ja dat is wel vrij jammer, gewoon ff wachten dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen de tyfus krijgen met hun episodic shit
Maar hoe kan het dan in hemelsnaam dat zoiets toch wordt doorgedruktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens toch het idee dat de makers van zulke kromme regelingen het ook niet snapten hoor
Vond het hele verhaal op zich wel leuk, maar verder viel het qua side quests nogal tegen. Lekker de hele tijd naar settlements om vervolgens wéér naar dezelfde locatie te gaan om wéér wat super mutants of whatever kapot te schieten. Keer op keer op keer op keer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fallout 4 vind ik een beetje tegenvallen met die Institute en haar zoon. Had ik stiekem meer van verwacht.
eerst alle vijanden scouten en een plannetje maken om ze 1 voor 1 te vermoordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stealth heb ik echt het geduld niet voor.
is vast nudequote:
Dit, vooral met hitman voel je je dan echt een koning.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle vijanden scouten en een plannetje maken om ze 1 voor 1 te vermoorden
heerlijk toch
Omdat figuren zoals van der Steur, Teeven, Opstelten en dat soort bokkenlullen van de VVD. Kortzichtige onzin met hun verbieden. Pleur toch lekker op, mensen moeten dat lekker zelf weten. Gewoon legaliseren die meuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan in hemelsnaam dat zoiets toch wordt doorgedrukt. En dan landen als Uruguay, Spanje/Portugal en zelfs fucking USA die een stuk liberaler worden op dit gebied
.
die oneindige sidequests zijn kut waar je steeds naar een random locatie wordt gestuurd, had in het begin niet eens door dat ze oneindig warenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het hele verhaal op zich wel leuk, maar verder viel het qua side quests nogal tegen. Lekker de hele tijd naar settlements om vervolgens wéér naar dezelfde locatie te gaan om wéér wat super mutants of whatever kapot te schieten. Keer op keer op keer op keer.
dit is echt iets dat ik alleen leuk vind als ik fucking stoned ben, maar dan vind ik het vaak ook leuk om in gta me aan de regels te houden en te wachten voor stoplichten en shitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle vijanden scouten en een plannetje maken om ze 1 voor 1 te vermoorden
heerlijk toch
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die oneindige sidequests zijn kut waar je steeds naar een random locatie wordt gestuurd, had in het begin niet eens door dat ze oneindig waren
dat is ook vermakelijk jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dying Light vind ik trouwens ook wel een vermakelijk spel. Dadelijk weer verder denk ik. Al kan ik me gruwelijk ergeren aan die grote bepantserde gasten die te pas en te onpas opduiken.
Frank for MPquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat figuren zoals van der Steur, Teeven, Opstelten en dat soort bokkenlullen van de VVD. Kortzichtige onzin met hun verbieden. Pleur toch lekker op, mensen moeten dat lekker zelf weten. Gewoon legaliseren die meuk.
ard "ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn" van der steurquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat figuren zoals van der Steur, Teeven, Opstelten en dat soort bokkenlullen van de VVD. Kortzichtige onzin met hun verbieden. Pleur toch lekker op, mensen moeten dat lekker zelf weten. Gewoon legaliseren die meuk.
quote:
Beter dat dan dat ze oprakenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die oneindige sidequests zijn kut waar je steeds naar een random locatie wordt gestuurd, had in het begin niet eens door dat ze oneindig waren
je bent gwn slechtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt iets dat ik alleen leuk vind als ik fucking stoned ben, maar dan vind ik het vaak ook leuk om in gta me aan de regels te houden en te wachten voor stoplichten en shit
dus is eigenlijk gewoon echt kut
neequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze opraken
jaquote:
maar het zijn geen random eventsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh vind ik met gta zo dom, op een gegeven moment zijn die random events op..
Relatief natuurlijk maar ik vind sommigen streken in Drenthe ook wel afgelegen maar inderdaad niet te vergelijken met Canada, Brazillie of Rusland.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind de natuur altijd prachtig. Mooiste dingen op Aarde. Steden vind ik ongezellig. Al kun je overigens in Nederland nooit echt afgelegen wonen. Naar Nederlandse begrippen, maar als je bijv. naar Canada kijkt... Prachtig. Je moet alleen niet ziek worden of iets dergelijks, dan is het wel heel vervelend als je van iedereen vandaan woont.
of beter doen ze er grote sidequests met verhaal in waar je even veel XP voor krijgt als 20 van die oneindige poepquestsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze opraken
dit jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of beter doen ze er grote sidequests met verhaal in waar je even veel XP voor krijgt als 20 van die oneindige poepquests
Oh, dat is wel een beetje slecht geprogrammeerd dan. Doelde dus meer op random shit, dat je het idee hebt dat de wereld leeft. Red Dead Redemption had dit ook oneindig geloof ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar het zijn geen random events
het is hetzelfde keer op keer op keer op keer op keer op keer en er komt gewoon geen eind aan. in het begin heb je nog de hoop dat die kerel uiteindelijk zegt van hey je hebt alle settlements en alle problemen zijn opgelost wat een baas ben jij
MAAR DAT GEBEURT NIET
Yeh, dat is wel tof idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een beetje slecht geprogrammeerd dan. Doelde dus meer op random shit, dat je het idee hebt dat de wereld leeft. Red Dead Redemption had dit ook oneindig geloof ik.
snap daar nog steeds echt geen fuck van, dat spel is echt alles dat ik zoek in een rpg maar het kan me gewoon niet boeienquote:
ben je third person haterquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap daar nog steeds echt geen fuck van, dat spel is echt alles dat ik zoek in een rpg maar het kan me gewoon niet boeien
nee juist niequote:
Ik kende ooit iemand die begon met wiet en eindige met crack en terwijl hij aan de crack zat beroofde hij zes banken en vermoordde hij 10 mensen. Verbieden!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ard "ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn" van der steur
t verhaal boeit me gewoon nietquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand die begon met wiet en eindige met crack en terwijl hij aan de crack zat beroofde hij zes banken en vermoordde hij 10 mensen. Verbieden!
ik heb de vorige delen ook niet gespeeldquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
t verhaal boeit me gewoon niet
misschien is dat ook omdat ik de de andere delen niet gespeeld heb
Dit soort teksten... Waarom kan zo'n eng figuur gewoon doorgaan hiermee? Ik snap het echt niet.quote:Laat ik het zo zeggen en dan ontken ik er dus niet mee... maar de volledige Holocaust is gebaseerd op ooggetuigenverklaringen. Er is niet 1 document (ondanks de tonnen in beslag genomen documenten van de Duitsers, die alles registreerden) of enig forensisch bewijs gevonden wat de uitvoering ervan zou aantonen. Tevens was de Duitse code ook al vrij snel gekraakt... ondanks dat hebben ze nooit een bericht onderschept voor deze gigantische onderneming.
Er waren honderden ooggetuigen die na WW II verklaarden dat kamp Dachau ook een vernietigingskamp was, echter is later officieel van vast komen te staan dat dit niet zo was.
Tevens zijn er nogal wat Joden die in de kampen hebben gezeten die nogal tegenstrijdige verklaringen hebben afgelegd over hoe het er daar aan toeging. Hier kan je ze het in hun eigen woorden zien en horen vertellen
Ik laat gekkies altijd liever schreeuwen. Lekker laten brullen in het luchtledige. Gewoon geen aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
Dat Lichtkogel figuur begint nu zelfs in NWS zijn impliciete holocaustontkenning te verspreiden.
denk aan je hartquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
Dat Lichtkogel figuur begint nu zelfs in NWS zijn impliciete holocaustontkenning te verspreiden.
Ik krijg er echt een naar gevoel van (inb4 gutmenschpussy) en ik begrijp niet dat hij hier een podium blijft krijgen voor zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik laat gekkies altijd liever schreeuwen. Lekker laten brullen in het luchtledige. Gewoon geen aandacht aan besteden.
Hij zou voor de gein eens zo'n vernietigingskamp moeten bezoeken. Foto's zien van knekelputten. Opnames van geallieerden die voor het eerst bij zo'n kamp aankomen. Daar krijg je echt tranen van in je ogen, hoe sommige mensen kennelijk omgaan met andere mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit soort teksten... Waarom kan zo'n eng figuur gewoon doorgaan hiermee? Ik snap het echt niet.
Hij wil het gewoon niet zien. Alles dat niet in het grote joodse complot past negeert hij keihard.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij zou voor de gein eens zo'n vernietigingskamp moeten bezoeken. Foto's zien van knekelputten. Opnames van geallieerden die voor het eerst bij zo'n kamp aankomen. Daar krijg je echt tranen van in je ogen, hoe sommige mensen kennelijk omgaan met andere mensen.
Maar in zijn geval is het gewoon stompzinnig gelul in de ruimte. Kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk om maken.
Jij bent de enige die de posts van Lichtkogel kan lezen deadprez. Jij bent uitverkoren om in te grijpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik krijg er echt een naar gevoel van (inb4 gutmenschpussy) en ik begrijp niet dat hij hier een podium blijft krijgen voor zijn uitspraken.
Maar goed, dit is verder ook niet echt de juiste plek hiervoor, wilde het gewoon even kwijt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die de posts van Lichtkogel kan lezen deadprez. Jij bent uitverkoren om in te grijpen.
ik vind je maar eng als je hoofdletters en leestekens gebruiktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
oh nou heb ik het hele topic gesloopt
sry
Ik zou hem eerlijk gezegd gewoon lekker laten roeptoeteren, ieder weldenkend mens weet toch wel dat hij een zooitje onzin uit zijn toetsenbord tovert.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon niet zien. Alles dat niet in het grote joodse complot past negeert hij keihard.
Ik denk dat die kerel zware issues heeft en als het is wie meerdere mensen zeggen dat hij is dan moet hij misschien eens stoppen met het Colombiaanse marcheerpoeder.
Kan ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou hem eerlijk gezegd gewoon lekker laten roeptoeteren, ieder weldenkend mens weet toch wel dat hij een zooitje onzin uit zijn toetsenbord tovert.
ey horkjenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Dooie boel op de rest van het forum.
alleen waar ik post is er leven in de tentquote:Op zondag 21 februari 2016 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Same vandaar dat ik het ook even controleerde.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Als ik die post niet had gelezen in deze quote zou ik posts van madeliefff nooit meer normaal kunnen lezen.
Dead is anders, ondanks zijn naam, behoorlijk in leven vanavond.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Há! Hij heeft een Stormfrontje gepulled.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit soort teksten... Waarom kan zo'n eng figuur gewoon doorgaan hiermee? Ik snap het echt niet.
Hij doet sinds zijn registratie niet anders.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Há! Hij heeft een Stormfrontje gepulled.
Gelukkig maar, arme jongeman.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead is anders, ondanks zijn naam, behoorlijk in leven vanavond.
Ik moest lachen om het stukje tekstquote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij doet sinds zijn registratie niet anders.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
En hij geeft het ook gewoon toe, dat ie een nazi is.
Nouja, kan toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
heeft ie WCH al ontmoetquote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
Ja, het is idd wel lachwekkend hoe dom hij is.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het stukje tekst
Nja, kun je lacherig doen, maar dit is iets waar ik me srs over op kan winden idd.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
Jij kunt je ook zo heerlijk opwinden he?
Nee moest gewoon lachen. Niet eens om de lachwekkendheid.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, het is idd wel lachwekkend hoe dom hij is.
ik denk dat je gewoon moet stoppen met sommige subfora bezoeken, als je het niet ziet kun je er ook niet boos over wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, kun je lacherig doen, maar dit is iets waar ik me srs over op kan winden idd.
Ik doe er lacherig omdat ik het enerzijds (als je dat soort woorden gaat gebruiken weet je dat oud wordt en een gebrek aan testosteron heb overigens) wel schattig vind, maar anderzijds denk ik dat het verspilde moeite is. Je kunt écht beter op de zaterdag een biertje optrekken, goed nummertje luisteren en het wel best vinden. Je gaat er namelijk niets aan veranderen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, kun je lacherig doen, maar dit is iets waar ik me srs over op kan winden idd.
ik zie dat alleen soms in de OP hierquote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef LompeHork het volgende:
Even een test:
[ afbeelding ]
Bij veel mensen komt er dan zo'n linkje met "foto" onder te staan, is dat nieuw?
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon moet stoppen met sommige subfora bezoeken, als je het niet ziet kun je er ook niet boos over worden
Enerzijds vind ik dat wel een gegronde klacht, anderzijds kan ik mij er niet meer druk over maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe er lacherig omdat ik het enerzijds (als je dat soort woorden gaat gebruiken weet je dat oud wordt en een gebrek aan testosteron heb overigens) wel schattig vind, maar anderzijds denk ik dat het verspilde moeite is. Je kunt écht beter op de zaterdag een biertje optrekken, goed nummertje luisteren en het wel best vinden. Je gaat er namelijk niets aan veranderen.
kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zag net de snaps van djedje weer, wel mooi meisje.
Wederzijds denk ik.... Geen flauw idee wat ik wederzijds denk eigenlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik dat wel een gegronde klacht, anderzijds kan ik mij er niet meer druk over maken.
Wacht....
Vaag. Ik vind het schijtirritant in ieder geval.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat alleen soms in de OP hier
Alles is wederzijds als wij converseren. RIP.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wederzijds denk ik.... Geen flauw idee wat ik wederzijds denk eigenlijk.
Boeit me niet dat het verspilde moeite is. En verder drink ik gewoon een biertje en luister ik goede muziek terwijl ik bitch op dat soort tyfusnazi's.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe er lacherig omdat ik het enerzijds (als je dat soort woorden gaat gebruiken weet je dat oud wordt en een gebrek aan testosteron heb overigens) wel schattig vind, maar anderzijds denk ik dat het verspilde moeite is. Je kunt écht beter op de zaterdag een biertje optrekken, goed nummertje luisteren en het wel best vinden. Je gaat er namelijk niets aan veranderen.
FF pissenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh ja, mijn blaas doet pijn, moet opstaan en pissen.
zorg wel dat je zo niet op je bril gaat zittenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh ja, mijn blaas doet pijn, moet opstaan en pissen.
Waarom laat je hem gewoon niet zijn gang gaan?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wellicht is dit heiligschennis voor je maar wat vind je eigenlijk van de originele Law&Order, voordat Chris Noth moved on to bigger things als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead is anders, ondanks zijn naam, behoorlijk in leven vanavond.
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom laat je hem gewoon niet zijn gang gaan?
Die originele vind ik wel aardig, met die acteur uit Dirty Dancing geloof ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wellicht is dit heiligschennis voor je maar wat vind je eigenlijk van de originele Law&Order, voordat Chris Noth moved on to bigger things als je begrijpt wat ik bedoel.
Patrick Swayze?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die originele vind ik wel aardig, met die acteur uit Dirty Dancing geloof ik.
Ik weet echt te weinig van de overige fora om daar in te grijpen hoor, KLB is mijn stek en daar houd ik het bij.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom laat je hem gewoon niet zijn gang gaan?
Je tempert zijn passie.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet echt te weinig van de overige fora om daar in te grijpen hoor, KLB is mijn stek en daar houd ik het bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |