Bij het zoeken naar goals van Sneijder kwam ik veel Fifa filmpjes tegenquote:
Fifa 15 was een bazen fifa, elke longshot ging erinquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij het zoeken naar goals van Sneijder kwam ik veel Fifa filmpjes tegen.
Hihihihiquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BANANEN ZIJN GEZOND, ADAM EN EVA IN HUN BLOTE..
Ik had vroeger een jongen in de klas die Hassan heette.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet altijd lachen om de naam Hassan.
Kocht?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vroeger een jongen in de klas die Hassan heette.
Toen zongen we altijd Hassan heeft een nieuwe jassan kocht ie bij de zeeman.![]()
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
*gejat bij Zeemanquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zongen we altijd Hassan heeft een nieuwe jassan kocht ie bij de zeeman.![]()
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Ik had ook al geen idee...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Die bank
Het zit United ook niet mee hé..
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Wauw, wij ook. Damn, the memories.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Dit liedje ken ik, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |