Marokkanengrappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
Wat zouden jullie het meest aan mij missen?
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uitquote:
Je grapjesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
Wat zouden jullie het meest aan mij missen?
hoaxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
je bent normaal even raar hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
Heb je lekker getrokken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Zo. Aan mijn trekken gekomen en choco en chips gehad. Ben gelukkig
klootzakquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Sentimenteel walgelijke gedoe hier
Mag ik een teiltje
Zou jou ook missen eendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Sentimenteel walgelijke gedoe hier
Mag ik een teiltje
gulsaapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Zo. Aan mijn trekken gekomen en choco en chips gehad. Ben gelukkig
Nou zeg doe niet zo jaloers.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |