SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Amsterdammer vergeet ik altijd dat dat überhaupt nog een optie is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lekker vrijstaand gaan wonen, heb je nergens geen last van. Heerlijk.
Lekker vrijstaand gaan wonen, heb je nergens geen last van. Heerlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
zaterdag 20 februari 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:[/b]
Oke, zijn muziek staat harder. Hoe groot is de kans dat dit van boven of beneden komt en hoe merk je dat? Staat zo lullig als ik straks flip tegen de verkeerde
Ik snap dus nooit waarom mensen in de drukte van de stad willen wonen. Ik hoor 's ochtends vogels en zie bomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als Amsterdammer vergeet ik altijd dat dat überhaupt nog een optie is.
Oh hehe dacht alquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik had me trouwens vergist. Dacht dat het madeliefff was, maar was een andere FOK!ster. Ken jij ook wel denk ik.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe dacht al.
Bedoel je dat hipstermeisje van een jaar of achttien met die felblauwe ogen die iets kunstgerelateerds deed?
Ik wil juist niet anders, alles dichtbij (als in, letterlijk alles waar je maar boodschappen kan doenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap dus nooit waarom mensen in de drukte van de stad willen wonen. Ik hoor 's ochtends vogels en zie bomen.
Geraas van verkeer, huizen van de overkant of weet ik het, blegh, net of je in een mierenhoop woont. Moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
denk dat ie t over mapima heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oh hehe dacht al.
Bedoel je dat hipstermeisje van een jaar of achttien met die felblauwe ogen die iets kunstgerelateerds deed?
Al vind ik Amsterdam, kom er een paar keer in de week, ook altijd wel gezellig hoor. Maar ik vind met drukte altijd dat je het moet opzoeken. Ik vind het ook altijd wel weer fijn om in rust te wonen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil juist niet anders, alles dichtbij (als in, letterlijk alles waar je maar boodschappen kan doen). Geluid went, ik hoor geen auto's, trams of vliegtuigen als ik er niet expres op let
.
Parken zat ook hoor overal, dus vogels en bomen zijn ook op loopafstand.
of djedjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat ie t over mapima heeft
Binnenstad Amsterdam lijkt me ook niets maar helemaal afgelegen van de bewoonde wereld nog minder.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap dus nooit waarom mensen in de drukte van de stad willen wonen. Ik hoor 's ochtends vogels en zie bomen.
Geraas van verkeer, huizen van de overkant of weet ik het, blegh, net of je in een mierenhoop woont. Moet er niet aan denken eerlijk gezegd.
Ja of ik er wen er gewoon aan... Heb gevoelige oren, baal daar wel van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lekker vrijstaand gaan wonen, heb je nergens geen last van. Heerlijk.
denk nie dat die iets met haan gehad heeftquote:
Waar van A'dam kom je dan, welke wijk?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al vind ik Amsterdam, kom er een paar keer in de week, ook altijd wel gezellig hoor. Maar ik vind met drukte altijd dat je het moet opzoeken. Ik vind het ook altijd wel weer fijn om in rust te wonen.
haan heeft elke fokster gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk nie dat die iets met haan gehad heeft
WAIT WUT R U FOR REALquote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat ie t over mapima heeft
Ik vind de natuur altijd prachtig. Mooiste dingen op Aarde. Steden vind ik ongezellig. Al kun je overigens in Nederland nooit echt afgelegen wonen. Naar Nederlandse begrippen, maar als je bijv. naar Canada kijkt... Prachtig. Je moet alleen niet ziek worden of iets dergelijks, dan is het wel heel vervelend als je van iedereen vandaan woont.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Binnenstad Amsterdam lijkt me ook niets maar helemaal afgelegen van de bewoonde wereld nog minder.
wel oneerlijk dat hij niet vrijgelaten is 1 januariquote:
nee dat weet ik, dat is djedjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT R U FOR REAL? LILIANNE NO MAN ECHT?
Lilianne voldoet niet aan het profiel dat ik schetste though.
tja, haantje de voorstequote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel oneerlijk dat hij niet vrijgelaten is 1 januari
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
WAIT WUT R U FOR REAL? LILIANNE NO MAN ECHT?
Lilianne voldoet niet aan het profiel dat ik schetste though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |