Goal Willem 2quote:Op zondag 21 februari 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of W2. Dat is ook een kansloos verhaal. Al 400 minuten zonder goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat ze weer een keertje tegen Ajax spelenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Die hype is ook weer over.
Heerlijk elftal.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Stijn was daar helemaal fan vanquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Was het niet eerst met 10 doelpunten beter ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax heeft nu een beter doelsaldo dan Psv.
Goal Utrechtquote:Op zondag 21 februari 2016 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze deze wedstrijd verkocht hebben
Nee, en waren sowieso weinig mensen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?
Ik zie wat polo petjes en bontkragen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen Chinezen op de tribunes gezien, jij?
Ah, vandaar...quote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zie wat polo petjes en bontkragen.
Nou dat valt wel mee hoor, PSV is in betere vorm.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax maakt nog steeds een hele goede kans op het kampioenschap. Hebben een veel minder zwaar programma dan PSV.
En veel minder kwaliteit, zowel individueel als qua spelquote:Op zondag 21 februari 2016 16:18 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax maakt nog steeds een hele goede kans op het kampioenschap. Hebben een veel minder zwaar programma dan PSV.
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, PSV is in betere vorm.
Eigenlijk doen ze dat in Amsterdam best slim dit jaar. Voortdurend de underdog spelen, maar zo heel veel wedstrijden zijn er niet eens meer te spelen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En veel minder kwaliteit, zowel individueel als qua spel
10 punten.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft op PSV-uit na geen lastige uitwedstrijden meer. PSV moet nog naar Alkmaar, Kerkrade, Groningen en Zwolle.
Dat er niet veel wedstrijden meer te spelen zijn is eerder in het voordeel van PSV dan van Ajaxquote:Op zondag 21 februari 2016 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk doen ze dat in Amsterdam best slim dit jaar. Voortdurend de underdog spelen, maar zo heel veel wedstrijden zijn er niet eens meer te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |