SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik houd van je kaasbeledigingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
zouden jullie mij missen als ik opeens nooit meer postte
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf niet missen als ik niet meer zou posten op fok, ben kaolo vervelend hier.
Ik zou je wel missenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf niet missen als ik niet meer zou posten op fok, ben kaolo vervelend hier.
ik zou gewoon de hele dag berichten naar je spammen op psnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shitlist
[..]
shitlist
[..]
shitlist
Wat schattig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou je wel missen
Als je vertrekt is het pas dood hier
okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je verveel, toch nog iets goed gedaan op FOK!
gaat nogal moeilijk als jij zelf nooit online bent op psnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou gewoon de hele dag berichten naar je spammen op psn
niets want je hebt niet greantwoordquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
Wat zouden jullie het meest aan mij missen?
waaropquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niets want je hebt niet greantwoord
dat gevoel van opluchting iedere keer als je zegt dat je naar bed gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
ik ga HxH nooit kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel van opluchting iedere keer als je zegt dat je naar bed gaat
Marokkanengrappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uitquote:
Je grapjesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
hoaxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
je bent normaal even raar hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
Heb je lekker getrokken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Zo. Aan mijn trekken gekomen en choco en chips gehad. Ben gelukkig
klootzakquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Sentimenteel walgelijke gedoe hier
Mag ik een teiltje
Zou jou ook missen eendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik een teiltje
gulsaapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Zo. Aan mijn trekken gekomen en choco en chips gehad. Ben gelukkig
Nou zeg doe niet zo jaloers.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
Ik zal je met een teiltje voor je kop slaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik een teiltje
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik een teiltje
dus ik kan je verkrachten zonder dat je het morgen nog weetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
owowowowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel dan
hoe wil je dat doen dan, heb inmiddels zo vaak geëxperimenteerd dat het een een eindeloos zwart gat is daar benedenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
dus ik kan je verkrachten zonder dat je het morgen nog weet
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
Hjb lelijke zwerrie peugot 206quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel dan
Geëxperimenteerd jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen dan, heb inmiddels zo vaak geëxperimenteerd dat het een een eindeloos zwart gat is daar beneden
En wat nou als ik dat lekker vind?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal je met een teiltje voor je kop slaan
je hoeft er niet op te reageren. nobody cares wat jij denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nobody cares
ik care om wat Frass denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je hoeft er niet op te reageren. nobody cares wat jij denkt
tfoe wrm overdrijven jullie altijd over mijn make up. draag niet vaak make up, 2 x in de week ofzo. Soms weken niet.quote:
ik zie alleen wonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks vergeleken met jou
[ afbeelding ]
dat is een vraag voor Frankquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als 85 jarige heb je al enige ervaring lijkt mij
Canim morgen uitslapen ofnie😁quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
tfoe wrm overdrijven jullie altijd over mijn make up. draag niet vaak make up, 2 x in de week ofzo. Soms weken niet.
jij zei dat ik moest stoppen, maar met wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat
Ik volg dit niet meer
Deou
Gewoon chaturbaten, is minder risicovol.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
jmmr dt ik niets van voetbal weet anders zou ik ook inzetten etc
met je gehaat op kaasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij zei dat ik moest stoppen, maar met wat?
Volg mijn tips en je zit op milli'squote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
jmmr dt ik niets van voetbal weet anders zou ik ook inzetten etc
Hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja man, word daar echt intens gelukkig van. En jij?
ja nu wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk verder naar rechts Hans
Weeniequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij zei dat ik moest stoppen, maar met wat?
;squote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou je gevoelige plekje wel masseren.
Vingertje die keel in jatokquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
God tyfes, spijt dat ik snoep op heb.
de tijd gaat snelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent zelfs al 95 inplaats van 85
Ik raad niet, ik voorspelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
gaje voor mij raden en dan zet ik in?
wollah heb geen idee waar jehet over hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik raad niet, ik voorspel
Stort eerst een bedrag en bepaal je unitsize
voorspel ja?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik raad niet, ik voorspel
Stort eerst een bedrag en bepaal je unitsize
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Te snel ja
Over 10 jaar ben ik 30
dat is wel godsgruwelijk oud jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Te snel ja
Over 10 jaar ben ik 30
Komt wel erg dichtbij zo. En dan zit jij nog in je tweede jeugd met snoep eten en uitgewoond worden.quote:
alle dingen die jij niet krijgt. Niet zo jaloers doen, niet steeds zo haten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt wel erg dichtbij zo. En dan zit jij nog in je tweede jeugd met snoep eten en uitgewoond worden.
Er trots op zijn dat je seks geeft in ruil voor snoep.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
alle dingen die jij niet krijgt. Niet zo jaloers doen, niet steeds zo haten.
wauw, zo slecht dat het niet eens flauw is. Ga iets aan je shit doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je seks geeft in ruil voor snoep.
ik hoop dat ik 2 kinderen krijg, als de eerste beetje retard is heb ik tenminste nog kans op succes met de tweedequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je over 10 jaar nog samen bent met je vriendin en een lief kindje hebt
of je hebt pecht en krijgt er twee. Net als mensen die twee lesbo's als dochters hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ik 2 kinderen krijg, als de eerste beetje retard is heb ik tenminste nog kans op succes met de tweede
Ging bij jullie thuis precies andersom of niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ik 2 kinderen krijg, als de eerste beetje retard is heb ik tenminste nog kans op succes met de tweede
J want niet hetero kinderen hebben is net zo erg als een mongooltje hebben ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of je hebt pecht en krijgt er twee. Net als mensen die twee lesbo's als dochters hebben.
De eerste is toch om te oefenen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
knappe lesbo's zijn de grootste wonders op aardequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of je hebt pecht en krijgt er twee. Net als mensen die twee lesbo's als dochters hebben.
Ja, dat zou ik net zo erg vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
J want niet hetero kinderen hebben is net zo erg als een mongooltje hebben ja.
ja en toen kwam ik, de derde en perfecte zoonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging bij jullie thuis precies andersom of niet?
waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
knappe lesbo's zijn de grootste wonders op aarde
Ok, ik laat het aan een ander over om hier overheen te vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik net zo erg vinden.
een knappe vrouw vind ik geil. 2 knappe vrouwen die elkaar eens goed te grazen nemen vind ik supergeilquote:
Zo bedoelde ik het niet blokhoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en toen kwam ik, de derde en perfecte zoon
want ik mag geen eigen mening hebben en alles wat niet in jouw straatje past moet besproken worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok, ik laat het aan een ander over om hier overheen te vallen.
Goede opvoeding is de sleutel tot succesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nou nee, hoor. Opvoeding maakt deel uit van succes, maar is niet de sleutel tot succes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Goede opvoeding is de sleutel tot succes
het maakt me geen tyfus uit wat je bedoelde, het gaat om hoe ik het interpreteerdequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet blokhoofd
zij ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was alweer vergeten dat ik het met madeliefff had gedaan
Zouden ze hier ook moeten doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
hahah, ik ga tegen die teringnazi in in bnw en mijn posts worden verwijderd
sneuquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
hahah, ik ga tegen die teringnazi in in bnw en mijn posts worden verwijderd
echt te gek voor woorden is hetquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt te gek voor woorden is het
#bringbacklavenderr
Kan je er ook 1 maken van Hermann zijn familie of past zo veel incest niet in een stamboom denk je?quote:
dus wel gewoon jouw schuldquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
nou moet ik er ook wel bij zeggen dat het misschien niet heel erg op prijs gesteld wordt als je in bnw op dezelfde manier post als in klb, maar goed
quote:
Dan zou het inderdaad helemaal zwart worden van de lijnen onderling. Wordt erg lastigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je er ook 1 maken van Hermann zijn familie of past zo veel incest niet in een stamboom denk je?
beetjequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je er ook 1 maken van Hermann zijn familie of past zo veel incest niet in een stamboom denk je?
ahquote:
Medelijden met hunquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dat is een kind van Toto en Cholo
Ja Oezbeken.quote:
lekker waterijsjes zuigen tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Catkiller het volgende:
Gvd zo'n hoest hebben alsof je net zoveel rookt als dp
Gürcüler, half dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, wat was joouw nationaliteit?
wrm altijd zo geïnteresseerd in nationaliteitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, wat was joouw nationaliteit?
Helpt dat danquote:
Als je niet Nederlands of lesbi bent dan hoor je er bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm altijd zo geïnteresseerd in nationaliteit
Oh je bent een halfje?quote:
Jwt, is allochtoons...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm altijd zo geïnteresseerd in nationaliteit
Ja hoor, weer simpel as usual. Jouw opmerkingen worden oud. Beetje zoals mijn pms en seks posts.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet Nederlands of lesbi bent dan hoor je er bij.
ik durf die dingen niet in te nemen, was als kind bijna gestikt in zo'n keelsnoepje en sindsdien heb ik nooit meer een genomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
Strepsils
Eerste hulp bij beginnende keelpijn
mweh, niet echt. kijk maar naar de PVV.quote:
Ow dat is echt een van mijn angstenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf die dingen niet in te nemen, was als kind bijna gestikt in zo'n keelsnoepje en sindsdien heb ik nooit meer een genomen
Maar je stopt wel wat groters in je mondquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow dat is echt een van mijn angsten
Kijkk bedoel dit niet lullig, maar het is iets wat typisch allochtoons is.. Ik kan je dit niet uitleggen, weet dat het vreemd overkomt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, niet echt. kijk maar naar de PVV.
vind het zelf gewoon zo nietszeggend, lekker boeiend waar je vandaan komt
zoalsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je stopt wel wat groters in je mond
ik kan me er wel iets bij voorstellen op zich, het geeft een soort bindende factor in een land waar je als "buitenlander" nogal snel uit de toon valt, helaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijkk bedoel dit niet lullig, maar het is iets wat typisch allochtoons is.. Ik kan je dit niet uitleggen, weet dat het vreemd overkomt.
heb er ook éénquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
viskarretje val mij niet lastig met je psychose dm's
dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
viskarretje val mij niet lastig met je psychose dm's
Het is niet nodig. Het creëert een bandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me er wel iets bij voorstellen op zich, het geeft een soort bindende factor in een land waar je als "buitenlander" nogal snel uit de toon valt, helaas.
Maar ik vind het jammer dat het nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |