Hij zou voor de gein eens zo'n vernietigingskamp moeten bezoeken. Foto's zien van knekelputten. Opnames van geallieerden die voor het eerst bij zo'n kamp aankomen. Daar krijg je echt tranen van in je ogen, hoe sommige mensen kennelijk omgaan met andere mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit soort teksten... Waarom kan zo'n eng figuur gewoon doorgaan hiermee? Ik snap het echt niet.
Hij wil het gewoon niet zien. Alles dat niet in het grote joodse complot past negeert hij keihard.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij zou voor de gein eens zo'n vernietigingskamp moeten bezoeken. Foto's zien van knekelputten. Opnames van geallieerden die voor het eerst bij zo'n kamp aankomen. Daar krijg je echt tranen van in je ogen, hoe sommige mensen kennelijk omgaan met andere mensen.
Maar in zijn geval is het gewoon stompzinnig gelul in de ruimte. Kan ik me eerlijk gezegd niet zo druk om maken.
Jij bent de enige die de posts van Lichtkogel kan lezen deadprez. Jij bent uitverkoren om in te grijpen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik krijg er echt een naar gevoel van (inb4 gutmenschpussy) en ik begrijp niet dat hij hier een podium blijft krijgen voor zijn uitspraken.
Maar goed, dit is verder ook niet echt de juiste plek hiervoor, wilde het gewoon even kwijt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent de enige die de posts van Lichtkogel kan lezen deadprez. Jij bent uitverkoren om in te grijpen.
ik vind je maar eng als je hoofdletters en leestekens gebruiktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
oh nou heb ik het hele topic gesloopt
sry
Ik zou hem eerlijk gezegd gewoon lekker laten roeptoeteren, ieder weldenkend mens weet toch wel dat hij een zooitje onzin uit zijn toetsenbord tovert.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon niet zien. Alles dat niet in het grote joodse complot past negeert hij keihard.
Ik denk dat die kerel zware issues heeft en als het is wie meerdere mensen zeggen dat hij is dan moet hij misschien eens stoppen met het Colombiaanse marcheerpoeder.
Kan ik niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou hem eerlijk gezegd gewoon lekker laten roeptoeteren, ieder weldenkend mens weet toch wel dat hij een zooitje onzin uit zijn toetsenbord tovert.
ey horkjenquote:Op zondag 21 februari 2016 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Dooie boel op de rest van het forum.
alleen waar ik post is er leven in de tentquote:Op zondag 21 februari 2016 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Same vandaar dat ik het ook even controleerde.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Als ik die post niet had gelezen in deze quote zou ik posts van madeliefff nooit meer normaal kunnen lezen.
Dead is anders, ondanks zijn naam, behoorlijk in leven vanavond.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:00 schreef LompeHork het volgende:
Há! Hij heeft een Stormfrontje gepulled.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit soort teksten... Waarom kan zo'n eng figuur gewoon doorgaan hiermee? Ik snap het echt niet.
Hij doet sinds zijn registratie niet anders.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Há! Hij heeft een Stormfrontje gepulled.
Gelukkig maar, arme jongeman.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dead is anders, ondanks zijn naam, behoorlijk in leven vanavond.
Ik moest lachen om het stukje tekstquote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij doet sinds zijn registratie niet anders.
quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
En hij geeft het ook gewoon toe, dat ie een nazi is.
Nouja, kan toch?quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
heeft ie WCH al ontmoetquote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
Ja, het is idd wel lachwekkend hoe dom hij is.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het stukje tekst
Nja, kun je lacherig doen, maar dit is iets waar ik me srs over op kan winden idd.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
Jij kunt je ook zo heerlijk opwinden he?
Nee moest gewoon lachen. Niet eens om de lachwekkendheid.quote:Op zondag 21 februari 2016 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, het is idd wel lachwekkend hoe dom hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |