Tegenwoordig hebben ze daar BUK-installaties voor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En neerstortende vliegtuigen.
Ik vind die bouwstijl gemaakt voor robots. Dat enge ongezellige futuristische. Zo emotieloos. Ik vind het helemaal niets. Doe mij maar gezellig, stijlvol en klassiek.quote:
He b je het wel leuk gehad danquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn nicht die ik altijd al super droog vond en haar niuwe man. Maar haar man is echt grappig
ja precies, niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja toch, wilde die ervaring ook wel eens
maar was vooral beetje foto's maken en chillen
dan is maastricht wel iets voor jouquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind die bouwstijl gemaakt voor robots. Dat enge ongezellige futuristische. Zo emotieloos. Ik vind het helemaal niets. Doe mij maar gezellig, stijlvol en klassiek.
Jaja. En, niet zo gek ver daar vandaan, zat op de nieuwe binnenweg vroeger die methadonkerk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kwamen we aan, vond wel cool
daarna op kruiskade gechillt op een vercrackt pleintje, voelde me ekte gangster
Tiendplein? bij Holy Smoke?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar kwamen we aan, vond wel cool
daarna op kruiskade gechillt op een vercrackt pleintje, voelde me ekte gangster
ze zijn er nog steeds hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
He b je het wel leuk gehad dan
Gisteren nog stilgestaan bij hoe mooi A'dam CS wel niet is van buitenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind die bouwstijl gemaakt voor robots. Dat enge ongezellige futuristische. Zo emotieloos. Ik vind het helemaal niets. Doe mij maar gezellig, stijlvol en klassiek.
Jij bent dan ook een oude man.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig gebouw ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteren nog stilgestaan bij hoe mooi A'dam CS wel niet is van buiten.
Sws is het centrum van Amsterdam mooi, grachtenpandjes en allesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gisteren nog stilgestaan bij hoe mooi A'dam CS wel niet is van buiten.
ja station Maastricht schreeuw echt frank.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is maastricht wel iets voor jou
oeh hurry up babyquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik wel, vergeet het altijd weer te installeren, wacht ff.
denk dat het hele centrum hem wel bevalt en vooral het oude deel bij de stadsmuurquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ja station Maastricht schreeuw echt frank.
komt er weer een topic aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |