gatver, viespeuk.quote:
hehehehquote:Op zondag 21 februari 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit hier nu echt met mond vol tanden... man man man man man
Het is geen Italiaans restaurant he maar gewoon Turks.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
restaurantpizza vind ik grotendeels matig, altijd een poeltje olie op pizza zelf
Beiden even matigquote:Op zondag 21 februari 2016 21:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Het is geen Italiaans restaurant he maar gewoon Turks.
Wel vier vestigingen en een van de eersten in Nederland die doner verkochtten ipv shoarma.
Ik volg bijna geen Nederlandse YouTubers die zijn saai.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt Crip.. Dat jij zulke filmpjes vindt op youtube... Ik wed dat jij zowat meeste filmpjes hebt gezien van alle Nederlanders op youtube
maak jij ze beter?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
restaurantpizza vind ik grotendeels matig, altijd een poeltje olie op pizza zelf
wow..so so hirlakquote:Op zondag 21 februari 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn kat wil mn pizzaja ze eet tomatenpuree gedeelte zegma
Ik hou van baarden ja..quote:Op zondag 21 februari 2016 20:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Laz hebben veelal grote neuzen inderdaad maar er zitten ook echte knappe tussen vind ik. Nee, verbaas me dan ook wel eens over zestienjarigen met volle baarden enzo maar dat vind je zeker mannelijk of niet?
Wat vind je hiervan?quote:
Jijquote:
srs wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |