SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel ja geef me nog een schop naquote:Op zondag 21 februari 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Zo jij opent topics sneller dan dat ik klaar kom
Het ligt niet aan jou, het ligt aan Frass.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wel ja geef me nog een schop na
Ben het hier mee eens en die muts staat dat varken wel goedquote:
Laz hebben veelal grote neuzen inderdaad maar er zitten ook echte knappe tussen vind ik. Nee, verbaas me dan ook wel eens over zestienjarigen met volle baarden enzo maar dat vind je zeker mannelijk of niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zijn lelijk, daar kijk ik niet naar.Ben je ook zo harig zoals de meeste Turkse mannen?
Doe maarquote:Op zondag 21 februari 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Montelly heb je verstand van eten en zo ja mag ik je wat vragen?
doe je er zo lang over?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Zo jij opent topics sneller dan dat ik klaar kom
Dagje ouder hequote:
gemene sneer naar dpquote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die demonstreren zijn zo vermoeiend he, ga gewoon werken of zo.
Gemelkt?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten haar uiers gemelkt worden?
dp is te lui om te demonstreren en werken, daar moet je respect voor hebben.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp is te lui om te demonstreren en werken, daar moet je respect voor hebben.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef zeer het volgende:
[..]
die demonstreert al jaren hoe je niet kunt werken
dp begrijpt het leven tenminstequote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dp is te lui om te demonstreren en werken, daar moet je respect voor hebben.
Ga ik NU doenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon keihard schreeuwen dat het nu mooi is geweest en ophangen
Vooral hoe het laatste restje lucht uit hun longen komt terwijl ze wat bloed omhoog gorgelen.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Af en toe iemands stem horen is wel leuk ;$$$$
Net zoals Nielsquote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dp begrijpt het leven tenminste
kan niet wachten om morgen weer te presterenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dp begrijpt het leven tenminste
HHAHAHAquote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vooral hoe het laatste restje lucht uit hun longen komt terwijl ze wat bloed omhoog gorgelen.
Leven voor de werkweek.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan niet wachten om morgen weer te presteren
nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Af en toe iemands stem horen is wel leuk ;$$$$
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moeten haar uiers gemelkt worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]Tering, dubbele spoiler plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee man we hebben een nieuw lab gebouwd... volledig autonoomquote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leven voor de werkweek.Heb je je busjes nu al gevonden?
[..]zou jij je vriend/man laten proeven t.z.t?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
homoquote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, dubbele spoiler pls
ja lekker je baas wanken tochquote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan niet wachten om morgen weer te presteren
[..]GVD DIT IS ZO HARAM...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WAT KIJK JE ALLEMAAL ZO OVERSEKST GVD.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
wanneer kom je die firs nou brengenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee man we hebben een nieuw lab gebouwd... volledig autonoom
Ja je liep net nog te klagen dat werk te veel tijd kostquote:
hij staat met de andere drugsdealers en junks naast de ingang van Maastricht CSquote:Op zondag 21 februari 2016 20:58 schreef zeer het volgende:
waarom post dp overdag niet meer eigenlijk?
ik was srsquote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
hij staat met de andere drugsdealers en junks naast de ingang van Maastricht CS
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef zeer het volgende:
[..]
zou jij je vriend/man laten proeven t.z.t?
[..]mijn zus deed dit altijd bij mij als ze me vervelend vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Crip ook, die verzorgt de lunch daar voor die gastenquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je onder spuiten met d'r eigen melk?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
mijn zus deed dit altijd bij mij als ze me vervelend vond
Hoezo is dit oversekst :s is gewoon voorstralenquote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
GVD DIT IS ZO HARAM...![]()
WAT KIJK JE ALLEMAAL ZO OVERSEKST GVD.
Wtf?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
what ever je dan kan gebruiken om co2 in ga vast te stellenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben geen ftirs... rommel
Ja. Als we nou gewoon naar 30 urige werkweek gaan hebben werklozen ook weer wat te doen en de rest wat meer vrije tijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja je liep net nog te klagen dat werk te veel tijd kost
Nu zullen we geen namen noemen maar het komt door Ash, NG en Opso.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP vindt SC niet meer zo leuk denk
ppm of vol%quote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
what ever je dan kan gebruiken om co2 in ga vast te stellen
wat ik net zeiquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
dus nu houdt 'ie zich voornamelijk bezig met...?
Gamen denk ik gewoonquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
dus nu houdt 'ie zich voornamelijk bezig met...?
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Inventief welquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee haar melk op mij spuiten tering chai
lik je het dan van jezelf af?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee haar melk op mij spuiten tering chai
mooi zo, geen plek voor gutmenschen hierquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP vindt SC niet meer zo leuk denk
Hoeveel bedraagt een bijstandsuitkering tegenwoordig?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja lekker je baas wanken toch
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveel bedraagt een bijstandsuitkering tegenwoordig?
Wie zou hier nog werken als je zonder te werken drieduizend netto in de maand krijgt zonder te werken op de een of andere manier srs?
Je moet wel af en toe wietplanten of zo knippen, anders kun je geen 2 pakjes per dag roken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wie zou hier nog werken als je zonder te werken drieduizend netto in de maand krijgt zonder te werken op de een of andere manier srs?
Moedermelk is wel zoet.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizarre straf.
Toch wel slightly aroused.
Onzin ik en DP zijn matties hij zette me zelf nog in de OP.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu zullen we geen namen noemen maar het komt door Ash, NG en Opso.
als dat zo veel was zou ik wel accuut stoppen jaquote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oke w8quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
stuur eens snap van je asser terug dan
gwn uit flesje geproefdquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet ik, wel 's gelezen. Hoe weet jij dit? Ook echt geproefd toen
?
Catkiller is een beetje dwars vanaaf. Laat hem maarquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Onzin ik en DP zijn matties hij zette me zelf nog in de OP.
Ah okee, jouw logica is dusquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Onzin ik en DP zijn matties hij zette me zelf nog in de OP.
Als ze me 1500 p/m zouden geven zou ik al stoppen. Kies ik een eilandje uit in Azie en back to basic.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo veel was zou ik wel accuut stoppen ja
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Catkiller is een beetje dwars vanaaf. Laat hem maar
Lkkrste trio everquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu zullen we geen namen noemen maar het komt door Ash, NG en Opso.
zodra je naar het buitenland gaat heb je geen recht uitkering naar mijn meningquote:Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ze me 1500 p/m zouden geven zou ik al stoppen. Kies ik een eilandje uit in Azie en back to basic.
Waarom was ik zo dom om die twee vragen in dezelfde post te stellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe wietplanten of zo knippen, anders kun je geen 2 pakjes per dag roken.
dit sowieso, vraag het daar maar aanquote:Op zondag 21 februari 2016 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra je naar het buitenland gaat heb je geen recht uitkering naar mijn mening
Zie hierboven.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo veel was zou ik wel accuut stoppen ja
Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra je naar het buitenland gaat heb je geen recht uitkering naar mijn mening
heh wat?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom was ik zo dom om die twee vragen in dezelfde post te stellen.
Nee maar srs heb iets gedaan met mn geld gedaan waardoor ik nu een X bedrag per maand binnenkrijg en als ik dat opnieuw doe met hetzelfde ingelegde bedrag X2 krijg, vraag me af wat je nou echt hebt aan meer dan drieduizend per maand.
Het is dat jij het zegt, naar jou luister ik altijd want Oostblok united enzo tochquote:Op zondag 21 februari 2016 21:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Catkiller is een beetje dwars vanaaf. Laat hem maar
We hebben ook BB gesprekken hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah okee, jouw logica is dus
'Ik ben matties met degene die mij in OP zet ongeacht hoe kut hij/zij verder ook doet'
ja ik steun je hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, naar jou luister ik altijd want Oostblok united enzo toch.
nederlands sociaal stelsel. Dus het geld wat je krijgt moet je ook in nederland uitgeven zodat onze economie het weer terug krijgtquote:
Ben jij nou man of vrouw en amerikaans of tatta of turk of suri of van mars of venusquote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, naar jou luister ik altijd want Oostblok united enzo toch.
Hoe oud ben je dan? Naar Azie back to basic lijkt me niets btw.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ze me 1500 p/m zouden geven zou ik al stoppen. Kies ik een eilandje uit in Azie en back to basic.
In Nederland hou je maar een woning bezet waar makkelijk een vluchtelingengezin inkan.quote:
die mogen ook naar azie..quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Nederland hou je maar een woning bezet waar makkelijk een vluchtelingengezin inkan.
Liever niet. Nah. Ik wil nog wel even verderdiscussieren maar het is bedtijd.quote:
Ik heb een bepaald bedrag ingelegd en daaruit krijg ik een bepaald rendement als ik het ingelegde bedrag verdubbel hoef ik in principe niet meer te werken maar vraag me af of drieduizend nou wel zo veel is.quote:
Ik woon niet in Nederland maar betaal er wel inkomstenbelasting. Wat vind je daar dan van?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlands sociaal stelsel. Dus het geld wat je krijgt moet je ook in nederland uitgeven zodat onze economie het weer terug krijgt
Wil je srs weten? Zo ja dan stuur ik wel even DM.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij nou man of vrouw en amerikaans of tatta of turk of suri of van mars of venus
Stuur maar.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wil je srs weten? Zo ja dan stuur ik wel even DM.
Nee, vertel?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe ken je die grap van hem over kip en racisten?
Kom naar mn restaurant.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb trouwens viesveel zin in pizza alleen ik krijg het denk ik echt niet in m'n eentje op.
Pizzadaten anyone?
dit gaat niet werken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb trouwens viesveel zin in pizza alleen ik krijg het denk ik echt niet in m'n eentje op.
Pizzadaten anyone?
Je bent zelf een poeltje oliequote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
restaurantpizza vind ik grotendeels matig, altijd een poeltje olie op pizza zelf
Heb geen enkele dm dit keer #lonerquote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut heb je het echt niet ontvangen? Wacht even ga even op pc.
Ja want jij eet er 2quote:
daarom moet ik wel hardlopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb geen enkele dm dit keer #loner
[..]
Ja want jij eet er 2
Ik ben omega 6 oliequote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent zelf een poeltje olie
veel niet, maar zat om relaxt van te levenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald bedrag ingelegd en daaruit krijg ik een bepaald rendement als ik het ingelegde bedrag verdubbel hoef ik in principe niet meer te werken maar vraag me af of drieduizend nou wel zo veel is.
werd jij maar eens zeiknat.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja hardlopen, zeiknat worden enzo
gatver, viespeuk.quote:
hehehehquote:Op zondag 21 februari 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit hier nu echt met mond vol tanden... man man man man man
Het is geen Italiaans restaurant he maar gewoon Turks.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
restaurantpizza vind ik grotendeels matig, altijd een poeltje olie op pizza zelf
Beiden even matigquote:Op zondag 21 februari 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is geen Italiaans restaurant he maar gewoon Turks.
Wel vier vestigingen en een van de eersten in Nederland die doner verkochtten ipv shoarma.
Ik volg bijna geen Nederlandse YouTubers die zijn saai.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt Crip.. Dat jij zulke filmpjes vindt op youtube... Ik wed dat jij zowat meeste filmpjes hebt gezien van alle Nederlanders op youtube
maak jij ze beter?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wow..so so hirlakquote:Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn kat wil mn pizzaja ze eet tomatenpuree gedeelte zegma
Ik hou van baarden ja..quote:Op zondag 21 februari 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Laz hebben veelal grote neuzen inderdaad maar er zitten ook echte knappe tussen vind ik. Nee, verbaas me dan ook wel eens over zestienjarigen met volle baarden enzo maar dat vind je zeker mannelijk of niet?
Wat vind je hiervan?quote:
Jijquote:
srs wtfquote:
Ik doelde op aantal filmpjes, ongeacht onderwerp, maker oid vergeleken met andere nederlanders zoals ik... Ik kijk echt heel weinig, maar jij kijkt misschien wel honderden per dagquote:Op zondag 21 februari 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik volg bijna geen Nederlandse YouTubers die zijn saai.
Oh zo bedoel je, ik ben echt meer van YouTube dan echt films of series kijken. Ben volgens mij geabonneerd op 380 kanalen ofzo. Niet dat ik ze allemaal elke video volg maar ik heb wel echt een paar YouTubers die ik elke dag check. ;squote:Op zondag 21 februari 2016 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doelde op aantal filmpjes, ongeacht onderwerp, maker oid vergeleken met andere nederlanders zoals ik... Ik kijk echt heel weinig, maar jij kijkt misschien wel honderden per dag
Ik hou van haar en haar troll videos.quote:
Teringquote:Op zondag 21 februari 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je, ik ben echt meer van YouTube dan echt films of series kijken. Ben volgens mij geabonneerd op 380 kanalen ofzo. Niet dat ik ze allemaal elke video volg maar ik heb wel echt een paar YouTubers die ik elke dag check. ;s
Jij hebt toch ook zulke fatty titsquote:Op zondag 21 februari 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik zal wel raar zijn maar ik vind haar borsten srs geil.
Ik heb ook fatty tits,maar zij heeft wel groter dan ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook zulke fatty tits
Ze heeft wel een stem die bij haar uiterlijk past.quote:
Ja klopt maar vind je behaard op het lichaam ook echt een pluspunt?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hou van baarden ja..![]()
Maar je doet alsof ik dat een must vind. Helemaal niet. Gaat om het totaalplaatje en dat vindt iedere vrouw. ;
[..]
Wat vind je hiervan?
https://docs.google.com/s(...)/edit?hl=en_US#gid=0
[..]
Jij!
[..]
srs wtf
Borsthaar is wel ok.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja klopt maar vind je behaard op het lichaam ook echt een pluspunt?
Wat eet je dan zoal?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van vleesgerechten
Hh alles van mijquote:Op zondag 21 februari 2016 21:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel even lahmacundaten
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
Crip ik zal wel raar zijn maar ik vind haar borsten srs geil.
kun je nog langwachtenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bel je me als je ook zo'n figuur hebt?
Hoerezonen ik heb net de s6 gehaaldquote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi toestel die S7 Edge
Heb net mn kip gemaakt, alle groentes gewassen en ga het eens een weekje proberen. Al doe ik dan wel wat fruit extra ipv die ene kut appelquote:
ja laat mij ook zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net mn kip gemaakt, alle groentes gewassen en ga het eens een weekje proberen. Al doe ik dan wel wat fruit extra ipv die ene kut appel![]()
SNAP ME ETEN DAN
Is goed, controle houdt mij wel scherpquote:Op zondag 21 februari 2016 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja laat mij ook zien.
ga trouwens alshet goed is dansen. gwn legit dansen.
Hiphop bij de dansschoolquote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is goed, controle houdt mij wel scherp![]()
Waar ga je dansen wat voor?
Doe nou niehiettttttttttttttttttttt daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[ afbeelding ]
Opso je krijgt zo het orgineel.
wat is deze?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen I think, weet nog niet welke dansschool ik wil pakken dus ff uitzoekenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow cool! Ga je alleen of met iemand?
Wait wut hoezo?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe nou niehiettttttttttttttttttttt daar ga je spijt van krijgen
Ben jij dat Ashie? Wat cutequote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
Link: http://imgur.com/Ua7iDaP
Bruine schoenen dragen onder een pak.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
Ik vind die obligates echt super leukquote:Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen I think, weet nog niet welke dansschool ik wil pakken dus ff uitzoeken
Dit is Fok. Elke prive gegeven wordt 10000000000 x herhaald.quote:
omg it's a boyquote:Op zondag 21 februari 2016 21:48 schreef Ashqelon het volgende:
Opso weet niet wat ze wil joh die heeft zo'n One Direction ventje in een blaadje zien staan en denkt dat dat het is met haar 14-jarige onschuldigheid.quote:
Is niet m'n eigen kleding heb even geleent toen want moest toen snel ergens naartoe in pak dus kon even niet anders.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Bruine schoenen dragen onder een pak.
Door dat blonde varkentje van net zeker?quote:
geleentquote:Op zondag 21 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is niet m'n eigen kleding heb even geleent toen want moest toen snel ergens naartoe in pak dus kon even niet anders.
Opso is jong en nog niet helemaal geil. Zodra ze geil is gaat ze anders denken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opso weet niet wat ze wil joh die heeft zo'n One Direction ventje in een blaadje zien staan en denkt dat dat het is met haar 14-jarige onschuldigheid.
Ben 12 bitchquote:Op zondag 21 februari 2016 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Opso weet niet wat ze wil joh die heeft zo'n One Direction ventje in een blaadje zien staan en denkt dat dat het is met haar 14-jarige onschuldigheid.
Hoe was jouw smaak vroegerquote:Op zondag 21 februari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso is jong en nog niet helemaal geil. Zodra ze geil is gaat ze anders denken.
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso is jong en nog niet helemaal geil. Zodra ze geil is gaat ze anders denken.
Oké volgende keer beter a mattie.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Is niet m'n eigen kleding heb even geleent toen want moest toen snel ergens naartoe in pak dus kon even niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |