Hij kan alsnog een individuele actie maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?
Hm... De aanvoer is inderdaad waardeloos bij Schalke. Maar Huntelaar heeft ook nooit meer een flits van individuele klasse in huis. Vroeger kon hij zelf nog weleens wat creëren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?
Maak je geen zorgen. In Madrid zullen de boertjes een pak slaag krijgen en kan je weer kankeren op Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PSVCL het volgende:
Wat saai dit , zeker na die CL pot van gister.
"Wilfred, je bent toch wel met mijn eens"quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer naar VI.
Gewoon grote negers van 2.10 scouten in de Franse 2e liga. Jatochquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer naar VI.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
Brullende verdedigers hebben we nodig.
[ afbeelding ]
Carrick centraalquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United XI vs. FC Midtjylland: S. Romero; Varela, Carrick, Blind, Riley; Schneiderlin, Herrera; Lingard, Mata, Memphis; Martial.
Stamquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Woest moeten ze zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |