Inventief welquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee haar melk op mij spuiten tering chai
lik je het dan van jezelf af?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee haar melk op mij spuiten tering chai
mooi zo, geen plek voor gutmenschen hierquote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP vindt SC niet meer zo leuk denk
Hoeveel bedraagt een bijstandsuitkering tegenwoordig?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja lekker je baas wanken toch
quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveel bedraagt een bijstandsuitkering tegenwoordig?
Wie zou hier nog werken als je zonder te werken drieduizend netto in de maand krijgt zonder te werken op de een of andere manier srs?
Je moet wel af en toe wietplanten of zo knippen, anders kun je geen 2 pakjes per dag roken.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wie zou hier nog werken als je zonder te werken drieduizend netto in de maand krijgt zonder te werken op de een of andere manier srs?
Moedermelk is wel zoet.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bizarre straf.
Toch wel slightly aroused.
Onzin ik en DP zijn matties hij zette me zelf nog in de OP.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu zullen we geen namen noemen maar het komt door Ash, NG en Opso.
als dat zo veel was zou ik wel accuut stoppen jaquote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oke w8quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
stuur eens snap van je asser terug dan
gwn uit flesje geproefdquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet ik, wel 's gelezen. Hoe weet jij dit? Ook echt geproefd toen
?
Catkiller is een beetje dwars vanaaf. Laat hem maarquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Onzin ik en DP zijn matties hij zette me zelf nog in de OP.
Ah okee, jouw logica is dusquote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Onzin ik en DP zijn matties hij zette me zelf nog in de OP.
Als ze me 1500 p/m zouden geven zou ik al stoppen. Kies ik een eilandje uit in Azie en back to basic.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dat zo veel was zou ik wel accuut stoppen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |