Misschien denkt hij dat jullie vrienden zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Leedvermaak is het beste vermaak' zeggen ze wel eens, maar dat geldt ook slechts tot op zekere hoogte.
Dit is gewoon puur kut. Vreemd dat hij nou juist mij uitkiest trouwens.
Dat dan weer welquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de mooiste wedstrijden
Grappige BH heeft hij aanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van Lewandowski zijn sixpack om deze wedstrijd wat pit te geven.
GAAAAAY.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch enorm zeker over je geaardheid dat je steeds met het uiterlijk van andere mannen bezig bent!quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor dit complimentquote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm zeker over je geaardheid dat je steeds met het uiterlijk van andere mannen bezig bent!
Zo zie je maar dat de kwaliteit op FOK! aan het toenemen isquote:Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Slechts 1 iemand die hapt tot nu toe
rawrquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
De media. De W2 fans willen hem weg hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oneens. Door wie of wat wordt hij gehypet?
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
Dan heb ik voor jou wat literatuur
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De media. De W2 fans willen hem weg hebben.
Pure poëziequote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
[ afbeelding ]
Johnny Heitingaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef RvLaak het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die bij 410 rondhangen?
Gezien de vorm van de laatste weken zeker ja.quote:
HOIquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
[ afbeelding ]
Kuyt vanmiddag: Een club als Feyenoord mag niet 8 keer op rij verliezen. Ik ben er ziek van.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
De Boer na de wedstrijd: Je creëert de kansen, maar ze gaan er niet in.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Milik moet niet janken maar eens beter gaan spelen. Hij laat al bijna anderhalf seizoen geen kut zien.
Hoe is het met je portemonnee afgelopen?quote:
Niet gevonden. Ik wacht nog 3 dagen af, misschien ligt hij ergens op mijn werk, en anders koop ik een nieuwe.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het met je portemonnee afgelopen?
Ik breng echt geluk.
Het is kut met peren. Wel een heerlijke goalquote:Op zondag 21 februari 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de VI stats te zien is het weer niet zo'n spannende wedstrijd.
Dat laatstequote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal Excelsior nu meer van eigen helft afkomen of blijven ze er met z'n elven op staan?
En tegen Ajax?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat Excelsior hier nog van terug heeft. Die scoren nooit bij topclubs.
Dit gaat niet werken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat Excelsior hier nog van terug heeft. Die scoren nooit bij topclubs.
Zijn opa wel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Higler valt ook niet serieus te nemen
Uit en thuis gescoord tegen PSV, of mis ik nu weer een grap dat PSV geen topclub is?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het valt mij ook alles mee nu.Ze proberen in ieder geval niet alleen de middencirkel te domineren.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef GGMM het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ajax speelt best aardig.
Tegen Excelsior, maar toch.
davy was ook de eerste die me begon uit te lachen vanwege mijn portemonnee.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je nou trots als je dit soort flauwe grappen maakt???
Die had wel even iets meer overwicht op een groep jongemannenquote:
Ik vond hem wel scherp, maar ja, jij vindt toch dat ik simpele humor heb.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je nou trots als je dit soort flauwe grappen maakt???
Hey, als jij een My Little Pony portemonnee wil hebben, mag dat natuurlijk... Hoef je je helemaal niet voor te schamen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
davy was ook de eerste die me begon uit te lachen vanwege mijn portemonnee.
Een walgelijk persoon.
Ik wens niet langer met de Cavaliers geassocieerd te worden. Bedankt voor je begrip.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Katoenplukker oproepen te kappen met zijn zielige act en gewoon weer zijn Cavaliers account te gebruiken.
Meer het type voor Duitslandquote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Gaat Milik ooit nog een echt goede spits worden jongens?
Ik denk dat hij niveau subtop Engeland gaat halen, Everton ofzo
Het woord 'moet' is inmiddels verwijderd, jammer, ik stond op het punt een bijdehante opmerking te maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem wel scherp, maar ja, jij vindt toch dat ik simpele humor heb.
Dan moet hij eerst eens aan zijn buikspieren werken. Hopelijk ruilt hij na de wedstrijd shirtjes met iemand.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Dat zou kunnen ja. Maar, misschien ook niet.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Aangezien hij al te slecht is voor Ajax lijkt me Everton totaal onrealistisch.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |