FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / rekening afterpay niks gekocht.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:43
Ineens krijg je een mailtje dat ik 4 februari een bestelling heb geplaatst maar nog niet betaald.
Het gaat om een pakje naar Noorwegen. Ik heb niks bestelt
Wat moet je doen?
karr-1zaterdag 20 februari 2016 @ 11:44
Meer info vragen. Welk pakje, waar vandaan en wat je gekocht zou hebben.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:45
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:44 schreef karr-1 het volgende:
Meer info vragen. Welk pakje, waar vandaan en wat je gekocht zou hebben.
staat de prijs bij.
SnoepTomaatjezaterdag 20 februari 2016 @ 11:46
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

staat de prijs bij.
Nou, dan is het opgelost toch?
8)7
gianni61zaterdag 20 februari 2016 @ 11:48
hang op, klik weg, bel uw bank...

oftewel weggooien en vergeten
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:48
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:46 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Nou, dan is het opgelost toch?
8)7
ja natuurlijk ik ga ff 60 euro betalen voor iets wat ik niet eens besteld heb en binnen krijg
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 11:48
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

staat de prijs bij.
Wie staat de prijs bij?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:49
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
hang op, klik weg, bel uw bank...

oftewel weggooien en vergeten
gaat om een mail.
Dus mijn bank bellen?
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 11:49
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
hang op, klik weg, bel uw bank...

oftewel weggooien en vergeten
Verstandig advies. Niet dus.

Beter te vragen wat er besteld zou zijn en waarom ze bij TS adres terecht komen met de vordering.
Fogelzaterdag 20 februari 2016 @ 11:51
Een pakket naar Noorwegen? Je woont toch in Nederland?
gianni61zaterdag 20 februari 2016 @ 11:52
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

Verstandig advies. Niet dus.

Beter te vragen wat er besteld zou zijn en waarom ze bij TS adres terecht komen met de vordering.
jij gaat bij elke spam mail opvragen hoe ze aan je mail adres komen?
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 11:52
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

jij gaat bij elke spam mail opvragen hoe ze aan je mail adres komen?
Afterpay staat nu niet bepaald bekend om spammails te versturen.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 11:52
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:51 schreef Fogel het volgende:
Een pakket naar Noorwegen? Je woont toch in Nederland?
Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen. :')
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:53
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:51 schreef Fogel het volgende:
Een pakket naar Noorwegen? Je woont toch in Nederland?
correct.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:54
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen. :')
volgens after pay niet.
Ik ga dit echt niet betalen.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 11:55
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:54 schreef tailfox het volgende:

[..]

volgens after pay niet.
Joh..... :')
quote:
Ik ga dit echt niet betalen.
Niet zo dramatisch. Neem eens contact op met die gasten dat is namelijk sneller dan hier een topic te openen.

Is de factuur volledig aan jou geadresseerd?
Fredzaterdag 20 februari 2016 @ 11:55
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen. :')
Bezorg adres in het buitenland met een factuuradres in Nederland kan prima.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 11:56
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:55 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Bezorg adres in het buitenland met een factuuradres in Nederland kan prima.
Joh. Je meent het :').
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:56
Zit er wel een autorisatie im afterpay of kan iedereen die mijn naam en adres weet bestellen?
Volgens Google is dat het geval.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:57
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:55 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Joh..... :')

[..]

Niet zo dramatisch. Neem eens contact op met die gasten dat is namelijk sneller dan hier een topic te openen.

Is de factuur volledig aan jou geadresseerd?
Ja.
Een mail op naam en adress
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 11:57
Als je bang bent om te bellen kun je ze vast ook mailen.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 11:57
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ja.
Een mail op naam en adress
Bel eens met ze. Dat gaat een stuk meer informatie en duidelijkheid opleveren dan dit topic.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 11:58
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 11:59
Nee
Lotussszaterdag 20 februari 2016 @ 11:59
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
:D :') :D :')
Dribbel_zaterdag 20 februari 2016 @ 12:00
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
Doe niet zo panisch man
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:01
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Het gaat om een pakket van 60 euro niet om moord.
quote:
Bedoel ik heb niks bestelt.
Jij maakt nooit een foutje?
Kapt-Ruigbaardzaterdag 20 februari 2016 @ 12:01
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?

:')
Dribbel_zaterdag 20 februari 2016 @ 12:02
Misschien handig om die 60,- in een gesprek met je psycholoog te steken
-AMG-zaterdag 20 februari 2016 @ 12:02
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:57 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Bel eens met ze. Dat gaat een stuk meer informatie en duidelijkheid opleveren dan dit topic.
Zet deze maar in je c&p.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:03
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:02 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Zet deze maar in je c&p.
In mijn wat?
Fogelzaterdag 20 februari 2016 @ 12:03
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:52 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nu je het zegt! En dan is het inderdaad onmogelijk om een pakket de grens over te sturen. :')
Ik zal je even helpen... :')
Het is alleen wat minder logisch in veel gevallen. En al helemaal als TS van niks weet kan het op fraude duiden.
-AMG-zaterdag 20 februari 2016 @ 12:04
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

In mijn wat?
Copy en paste.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:04
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:00 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Doe niet zo panisch man
ik vind het niet zo leuk dat mensen onder mijn naam pakketjes kunnen sturen.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:05
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik zal je even helpen... :')
Het is alleen wat minder logisch in veel gevallen. En al helemaal als TS van niks weet kan het op fraude duiden.
Ik voel mij nu inderdaad enorm geholpen.

Ik snap niet wat dit te maken heeft met het feit dat je gewoon pakketten over de grens kan sturen.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:05
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef -AMG- het volgende:

[..]

Copy en paste.
Sommige topics begrijp ik wel.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:06
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik vind het niet zo leuk dat mensen onder mijn naam pakketjes kunnen sturen.
Je weet niet wat er gebeurd is.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:06
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:01 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het gaat om een pakket van 60 euro niet om moord.

[..]

Jij maakt nooit een foutje?
het gaat om dat ik een aanmaning krijg voor een pakket wat ik niet besteld heb laat staan zelf krijgt.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:07
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:06 schreef tailfox het volgende:

[..]

het gaat om dat ik een aanmaning krijg voor een pakket wat ik niet besteld heb laat staan zelf krijgt.
Nogmaals. Jij maakt nooit een fout?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:07
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:03 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik zal je even helpen... :')
Het is alleen wat minder logisch in veel gevallen. En al helemaal als TS van niks weet kan het op fraude duiden.
wat is het dan?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:08
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:07 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nogmaals. Jij maakt nooit een fout?
er is geen systeem wat ineens een betaling kan doen onder mijn naam.
Dus dat is geen fout.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:11
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef tailfox het volgende:

[..]

er is geen systeem wat ineens een betaling kan doen onder mijn naam.
Dus dat is geen fout.
Laat even weten wat afterpay zegt.
Dribbel_zaterdag 20 februari 2016 @ 12:11
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:08 schreef tailfox het volgende:

[..]

er is geen systeem wat ineens een betaling kan doen onder mijn naam.
Dus dat is geen fout.
Is jouw volledige naam + adres gebruikt of alleen je email adres? In dat laatste geval kan het een fout zijn als het dat eerste is dan fraude.

Afterpay heeft zich dik ingedekt tegen fraude dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken, de winkeliers betalen prima dik aan toeslagen die ze moeten betalen om Afterpay te mogen gebruiken.
hottentotzaterdag 20 februari 2016 @ 12:12
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

ja natuurlijk ik ga ff 60 euro betalen voor iets wat ik niet eens besteld heb en binnen krijg
Woon jij in Noorwegen?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:14
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Is jouw volledige naam + adres gebruikt of alleen je email adres? In dat laatste geval kan het een fout zijn als het dat eerste is dan fraude.

Afterpay heeft zich dik ingedekt tegen fraude dus daar hoef je je verder geen zorgen om te maken, de winkeliers betalen prima dik aan toeslagen die ze moeten betalen om Afterpay te mogen gebruiken.
voorletter + achternaam +adres.
Dus ik ga uit van fraude.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:15
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:12 schreef hottentot het volgende:

[..]

Woon jij in Noorwegen?
ik woon in Nederland.
Daarom vind ik het zo vervelend.
Ken niemand daar.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:16
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dus ik ga uit van fraude.
Zoals de waard is......
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:17
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Zoals de waard is......
Ik weet ondertussen waar de bestelling is gedaan. Bij bloemen.net
Wie koopt er nu voor 60 euro aan bloemen op mijn account?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 12:28:39 ]
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:18
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:17 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik weet ondertussen waar de bestelling is gedaan. Bij bloemen.nl
Wie koopt er nu voor 60 euro aan bloemen op mijn account?
Iemand die graag een ander blij maakt met bloemen.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:19
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:18 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Iemand die graag een ander blij maakt met bloemen.
met mijn geld.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:20
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

met mijn geld.
Bel verdomme eens man. Al deze paniek.
Dribbel_zaterdag 20 februari 2016 @ 12:20
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:14 schreef tailfox het volgende:

[..]

voorletter + achternaam +adres.
Dus ik ga uit van fraude.
Gewoon Afterpay bellen dus die werken dagelijks aan dit soort gevallen.
hottentotzaterdag 20 februari 2016 @ 12:22
Leuk topic, vanavond nog even rustig doornemen en genieten van TS :)
zeerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:23
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
haha dude :') ben je 12? je hebt sws geen 'mijn advocaat'
zeerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:24
maar vast niet bellen _O_
Blue-eyeszaterdag 20 februari 2016 @ 12:24
Bij bloemen.nl kun je helemaal niet via Afterpay betalen.
Kapt-Ruigbaardzaterdag 20 februari 2016 @ 12:26
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Bij bloemen.nl kun je helemaal niet via Afterpay betalen.
_O-
Misschien moet ts met zijn verzonnen troep gewoon lekker in KLB blijven :W
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:27
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Bij bloemen.nl kun je helemaal niet via Afterpay betalen.
JA MAAR HET IS FRAUDE!!! :@

-TS
SnoepTomaatjezaterdag 20 februari 2016 @ 12:30
TS :')
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:30
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:24 schreef Blue-eyes het volgende:
Bij bloemen.nl kun je helemaal niet via Afterpay betalen.
kijk is goed dan.
Bloemen.net

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 12:37:45 ]
Lotussszaterdag 20 februari 2016 @ 12:31
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

kijk is goed dan.
Bloeman.net
Heb je Afterpay al gebeld?
Of durf je niet?
44rdbeizaterdag 20 februari 2016 @ 12:32
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
:D
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:31 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Heb je Afterpay al gebeld?
Of durf je niet?
ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
Tim86zaterdag 20 februari 2016 @ 12:33
Bellen is te eng voor de gemiddelde fokker..dat weten jullie onderhand toch wel.
Lotussszaterdag 20 februari 2016 @ 12:35
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
Ik zou dan eerst je advocaat bellen :Y
Blue-eyeszaterdag 20 februari 2016 @ 12:36
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

kijk is goed dan.
Bloeman.net
Ja, gauw je post aanpassen :')
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:35 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik zou dan eerst je advocaat bellen :Y
Net de situatie voor gelegd en hij belt mij zo terug.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:39
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:33 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik heb nog niet gebeld want ik ga 1 eerst overleggen.
2 ik ga niet bellen zonder beter te weten wat ik ga vragen en hoe het aan te pakken.
"hallo met afterpay"

"hallo, met tail. Ik ben nogal een zenuwpees en jullie besodeflikkeren mij de moeder!!! :( :( :( !!!"

Of

"Hallo, met tail, ik denk dat jullie een foutje hebben gemaakt"
karr-1zaterdag 20 februari 2016 @ 12:46
Nederlandse mentaliteit tegenwoordig. Meteen dreigen met advocaten ipv even te bellen en te vragen wat er aan de hand is? Teveel Amerikaanse tv gezien?
karr-1zaterdag 20 februari 2016 @ 12:51
Misschien, maar het valt me wel op dat het tegenwoordig steeds meer gebeurt. Meteen allerlei grote woorden en termen gebruiken zonder even na te denken.

[ Bericht 64% gewijzigd door Nizno op 20-02-2016 17:58:14 (reactie op edit) ]
The_Vervezaterdag 20 februari 2016 @ 12:56
Gewoon even je advocaat bellen. Dit is niet in de haak.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 12:57
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:51 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Misschien, maar het valt me wel op dat het tegenwoordig steeds meer gebeurt. Meteen allerlei grote woorden en termen gebruiken zonder even na te denken.
juist dit wil je geen fouten in maken
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 12:58
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:

[..]

juist dit wil je geen fouten in maken
Wat heeft afterpay inmiddels gezegd dan?
Dribbel_zaterdag 20 februari 2016 @ 13:02
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:

[..]

juist dit wil je geen fouten in maken
Wat betaal je die advocaat voor zijn advies oO<
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 13:03
Ik denk dat het fishing is.
mrPaneraizaterdag 20 februari 2016 @ 13:06
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:03 schreef tailfox het volgende:
Ik denk dat het fishing is.
:') ja dat zal het zijn, maar met een werPHengel. Ben je trouwens buiten geweest? anders is dat vissen ook niet juist.

gelukkig is dat half uurtje van je advocaat minder duur dan een belletje naar Afterpay
Kapt-Ruigbaardzaterdag 20 februari 2016 @ 13:09
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:03 schreef tailfox het volgende:
Ik denk dat het fishing is.
Bijten ze een beetje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 20-02-2016 13:17:43 ]
Lienekienzaterdag 20 februari 2016 @ 13:13
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:03 schreef tailfox het volgende:
Ik denk dat het fishing is.
Google eens een deel van de tekst. Meestal zie je dan al snel andere voorbeelden.

Kun je beter doen dan je advocaat bellen op zaterdag.
hottentotzaterdag 20 februari 2016 @ 13:15
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:03 schreef tailfox het volgende:
Ik denk dat het fishing is.
Maar even serieus, als je dit op die manier benaderd en het is wat anders kun je echt hele grote problemen krijgen.
Ferzaterdag 20 februari 2016 @ 13:28
Die bloemen zijn 50€ 55€ 65€ of andere prijzen, maar zeker geen 60€
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 13:29
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:28 schreef Fer het volgende:
Die bloemen zijn 50€ 55€ 65€ of andere prijzen, maar zeker geen 60€
40 plus verzendkosten
karr-1zaterdag 20 februari 2016 @ 13:56
En waarom zou iemand bloemen via een Nederlandse site bestellen en dan in Noorwegen laten bezorgen?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 14:11
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:56 schreef karr-1 het volgende:
En waarom zou iemand bloemen via een Nederlandse site bestellen en dan in Noorwegen laten bezorgen?
Geen idee.
TheoddDutchGuyzaterdag 20 februari 2016 @ 14:35
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

Verstandig advies. Niet dus.

Beter te vragen wat er besteld zou zijn en waarom ze bij TS adres terecht komen met de vordering.
Het zijn standaard phishing mails.

Krijg er zelf ook geregeld (nou ja paar keer per jaar) een mail met "here is your invoice" in een zip bestand bijv. als bijlage.

Altijd nep, je weet zelf heus wel wanneer je iets uit een ander land bestelt hebt.
Mocht het "echt" zijn, zie je andere soort mailtjes verschijnen of veel meer gericht met naam etc.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 14:36
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het zijn standaard phishing mails.

Krijg er zelf ook geregeld (nou ja paar keer per jaar) een mail met "here is your invoice" in een zip bestand bijv. als bijlage.

Altijd nep, je weet zelf heus wel wanneer je iets uit een ander land bestelt hebt.
Mocht het "echt" zijn, zie je andere soort mailtjes verschijnen of veel meer gericht met naam etc.
maar ik heb nu dat ik een pakket verstuurd heb naar buitenland
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 14:37
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar ik heb nu dat ik een pakket verstuurd heb naar buitenland
Heb je nu al gebeld met Afterpay?
Gibson88zaterdag 20 februari 2016 @ 14:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het zijn standaard phishing mails.

Krijg er zelf ook geregeld (nou ja paar keer per jaar) een mail met "here is your invoice" in een zip bestand bijv. als bijlage.

Altijd nep, je weet zelf heus wel wanneer je iets uit een ander land bestelt hebt.
Mocht het "echt" zijn, zie je andere soort mailtjes verschijnen of veel meer gericht met naam etc.
Dit dus.
Gibson88zaterdag 20 februari 2016 @ 14:38
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

Heb je nu al gebeld met Afterpay?
Dik 3 uur de tijd gehad. Mag het toch hopen van wel.
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 14:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:35 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het zijn standaard phishing mails.

Krijg er zelf ook geregeld (nou ja paar keer per jaar) een mail met "here is your invoice" in een zip bestand bijv. als bijlage.

Altijd nep, je weet zelf heus wel wanneer je iets uit een ander land bestelt hebt.
Mocht het "echt" zijn, zie je andere soort mailtjes verschijnen of veel meer gericht met naam etc.
is uiteraard waar. Maar ik zie nergens in het topic staan dat het bericht niet op naam staat. Of dat het een zipbestandje met een invoice heeft.
klipperzaterdag 20 februari 2016 @ 15:00
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:04 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik vind het niet zo leuk dat mensen onder mijn naam pakketjes kunnen sturen.
Welkom in de wereld van internet.
Lienekienzaterdag 20 februari 2016 @ 15:00
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar ik heb nu dat ik een pakket verstuurd heb naar buitenland
Heb je nou al eens tekst uit de mail gegoogeld?
klipperzaterdag 20 februari 2016 @ 15:04
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:38 schreef tailfox het volgende:

[..]

Net de situatie voor gelegd en hij belt mij zo terug.
_O-
Alleen de vraag stellen kost al meer.
sibella2zaterdag 20 februari 2016 @ 15:06
Advocaat bellen? Dan hoef je de factuur niet te betalen, maar wel je advocaat. :D
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 16:31
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
Gast, jij bent toch 17 of zo?

Stop eens met ijlen.
Mankezaterdag 20 februari 2016 @ 16:35
Phishing is geen phishing als het makkelijk te doorzien is
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 16:35
(familie lid die advocaat is hielp mij)
dus kosten niks.
maar hij zegt dat het phising is en dat ik maandag anders maar moet bellen
Lienekienzaterdag 20 februari 2016 @ 16:36
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef tailfox het volgende:
(familie lid die advocaat is hielp mij)
dus kosten niks.
maar hij zegt dat het phising is en dat ik maandag anders maar moet bellen
Plak die mail eens hier. Je naam en mailadres natuurlijk weglaten.
Woelwaterzaterdag 20 februari 2016 @ 16:37
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef tailfox het volgende:
(familie lid die advocaat is hielp mij)
dus kosten niks.
maar hij zegt dat het phising is en dat ik maandag anders maar moet bellen
Google nou eens een stukje uit die mail, sjongejonge..

Dankzij dit soort mensen blijven ze juist phishing-mails versturen :')
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 16:40
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Google nou eens een stukje uit die mail, sjongejonge..

Dankzij dit soort mensen blijven ze juist phishing-mails versturen :')
allang gedaan maar kan niks vinden.
Lienekienzaterdag 20 februari 2016 @ 16:42
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:40 schreef tailfox het volgende:

[..]

allang gedaan maar kan niks vinden.
Waarom geloof ik je niet?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 16:48
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Plak die mail eens hier. Je naam en mailadres natuurlijk weglaten.
De kans is zo groot dat er mee te traceren valt dus nee.
karr-1zaterdag 20 februari 2016 @ 16:49
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dik 3 uur de tijd gehad. Mag het toch hopen van wel.
Alleen als de advocaat toestemming geeft natuurlijk
bijdehandzaterdag 20 februari 2016 @ 16:53
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

De kans is zo groot dat er mee te traceren valt dus nee.
je komt wel over als iemand die oprecht is
Gelukkig heb je een advocaat
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 17:03
toch maar niet

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2016 17:07:42 (poef) ]
Molozaterdag 20 februari 2016 @ 17:06
Gewoon die bloemist Viskil uit Zeeland die gekoppeld is aan bloemen.net bellen. Opgelost, slotje
Woelwaterzaterdag 20 februari 2016 @ 17:08
https://www.klacht.nl/niet-ontvangen-287/

Is gewoon letterlijk dezelfde mail, alleen wat gegevens veranderd :')
Spezza19zaterdag 20 februari 2016 @ 17:08
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:03 schreef tailfox het volgende:
Problemen met het openen van deze e-mail? Bekijkt u dan onze webversie.



E-mail herinnering
Dagtekening : 20 februari 2016
Ordernummer : xxxxxx
AfterPay kenmerk : xxxxxx
Datum betaaloverzicht : 4 februari 2016


Volgens onze gegevens heeft u het betaaloverzicht dat betrekking heeft op uw bestelling bij Bloemen.net nog niet voldaan.

Via deze herinnering willen wij u erop attent maken dat de betalingstermijn inmiddels is verstreken. Wij bieden u nog éénmaal de mogelijkheid om binnen 15 dagen na dagtekening het openstaande saldo zonder extra kosten aan ons over te maken.



Artikelnr Product omschrijving Aantal BTW % Prijs p.e. Totaal
1 xxxxxxxx1,00 6,00 € 40,00 € 40,00
2 xxxxxxxx 1,00 21,00 € 0,00 € 0,00
3 Service kosten AfterPay 1,00 21,00 € 1,50 € 1,50
4 Verzendkosten 1,00 21,00 € 15,00 € 15,00
5 Afrondingscorrectie 1,00 0,00 € 0,00 € 0,00

Totaal inclusief BTW € 56,50
(waarvan BTW) € 5,12

U kunt eenvoudig betalen via bovenstaande betaalknop.

U kunt er ook voor kiezen om het bedrag te voldoen via internetbankieren of met een bankoverschrijving. De betaalgegevens zijn als volgt:

Uiterste betaaldatum:6 maart 2016.

IBAN:NL24ABNA0598152180

Begunstigde:AfterPay te Heerenveen

Betalingsomschrijving:217787661

Indien wij het factuurbedrag niet tijdig hebben ontvangen zal AfterPay u bij de volgende aanmaning € 8,50 administratiekosten in rekening brengen.

Dit e-mailbericht is automatisch verstuurd. U kunt niet op dit bericht antwoorden.

Heeft u vragen?

Voor vragen over uw bestelling, bijvoorbeeld over levering of retournering, neemt u contact op met Bloemen.net via info@viskil.nl of 0187 - 48 24 38.

Voor vragen over uw betaling neemt u contact met ons op via www.afterpay.nl/klanten. Ook vindt u hier het antwoord op veel gestelde vragen. Bellen met onze klantenservice kan natuurlijk ook op 0900 – 40 50 60 2 (euro 0,70 p/g)

Snel en eenvoudig contact met de AfterPay? Dat kan ook via social media. Ons webcare team beantwoordt vragen en reageert op posts op werkdagen van 08.00 – 20.00 en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur. Like ons op Facebook en praat mee. Zo blijft u op de hoogte van de laatste informatie van en over AfterPay.

Voor alle betalingen gelden de algemene betalingsvoorwaarden van arvato Finance B.V., handelende onder de naam AfterPay., Postbus 434, 8440 AK Heerenveen. KvK Noord Nederland 08203350. BTW nr. NL8210.92.698.B01. Bloemen.net is een handelsnaam van de Vennootschap onder firma Viskil Florist Services, Langeweg 90, 3241 KA Middelharnis. KvK Rotterdam 24340509, BTW nr. NL0091.60.218.B01. De rechten ten aanzien van deze vordering zijn overgedragen aan arvato Finance B.V. Incassokosten, indien hierboven vermeld, kunnen bij een incassobureau (conform de wet buitengerechtelijke incassokosten) oplopen naar een bedrag van € 40,00.
Het is een herinnering. Dus waar is sowieso je topic over een eerste email?
2; het kan zijn dat Viskil een typfout heeft gemaakt in het email adres.

Anyway, lekker negeren.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 17:09
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het is een herinnering. Dus waar is sowieso je topic over een eerste email?
2; het kan zijn dat Viskil een typfout heeft gemaakt in het email adres.

Anyway, lekker negeren.
niet gehad. misschien in spamn volder
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 17:10
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:08 schreef Woelwater het volgende:
Sukkel

https://www.klacht.nl/niet-ontvangen-287/

Is gewoon letterlijk dezelfde mail, alleen wat gegevens veranderd :')
ik weet niet of het ontvangen is.
nogal lastig ga niet naar Noorwegen om het te checken :')
Spezza19zaterdag 20 februari 2016 @ 17:12
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik weet niet of het ontvangen is.
nogal lastig ga niet naar Noorwegen om het te checken :')
Sowieso, wat is het ECHTE email adres van de afzender? Dus niet wat er als "naam" staat.
Fogelzaterdag 20 februari 2016 @ 17:21
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik weet niet of het ontvangen is.
nogal lastig ga niet naar Noorwegen om het te checken :')
Ik heb niks gekregen van je.
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 17:22
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik weet niet of het ontvangen is.
nogal lastig ga niet naar Noorwegen om het te checken :')
het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.

je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
595ecf9ef7a77bfc82468d530ba19077.png
N.ickazaterdag 20 februari 2016 @ 17:32
Een roosje van 40 euro ???
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 17:32
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.

je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
ik heb geen bloemtje verstuurd.
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 17:38
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik heb geen bloemtje verstuurd.
Dan gewoon maandag even bellen met afterpay dat jij niets te maken hebt met het bestellen van dit bloemetje en dat je er geen berichten meer over wilt hebben. Dat bloemen.net het zelf uit mag zoeken maar jij niet de verzender noch ontvanger bent van dit mooie roosje.

En daarmee komen we gewoon terug op advies wat je eerst ook al gegeven is. Bel gewoon.
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 17:38
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:32 schreef N.icka het volgende:
Een roosje van 40 euro ???
met groenmaterialen he ;)
RobertNLzaterdag 20 februari 2016 @ 17:38
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:56 schreef tailfox het volgende:
Zit er wel een autorisatie im afterpay of kan iedereen die mijn naam en adres weet bestellen?
Volgens Google is dat het geval.
Jup iedereen kan zo wat bestellen :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
Bedoel ik heb niks bestelt.
Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus :), even mailen met Afterpay (heb je alles op papier).

Even aangeven dat je niets hebt besteld en dat je vermoed dat het fraude is dan krijg je vanzelf de nodige gegevens van afterpay.

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertNL op 20-02-2016 17:45:47 ]
Niznozaterdag 20 februari 2016 @ 17:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup iedereen kan zo wat bestellen :)

[..]

Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus :)
erg veilige betaalmethode in elk geval.

Neemt niet weg dat het weinig met phising te maken heeft aangezien Afterpay gewoon bericht heeft van bloemen.net.
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 18:45
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:32 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik heb geen bloemtje verstuurd.
Wat zeiden ze eigenlijk toen je belde?
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 18:56
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:45 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Wat zeiden ze eigenlijk toen je belde?
er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
RobertNLzaterdag 20 februari 2016 @ 19:15
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
Bellen kost 70 cent :'(
Even mailen en verhaal doen, ze kunnen vragen of je aangifte wil doen althans dat deden ze in mijn geval.
#ANONIEMzaterdag 20 februari 2016 @ 19:19
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bellen kost 70 cent :'(
Even mailen en verhaal doen, ze kunnen vragen of je aangifte wil doen althans dat deden ze in mijn geval.
70 cent?
Damn dan maar mailen.
Wat had jij er ongeveer instaan?
RingBewonerzaterdag 20 februari 2016 @ 19:27
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
Excuus. Dat heb ik gemist :).
hottentotzaterdag 20 februari 2016 @ 19:32
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.

je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen ^O^

Die TS toch :)
Associaalzaterdag 20 februari 2016 @ 20:02
Als je nog langer wacht met actie ondernemen krijg je dalijk weer een rekening.
#ANONIEMzondag 21 februari 2016 @ 00:34
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef hottentot het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen ^O^

Die TS toch :)
kijk is goed.
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
hottentotzondag 21 februari 2016 @ 00:36
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
Soms heb ik echt geen idee wat je wilt zeggen.
Pietertje71zondag 21 februari 2016 @ 08:06
Heerlijk geamuseerd en geërgerd bij het doorlezen van dit.
Maandag weer een dag;)
JeSuisDroppiezondag 21 februari 2016 @ 08:16
WoW dit topic.
xzazzondag 21 februari 2016 @ 10:18
Mensen die 'ik bel mijn advocaat' zeggen bij het minste of geringste :')
44rdbeizondag 21 februari 2016 @ 10:38
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:19 schreef tailfox het volgende:

[..]

70 cent?
Damn dan maar mailen.
Wat had jij er ongeveer instaan?
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen voor bloemen die ik niet heb besteld. Ze zijn besteld vanuit Noorwegen of het bloemetje heet gewoon 'Norway' dat kan ook, daar ben ik niet helemaal over uit.

Aangezien ik niks heb besteld ga ik deze rekening niet betalen en wil derhalve geen aanmaningen meer ontvangen. Graag uw reactie.

Het referentie nummer van de betalingsherinnering is 123.

met vriendelijke groet,
tailfox.

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
geeveezondag 21 februari 2016 @ 15:13
T.S. Bellen of mailen (mailen is beter dan staat het op schrift) dat je geen opdracht hebt gegeven en dat je dus niet gaat betalen, dit ruikt in mijn opinie echt naar phishing ,ik zou ze even vanaf een wegwerp mailadres een mailtje sturen.

Heb je een rekeningnummer van Afterpay? Of Google er even op en voor de zekerheid zou je het rekeningnummer kunnen blokkeren.

Succes ermee!
MyTiredFeetzondag 21 februari 2016 @ 16:58
Je vriendin heeft zichzelf maar een bos bloemen toegestuurd voor Valentijnsdag?
Niznozondag 21 februari 2016 @ 23:00
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:13 schreef geevee het volgende:
T.S. Bellen of mailen (mailen is beter dan staat het op schrift) dat je geen opdracht hebt gegeven en dat je dus niet gaat betalen, dit ruikt in mijn opinie echt naar phishing ,ik zou ze even vanaf een wegwerp mailadres een mailtje sturen.

Heb je een rekeningnummer van Afterpay? Of Google er even op en voor de zekerheid zou je het rekeningnummer kunnen blokkeren.

Succes ermee!
Het rekeningnummer is wel echt van Afterpay wat in zijn mail stond. En volgens mij kun je niet op voorhand een rekeningnummer blokkeren, er zal ook geen incasso volgen trouwens want hiervoor heeft niemand een machtiging gegeven. Dara vragen ze bij Afterpay niet om.
Awsomzondag 21 februari 2016 @ 23:35
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

het bloemetje heet Norway, ik zie nergens dat het naar Noorwegen gestuurd is.

je hebt niet toevallig dit bloemetje ergens laten bezorgen he?
[ afbeelding ]
:D !
IkBenDeBaasmaandag 22 februari 2016 @ 09:35
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:48 schreef gianni61 het volgende:
hang op, klik weg, bel uw bank...

oftewel weggooien en vergeten
Dit ja :')
Gewoon negeren.
IkBenDeBaasmaandag 22 februari 2016 @ 09:47
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup iedereen kan zo wat bestellen :)

[..]

Niet nodig.
Komt meer voor; heb er zelf ook helaas ervaring mee. Iemand besteld op je naam; en laat het elders afleveren. Fraude dus :), even mailen met Afterpay (heb je alles op papier).

Even aangeven dat je niets hebt besteld en dat je vermoed dat het fraude is dan krijg je vanzelf de nodige gegevens van afterpay.

Dit ja. Echter is het niet TS zijn probleem. Dus waarom die zich zo druk maakt :') Advocaat erbij hallen _O-. Rechtsbijstandverzekeringen zijn blij met mensen als TS.

Gewoon even bellen, en als ze moeilijk doen, hun beweren hun vordering te hebben, die ze dus never kunnen waarmaken. Wie eist bewijst, en met shit als afterpay, zit je wel goed. Risico voor het bedrijf
RobertNLmaandag 22 februari 2016 @ 09:49
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:47 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Dit ja. Echter is het niet TS zijn probleem. Dus waarom die zich zo druk maakt :') Advocaat erbij hallen _O-. Rechtsbijstandverzekeringen zijn blij met mensen als TS.

Gewoon even bellen, en als ze moeilijk doen, hun beweren hun vordering te hebben, die ze dus never kunnen waarmaken. Wie eist bewijst, en met shit als afterpay, zit je wel goed. Risico voor het bedrijf
Jup.
SPOILER
In mijn geval ontving ik ook boetes van de o.a de NS op mijn naam, dus heb voor alle zekerheid aangifte gedaan en die gewoon doorgestuurd naar Afterpay (ze vroegen er ook om, maar anders had ik het wellicht niet eens gedaan).
emmyemmymaandag 22 februari 2016 @ 10:53
Wat een ontzettend frustrerend topic om te lezen :')
Megumimaandag 22 februari 2016 @ 10:55
Wat een drukte. Had het mailtje gewoon weg gemieterd.
RingBewonermaandag 22 februari 2016 @ 14:39
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:

[..]

kijk is eens goed.
Maar ja lezen is moeilijk dat de norway bloem alleen daar te bestellen in.
En?
Mankemaandag 22 februari 2016 @ 17:09
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

er is allang gezegd dat ik maandag ga bellen
webcare op Twitter en Facebook kan je ook proberen.

Vraag of ze je adres weten, zo niet, dan ben je snel klaar.
RingBewonermaandag 22 februari 2016 @ 17:44
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:34 schreef tailfox het volgende:

[..]
HALLO?
Niznomaandag 22 februari 2016 @ 23:04
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:01 schreef tailfox het volgende:
nu je weer fanatiek online bent kun je hier vast ook wel vertellen wat afterpay je als reactie heeft gegeven toen je aangaf dat jij niets besteld hebt bij de bloemist.
Niznomaandag 22 februari 2016 @ 23:21
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:19 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Excuus, blame it on het tijdstip -O-
Ik neem het je niet kwalijk schaduwjongetje :)

En het is best jammer dat Tailfox zijn eigen topic negeert. waardoor het voor andere users ook niet leuk meer is om te lezen wat er nu precies is gebeurd.
RingBewonermaandag 22 februari 2016 @ 23:22
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

waardoor het voor andere users ook niet leuk meer is om te lezen wat er nu precies is gebeurd.
Dat is niet helemaal waar. Ik heb het zojuist allemaal nog eens nagelezen en heb wederom smakelijk zitten lachen _O-.
Niznomaandag 22 februari 2016 @ 23:23
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ik heb het zojuist allemaal nog eens nagelezen en heb wederom smakelijk zitten lachen _O-.
Ja dat pakket naar Noorwegen bleek ineens een roos die Norway heet :)
#ANONIEMmaandag 22 februari 2016 @ 23:48
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:04 schreef Nizno het volgende:

[..]

nu je weer fanatiek online bent kun je hier vast ook wel vertellen wat afterpay je als reactie heeft gegeven toen je aangaf dat jij niets besteld hebt bij de bloemist.
Ik had gemaild nog geen reactie dus geen update
Niznomaandag 22 februari 2016 @ 23:50
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:48 schreef tailfox het volgende:

[..]

Ik had gemaild nog geen reactie dus geen update
Laat je het ons weten als je reactie hebt?
#ANONIEMmaandag 22 februari 2016 @ 23:53
Trouwens op bloemen.net kan je alleen de rose norway bestellen als je bij buitenland op Noorwegen klikt .
Dus het lijkt er op dat het echt een pakketje is naar het buitenland.
#ANONIEMmaandag 22 februari 2016 @ 23:54
quote:
99s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:50 schreef Nizno het volgende:

[..]

Laat je het ons weten als je reactie hebt?
natuurlijk
Niznomaandag 22 februari 2016 @ 23:59
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:53 schreef tailfox het volgende:
Trouwens op bloemen.net kan je alleen de rose norway bestellen als je bij buitenland op Noorwegen klikt .
Dus het lijkt er op dat het echt een pakketje is naar het buitenland.
Ik heb even gekeken en ik kan hem gewoon naar NL laten versturen, gelukkig, kan ik mijn vriendin er volgend jaar met valentijn blij mee maken.
#ANONIEMdinsdag 23 februari 2016 @ 00:00
quote:
12s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:59 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken en ik kan hem gewoon naar NL laten versturen, gelukkig, kan ik mijn vriendin er volgend jaar met valentijn blij mee maken.
klik is op buitenland en dan bijvoorbeeld Bulgarije.
Dan heten alle bloemen ineens Bulgarije.
Niznodinsdag 23 februari 2016 @ 00:04
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:00 schreef tailfox het volgende:

[..]

klik is op buitenland en dan bijvoorbeeld Bulgarije.
Dan heten alle bloemen ineens Bulgarije.
Dat hij zo heet wil niet zeggen dat je hem niet naar NL kan laten bezorgen.

Kortom gewoon afwachten aangezien je aan die eerdere mail die je hier geplaatst en verwijderd hebt niet af kunt lezen waar het precies bezorgd is.
#ANONIEMdinsdag 23 februari 2016 @ 00:05
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:04 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat hij zo heet wil niet zeggen dat je hem niet naar NL kan laten bezorgen.
waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
Niznodinsdag 23 februari 2016 @ 00:06
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
omdat de rekening via afterpay gaat en blijkbaar diegene er niet direct voor wilde betalen?

Dat de bloemist in Zeeland zit doet wel vermoeden trouwens dat hij in Zeeland bezorgd zou worden. Als ik namelijk naar een plaats in Drenthe wil versturen krijg ik een rekening via een bloemist in Drenthe.
RingBewonerdinsdag 23 februari 2016 @ 09:48
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:05 schreef tailfox het volgende:

[..]

waarom zou iemand een 40 euro dure roos willen?
Omdat het kan.
#ANONIEMwoensdag 24 februari 2016 @ 11:32
Update : geen reactie
Woelwaterwoensdag 24 februari 2016 @ 11:41
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:32 schreef tailfox het volgende:
Update : geen reactie
Als je maandag gelijk even gebeld had was het allang opgelost geweest. (maar je zou nog steeds kunnen bellen natuurlijk)
#ANONIEMwoensdag 24 februari 2016 @ 11:48
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:41 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je maandag gelijk even gebeld had was het allang opgelost geweest. (maar je zou nog steeds kunnen bellen natuurlijk)
morgen stond 3 dagen voor reactie.
Donnawoensdag 24 februari 2016 @ 12:17
Bel er gewoon heen. :')
Luxuriawoensdag 24 februari 2016 @ 12:21
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 11:32 schreef tailfox het volgende:
Update : geen reactie
Bel dan even!
#ANONIEMwoensdag 24 februari 2016 @ 12:22
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:21 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Bel dan even!
ze zouden reageren binnen 3 dagen.
Dus waarom zou ik nu bellen en het niet zwart op wit gaan krijgen? Of even wachten en het gewoon geregeld is
Basp1woensdag 24 februari 2016 @ 12:45
Hoelang ga je wachten tot je een reactie krijgt, tot de deurwaarde aanbelt. :D
#ANONIEMwoensdag 24 februari 2016 @ 12:45
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:45 schreef Basp1 het volgende:
Hoelang ga je wachten tot je een reactie krijgt, tot de deurwaarde aanbelt. :D
3 dagen.
Dus donderdag of vrijdag ga ik bellen.
Deurwaarder duurt nog wel even
RingBewonerwoensdag 24 februari 2016 @ 13:24
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 12:45 schreef tailfox het volgende:

[..]

3 dagen.
Dus donderdag of vrijdag ga ik bellen.
Deurwaarder duurt nog wel even
:')

Dat jij jezelf nog serieus neemt zeg.

Afgelopen weekend stond alles nog in brand en nu wacht je rustig af :'). Als je graag dingen verzint doe dat voortaan lekker in KLB of ONZ.
#ANONIEMwoensdag 24 februari 2016 @ 13:28
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:24 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

:')

Dat jij jezelf nog serieus neemt zeg.

Afgelopen weekend stond alles nog in brand en nu wacht je rustig af :'). Als je graag dingen verzint doe dat voortaan lekker in KLB of ONZ.
nee hoor lees het topic is terug.
Was nooit brand.
Heb sws niks gedaan voor maandag dus het feit dat ik mij er niet zo druk over maak lijkt mij duidelijk.
Dat ik het neerleg bij een familielid die jaren als advocaat gewerkt heeft en er een topic over maak. Zegt niet dat er brand is.

Ik ga alleen niet betalen en wil liever de juiste stappen zetten om niet te hoeven betalen.

Ik gebruik weinig smileys dus je leest het hoe je zelf het wil lezen.
RingBewonerwoensdag 24 februari 2016 @ 13:36
quote:
17s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:28 schreef tailfox het volgende:

[..]

nee hoor lees het topic is eens terug.
Was nooit brand.
Jawel:
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 11:58 schreef tailfox het volgende:
Ik bel zo afterpay. Maar kan ik niet beter eerst contact op nemen met mijn advocaat?
quote:
Heb sws niks gedaan voor maandag dus het feit dat ik mij er niet zo druk over maak lijkt mij duidelijk.
Jij wilde wel gelijk je advocaat er op zetten.
kovenantwoensdag 24 februari 2016 @ 13:38
ik ben wel benieuwd wat afterpay gaat melden.
ik denk niet dat TS het zo raar aanpakt, behalve dat ik denk ik wel zou gaan bellen met afterpay ipv mailen.

(verkapte TVP dus :P)
#ANONIEMdonderdag 25 februari 2016 @ 13:35
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
Niznodonderdag 25 februari 2016 @ 13:40
Hahaha wat een service dat ze het voor je door sturen.
Kom op als een klant zegt dat ze nooit iets besteld hebben dan is het niet meer dan LOGISCH dat het doorgestuurd wordt voor onderzoek.

Nou ja, bloemen.net mag uitzoeken wat er dan gebeurd is. Jij hebt in elk geval zwart op wit dat je melding ontvangen is en daarmee heb jij er alles aan gedaan om te zorgen dat herinneringen e.d. stoppen.
#ANONIEMdonderdag 25 februari 2016 @ 13:43
quote:
99s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:40 schreef Nizno het volgende:
Hahaha wat een service dat ze het voor je door sturen.
Kom op als een klant zegt dat ze nooit iets besteld hebben dan is het niet meer dan LOGISCH dat het doorgestuurd wordt voor onderzoek.

Nou ja, bloemen.net mag uitzoeken wat er dan gebeurd is. Jij hebt in elk geval zwart op wit dat je melding ontvangen is en daarmee heb jij er alles aan gedaan om te zorgen dat herinneringen e.d. stoppen.
Dus ik hoef niks meer te doen?
(trouwens toen ik op jou naam klikte bij mijn AT kwam er dit bestaat niet error. Dacht dat je topic verwijderd had.
Als ik vanaf begin opende werkte het wel.)
Niznodonderdag 25 februari 2016 @ 14:00
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:43 schreef tailfox het volgende:

[..]

Dus ik hoef niks meer te doen?
(trouwens toen ik op jou naam klikte bij mijn AT kwam er dit bestaat niet error. Dacht dat je topic verwijderd had.
Als ik vanaf begin opende werkte het wel.)
Die foutmelding even in de gaten houden.
En niets meer doen, tja dat weet ik niet. Bloemen.net kan nu gewoon op onderzoek uit. Als zij nog bij je komen met vragen kun je die uit fatsoen best beantwoorden. Echter ik verwacht dat bloemen.net er achter gaat komen dat het principe afterpay gewoon fraudegevoelig is en ze de vordering of naar de juiste persoon plaatsen of misschien zelfs afboeken oid.
RobertNLdonderdag 25 februari 2016 @ 14:08
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef tailfox het volgende:
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.

Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
Coloniadonderdag 25 februari 2016 @ 14:19
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.

Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
ALS TS zijn mail heeft geschreven in dezelfde stijl als zijn topic kan ik me goed voorstellen dat ze het verkeerd hebben geïnterpreteerd....
#ANONIEMdonderdag 25 februari 2016 @ 14:20
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat ze je mail verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Bij fraude handeld after pay het zelf af en heb je normaliter niets met de webwinkel te maken.

Maar goed mooi zo laten en wachten tot ze je aanmanen.
Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over de bestelling bij webshop Bloemen.net omdat u niks heeft besteld.
AfterPay verzorgt namens webshop Bloemen.net het achteraf betalingsverkeer. Dit betekent dat AfterPay aan de hand van de webwinkel ontvangen bestelinformatie een (digitale) factuur verstuurt.
Dit stond boven het mailtje
Lienekiendonderdag 25 februari 2016 @ 14:48
Hup naar bloemen.net met je klacht.
Bla_Bla_Bladonderdag 25 februari 2016 @ 14:50
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
Lienekiendonderdag 25 februari 2016 @ 14:53
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
Beter lezen. :)
Guppyvrijdag 26 februari 2016 @ 07:04
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik zou ook maar even contact opnemen met bloemen.net ik lees namelijk niet dat zij je mail hebben doorgestuurd, maar dat bloemen.net de betalingsinfo naar afterpay heeft doorgestuurd.
Dat lees ik er ook uit
Lienekienvrijdag 26 februari 2016 @ 07:09
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat lees ik er ook uit
En wat staat hier dan?
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:35 schreef tailfox het volgende:
Bericht van afterpay.
"AfterPay is geen partij in de koopovereenkomst tussen u en de webwinkel aangaande het aangekochte product. Indien u klachten heeft, vragen over het product, aflevervragen, retourvragen, etc. adviseren wij u om z.s.m. met webwinkel Bloemen.net contact op te nemen.
Ondanks dat wij u niet kunnen helpen hebben wij als service uw mail doorgestuurd naar de webwinkel waar de bestelling is geplaatst.
Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.
Met vriendelijke groet,
Marjolein
Klantenservice AfterPay "
(het mailtje is nog langer.
Maar in het kort ze doen er niks aan moet bij bloemen.net zijn.
Daar hebben ze het doorgestuurd.
Bla_Bla_Blavrijdag 26 februari 2016 @ 07:29
Ondersre 2 regels
Lienekienvrijdag 26 februari 2016 @ 07:34
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ondersre 2 regels
In de laatste regel ontbreekt het woordje 'naar'.
FFvrijdag 26 februari 2016 @ 10:33
Ik zou Afterpay nog een keer bericht sturen waarin je aangeeft dat je niets besteld hebt en ook niets zal betalen.
Niznovrijdag 26 februari 2016 @ 10:38
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:33 schreef FF het volgende:
Ik zou Afterpay nog een keer bericht sturen waarin je aangeeft dat je niets besteld hebt en ook niets zal betalen.
Daar zijn ze van op de hoogte en hebben ze ook op gereageerd.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:20 schreef tailfox het volgende:

[..]

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over de bestelling bij webshop Bloemen.net omdat u niks heeft besteld.
AfterPay verzorgt namens webshop Bloemen.net het achteraf betalingsverkeer. Dit betekent dat AfterPay aan de hand van de webwinkel ontvangen bestelinformatie een (digitale) factuur verstuurt.
Dit stond boven het mailtje
FFvrijdag 26 februari 2016 @ 11:51
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 10:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

Daar zijn ze van op de hoogte en hebben ze ook op gereageerd.

[..]

Daarom zou ik het dus nog een keer sturen.
Dan weten ze dat ze geen incassotraject hoeven op te starten.
Guppyvrijdag 26 februari 2016 @ 19:36
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 07:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat staat hier dan?

[..]

I stand corrected :o
#ANONIEMzaterdag 5 maart 2016 @ 15:23
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
Stokken_en_stenenzaterdag 5 maart 2016 @ 18:24
Zeg tail wat is je adres en je e-mail?

Ik wil ook wel een bloemetje versturen :P
Cat-astrophezaterdag 5 maart 2016 @ 18:50
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef tailfox het volgende:
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
...,,,,,,!!!!???????

Use them :(

:*
#ANONIEMzaterdag 5 maart 2016 @ 18:52
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

...,,,,,,!!!!???????

Use them :(

:*
Nee zolang ze niet op mij willen reageren ,
dan zal wel dat ze doen wat er in het mailtje stond . mij geen rekening meer sturen
Luxuriazaterdag 5 maart 2016 @ 23:54
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef tailfox het volgende:
Kickje bloemen heeft niks laten horen dus zal het wel
En je hebt nog steeds niet gebeld?
snoopy40zondag 6 maart 2016 @ 09:24
Heb het topic gelezen, man wat doe je jezelf qua stress aan, bel even en je weet wat de situatie is, wachten zonder antwoord blijft je stress geven, en straks zijn ze je e-mail vergeten
44rdbeizondag 6 maart 2016 @ 10:28
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 23:54 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En je hebt nog steeds niet gebeld?
Bellen is eng. :{w
Associaalzondag 6 maart 2016 @ 10:31
BELLEN
Dribbel_zondag 6 maart 2016 @ 11:50
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

Nee zolang ze niet op mij willen reageren ,
dan zal wel dat ze doen wat er in het mailtje stond . mij geen rekening meer sturen
Afterpay komt dat geld gewoon halen. En die stoppen alleen als Bloemen zegt dat het klopt dat je niks gekocht hebt :+
#ANONIEMzondag 6 maart 2016 @ 13:11
Allang gedaan.
Luxuriazondag 6 maart 2016 @ 19:37
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:11 schreef tailfox het volgende:
Allang gedaan.
En wat zeiden ze?
Kapt-Ruigbaardzondag 6 maart 2016 @ 19:40
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En wat zeiden ze?
Dat hij een topic op FOK! moest gaan openen.
Captain_Fabulouszondag 6 maart 2016 @ 20:16
Wat een schitterend trainwreck dit...kan niet wachten op de ontknoping!
hmmmzzondag 6 maart 2016 @ 20:29
whaha TS :')_!!!
#ANONIEMzondag 6 maart 2016 @ 21:41
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

En wat zeiden ze?
zou een reactie krijgen als ze niet akkoord gingen
Renezondag 6 maart 2016 @ 21:58
Toettoet |:(
#ANONIEMmaandag 7 maart 2016 @ 10:53
damn, beter volgende keer gewoon ff snel bellen.