SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel ja geef me nog een schop naquote:Op zondag 21 februari 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Zo jij opent topics sneller dan dat ik klaar kom
Het ligt niet aan jou, het ligt aan Frass.quote:Op zondag 21 februari 2016 20:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wel ja geef me nog een schop na
Ben het hier mee eens en die muts staat dat varken wel goedquote:
Laz hebben veelal grote neuzen inderdaad maar er zitten ook echte knappe tussen vind ik. Nee, verbaas me dan ook wel eens over zestienjarigen met volle baarden enzo maar dat vind je zeker mannelijk of niet?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zijn lelijk, daar kijk ik niet naar.Ben je ook zo harig zoals de meeste Turkse mannen?
Doe maarquote:Op zondag 21 februari 2016 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Montelly heb je verstand van eten en zo ja mag ik je wat vragen?
doe je er zo lang over?quote:Op zondag 21 februari 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Zo jij opent topics sneller dan dat ik klaar kom
Dagje ouder hequote:
gemene sneer naar dpquote:Op zondag 21 februari 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die demonstreren zijn zo vermoeiend he, ga gewoon werken of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |