ik denk dat je gewoon moet stoppen met sommige subfora bezoeken, als je het niet ziet kun je er ook niet boos over wordenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, kun je lacherig doen, maar dit is iets waar ik me srs over op kan winden idd.
Ik doe er lacherig omdat ik het enerzijds (als je dat soort woorden gaat gebruiken weet je dat oud wordt en een gebrek aan testosteron heb overigens) wel schattig vind, maar anderzijds denk ik dat het verspilde moeite is. Je kunt écht beter op de zaterdag een biertje optrekken, goed nummertje luisteren en het wel best vinden. Je gaat er namelijk niets aan veranderen.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, kun je lacherig doen, maar dit is iets waar ik me srs over op kan winden idd.
ik zie dat alleen soms in de OP hierquote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef LompeHork het volgende:
Even een test:
[ afbeelding ]
Bij veel mensen komt er dan zo'n linkje met "foto" onder te staan, is dat nieuw?
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat je gewoon moet stoppen met sommige subfora bezoeken, als je het niet ziet kun je er ook niet boos over worden
Enerzijds vind ik dat wel een gegronde klacht, anderzijds kan ik mij er niet meer druk over maken.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe er lacherig omdat ik het enerzijds (als je dat soort woorden gaat gebruiken weet je dat oud wordt en een gebrek aan testosteron heb overigens) wel schattig vind, maar anderzijds denk ik dat het verspilde moeite is. Je kunt écht beter op de zaterdag een biertje optrekken, goed nummertje luisteren en het wel best vinden. Je gaat er namelijk niets aan veranderen.
kloptquote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zag net de snaps van djedje weer, wel mooi meisje.
Wederzijds denk ik.... Geen flauw idee wat ik wederzijds denk eigenlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enerzijds vind ik dat wel een gegronde klacht, anderzijds kan ik mij er niet meer druk over maken.
Wacht....
Vaag. Ik vind het schijtirritant in ieder geval.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat alleen soms in de OP hier
Alles is wederzijds als wij converseren. RIP.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wederzijds denk ik.... Geen flauw idee wat ik wederzijds denk eigenlijk.
Boeit me niet dat het verspilde moeite is. En verder drink ik gewoon een biertje en luister ik goede muziek terwijl ik bitch op dat soort tyfusnazi's.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doe er lacherig omdat ik het enerzijds (als je dat soort woorden gaat gebruiken weet je dat oud wordt en een gebrek aan testosteron heb overigens) wel schattig vind, maar anderzijds denk ik dat het verspilde moeite is. Je kunt écht beter op de zaterdag een biertje optrekken, goed nummertje luisteren en het wel best vinden. Je gaat er namelijk niets aan veranderen.
FF pissenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh ja, mijn blaas doet pijn, moet opstaan en pissen.
zorg wel dat je zo niet op je bril gaat zittenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Oh ja, mijn blaas doet pijn, moet opstaan en pissen.
Waarom laat je hem gewoon niet zijn gang gaan?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wellicht is dit heiligschennis voor je maar wat vind je eigenlijk van de originele Law&Order, voordat Chris Noth moved on to bigger things als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead is anders, ondanks zijn naam, behoorlijk in leven vanavond.
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom laat je hem gewoon niet zijn gang gaan?
Die originele vind ik wel aardig, met die acteur uit Dirty Dancing geloof ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wellicht is dit heiligschennis voor je maar wat vind je eigenlijk van de originele Law&Order, voordat Chris Noth moved on to bigger things als je begrijpt wat ik bedoel.
Patrick Swayze?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die originele vind ik wel aardig, met die acteur uit Dirty Dancing geloof ik.
Ik weet echt te weinig van de overige fora om daar in te grijpen hoor, KLB is mijn stek en daar houd ik het bij.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom laat je hem gewoon niet zijn gang gaan?
Je tempert zijn passie.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet echt te weinig van de overige fora om daar in te grijpen hoor, KLB is mijn stek en daar houd ik het bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |