Goal Willem 2quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of W2. Dat is ook een kansloos verhaal. Al 400 minuten zonder goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat ze weer een keertje tegen Ajax spelenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Die hype is ook weer over.
Heerlijk elftal.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Stijn was daar helemaal fan vanquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Was het niet eerst met 10 doelpunten beter ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax heeft nu een beter doelsaldo dan Psv.
Goal Utrechtquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze deze wedstrijd verkocht hebben
Nee, en waren sowieso weinig mensen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?
Ik zie wat polo petjes en bontkragen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?
Ah, vandaar...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie wat polo petjes en bontkragen.
Nou dat valt wel mee hoor, PSV is in betere vorm.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax maakt nog steeds een hele goede kans op het kampioenschap. Hebben een veel minder zwaar programma dan PSV.
En veel minder kwaliteit, zowel individueel als qua spelquote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax maakt nog steeds een hele goede kans op het kampioenschap. Hebben een veel minder zwaar programma dan PSV.
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, PSV is in betere vorm.
Eigenlijk doen ze dat in Amsterdam best slim dit jaar. Voortdurend de underdog spelen, maar zo heel veel wedstrijden zijn er niet eens meer te spelen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En veel minder kwaliteit, zowel individueel als qua spel
10 punten.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.
Dat er niet veel wedstrijden meer te spelen zijn is eerder in het voordeel van PSV dan van Ajaxquote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze dat in Amsterdam best slim dit jaar. Voortdurend de underdog spelen, maar zo heel veel wedstrijden zijn er niet eens meer te spelen.
Ajax heeft nog Graafschap, Cambuur en Willem II uit, dat win je niet zomaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax heeft nog Graafschap, Cambuur en Willem II uit, dat win je niet zomaar.
En PSV speelt nog 7 van de 11 thuis.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar DGquote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax heeft nog Graafschap, Cambuur en Willem II uit, dat win je niet zomaar.
Als ze thuis van Ajax winnen is het wel gebeurd denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat er niet veel wedstrijden meer te spelen zijn is eerder in het voordeel van PSV dan van Ajax
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als ze thuis van Ajax verliezen is het wel gebeurd denk ik.
Je hebt het over een defensie met zowel Viergever als Van der Hoorn he, hoewel Van der Hoorn mij niet tegenvaltquote:
Eens, en nog snel in elkaar gezet ook nav de uitspraken van Gudde vanmorgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
ALS WIJ KLANTEN ZIJN ZIJN JULLIE V&D BESTUUR
Wat een creatieve supporters heeft Feyenoord toch.
Er staat tenminste geen kanker op.quote:
Het is dankzij het geklooi van PSV de eerste seizoenshelft wel echt een dubbeltje op z'n kant hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt het over een defensie met zowel Viergever als Van der Hoorn he, hoewel Van der Hoorn mij niet tegenvalt
Het kan, maar PSV is wat mij betreft duidelijk favorietquote:Op zondag 21 februari 2016 16:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is dankzij het geklooi van PSV de eerste seizoenshelft wel echt een dubbeltje op z'n kant hoor.
Al die potjes tegen rechterrijtje-clubs wint Ajax ook met deze matige selectie wel, en je hebt maar een beetje mazzel nodig om PSV in Eindhoven te kloppen. (zie ook vorig jaar)
Bij mij ook. Het is 60-40.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan, maar PSV is wat mij betreft duidelijk favoriet
Feyenoord staat dichter bij plaats 16 dan plek tweequote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat Feyenoord 7de staat? 2 punten boven de nr.10.
PEC is de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie PSV ook niet zomaar kampioen worden zoals de media het schrijven. Ajax moet alleen nog PSV uit, de rest zijn 3-punters. Komende week thuis tegen AZ wordt voor Ajax cruciaal. Winnen ze die pot dan kunnen ze nog wel eens heel ver komen in de kampioensrace.
PSV verliest bij Roda en Zwolle bijna altijd....... Groningen is ook geen zekerheidje en AZ al helemaal niet. Ik zie ze zo alle 4 de wedstrijden punten verspelen, ondanks de flow.
Bedankt Davy.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat Feyenoord 7de staat? 2 punten boven de nr.10.
Lafbekquote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie PSV ook niet zomaar kampioen worden zoals de media het schrijven. Ajax moet alleen nog PSV uit, de rest zijn 3-punters. Komende week thuis tegen AZ wordt voor Ajax cruciaal. Winnen ze die pot dan kunnen ze nog wel eens heel ver komen in de kampioensrace.
PSV verliest bij Roda en Zwolle bijna altijd....... Groningen is ook geen zekerheidje en AZ al helemaal niet. Ik zie ze zo alle 4 de wedstrijden punten verspelen, ondanks de flow.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Roda is onze 'angsgegner'. Het is niet voor niets dat hun weg waren uit de Ere en PSV kampioen werd. Altijd kutwedstrijden daar in Kerkrade.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Bang zijn voor Roda en Zwolle.
Doe dan als Hendriks inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Klaassen. Vandaar 23 geworden en nu al in de ontkenningsfase over zijn kaalheid.
#vandaagquote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Klaassen. Vandaar 23 geworden en nu al in de ontkenningsfase over zijn kaalheid.
Klaassen wordt toch nog niet kaal? Heeft gewoon heel dun haar. Moet zijn haar lang laten groeien.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klaassen wordt toch nog niet kaal? Heeft gewoon heel dun haar. Moet zijn haar lang laten groeien.
Ajax, laatste 10 wedstrijden 7 keer niet weten te winnen van Utrecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda is onze 'angsgegner'. Het is niet voor niets dat hun weg waren uit de Ere en PSV kampioen werd. Altijd kutwedstrijden daar in Kerkrade.
whutquote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klaassen wordt toch nog niet kaal? Heeft gewoon heel dun haar. Moet zijn haar lang laten groeien.
Hij moet eens wat beter naar Donald Trump kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Juist dan moet je mm'enquote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Haha, zat maar te dollen. Als Klaassen z'n haar lang laat groeien krijg je waarschijnlijk dit resultaat:quote:
eh nee want zijn haar groeit gewoon helemaal niet meer...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, zat maar te dollen. Als Klaassen z'n haar lang laat groeien krijg je waarschijnlijk dit resultaat:
[ afbeelding ]
Overdrijven kan ook.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eh nee want zijn haar groeit gewoon helemaal niet meer...
Vejinovic moest er ook om lachen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Zo. Dat kind dat met Kuyt meeloopt het veld op is een partij vadsig. Zet die dan lekker achteraan ofzo.
Nee man, juist zoiets is het voorbeeld van waarom de kinderen van tegenwoordig meer moeten sportenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Zo. Dat kind dat met Kuyt meeloopt het veld op is een partij vadsig. Zet die dan lekker achteraan ofzo.
Dat komt na de wedstrijd welquote:Op zondag 21 februari 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, beter dan dat ze weer van alles slopen.
Waarom ben je niet in de Kuip?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Denk naar huis gestuurd door de MEquote:Op zondag 21 februari 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de Kuip?
Je bent toch niet ziek?
Vanavond een (verplicht) etentje helaas.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de Kuip?
Je bent toch niet ziek?
Zelfs die wonnen ze nietquote:Op zondag 21 februari 2016 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Won Feyenoord de toss?
Dan winnen ze tenminste nog iets vandaag
En dan vanavond nog even Spaans voetbal kijkenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
En op naar wedstrijd 3. Wat een zondag, wat een voetbal
Ze hebben vanavond een (verplicht) etentje, helaas.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:46 schreef Raptor1985 het volgende:
Hey allemaal lege stoeltjes. Dat kwam toch nooit voor bij het o zo trouwe legioen?
Op Ziggo is Real Madrid momenteel al bezig. In die paar minuten tussen Ajax en feyenoord was ik het rollen alweer zat.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan vanavond nog even Spaans voetbal kijken
Het is uitverkocht, vanwege die ME-actie van een uurtje geleden zijn veel mensen te laat voor de aftrap.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:46 schreef Raptor1985 het volgende:
Hey allemaal lege stoeltjes. Dat kwam toch nooit voor bij het o zo trouwe legioen?
Atletico-Villareal kan wel leuk wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Ziggo is Real Madrid momenteel al bezig. In die paar minuten tussen Ajax en feyenoord was ik het rollen alweer zat.
En na zo'n mars bouw je toch een band op met je doos en haal die maar eens terug vanachter een gesloten hekquote:Op zondag 21 februari 2016 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is uitverkocht, vanwege die ME-actie van een uurtje geleden zijn veel mensen te laat voor de aftrap.
Dat zijn de relatieplaatsen die via het maasgebouw naar binnen moesten. Gok dat veel mensen daarvan ook lekker thuis zijn gebleven.quote:
De ArenA is ook altijd uitverkocht.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is uitverkocht, vanwege die ME-actie van een uurtje geleden zijn veel mensen te laat voor de aftrap.
Geef ze geen ongelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn de relatieplaatsen die via het maasgebouw naar binnen moesten. Gok dat veel mensen daarvan ook lekker thuis zijn gebleven.
16. Excelsiorquote:Op zondag 21 februari 2016 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nacompetitie/degradatie strijd zal nu dus gaan tussen Cambuur/De Graafschap/Excelsior en Willem II
Willem II gaat zich rechtstreeks handhavenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nacompetitie/degradatie strijd zal nu dus gaan tussen Cambuur/De Graafschap/Excelsior en Willem II
Misschien gaat Excelsior nog aan Willem II voorbij.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16. Excelsior
17. De Graafschap
18. SC Cambuur
Je hoeft niet meer te kijken.
Atletico en leuk gaan niet samen in een zin. Buiten dat, is het affiche van de dag de derby van het Baskenland.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Atletico-Villareal kan wel leuk worden
Jij hebt net Ajax - Excelsior niet gekeken lijkt mij?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien gaat Excelsior nog aan Willem II voorbij.
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt net Ajax - Excelsior niet gekeken lijkt mij?
Gezellig.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, geen paniek. Ik ben er hoor!
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:50 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, geen paniek. Ik ben er hoor!
Wat een aparte zin.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:50 schreef GGMM het volgende:
Op één of andere manier gun in Roda de overwinning wel vandaag.
Het volk hier heeft bedacht dat ik ga gourmetten dus daar ga ik weinig van meekrijgenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Atletico en leuk gaan niet samen in een zin. Buiten dat, is het affiche van de dag de derby van het Baskenland.
Acht punten is wel veelquote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijkt mij reëler dat De Graafschap ze nog passeert
Welnee.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het lijkt mij reëler dat De Graafschap ze nog passeert
Hey Kapitein! Goed dat je er bent.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gezellig om hier te posten met goede vrienden zoals jij en Stijn.
Hmm... Volgens mij wil ik die film niet zienquote:Op zondag 21 februari 2016 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde De Graafschap over Excelsior heen.
los van het feit dat het gewoon uitverkocht is, ben ik op recht benieuwd hoe de arena er uit ziet na 7 nederlagen op rij.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:46 schreef Raptor1985 het volgende:
Nee, de wind kreeg vat op de bal.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:54 schreef Tagliano het volgende:
Schatte Botteghin die bal nou totaal verkeerd in?
Dat zou wel kunnen jaquote:Op zondag 21 februari 2016 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde De Graafschap over Excelsior heen.
Ajax verliest niet 7 keer op rij. Nooit. En de Arena is ook altijd uitverkocht.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:54 schreef Cara het volgende:
[..]
los van het feit dat het gewoon uitverkocht is, ben ik op recht benieuwd hoe de arena er uit ziet na 7 nederlagen op rij.
Hey Maarten! Ik vind dat punt dat Van Hanegem maakte over El Ahmadi wel goed: Een speler die 1x per seizoen scoort hoeft niet in de zestien van de tegenstander te komen, maar kan zich beter bezighouden met zijn verdedigende taken.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hey Kapitein! Goed dat je er bent.
Ik ben niet zo'n fan van Willem, maar hier heeft hij wel gelijk in ja. Eigenlijk best slim.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey Maarten! Ik vind dat punt dat Van Hanegem maakte over El Ahmadi wel goed: Een speler die 1x per seizoen scoort hoeft niet in de zestien van de tegenstander te komen, maar kan zich beter bezighouden met zijn verdedigende taken.
Ik heb de hele week op de radio moeten horen dat er nog voldoende kaarten te koop waren voor de wedstrijd tegen Excelsior van vandaag en dat IEDEREEN ze kon kopen. Vond het behoorlijk chanant.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ajax verliest niet 7 keer op rij. Nooit. En de Arena is ook altijd uitverkocht.
Vertel ons meerquote:Op zondag 21 februari 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arbitrage loopt van het veld af bij Leverkusen - Dortmund
Waarom dat dan?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arbitrage loopt van het veld af bij Leverkusen - Dortmund
Heb jij het Dick-effect al waargenomen?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Willem, maar hier heeft hij wel gelijk in ja. Eigenlijk best slim.
Vilhena op de bank zal toch wel uit zijn hoed komen lijkt mij.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij het Dick-effect al waargenomen?
Dat is dan ook een prutser die alleen nog door Caland op handen wordt gedragen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vilhena op de bank zal toch wel uit zijn hoed komen lijkt mij.
Feyenoord is geweldig begonnen, dus de voortekenen zijn goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb jij het Dick-effect al waargenomen?
Wat is onderuigtetrokken?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoorder onderuigtetrokken in de 16.
Niks aan de hand.
Kijk jij een andere pot?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Feyenoord is geweldig begonnen, dus de voortekenen zijn goed.
Ik ben meer fan van Tapia.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is dan ook een prutser die alleen nog door Caland op handen wordt gedragen.
Er was ook niets aan de hand, aangezien er niemand omver getrokken werd... Maar goedquote:Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoorder onderuigtetrokken in de 16.
Niks aan de hand.
Tapia is een goede speler ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Tapia.
Die moet zitten.
Dus gaan ze zelf maar naar de tribune, duidelijkquote:Op zondag 21 februari 2016 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Coach van Leverkusen weigerde naar de tribune te gaan.
Denk dat hij naar de kleedkamer is gegaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus gaan ze zelf maar naar de tribune, duidelijk
Scheids was het zeiken zat.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus gaan ze zelf maar naar de tribune, duidelijk
Waarom zijn veel mensen zo kritisch eigenlijk? Een jaar of wat geleden was hij toch de nieuwe wonderboy van Twente, voordat Ziyech er wasquote:
Dat kan.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij naar de kleedkamer is gegaan.
Sinds hij weg is bij Twente draaien ze geweldigquote:Op zondag 21 februari 2016 17:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zijn veel mensen zo kritisch eigenlijk? Een jaar of wat geleden was hij toch de nieuwe wonderboy van Twente, voordat Ziyech er was.
Ik vind hem ook zwaar overrated.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds hij weg is bij Twente draaien ze geweldig
Zijn stap ''hogerop'' in de 2. Bundesliga is niet helemaal verlopen volgens plan.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat die weg bij ADO, komt hij terug bij Roda
rutjesquote:
Alle Twente fans hier vonden het weinig.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zwaar overrated.
De Taap is weer eens een traditioneel slechte aankoop van Feyenoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds hij weg is bij Twente draaien ze geweldig
Wat een onzin.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De Taap is weer eens een traditioneel slechte aankoop van Feyenoord.
Feyenoord gaat altijd voor de voorzetten en lange bal.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:03 schreef RvLaak het volgende:
Windkracht veel en Feyenoord gaat voor de lange bal
Jaquote:Op zondag 21 februari 2016 17:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij vind het een goede aankoop?
Ze hebben heel veel bruikbare spelers gehaald. Geen hoogvliegers maar wel beduidend beter dan wat er stond.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:05 schreef hafcfan het volgende:
Buijs vind ik nog wel een prima aankoop van Roda.
Minst scorende teamquote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda heeft geluk dat er nog slechtere ploegen zijn. Al die nieuwe aankopen voegen volgens mij geen ene fuck toe.
Inceman is wel een prima speler hoorquote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda heeft geluk dat er nog slechtere ploegen zijn. Al die nieuwe aankopen voegen volgens mij geen ene fuck toe.
Maar ook storend nonchalant, precies een eigenschap die we nu niet kunnen gebruiken.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jonge speler met goed voetballend vermogen. Goeie kop. Kan een kool maken. Multi-inzetbaar.
Dat vind ik wel meevallen. Noem eens een leuke wedstrijd met die nieuwe spelers?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel bruikbare spelers gehaald. Geen hoogvliegers maar wel beduidend beter dan wat er stond.
Feyenoord mist een spits die kan scorenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord mist een type Stijn Vreven.
Denk je dat Feyenoord dit wint?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat hij naar de kleedkamer is gegaan.
Dat zou kunnen. Roda heb ik alleen tegen Ajax en AZ zien voetballen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inceman is wel een prima speler hoor
Zoals ze nu spelen, maken ze een kans(je)quote:Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk je dat Feyenoord dit wint?
Maar we hebben nu Dick die dat kan corrigeren.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar ook storend nonchalant, precies een eigenschap die we nu niet kunnen gebruiken.
Wel jammer dat die Gyasi ofzo nooit meer speelt, leuke speler vond ik dat.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Roda heb ik alleen tegen Ajax en AZ zien voetballen.
Malki vind ik de laatste echt goede speler die ze hebben gehad.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel bruikbare spelers gehaald. Geen hoogvliegers maar wel beduidend beter dan wat er stond.
Dat doet er niet toe. 8 punten uit de laatste 5 wedstrijden is gewoon degelijk en met Van Duinen en Poepon zijn ze voorin tenminste bewegelijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Noem eens een leuke wedstrijd met die nieuwe spelers?
Willem II heeft tot de interlandbreak: Vitesse uit, Ajax thuis, AZ thuis, PEC uitquote:Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef hafcfan het volgende:
Dat Willem 2 onder Roda staat is ook belachelijk. Qua materiaal gezien.
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar we hebben nu Dick die dat kan corrigeren.
Ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk je dat Feyenoord dit wint?
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er eigenlijk wel Roda fans?
Dat was nou echt de grootste prutser die ze hadden.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel jammer dat die Gyasi ofzo nooit meer speelt, leuke speler vond ik dat.
Eens. Kalezic maakt soms bijzonder rare keuzes. Ook Van Hyfte is toch makkelijk naar de achtergrond verdreven.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel jammer dat die Gyasi ofzo nooit meer speelt, leuke speler vond ik dat.
Streppel bakt er gewoon helemaal niets van. Met dat materiaal hoor je niet in de problemen te komen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II heeft tot de interlandbreak: Vitesse uit, Ajax thuis, AZ thuis, PEC uit.
0 puntenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II heeft tot de interlandbreak: Vitesse uit, Ajax thuis, AZ thuis, PEC uit.
Die ene gast die dacht dat een brief aan de selectie overhandigen wel ging helpen.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn hier eigenlijk wel Roda fans in dit livetopic?
Ik dacht dat Streppel zo'n geweldige coach was?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Streppel bakt er gewoon helemaal niets van. Met dat materiaal hoor je niet in de problemen te komen.
az thuis kan zomaar gewonnen wordenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
az thuis kan zomaar gewonnen worden
Ach, het levert allemaal kaarten op, dus (zonder blessure) is alleen maar voordelig voor Feyenoordquote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moeten Tapia wel hebben vandaag.
Wie?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ene gast die dacht dat een brief aan de selectie overhandigen wel ging helpen.
Tapiagod krijgt elke wedstrijd wel drie of vier aanslagen te verduren.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ze moeten Tapia wel hebben vandaag.
Oh das z'n broer. Ik dacht dat ie verhuurd was ofzo.quote:
Botteghin maakt minder beslissende foutenquote:Op zondag 21 februari 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Botteghin en Van Beek? Beiden zijn ze drama.
Het aantal letters in de naam?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Botteghin en Van Beek? Beiden zijn ze drama.
beek scoort wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kan er weinig vanquote:Op zondag 21 februari 2016 17:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Valt me nu pas op dat Bert Nieuwkoop speelt.
Vorige week was het anders een pittige strijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Botteghin maakt minder beslissende fouten
Nou en?quote:Op zondag 21 februari 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dis toch pas zijn 4e wedstrijd ofzo?
Daarom zei ik ook weinig, niks vond ik overdreven.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan oordeel je redelijk vroeg. Zeker in zo'n moeizaam team debuteren is niet makkelijk
Voor RJC verloopt het anders best ok, gok ik zoquote:Op zondag 21 februari 2016 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het niet zo'n goede wedstrijd
Dat is liefquote:Op zondag 21 februari 2016 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook weinig, niks vond ik overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |