Die van net was verderquote:
Behalve Juninho natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die van net was verderNouja, non-discussie ook. Punt is meer dat de kans dat je van die afstand scoort gewoon nihil is.
Mooie goals.quote:
doe ik dagelijks in FIFA manquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die van net was verderNouja, non-discussie ook. Punt is meer dat de kans dat je van die afstand scoort gewoon nihil is.
Die man was een God met vrije trappen, das leuk compilaties kijken. Pirlo leerde het van hem.quote:
Bij het zoeken naar goals van Sneijder kwam ik veel Fifa filmpjes tegenquote:
Fifa 15 was een bazen fifa, elke longshot ging erinquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bij het zoeken naar goals van Sneijder kwam ik veel Fifa filmpjes tegen.
Hihihihiquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BANANEN ZIJN GEZOND, ADAM EN EVA IN HUN BLOTE..
Ik had vroeger een jongen in de klas die Hassan heette.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet altijd lachen om de naam Hassan.
Kocht?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had vroeger een jongen in de klas die Hassan heette.
Toen zongen we altijd Hassan heeft een nieuwe jassan kocht ie bij de zeeman.![]()
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
*gejat bij Zeemanquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen zongen we altijd Hassan heeft een nieuwe jassan kocht ie bij de zeeman.![]()
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Ik had ook al geen idee...quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Doublepain het volgende:
Die bank
Het zit United ook niet mee hé..
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Wauw, wij ook. Damn, the memories.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Dit liedje ken ik, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot zover deze anekdote.
Ben benieuwd of Memphis dan scoortquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bestuur er uit, rvc er uit, Gio er uit.
Jij natuurlijk giechelen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Nee, dan waren wij in Amersfoort toch net even wat toffer.
Wij zongen, pas gejat bij Zeeman, kaartje hangt er aan.
Nou, dan had je die Hassan eens moeten zien joh, boos dat ie was.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Nee, dan waren wij in Amersfoort toch net even wat toffer.
Wij zongen, pas gejat bij Zeeman, kaartje hangt er aan.
Nou, dan had je die Hassan eens moeten zien joh, boos dat ie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |