Dat was inderdaad een belachelijke actie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de finale van het wereldkampioenschap probeerde hij het vanaf de aftrap.
Daar was ik heel dankbaar voor.
Wat zou de verste afstand zijn waarvan Sneijder ooit gescoord heeft? Denk niet verder dan 20 meter eigenlijk. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Is het te verSneijder zou zijn zo'n vrije trap nog van 50 meter op doel schieten.
Jammer dat je als Nederlands Elftal-fan niet op de hoogte bent van prestaties van Wesley.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zou de verste afstand zijn waarvan Sneijder ooit gescoord heeft? Denk niet verder dan 20 meter eigenlijk. Kun je nagaan.
Breng me op de hoogtequote:Op donderdag 25 februari 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je als Nederlands Elftal-fan niet op de hoogte bent van prestaties van Wesley.
Is er geen youtube-compilatie.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Breng me op de hoogteJij weet vast wat zijn verste afstand is.
Ik weet het ook niet, maar hij heeft zeker in de topper tegen Fener ooit een joekel van een gol gemaakt en dat was niet van 20 meter.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Breng me op de hoogteJij weet vast wat zijn verste afstand is.
Ik was al even aan het zoeken, maar heb nog niets kunnen vinden.quote:
Heb het meteen even opgezocht. Je hebt gelijk, die was wel iets verder. Maar niet zover als die vrije trap van zojuist.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar hij heeft zeker in de topper tegen Fener ooit een joekel van een gol gemaakt en dat was niet van 20 meter.
Houdbaar.quote:
Die van net was verderquote:
Behalve Juninho natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die van net was verderNouja, non-discussie ook. Punt is meer dat de kans dat je van die afstand scoort gewoon nihil is.
Mooie goals.quote:
doe ik dagelijks in FIFA manquote:Op donderdag 25 februari 2016 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die van net was verderNouja, non-discussie ook. Punt is meer dat de kans dat je van die afstand scoort gewoon nihil is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |