Zijn wel ''beter'' vanwege al die versleten sterren die er rondlopen . Maar verder..quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Betwijfel momenteel zelfs of de Turkse clubs beter zijn dan de Nederlandse. Wat een afgrijselijk slecht voetbal wordt daar gespeeld.
Da's overdreven, maar ik denk wel dat ze er vaker van zouden winnen dan verliezen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zou er zeker negen van de tien keer van winnen.
Ik weet wel dat hij Sneijder een mooiweervoetballer vindt.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelachen inderdaad.
Vraag me af of hij ook leuke dingen weet over het nationaal elftal van Bahrein.
Al die Turkse voetballers... Pfff. Dat is echt een drama.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn wel ''beter'' vanwege al die versleten sterren die er rondlopen . Maar verder..
Hier ook .quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Al die Turkse voetballers... Pfff. Dat is echt een drama.
Waarom zou het overdreven zijn? Het is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's overdreven, maar ik denk wel dat ze er vaker van zouden winnen dan verliezen.
Net hersteld van knieproblemen en moet zich weer terugvechten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog vaste volgers van Lazio hier? Hoe doen Wesley en Kishnagod het?
De Boer afgelopen november nog: “Ricardo is echt een supertalent"
Saint Ettienequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die speelt waar ook alweer?
Toffe fotoquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ah, de club van Johnny Rep
[ afbeelding ]
Weg met die vriendjes van Twentequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Schalleke gaat er ondertussen ook aan
Doen al een jaar of 13 maar watquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weg met die vriendjes van Twente
Scoort Huntelaar er een beetje op los?quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Schalleke gaat er ondertussen ook aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Scoort Huntelaar er een beetje op los?Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Hij kan alsnog een individuele actie maken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?
Hm... De aanvoer is inderdaad waardeloos bij Schalke. Maar Huntelaar heeft ook nooit meer een flits van individuele klasse in huis. Vroeger kon hij zelf nog weleens wat creëren.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat kan een spits doen in een ploeg die zo ongelofelijk slecht speelt ?
Maak je geen zorgen. In Madrid zullen de boertjes een pak slaag krijgen en kan je weer kankeren op Ajax.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:29 schreef PSVCL het volgende:
Wat saai dit , zeker na die CL pot van gister.
"Wilfred, je bent toch wel met mijn eens"quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer naar VI.
Gewoon grote negers van 2.10 scouten in de Franse 2e liga. Jatochquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet meer naar VI.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
Brullende verdedigers hebben we nodig.
[ afbeelding ]
Carrick centraalquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United XI vs. FC Midtjylland: S. Romero; Varela, Carrick, Blind, Riley; Schneiderlin, Herrera; Lingard, Mata, Memphis; Martial.
Stamquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:59 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Woest moeten ze zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |