij Zeeman, kaartje hangt er aan.
Nou, dan had je die Hassan eens moeten zien joh, boos dat ie was.
haha bezemquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:07 schreef Caland het volgende:
Al gingen we ook aan de deur bij Hassan om heel hard PKK OCALAN door de brievenbus te schreeuwen.
Dat was wat minder links.
Regelmatig moeder achter ons aan met bezem.
Thug life.
Offtopic bij Manchester United is gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het gaat een beetje heel erg offtopic, grijp in!11!1!
Je hebt je goed hersteld mod, klassequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Offtopic bij Manchester United is gerechtvaardigd.
Gisteren heeft hij Sunri5e ook al weggejaagd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je hebt je goed hersteld mod, klasse
Wat een kwal is dat, ik gun niemand een ban behalve Sunrisequote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij Sunri5e ook al weggejaagd.
Ik ben fan van Stijn.
Goede scheidsrechters fluiten in de geest van de wedstrijd. Stijn modt in de geest van het topic.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Offtopic bij Manchester United is gerechtvaardigd.
Vind je je sig niet een beetje verouderd?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede scheidsrechters fluiten in de geest van de wedstrijd. Stijn modt in de geest van het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |