Misschien denkt hij dat jullie vrienden zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Leedvermaak is het beste vermaak' zeggen ze wel eens, maar dat geldt ook slechts tot op zekere hoogte.
Dit is gewoon puur kut. Vreemd dat hij nou juist mij uitkiest trouwens.
Dat dan weer welquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de mooiste wedstrijden
Grappige BH heeft hij aanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van Lewandowski zijn sixpack om deze wedstrijd wat pit te geven.
GAAAAAY.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch enorm zeker over je geaardheid dat je steeds met het uiterlijk van andere mannen bezig bent!quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor dit complimentquote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm zeker over je geaardheid dat je steeds met het uiterlijk van andere mannen bezig bent!
Zo zie je maar dat de kwaliteit op FOK! aan het toenemen isquote:Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Slechts 1 iemand die hapt tot nu toe
rawrquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
De media. De W2 fans willen hem weg hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oneens. Door wie of wat wordt hij gehypet?
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
Dan heb ik voor jou wat literatuur
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De media. De W2 fans willen hem weg hebben.
Pure poëziequote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
[ afbeelding ]
Johnny Heitingaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef RvLaak het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die bij 410 rondhangen?
Gezien de vorm van de laatste weken zeker ja.quote:
HOIquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
[ afbeelding ]
Kuyt vanmiddag: Een club als Feyenoord mag niet 8 keer op rij verliezen. Ik ben er ziek van.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Boer na de wedstrijd: Je creëert de kansen, maar ze gaan er niet in.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
Hoe is het met je portemonnee afgelopen?quote:
Niet gevonden. Ik wacht nog 3 dagen af, misschien ligt hij ergens op mijn werk, en anders koop ik een nieuwe.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het met je portemonnee afgelopen?
Ik breng echt geluk.
Het is kut met peren. Wel een heerlijke goalquote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de VI stats te zien is het weer niet zo'n spannende wedstrijd.
Dat laatstequote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal Excelsior nu meer van eigen helft afkomen of blijven ze er met z'n elven op staan?
En tegen Ajax?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat Excelsior hier nog van terug heeft. Die scoren nooit bij topclubs.
Dit gaat niet werken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat Excelsior hier nog van terug heeft. Die scoren nooit bij topclubs.
Zijn opa wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Higler valt ook niet serieus te nemen
Uit en thuis gescoord tegen PSV, of mis ik nu weer een grap dat PSV geen topclub is?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het valt mij ook alles mee nu.Ze proberen in ieder geval niet alleen de middencirkel te domineren.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ajax speelt best aardig.
Tegen Excelsior, maar toch.
davy was ook de eerste die me begon uit te lachen vanwege mijn portemonnee.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je nou trots als je dit soort flauwe grappen maakt???
Die had wel even iets meer overwicht op een groep jongemannenquote:
Ik vond hem wel scherp, maar ja, jij vindt toch dat ik simpele humor heb.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hey, als jij een My Little Pony portemonnee wil hebben, mag dat natuurlijk... Hoef je je helemaal niet voor te schamen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
davy was ook de eerste die me begon uit te lachen vanwege mijn portemonnee.
Een walgelijk persoon.
Ik wens niet langer met de Cavaliers geassocieerd te worden. Bedankt voor je begrip.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Katoenplukker oproepen te kappen met zijn zielige act en gewoon weer zijn Cavaliers account te gebruiken.
Meer het type voor Duitslandquote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Milik ooit nog een echt goede spits worden jongens?
Ik denk dat hij niveau subtop Engeland gaat halen, Everton ofzo
Het woord 'moet' is inmiddels verwijderd, jammer, ik stond op het punt een bijdehante opmerking te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem wel scherp, maar ja, jij vindt toch dat ik simpele humor heb.
Dan moet hij eerst eens aan zijn buikspieren werken. Hopelijk ruilt hij na de wedstrijd shirtjes met iemand.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Dat zou kunnen ja. Maar, misschien ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Aangezien hij al te slecht is voor Ajax lijkt me Everton totaal onrealistisch.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Uh.. oke.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, als jij een My Little Pony portemonnee wil hebben, mag dat natuurlijk... Hoef je je helemaal niet voor te schamen.
Pffff narrow escapequote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het woord 'moet' is inmiddels verwijderd, jammer, ik stond op het punt een bijdehante opmerking te maken.
Manchester United dan.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien hij al te slecht is voor Ajax lijkt me Everton totaal onrealistisch.
Waarom nou deze tranenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik reken erop dat hij enorm spijt heeft van dat gedrag inmiddels. Het zou hem sieren om even netjes zijn excuses aan te bieden.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
davy was ook de eerste die me begon uit te lachen vanwege mijn portemonnee.
Een walgelijk persoon.
Speelt pas 1 jaar bij Ajax.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Is die Ynouness eigen jeugd van ajax? Leuke speler wel. Ook geen irritante ajax kop op dat lichaam.
Neen, komt van BMG.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Is die Ynouness eigen jeugd van ajax? Leuke speler wel. Ook geen irritante ajax kop op dat lichaam.
Naja Ajax Capetown komt hij vandaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat zou hem inderdaad sieren. Zulk volwassen gedrag.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik reken erop dat hij enorm spijt heeft van dat gedrag inmiddels. Het zou hem sieren om even netjes zijn excuses aan te bieden.
Hoi Pellé.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Zit die opmerking van mij nog steeds zo diep?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem wel scherp, maar ja, jij vindt toch dat ik simpele humor heb.
Regelfase?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit die opmerking van mij nog steeds zo diep?
Uh... Ik bedoelde het helemaal niet zo hoor!
Jij lijkt me juist een enorm interessant en totaal niet simpel persoon![]()
![]()
![]()
Ik heb geen begrip. En nu geef ik jouw een order om dit account op te schorten.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wens niet langer met de Cavaliers geassocieerd te worden. Bedankt voor je begrip.
Mens zijn is sowieso een onontkoombaar proces van doodgaan.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna niets gezond meer.
Wij zullen voor je duimen, sterker nog René en ik zullen alleen voor dit keer voor het legioen staan.quote:
Jij wordt vast vaak uitgenodigd voor feestjes.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mens zijn is sowieso een onontkoombaar proces van doodgaan.
Je moet je eigen onzekerheid niet op de relatie van René en mij projecteren. Ieder mens is goed genoeg en niets is onmogelijk. Kijk naar Stijn, die is nu zelfs mod.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
WELJA ZEG MAAR GEWOON ALLEEN HEM GEDAG JOH WIJ VOELEN ONS TOTAAL NIET ONBELANGRIJK NU HOOR
Niet alleen mensen hebben daar last van hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mens zijn is sowieso een onontkoombaar proces van doodgaan.
Dit blijft een beetje apart, als je een sinaasappel eet dan is het gezond, pers je hem even uit dan wordt je er dik van.quote:
Shia LeBeouf momentje dit.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je eigen onzekerheid niet op de relatie van René en mij projecteren. Ieder mens is goed genoeg en niets is onmogelijk. Kijk naar Stijn, die is nu zelfs mod.
wordt jequote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit blijft een beetje apart, als je een sinaasappel eet dan is het gezond, pers je hem even uit dan wordt je er dik van.
Rook je m op krijg je er kanker van.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit blijft een beetje apart, als je een sinaasappel eet dan is het gezond, pers je hem even uit dan wordt je er dik van.
Ik hoef niet op feestjes te komen waar mensen pure middelmaat vieren. Behalve bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wordt vast vaak uitgenodigd voor feestjes.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoef niet op feestjes te komen waar mensen pure middelmaat vieren. Behalve bij Feyenoord.
Te veel suiker is ongezond en het boeit geen reet of je dat uit Red Bull, sinaasappels, donuts of aardbeien haalt. Zolang je niet te veel suiker binnenkrijgt is een sinaasappel totaal niet ongezond. Anders word je viesdik.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of gewoon het record nog een beetje aanscherpen.quote:
Ik heb het idee dat er tegenwoordig vaak disspogingen gedaan worden die te maken hebben met 'onzekerheid'. Een opvallend fenomeen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet je eigen onzekerheid niet op de relatie van René en mij projecteren. Ieder mens is goed genoeg en niets is onmogelijk. Kijk naar Stijn, die is nu zelfs mod.
Maar de mens is wel het enige wezen wat zich druk maakt om dit soort onderzoeken en een sport constante schaamte voelt over wie hij is en wat hij doet.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Niet alleen mensen hebben daar last van hoor.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij wordt vast vaak uitgenodigd voor feestjes.
Een idee is niet per definitie een feitelijke constatering.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er tegenwoordig vaak disspogingen gedaan worden die te maken hebben met 'onzekerheid'. Een opvallend fenomeen.
Ik heb anders een zeer zelfbewuste cavia met existentialiteitsangst.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar de mens is wel het enige wezen wat zich druk maakt om dit soort onderzoeken en een sport constante schaamte voelt over wie hij is en wat hij doet.
Sinds Ronald weg is bij Ajax heeft Frank geen schaal meer gezienquote:Op zondag 21 februari 2016 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bedenk mij net, het vertrek van Van Halst bij Twente is de inleiding geweest van hun ondergang. Ik heb nu nog meer respect voor hem, hatseflatsie
quote:
GGMM heeft sowieso het recht niet om jou ervan lanks te gevenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als ik hatelijk zou zijn, dan zou ik nu over je portemonnee beginnen.
en je krijgt overal kanker vanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna niets gezond meer.
Gelukkig besef je je dat dit onder de gordel zou zijn, en ben je niet onzeker genoeg om dat te doen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als ik hatelijk zou zijn, dan zou ik nu over je portemonnee beginnen.
Nou nou, hij maakt een foutje, maar Niels is een erg aardige jongen hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onze fok-kneus is ook weer van de partij
Gegniffeld.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM heeft sowieso het recht niet om jou ervan lanks te geven
Davy-achtige opmerkingquote:Op zondag 21 februari 2016 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, hij maakt een foutje, maar Niels is een erg aardige jongen hoor.
Weer een onzeker-dissquote:Op zondag 21 februari 2016 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig besef je je dat dit onder de gordel zou zijn, en ben je niet onzeker genoeg om dat te doen.
Iets waar een zekere DAVY nog wat van kan leren.
Ik begin bijna te denken dat dat zijn hobie is.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM aka spelfouten award winnaarquote:Op zondag 21 februari 2016 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Kijk, en hier gaat Loserkid weer enorm de fout in.'quote:Op zondag 21 februari 2016 15:28 schreef Loserkid het volgende:
Ik zou de dochter van Van Halst mits 18+ best doen, moet haar vader het wel analyseren.
Is niet veel beter dan bij Ajaxquote:Op zondag 21 februari 2016 15:24 schreef Wiebeldak het volgende:
De 2e helft ga ik voor Utecht / Willem 2.
Je hoeft niet mee te doenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Kijk, en hier gaat Loserkid weer enorm de fout in.'
Helaas komt hij hier wel met regelmaat voor opdagen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat dat zijn hobie is.
quote:
Jammer!quote:Op zondag 21 februari 2016 15:31 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet gaan. Veel plezier nog met het spektakel wat jullie nog te wachten staat in de tweede helft!
Hey jij! Tijd niet gezien hierquote:
Eens.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Die reeks van VI Oranje is het beste VI ooit.
2010? absoluut.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
Heyquote:Op zondag 21 februari 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij! Tijd niet gezien hier
De ring was ook 2010 toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels heeft die dochter haar rijbewijs.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey
Volgens mij moest jij toen ik hier voor het laatst was vader worden.
Ja, al was dat niet VI Oranje, maar ik heb toen ook voor het eerst in m'n leven gestemd via SMS voor een tvprogramma.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De ring was ook 2010 toch?
Toen heb ik een SMS verstuurd naar dat stemgeval, zoiets doe ik nooit
VI
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels heeft die dochter haar rijbewijs.
Dat is al weer 8 maanden geleden manquote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey
In de winter met Genee op tv in de studio.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al was dat niet VI Oranje, maar ik heb toen ook voor het eerst in m'n leven gestemd via SMS voor een tvprogramma.![]()
Doordekken, dat was echt wel het Derksen-Genee hoogtepunt.quote:
Klopt, toen waren ze nog niet zo gewend aan elkaar als tegenwoordig, dus ergerde ze zich vaak oprecht. Schitterende televisie.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doordekken, dat was echt wel het Derksen-Genee hoogtepunt.
Nielsquote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey
ergerden*quote:Op zondag 21 februari 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen waren ze nog niet zo gewend aan elkaar als tegenwoordig, dus ergerde ze zich vaak oprecht. Schitterende televisie.
Doordekken deden ze toch al jaren daarvoor? Elke week bij VI.nl volgensmijquote:Op zondag 21 februari 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen waren ze nog niet zo gewend aan elkaar als tegenwoordig, dus ergerde ze zich vaak oprecht. Schitterende televisie.
Mijn complimentenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ik typte eerst irriteerde en verbeterde mezelf, dus ben alsnog trots.
Volgens mij op een gegeven moment zelfs dagelijks. op VI.nl.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doordekken deden ze toch al jaren daarvoor? Elke week bij VI volgensmij
Bij dat Twente gesprekje afgelopen keer kwam ook wel weer wat echte ergernis naar boven, het liep helaas alleen niet zo hoog op.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hadden we ook nog Derksen die brieven voor ging lezen en beantwoordenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij op een gegeven moment zelfs dagelijks. op VI.nl.
Nou ja, dan zou hij niet meer tegen Excelsior spelenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Natrappen tegen een speler van Excelsior
En dat staat in de belangstelling van Barcelona?
Volgens wie?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Klopt. Hopelijk krijgt dat nog een staartje.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij dat Twente gesprekje afgelopen keer kwam ook wel weer wat echte ergernis naar boven, het liep helaas alleen niet zo hoog op.
Heyquote:
Yep, dat ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen hadden we ook nog Derksen die brieven voor ging lezen en beantwoorden
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
Puur genot was datquote:
Ze zijn er tenminstequote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef Tchock het volgende:
Staat Milik vlak voor je, in plaats van juichen of met hem te praten sta je zo apathisch met je telefoon voor je harses. Dom vee.
Dat denk ik ja. Vanochtend was het wel gezellig.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic is veel te rustig voor een zondagmiddag. Of ligt dat aan het matige programma dit weekend?
Wel veel gezelliger dan normaal op zondagmiddagquote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic is veel te rustig voor een zondagmiddag. Of ligt dat aan het matige programma dit weekend?
Barst dalijk pas los als feyenoord met 2-0 achter staat.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De protestmars is bezig en aangezien dit livetopic normaal zwart van de Feyenoorders ziet.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Vanochtend was het wel gezellig.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel veel gezelliger dan normaal op zondagmiddag
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:49 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Barst dalijk pas los als feyenoord met 2-0 achter staat.
Dit schept duidelijkheidquote:Op zondag 21 februari 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De protestmars is bezig en aangezien dit livetopic normaal zwart van de Feyenoorders ziet.
Komt omdat ik nauwelijks aanwezig benquote:Op zondag 21 februari 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel veel gezelliger dan normaal op zondagmiddag
De humor tikt wel een stuk hoger niveau aan jaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat ik nauwelijks aanwezig ben
Je haalt jezelf wel heel erg naar beneden met deze postquote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat ik nauwelijks aanwezig ben
Alsof die Bazoer serieus iets klaar zou spelen bij Barcelona of Chelseaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Natrappen tegen een speler van Excelsior
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan dit soort humor wel waarderen.
Kwam voorbij op twitter. Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van AjaxWallpapers
Soms moet je een beetje kritisch over je eigen presteren zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je haalt jezelf wel heel erg naar beneden met deze post
Haha jelly.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof die Bazoer serieus iets klaar zou spelen bij Barcelona of Chelsea
Of W2. Dat is ook een kansloos verhaal. Al 400 minuten zonder goalquote:Op zondag 21 februari 2016 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior gaat echt de nacompetitie inWeg ermee, opdoeken die club!
Toch vind ik het voor Ajax een prima speler.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alsof die Bazoer serieus iets klaar zou spelen bij Barcelona of Chelsea
Daar leek het lek even boven te zijn maar inmiddels is het weer dramaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of W2. Dat is ook een kansloos verhaal. Al 400 minuten zonder goal
Daar moet ADO binnenkort heen. Ik garandeer alvast dat daar weer een zege komt voor W2quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HET KAN NOG!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2016 15:56 schreef leolinedance het volgende:
PSV en Ajax straks respectievelijk 19 en 18 punten los van de nr 3
Ze hebben vandaag 2 keer 1 op 1 gemist. En die Ogbeche en Hupperts voegen ook weinig toe.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar leek het lek even boven te zijn maar inmiddels is het weer drama
Voor Ajax is ie wel oke ja.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch vind ik het voor Ajax een prima speler.
Ik heb nooit begrepen dat PSV van hem af wilde.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar moet ADO binnenkort heen. Ik garandeer alvast dat daar weer een zege komt voor W2
Nou...quote:Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ajax speelt vandaag nog niet eens zo slecht.
Dat team speelt ook véél te slecht voor de selectie die het heeft.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is dan ook maar goed dat De Boer er een vierde verdediger bij heeft gezet. Ik kon het spektakel bijna niet meer aan.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Al minimaal 5 goede kansen gehad. Dat is dit jaar echt een record.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dan ook maar goed dat De Boer er een vierde verdediger bij heeft gezet. Ik kon het spektakel bijna niet meer aan.
Zo, dan ben jij al zeker 14 jaar niet meer geweest.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee joh, echte successupporter.
Van welke club ben je dan fan?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee joh, echte successupporter.
Haha nee, heb wel een aantal wedstrijden bezocht dit jaar.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, dan ben jij al zeker 14 jaar niet meer geweest.
AZ.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vlaar juicht altijd geweldigIk ben voor AZ de rest van het seizoen denk ik.
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse clubs behalve Groningen.
Shots firedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |