SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Amsterdammer vergeet ik altijd dat dat überhaupt nog een optie is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker vrijstaand gaan wonen, heb je nergens geen last van. Heerlijk.
Lekker vrijstaand gaan wonen, heb je nergens geen last van. Heerlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
zaterdag 20 februari 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:[/b]
Oke, zijn muziek staat harder. Hoe groot is de kans dat dit van boven of beneden komt en hoe merk je dat? Staat zo lullig als ik straks flip tegen de verkeerde
Ik snap dus nooit waarom mensen in de drukte van de stad willen wonen. Ik hoor 's ochtends vogels en zie bomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als Amsterdammer vergeet ik altijd dat dat überhaupt nog een optie is.
Oh hehe dacht alquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik had me trouwens vergist. Dacht dat het madeliefff was, maar was een andere FOK!ster. Ken jij ook wel denk ik.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe dacht al.
Bedoel je dat hipstermeisje van een jaar of achttien met die felblauwe ogen die iets kunstgerelateerds deed?
Ik wil juist niet anders, alles dichtbij (als in, letterlijk alles waar je maar boodschappen kan doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap dus nooit waarom mensen in de drukte van de stad willen wonen. Ik hoor 's ochtends vogels en zie bomen.
Geraas van verkeer, huizen van de overkant of weet ik het, blegh, net of je in een mierenhoop woont. Moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
denk dat ie t over mapima heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe dacht al.
Bedoel je dat hipstermeisje van een jaar of achttien met die felblauwe ogen die iets kunstgerelateerds deed?
Al vind ik Amsterdam, kom er een paar keer in de week, ook altijd wel gezellig hoor. Maar ik vind met drukte altijd dat je het moet opzoeken. Ik vind het ook altijd wel weer fijn om in rust te wonen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil juist niet anders, alles dichtbij (als in, letterlijk alles waar je maar boodschappen kan doen). Geluid went, ik hoor geen auto's, trams of vliegtuigen als ik er niet expres op let
.
Parken zat ook hoor overal, dus vogels en bomen zijn ook op loopafstand.
of djedjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat ie t over mapima heeft
Binnenstad Amsterdam lijkt me ook niets maar helemaal afgelegen van de bewoonde wereld nog minder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap dus nooit waarom mensen in de drukte van de stad willen wonen. Ik hoor 's ochtends vogels en zie bomen.
Geraas van verkeer, huizen van de overkant of weet ik het, blegh, net of je in een mierenhoop woont. Moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
Ja of ik er wen er gewoon aan... Heb gevoelige oren, baal daar wel van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lekker vrijstaand gaan wonen, heb je nergens geen last van. Heerlijk.
denk nie dat die iets met haan gehad heeftquote:
Waar van A'dam kom je dan, welke wijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al vind ik Amsterdam, kom er een paar keer in de week, ook altijd wel gezellig hoor. Maar ik vind met drukte altijd dat je het moet opzoeken. Ik vind het ook altijd wel weer fijn om in rust te wonen.
haan heeft elke fokster gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat die iets met haan gehad heeft
WAIT WUT R U FOR REALquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat ie t over mapima heeft
Ik vind de natuur altijd prachtig. Mooiste dingen op Aarde. Steden vind ik ongezellig. Al kun je overigens in Nederland nooit echt afgelegen wonen. Naar Nederlandse begrippen, maar als je bijv. naar Canada kijkt... Prachtig. Je moet alleen niet ziek worden of iets dergelijks, dan is het wel heel vervelend als je van iedereen vandaan woont.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Binnenstad Amsterdam lijkt me ook niets maar helemaal afgelegen van de bewoonde wereld nog minder.
wel oneerlijk dat hij niet vrijgelaten is 1 januariquote:
nee dat weet ik, dat is djedjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT R U FOR REAL? LILIANNE NO MAN ECHT?
Lilianne voldoet niet aan het profiel dat ik schetste though.
tja, haantje de voorstequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel oneerlijk dat hij niet vrijgelaten is 1 januari
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT R U FOR REAL? LILIANNE NO MAN ECHT?
Lilianne voldoet niet aan het profiel dat ik schetste though.
Centraal stap ik meestal uit. Of soms Sloterdijk, ligt er aan. Neem altijd het laatste stukje de trein, want Amsterdam is een chaos wat betreft verkeer.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar van A'dam kom je dan, welke wijk?Ik trek rust juist niet, behalve op vakantie
.
Mijn onderburen hebben bezoek dan hoor ik ze ook gewoon praten enzo, staat nog niet eens muziek aan maar ik erger me dood.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja of ik er wen er gewoon aan... Heb gevoelige oren, baal daar wel van.
Geheimzinnig hoor, zo zonder wijk te noemenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Centraal stap ik meestal uit. Of soms Sloterdijk, ligt er aan. Neem altijd het laatste stukje de trein, want Amsterdam is een chaos wat betreft verkeer.
Twee dagen in de week ben ik meestal in Amsterdam.
ja, nogalquote:
Metro vind ik beroerd in Amsterdam. Soms zit het zo vol dat mensen moeten wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geheimzinnig hoor, zo zonder wijk te noemen. Valt ook reuzemee zonder de auto, je moet alleen wel weten welke OV je moet pakken
.
watquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die naam is sowieso raar. Dat bekent letterlijk "moeder's piemel"
.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Metro vind ik beroerd in Amsterdam. Soms zit het zo vol dat mensen moeten wachten.
Waarom stap je dan uit in Sloterdijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
In het Zuiden moet ik trouwens altijd zijn MM~
Dat is alleen nog de 51 naar Westwijk. Die nieuwe zijn ruim zatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Metro vind ik beroerd in Amsterdam. Soms zit het zo vol dat mensen moeten wachten.
Metro is snel, maar wel kut ja. Vooral in de zomer, trams ook trouwensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Holy crap, ik woon in A'dam Zuidquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
In het Zuiden moet ik trouwens altijd zijn MM~
Omdat ik geen reet van treinen snap. De ene stopt in de centraal en de andere stopt daar. Het is iedere keer weer een verrassing.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom stap je dan uit in Sloterdijk?
Ja, die is lekker he?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima flesje wel
Ik ruik altijd lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb mij vandaag erg geergerd aan onze donkere medemens. Het viel mij op dat ze echt heel erg stonken..
wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Oke ze zijn aardiger dan ik dacht. Alsnog geen zin tho. Ben kapot moe, net klaar met eten mijn moeder gaat nu nog thee zetten.
Ze stonken echt heel erg...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ruik altijd lekker.
Mensen die stinken, al zijn de paars of komen ze van de maan.
Metro is zo chillquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
ik ging een tijd terug voor het eerst in mijn leven met de metro, in rotterdam
was minder eng dan men je wil doen geloven en ik ben ook niet beroofd
gwn naar je zolderkamer vluchtenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Oke ze zijn aardiger dan ik dacht. Alsnog geen zin tho. Ben kapot moe, net klaar met eten mijn moeder gaat nu nog thee zetten.
Ik ken iemand die terug naar Z-Limburg moest en in Castricum uitkwamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ik geen reet van treinen snap. De ene stopt in de centraal en de andere stopt daar. Het is iedere keer weer een verrassing.
Die metro's zijn wel mooi in Rotterdam trouwens.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
wiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Ik heb een goede neus en een hekel aan nare lichaamsgeuren, dus heb een oprechte hekel aan stinkende mensenquote:
je familie is aardiger dan je dacht?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef Crip het volgende:
Ja, het is ook tamelijk verwarrendquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die terug naar Z-Limburg moest en in Castricum uitkwam
idd, stuk chiller dan met de bus door de stad moetenquote:
vk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die terug naar Z-Limburg moest en in Castricum uitkwam
oh jaquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
Shorba, mamita met lamsvlees pruimen en amandelen ( inb4 che en stimo ) en ik had apple crumble gemaakt en nog fruit salade ernaast.quote:
Ik vind dat gestuntel wel iets aandoenlijks hebbenquote:
donkerquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vond je het uitzicht dan?
Lamquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Shorba, mamita met lamsvlees pruimen en amandelen ( inb4 che en stimo ) en ik had apple crumble gemaakt en nog fruit salade ernaast.
Nu thee, met kokos griesmeel cake, msemen, kokoskoekjes, amandelmeel koekjes, etc.
Je was dus in de Bijlmer? huehuequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
donker
zowel in de metro als erbuiten heheh
Tegenwoordig heb je daar gelukkig apps voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kwam een keer terug van vakantie, op Schiphol de tram naar huis nemen, nog helemaal in de "ik heb vakantie en ga niks doen"-mode, dus ik vraag aan zo'n miep welke trein naar A'dam Amstel gaat. Stuurt ze me gvd met de trein naar Hoorn ofzo, like wtf lekker behulpzaam.
handjes thuis hequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn nicht die ik altijd al super droog vond en haar niuwe man. Maar haar man is echt grappig
nee rotterdam dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je was dus in de Bijlmer? huehue
Note: alleen ik mag dit soort grappen maken.
Als ik in de Bijlmer kom he, wat gebeurt er dan met mij?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je was dus in de Bijlmer? huehue
Note: alleen ik mag dit soort grappen maken.
Was 2009 ja, toen was het nog allemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je daar gelukkig apps voor.
m'n vriendin moest daar voor schoolopdracht heen, dus maar meegegaanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat deed je in de mooiste stad van Nederland?
aaah chill.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
m'n vriendin moest daar voor schoolopdracht heen, dus maar meegegaan
Schoolopdracht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
school komt zo wel erg dichtbijquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik in de Bijlmer kom he, wat gebeurt er dan met mij?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
school komt zo wel erg dichtbij
bazenstad welquote:
Oh jammer, had gehoopt door wat sterke negers belaagd te worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks.
Zelfs de Bijlmer is tegenwoordig aan het gentrificeren, met vooral studenten. Al zijn sommige plekken nog wel een beetje grimey.
Tussen studenten wil je ook niet wonen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks.
Zelfs de Bijlmer is tegenwoordig aan het gentrificeren, met vooral studenten. Al zijn sommige plekken nog wel een beetje grimey.
De kelderbox schatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik in de Bijlmer kom he, wat gebeurt er dan met mij?
ja toch, wilde die ervaring ook wel eensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
school komt zo wel erg dichtbij
En neerstortende vliegtuigen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar jaren '90 Bijlmer was echt eng, bang as fuck als klein kind al. Overal junks en hosselaars en alles.
Kan ik regelenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh jammer, had gehoopt door wat sterke negers belaagd te worden.
Inderdaad zeg, bang dat ik student-af benquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tussen studenten wil je ook niet wonen volgens mij.
Heb je die 'prachtige' punt, dat afschuwelijke centraal station ook nog aangedaan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja toch, wilde die ervaring ook wel eens
maar was vooral beetje foto's maken en chillen
Toen wilde er ook nog eens een vliegtuig neerstortenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar jaren '90 Bijlmer was echt eng, bang as fuck als klein kind al. Overal junks en hosselaars en alles.
Is niet meer leuk als ik weet dat het eraan komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik regelen.
[..]
Inderdaad zeg, bang dat ik student-af ben.
zo mooi dat stationquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je die 'prachtige' punt, dat afschuwelijke centraal station ook nog aangedaan?
Pruimen en Amandelenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Shorba, mamita met lamsvlees pruimen en amandelen ( inb4 che en stimo ) en ik had apple crumble gemaakt en nog fruit salade ernaast.
Nu thee, met kokos griesmeel cake, msemen, kokoskoekjes, amandelmeel koekjes, etc.
ja daar kwamen we aan, vond wel coolquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je die 'prachtige' punt, dat afschuwelijke centraal station ook nog aangedaan?
Tegenwoordig hebben ze daar BUK-installaties voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En neerstortende vliegtuigen.
Ik vind die bouwstijl gemaakt voor robots. Dat enge ongezellige futuristische. Zo emotieloos. Ik vind het helemaal niets. Doe mij maar gezellig, stijlvol en klassiek.quote:
He b je het wel leuk gehad danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn nicht die ik altijd al super droog vond en haar niuwe man. Maar haar man is echt grappig
ja precies, niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja toch, wilde die ervaring ook wel eens
maar was vooral beetje foto's maken en chillen
dan is maastricht wel iets voor jouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind die bouwstijl gemaakt voor robots. Dat enge ongezellige futuristische. Zo emotieloos. Ik vind het helemaal niets. Doe mij maar gezellig, stijlvol en klassiek.
Jaja. En, niet zo gek ver daar vandaan, zat op de nieuwe binnenweg vroeger die methadonkerk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kwamen we aan, vond wel cool
daarna op kruiskade gechillt op een vercrackt pleintje, voelde me ekte gangster
Tiendplein? bij Holy Smoke?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kwamen we aan, vond wel cool
daarna op kruiskade gechillt op een vercrackt pleintje, voelde me ekte gangster
ze zijn er nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
He b je het wel leuk gehad dan
Gisteren nog stilgestaan bij hoe mooi A'dam CS wel niet is van buitenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind die bouwstijl gemaakt voor robots. Dat enge ongezellige futuristische. Zo emotieloos. Ik vind het helemaal niets. Doe mij maar gezellig, stijlvol en klassiek.
Jij bent dan ook een oude man.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig gebouw ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteren nog stilgestaan bij hoe mooi A'dam CS wel niet is van buiten.
Sws is het centrum van Amsterdam mooi, grachtenpandjes en allesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteren nog stilgestaan bij hoe mooi A'dam CS wel niet is van buiten.
ja station Maastricht schreeuw echt frank.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is maastricht wel iets voor jou
oeh hurry up babyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik wel, vergeet het altijd weer te installeren, wacht ff.
denk dat het hele centrum hem wel bevalt en vooral het oude deel bij de stadsmuurquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ja station Maastricht schreeuw echt frank.
komt er weer een topic aan?quote:
portret van Amarentha, had al een beginnetje gemaaktquote:
Blij dat er m'n gehele basisschooltijd aandacht aan is besteed, aan Amsterdamse cultuur/historie. Vond het toen al interessant, en jaren later pas begin je zulke dingen echt te waarderenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sws is het centrum van Amsterdam mooi, grachtenpandjes en alles
Ohja. Cool.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
portret van Amarentha, had al een beginnetje gemaakt
de groepjes dealende mocro's hebben ze wel mooi buiten beeld weten te houdenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook wel aardig ja.
[ afbeelding ]
geefdnquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik dm je maar wel voor je houden
Ben weleens in Maastricht geweest, maar niet bij CS, dus ik zou het niet weten. Realiseer me wel dat het waarschijnlijk nogal een idyllisch plaatje is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
de groepjes dealende mocro's hebben ze wel mooi buiten beeld weten te houden
ik ben 1 keer in maastricht geweest en er was zo'n burgertent vlak voor t kanaal/rivier/whateverquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
IK WILDE DIT NET ZEGGEN.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt allemaal ook wel mee hoor, heb nooit ergens last van. Maar er zijn wel enorm veel straatdealertjes gekomen door dat achterlijke gedoe met de wietpas en zo. Al doen die ook niet veel anders dan 'psst marijuana?' zeggen als je voorbijloopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben weleens in Maastricht geweest, maar niet bij CS, dus ik zou het niet weten. Realiseer me wel dat het waarschijnlijk nogal een idyllisch plaatje is.
wallah stuur ook naar mijquote:
Een wietpasquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt allemaal ook wel mee hoor, heb nooit ergens last van. Maar er zijn wel enorm veel straatdealertjes gekomen door dat achterlijke gedoe met de wietpas en zo. Al doen die ook niet veel anders dan 'psst marijuana?' zeggen als je voorbijloopt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
IK WILDE DIT NET ZEGGEN.
Standaard groepje mocros daarzo naast de ingang of op die bankjes met de gebruikelijke junks ernaast die psssst ewa naar je roepen
Ja echt te kansloos voor woorden.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een wietpas![]()
. Ik was bijna vergeten dat dit nog serieus bestond ook, en geen grap was.
hermannnnnnquote:
Oh ja, je zit daar natuurlijk bij meerdere grenzen van andere landen. Heel dat wiet moeten ze gewoon lekker legaliseren, gezeik allemaal. Heb nog nooit een stickie-roker ongein zien schoppen. Legaal en klaar met dat gezeik. En ook thuis trouwens, als mensen die plantjes willen laten groeien, laat lekker gaan. Zijn ergere dingen op de wereld dan achter mensen aanzitten die een plantje roken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, het valt allemaal ook wel mee hoor, heb nooit ergens last van. Maar er zijn wel enorm veel straatdealertjes gekomen door dat achterlijke gedoe met de wietpas en zo. Al doen die ook niet veel anders dan 'psst marijuana?' zeggen als je voorbijloopt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, je zit daar natuurlijk bij meerdere grenzen van andere landen. Heel dat wiet moeten ze gewoon lekker legaliseren, gezeik allemaal. Heb nog nooit een stickie-roker ongein zien schoppen. Legaal en klaar met dat gezeik. En ook thuis trouwens, als mensen die plantjes willen laten groeien, laat lekker gaan. Zijn ergere dingen op de wereld dan achter mensen aanzitten die een plantje roken.
hallonquote:
Ja echt? Was eigenlijk niet van plan om die te gaan kopen, idd door Unity, dus hou me nog ff op de hoogte pls.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallon
vandaag AC Syndicate gekocht, iets van 6 uur gespeeld. is gvd een heilige graal vergeleken met Unity
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, je zit daar natuurlijk bij meerdere grenzen van andere landen. Heel dat wiet moeten ze gewoon lekker legaliseren, gezeik allemaal. Heb nog nooit een stickie-roker ongein zien schoppen. Legaal en klaar met dat gezeik. En ook thuis trouwens, als mensen die plantjes willen laten groeien, laat lekker gaan. Zijn ergere dingen op de wereld dan achter mensen aanzitten die een plantje roken.
Ik zit te wachten op dat primal-spel dat ik heb gekocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallon
vandaag AC Syndicate gekocht, iets van 6 uur gespeeld. is gvd een heilige graal vergeleken met Unity
rtquote:
geen framerate problemen of bugs tegengekomen, assassins zijn sws al 20x beter en je hebt grappling hook alles dus niet meer 2 uur klimmen voor 1 gebouwquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja echt? Was eigenlijk niet van plan om die te gaan kopen, idd door Unity, dus hou me nog ff op de hoogte pls.
Ja dat lijkt me ook echt een bazenspel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op dat primal-spel dat ik heb gekocht.
Ja, maar goed, Towlie gebruikte ook crack en pijpte mannen op de wc. Niet echt een voorbeeld voor een gemiddelde canabis-roker.quote:
En de moeilijkheidsgraad?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen framerate problemen of bugs tegengekomen, assassins zijn sws al 20x beter en je hebt grappling hook alles dus niet meer 2 uur klimmen voor 1 gebouw
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar goed, Towlie gebruikte ook crack en pijpte mannen op de wc. Niet echt een voorbeeld voor een gemiddelde canabis-roker.
die wacht ik nog even af. meestal worden die Ubisoft spellen al vrij snel 2 tientjes goedkoperquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op dat primal-spel dat ik heb gekocht.
Een zekere cannabis-roker heeft zijn bureau gesloopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar goed, Towlie gebruikte ook crack en pijpte mannen op de wc. Niet echt een voorbeeld voor een gemiddelde canabis-roker.
dingen gaan weleens stukquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een zekere cannabis-roker heeft zijn bureau gesloopt.
WEED KILLED THE DESK
gegevenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
stimo geef dan snol heb voor jou gedownload
nog niet heel veel gevochten want meester in stealthquote:
ach ik ben al door twee verschillende bedden gezakt, soitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
dingen gaan weleens stuk
snap nog steeds niet wat daar nou zo bijzonder aan is
wat moet je UI voorstellen, joopquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach ik ben al door twee verschillende bedden gezakt, soit
hm oké, klinkt wel goed. De setting lijkt me sws echt fucking cool.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog niet heel veel gevochten want meester in stealth
maar als vijand zelfde level is is het best wel makkelijk
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat moet je UI voorstellen, joop
De vlag van Noord-Ierland, het land van GOT hansquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat moet je UI voorstellen, joop
Daar ben ik nooit zo goed in. Meer van de frontale aanval en laat de wapens maar vuren-tactiek.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog niet heel veel gevochten want meester in stealth
maar als vijand zelfde level is is het best wel makkelijk
ook nog altijd minder erg dan vk die een gat in zijn koelkast boordequote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach ik ben al door twee verschillende bedden gezakt, soit
je vriendin lief aankijken tochquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, klinkt wel goed. De setting lijkt me sws echt fucking cool.
maar wil ook nog fallout 4 season pass en far cry primal en yakuza 5
wutquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ook nog altijd minder erg dan vk die een gat in zijn koelkast boorde
Gelukkig niet, maar wij hebben wel de kutregel dat een shop niet binnen 200m van een school meer mag zijn, dus zijn wel een paar shops gesloten. En sommigen mogen pas na 18u open.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:18 schreef deadprez het volgende:
In Amsterdam is dat nooit meer doorgevoerd toch?
| 1 2 3 4 5 6 7 | | | |S] | | | [W] [W] _______________ |
dat werkt ook niet oneindigquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vriendin lief aankijken toch
ehhhquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je vriendin lief aankijken toch
Fallout 4 vind ik een beetje tegenvallen met die Institute en haar zoon. Had ik stiekem meer van verwacht.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm oké, klinkt wel goed. De setting lijkt me sws echt fucking cool.
maar wil ook nog fallout 4 season pass en far cry primal en yakuza 5
het land van GoT is Westeros of Essosquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De vlag van Noord-Ierland, het land van GOT hans
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar wij hebben wel de kutregel dat een shop niet binnen 200m van een school meer mag zijn, dus zijn wel een paar shops gesloten. En sommigen mogen pas na 18u open.
Echt een bullshit, want je vraagt mensen die jong lijken toch sowieso naar ID. En alsof ze dan niet even verder kunnen gaan dan 200m
.
Om even aan te geven hoe dom het is
[ code verwijderd ]
De S is een school, om de hoek zaten 2 shops. De eerste W moest dicht, want minder dan 200m. De 2e shop is nog gewoon open, want die is er 230m ofzo vandaan. LIKE WTF.
je kunt in Syndicate met 2 personages spelen, de chick is stealth en die vent is meer van het beukenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit zo goed in. Meer van de frontale aanval en laat de wapens maar vuren-tactiek.
Ben meer van het beuken. Stealth ben ik niet zo handig in.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt in Syndicate met 2 personages spelen, de chick is stealth en die vent is meer van het beuken
met chicks spelen
ik ben zo iemand die gelijk de checkpoint herstart als ik gezien wordquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben meer van het beuken. Stealth ben ik niet zo handig in.
Ah ja, daar zijn ze idd in meerdere steden mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar wij hebben wel de kutregel dat een shop niet binnen 200m van een school meer mag zijn, dus zijn wel een paar shops gesloten. En sommigen mogen pas na 18u open.
Echt een bullshit, want je vraagt mensen die jong lijken toch sowieso naar ID. En alsof ze dan niet even verder kunnen gaan dan 200m
.
Om even aan te geven hoe dom het is
[ code verwijderd ]
De S is een school, om de hoek zaten 2 shops. De eerste W moest dicht, want minder dan 200m. De 2e shop is nog gewoon open, want die is er 230m ofzo vandaan. LIKE WTF.
Neem ff die chick van vorige keer mee straks.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hij is niet helemaal in orde
Ik heb trouwens toch het idee dat de makers van zulke kromme regelingen het ook niet snapten hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Of nouja, jij hoeft het ook niet te snappen.
Oh, wacht jij niet op de nieuwe Hitman?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben meer van het beuken. Stealth ben ik niet zo handig in.
Stealth heb ik echt het geduld niet voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben zo iemand die gelijk de checkpoint herstart als ik gezien word
Nee, Far Cry Primal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, wacht jij niet op de nieuwe Hitman?moet je tenminste nog een beetje nadenken.
Leg het even uit op snapchat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Of nouja, jij hoeft het ook niet te snappen.
ze kunnen de tyfus krijgen met hun episodic shitquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, wacht jij niet op de nieuwe Hitman?moet je tenminste nog een beetje nadenken.
Ja s cool. Pik dr over half uurtje of. Laat je weten als we dr bijna zijn Gquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neem ff die chick van vorige keer mee straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |