ook nog altijd minder erg dan vk die een gat in zijn koelkast boordequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach ik ben al door twee verschillende bedden gezakt, soit
je vriendin lief aankijken tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, klinkt wel goed. De setting lijkt me sws echt fucking cool.
maar wil ook nog fallout 4 season pass en far cry primal en yakuza 5
wutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook nog altijd minder erg dan vk die een gat in zijn koelkast boorde
Gelukkig niet, maar wij hebben wel de kutregel dat een shop niet binnen 200m van een school meer mag zijn, dus zijn wel een paar shops gesloten. En sommigen mogen pas na 18u open.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:18 schreef deadprez het volgende:
In Amsterdam is dat nooit meer doorgevoerd toch?
| 1 2 3 4 5 6 7 | | | |S] | | | [W] [W] _______________ |
dat werkt ook niet oneindigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vriendin lief aankijken toch
ehhhquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vriendin lief aankijken toch
Fallout 4 vind ik een beetje tegenvallen met die Institute en haar zoon. Had ik stiekem meer van verwacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, klinkt wel goed. De setting lijkt me sws echt fucking cool.
maar wil ook nog fallout 4 season pass en far cry primal en yakuza 5
het land van GoT is Westeros of Essosquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De vlag van Noord-Ierland, het land van GOT hans
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar wij hebben wel de kutregel dat een shop niet binnen 200m van een school meer mag zijn, dus zijn wel een paar shops gesloten. En sommigen mogen pas na 18u open.
Echt een bullshit, want je vraagt mensen die jong lijken toch sowieso naar ID. En alsof ze dan niet even verder kunnen gaan dan 200m
.
Om even aan te geven hoe dom het is
[ code verwijderd ]
De S is een school, om de hoek zaten 2 shops. De eerste W moest dicht, want minder dan 200m. De 2e shop is nog gewoon open, want die is er 230m ofzo vandaan. LIKE WTF.
je kunt in Syndicate met 2 personages spelen, de chick is stealth en die vent is meer van het beukenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit zo goed in. Meer van de frontale aanval en laat de wapens maar vuren-tactiek.
Ben meer van het beuken. Stealth ben ik niet zo handig in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt in Syndicate met 2 personages spelen, de chick is stealth en die vent is meer van het beuken
met chicks spelen
ik ben zo iemand die gelijk de checkpoint herstart als ik gezien wordquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben meer van het beuken. Stealth ben ik niet zo handig in.
Ah ja, daar zijn ze idd in meerdere steden mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar wij hebben wel de kutregel dat een shop niet binnen 200m van een school meer mag zijn, dus zijn wel een paar shops gesloten. En sommigen mogen pas na 18u open.
Echt een bullshit, want je vraagt mensen die jong lijken toch sowieso naar ID. En alsof ze dan niet even verder kunnen gaan dan 200m
.
Om even aan te geven hoe dom het is
[ code verwijderd ]
De S is een school, om de hoek zaten 2 shops. De eerste W moest dicht, want minder dan 200m. De 2e shop is nog gewoon open, want die is er 230m ofzo vandaan. LIKE WTF.
Neem ff die chick van vorige keer mee straks.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hij is niet helemaal in orde
Ik heb trouwens toch het idee dat de makers van zulke kromme regelingen het ook niet snapten hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Of nouja, jij hoeft het ook niet te snappen.
Oh, wacht jij niet op de nieuwe Hitman?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben meer van het beuken. Stealth ben ik niet zo handig in.
Stealth heb ik echt het geduld niet voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben zo iemand die gelijk de checkpoint herstart als ik gezien word
Nee, Far Cry Primal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, wacht jij niet op de nieuwe Hitman?moet je tenminste nog een beetje nadenken.
Leg het even uit op snapchat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Of nouja, jij hoeft het ook niet te snappen.
ze kunnen de tyfus krijgen met hun episodic shitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, wacht jij niet op de nieuwe Hitman?moet je tenminste nog een beetje nadenken.
Ja s cool. Pik dr over half uurtje of. Laat je weten als we dr bijna zijn Gquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neem ff die chick van vorige keer mee straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |