quote:Op zondag 21 februari 2016 21:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Catkiller is een beetje dwars vanaaf. Laat hem maar
Lkkrste trio everquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu zullen we geen namen noemen maar het komt door Ash, NG en Opso.
zodra je naar het buitenland gaat heb je geen recht uitkering naar mijn meningquote:Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ze me 1500 p/m zouden geven zou ik al stoppen. Kies ik een eilandje uit in Azie en back to basic.
Waarom was ik zo dom om die twee vragen in dezelfde post te stellen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet wel af en toe wietplanten of zo knippen, anders kun je geen 2 pakjes per dag roken.
dit sowieso, vraag het daar maar aanquote:Op zondag 21 februari 2016 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra je naar het buitenland gaat heb je geen recht uitkering naar mijn mening
Zie hierboven.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo veel was zou ik wel accuut stoppen ja
Waarom niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra je naar het buitenland gaat heb je geen recht uitkering naar mijn mening
heh wat?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Waarom was ik zo dom om die twee vragen in dezelfde post te stellen.
Nee maar srs heb iets gedaan met mn geld gedaan waardoor ik nu een X bedrag per maand binnenkrijg en als ik dat opnieuw doe met hetzelfde ingelegde bedrag X2 krijg, vraag me af wat je nou echt hebt aan meer dan drieduizend per maand.
Het is dat jij het zegt, naar jou luister ik altijd want Oostblok united enzo tochquote:Op zondag 21 februari 2016 21:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Catkiller is een beetje dwars vanaaf. Laat hem maar
We hebben ook BB gesprekken hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah okee, jouw logica is dus
'Ik ben matties met degene die mij in OP zet ongeacht hoe kut hij/zij verder ook doet'
ja ik steun je hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, naar jou luister ik altijd want Oostblok united enzo toch.
nederlands sociaal stelsel. Dus het geld wat je krijgt moet je ook in nederland uitgeven zodat onze economie het weer terug krijgtquote:
Ben jij nou man of vrouw en amerikaans of tatta of turk of suri of van mars of venusquote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, naar jou luister ik altijd want Oostblok united enzo toch.
Hoe oud ben je dan? Naar Azie back to basic lijkt me niets btw.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als ze me 1500 p/m zouden geven zou ik al stoppen. Kies ik een eilandje uit in Azie en back to basic.
In Nederland hou je maar een woning bezet waar makkelijk een vluchtelingengezin inkan.quote:
die mogen ook naar azie..quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Nederland hou je maar een woning bezet waar makkelijk een vluchtelingengezin inkan.
Liever niet. Nah. Ik wil nog wel even verderdiscussieren maar het is bedtijd.quote:
Ik heb een bepaald bedrag ingelegd en daaruit krijg ik een bepaald rendement als ik het ingelegde bedrag verdubbel hoef ik in principe niet meer te werken maar vraag me af of drieduizend nou wel zo veel is.quote:
Ik woon niet in Nederland maar betaal er wel inkomstenbelasting. Wat vind je daar dan van?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nederlands sociaal stelsel. Dus het geld wat je krijgt moet je ook in nederland uitgeven zodat onze economie het weer terug krijgt
Wil je srs weten? Zo ja dan stuur ik wel even DM.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij nou man of vrouw en amerikaans of tatta of turk of suri of van mars of venus
Stuur maar.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wil je srs weten? Zo ja dan stuur ik wel even DM.
Nee, vertel?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe ken je die grap van hem over kip en racisten?
Kom naar mn restaurant.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb trouwens viesveel zin in pizza alleen ik krijg het denk ik echt niet in m'n eentje op.
Pizzadaten anyone?
dit gaat niet werken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb trouwens viesveel zin in pizza alleen ik krijg het denk ik echt niet in m'n eentje op.
Pizzadaten anyone?
Je bent zelf een poeltje oliequote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
restaurantpizza vind ik grotendeels matig, altijd een poeltje olie op pizza zelf
Heb geen enkele dm dit keer #lonerquote:Op zondag 21 februari 2016 21:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wait wut heb je het echt niet ontvangen? Wacht even ga even op pc.
Ja want jij eet er 2quote:
daarom moet ik wel hardlopen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb geen enkele dm dit keer #loner
[..]
Ja want jij eet er 2
Ik ben omega 6 oliequote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent zelf een poeltje olie
veel niet, maar zat om relaxt van te levenquote:Op zondag 21 februari 2016 21:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald bedrag ingelegd en daaruit krijg ik een bepaald rendement als ik het ingelegde bedrag verdubbel hoef ik in principe niet meer te werken maar vraag me af of drieduizend nou wel zo veel is.
werd jij maar eens zeiknat.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja hardlopen, zeiknat worden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |