Goal Willem 2quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of W2. Dat is ook een kansloos verhaal. Al 400 minuten zonder goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat ze weer een keertje tegen Ajax spelenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Die hype is ook weer over.
Heerlijk elftal.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Stijn was daar helemaal fan vanquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Was het niet eerst met 10 doelpunten beter ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax heeft nu een beter doelsaldo dan Psv.
Goal Utrechtquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze deze wedstrijd verkocht hebben
Nee, en waren sowieso weinig mensen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?
Ik zie wat polo petjes en bontkragen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?
Ah, vandaar...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie wat polo petjes en bontkragen.
Nou dat valt wel mee hoor, PSV is in betere vorm.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax maakt nog steeds een hele goede kans op het kampioenschap. Hebben een veel minder zwaar programma dan PSV.
En veel minder kwaliteit, zowel individueel als qua spelquote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax maakt nog steeds een hele goede kans op het kampioenschap. Hebben een veel minder zwaar programma dan PSV.
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, PSV is in betere vorm.
Eigenlijk doen ze dat in Amsterdam best slim dit jaar. Voortdurend de underdog spelen, maar zo heel veel wedstrijden zijn er niet eens meer te spelen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En veel minder kwaliteit, zowel individueel als qua spel
10 punten.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.
Dat er niet veel wedstrijden meer te spelen zijn is eerder in het voordeel van PSV dan van Ajaxquote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze dat in Amsterdam best slim dit jaar. Voortdurend de underdog spelen, maar zo heel veel wedstrijden zijn er niet eens meer te spelen.
Ajax heeft nog Graafschap, Cambuur en Willem II uit, dat win je niet zomaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax heeft nog Graafschap, Cambuur en Willem II uit, dat win je niet zomaar.
En PSV speelt nog 7 van de 11 thuis.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar DGquote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax heeft nog Graafschap, Cambuur en Willem II uit, dat win je niet zomaar.
Als ze thuis van Ajax winnen is het wel gebeurd denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat er niet veel wedstrijden meer te spelen zijn is eerder in het voordeel van PSV dan van Ajax
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als ze thuis van Ajax verliezen is het wel gebeurd denk ik.
Je hebt het over een defensie met zowel Viergever als Van der Hoorn he, hoewel Van der Hoorn mij niet tegenvaltquote:
Eens, en nog snel in elkaar gezet ook nav de uitspraken van Gudde vanmorgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef GGMM het volgende:
ALS WIJ KLANTEN ZIJN ZIJN JULLIE V&D BESTUUR
Wat een creatieve supporters heeft Feyenoord toch.
Er staat tenminste geen kanker op.quote:
Het is dankzij het geklooi van PSV de eerste seizoenshelft wel echt een dubbeltje op z'n kant hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt het over een defensie met zowel Viergever als Van der Hoorn he, hoewel Van der Hoorn mij niet tegenvalt
Het kan, maar PSV is wat mij betreft duidelijk favorietquote:Op zondag 21 februari 2016 16:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is dankzij het geklooi van PSV de eerste seizoenshelft wel echt een dubbeltje op z'n kant hoor.
Al die potjes tegen rechterrijtje-clubs wint Ajax ook met deze matige selectie wel, en je hebt maar een beetje mazzel nodig om PSV in Eindhoven te kloppen. (zie ook vorig jaar)
Bij mij ook. Het is 60-40.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan, maar PSV is wat mij betreft duidelijk favoriet
Feyenoord staat dichter bij plaats 16 dan plek tweequote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat Feyenoord 7de staat? 2 punten boven de nr.10.
PEC is de laatste wedstrijd.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie PSV ook niet zomaar kampioen worden zoals de media het schrijven. Ajax moet alleen nog PSV uit, de rest zijn 3-punters. Komende week thuis tegen AZ wordt voor Ajax cruciaal. Winnen ze die pot dan kunnen ze nog wel eens heel ver komen in de kampioensrace.
PSV verliest bij Roda en Zwolle bijna altijd....... Groningen is ook geen zekerheidje en AZ al helemaal niet. Ik zie ze zo alle 4 de wedstrijden punten verspelen, ondanks de flow.
Bedankt Davy.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat Feyenoord 7de staat? 2 punten boven de nr.10.
Lafbekquote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie PSV ook niet zomaar kampioen worden zoals de media het schrijven. Ajax moet alleen nog PSV uit, de rest zijn 3-punters. Komende week thuis tegen AZ wordt voor Ajax cruciaal. Winnen ze die pot dan kunnen ze nog wel eens heel ver komen in de kampioensrace.
PSV verliest bij Roda en Zwolle bijna altijd....... Groningen is ook geen zekerheidje en AZ al helemaal niet. Ik zie ze zo alle 4 de wedstrijden punten verspelen, ondanks de flow.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Roda is onze 'angsgegner'. Het is niet voor niets dat hun weg waren uit de Ere en PSV kampioen werd. Altijd kutwedstrijden daar in Kerkrade.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Bang zijn voor Roda en Zwolle.
Doe dan als Hendriks inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Klaassen. Vandaar 23 geworden en nu al in de ontkenningsfase over zijn kaalheid.
#vandaagquote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Arme Klaassen. Vandaar 23 geworden en nu al in de ontkenningsfase over zijn kaalheid.
Klaassen wordt toch nog niet kaal? Heeft gewoon heel dun haar. Moet zijn haar lang laten groeien.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klaassen wordt toch nog niet kaal? Heeft gewoon heel dun haar. Moet zijn haar lang laten groeien.
Ajax, laatste 10 wedstrijden 7 keer niet weten te winnen van Utrecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roda is onze 'angsgegner'. Het is niet voor niets dat hun weg waren uit de Ere en PSV kampioen werd. Altijd kutwedstrijden daar in Kerkrade.
whutquote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klaassen wordt toch nog niet kaal? Heeft gewoon heel dun haar. Moet zijn haar lang laten groeien.
Hij moet eens wat beter naar Donald Trump kijken.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Juist dan moet je mm'enquote:Op zondag 21 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Haha, zat maar te dollen. Als Klaassen z'n haar lang laat groeien krijg je waarschijnlijk dit resultaat:quote:
eh nee want zijn haar groeit gewoon helemaal niet meer...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, zat maar te dollen. Als Klaassen z'n haar lang laat groeien krijg je waarschijnlijk dit resultaat:
[ afbeelding ]
Overdrijven kan ook.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eh nee want zijn haar groeit gewoon helemaal niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |