ja dat is wel vrij jammer, gewoon ff wachten dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen de tyfus krijgen met hun episodic shit
Maar hoe kan het dan in hemelsnaam dat zoiets toch wordt doorgedruktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb trouwens toch het idee dat de makers van zulke kromme regelingen het ook niet snapten hoor
Vond het hele verhaal op zich wel leuk, maar verder viel het qua side quests nogal tegen. Lekker de hele tijd naar settlements om vervolgens wéér naar dezelfde locatie te gaan om wéér wat super mutants of whatever kapot te schieten. Keer op keer op keer op keer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fallout 4 vind ik een beetje tegenvallen met die Institute en haar zoon. Had ik stiekem meer van verwacht.
eerst alle vijanden scouten en een plannetje maken om ze 1 voor 1 te vermoordenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stealth heb ik echt het geduld niet voor.
is vast nudequote:
Dit, vooral met hitman voel je je dan echt een koning.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle vijanden scouten en een plannetje maken om ze 1 voor 1 te vermoorden
heerlijk toch
Omdat figuren zoals van der Steur, Teeven, Opstelten en dat soort bokkenlullen van de VVD. Kortzichtige onzin met hun verbieden. Pleur toch lekker op, mensen moeten dat lekker zelf weten. Gewoon legaliseren die meuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan in hemelsnaam dat zoiets toch wordt doorgedrukt. En dan landen als Uruguay, Spanje/Portugal en zelfs fucking USA die een stuk liberaler worden op dit gebied
.
die oneindige sidequests zijn kut waar je steeds naar een random locatie wordt gestuurd, had in het begin niet eens door dat ze oneindig warenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vond het hele verhaal op zich wel leuk, maar verder viel het qua side quests nogal tegen. Lekker de hele tijd naar settlements om vervolgens wéér naar dezelfde locatie te gaan om wéér wat super mutants of whatever kapot te schieten. Keer op keer op keer op keer.
dit is echt iets dat ik alleen leuk vind als ik fucking stoned ben, maar dan vind ik het vaak ook leuk om in gta me aan de regels te houden en te wachten voor stoplichten en shitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst alle vijanden scouten en een plannetje maken om ze 1 voor 1 te vermoorden
heerlijk toch
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die oneindige sidequests zijn kut waar je steeds naar een random locatie wordt gestuurd, had in het begin niet eens door dat ze oneindig waren
dat is ook vermakelijk jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dying Light vind ik trouwens ook wel een vermakelijk spel. Dadelijk weer verder denk ik. Al kan ik me gruwelijk ergeren aan die grote bepantserde gasten die te pas en te onpas opduiken.
Frank for MPquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat figuren zoals van der Steur, Teeven, Opstelten en dat soort bokkenlullen van de VVD. Kortzichtige onzin met hun verbieden. Pleur toch lekker op, mensen moeten dat lekker zelf weten. Gewoon legaliseren die meuk.
ard "ik ken mensen die aan wiet gestorven zijn" van der steurquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat figuren zoals van der Steur, Teeven, Opstelten en dat soort bokkenlullen van de VVD. Kortzichtige onzin met hun verbieden. Pleur toch lekker op, mensen moeten dat lekker zelf weten. Gewoon legaliseren die meuk.
quote:
Beter dat dan dat ze oprakenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die oneindige sidequests zijn kut waar je steeds naar een random locatie wordt gestuurd, had in het begin niet eens door dat ze oneindig waren
je bent gwn slechtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is echt iets dat ik alleen leuk vind als ik fucking stoned ben, maar dan vind ik het vaak ook leuk om in gta me aan de regels te houden en te wachten voor stoplichten en shit
dus is eigenlijk gewoon echt kut
neequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dat dan dat ze opraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |