Misschien denkt hij dat jullie vrienden zijn.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Leedvermaak is het beste vermaak' zeggen ze wel eens, maar dat geldt ook slechts tot op zekere hoogte.
Dit is gewoon puur kut. Vreemd dat hij nou juist mij uitkiest trouwens.
Dat dan weer welquote:Op zondag 21 februari 2016 15:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de mooiste wedstrijden
Grappige BH heeft hij aanquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto van Lewandowski zijn sixpack om deze wedstrijd wat pit te geven.
GAAAAAY.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch enorm zeker over je geaardheid dat je steeds met het uiterlijk van andere mannen bezig bent!quote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor dit complimentquote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm zeker over je geaardheid dat je steeds met het uiterlijk van andere mannen bezig bent!
Zo zie je maar dat de kwaliteit op FOK! aan het toenemen isquote:Op zondag 21 februari 2016 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Slechts 1 iemand die hapt tot nu toe
rawrquote:Op zondag 21 februari 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
De media. De W2 fans willen hem weg hebben.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oneens. Door wie of wat wordt hij gehypet?
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
Dan heb ik voor jou wat literatuur
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De media. De W2 fans willen hem weg hebben.
Pure poëziequote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
rawr![]()
Dan heb ik voor jou wat literatuur
[ afbeelding ]
Johnny Heitingaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:09 schreef RvLaak het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die bij 410 rondhangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |