SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik houd van je kaasbeledigingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
zouden jullie mij missen als ik opeens nooit meer postte
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf niet missen als ik niet meer zou posten op fok, ben kaolo vervelend hier.
Ik zou je wel missenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:47 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf niet missen als ik niet meer zou posten op fok, ben kaolo vervelend hier.
ik zou gewoon de hele dag berichten naar je spammen op psnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
shitlist
[..]
shitlist
[..]
shitlist
Wat schattig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou je wel missen
Als je vertrekt is het pas dood hier
okquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je verveel, toch nog iets goed gedaan op FOK!
gaat nogal moeilijk als jij zelf nooit online bent op psnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou gewoon de hele dag berichten naar je spammen op psn
niets want je hebt niet greantwoordquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
Wat zouden jullie het meest aan mij missen?
waaropquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
niets want je hebt niet greantwoord
dat gevoel van opluchting iedere keer als je zegt dat je naar bed gaatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
ik ga HxH nooit kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gevoel van opluchting iedere keer als je zegt dat je naar bed gaat
Marokkanengrappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uitquote:
Je grapjesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
hoaxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
je bent normaal even raar hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
Heb je lekker getrokken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Zo. Aan mijn trekken gekomen en choco en chips gehad. Ben gelukkig
klootzakquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Sentimenteel walgelijke gedoe hier
Mag ik een teiltje
Zou jou ook missen eendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik een teiltje
gulsaapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Zo. Aan mijn trekken gekomen en choco en chips gehad. Ben gelukkig
Nou zeg doe niet zo jaloers.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
Ik zal je met een teiltje voor je kop slaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik een teiltje
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Mag ik een teiltje
dus ik kan je verkrachten zonder dat je het morgen nog weetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
owowowowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel dan
hoe wil je dat doen dan, heb inmiddels zo vaak geëxperimenteerd dat het een een eindeloos zwart gat is daar benedenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
dus ik kan je verkrachten zonder dat je het morgen nog weet
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
Hjb lelijke zwerrie peugot 206quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel dan
Geëxperimenteerd jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen dan, heb inmiddels zo vaak geëxperimenteerd dat het een een eindeloos zwart gat is daar beneden
En wat nou als ik dat lekker vind?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal je met een teiltje voor je kop slaan
je hoeft er niet op te reageren. nobody cares wat jij denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nobody cares
ik care om wat Frass denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je hoeft er niet op te reageren. nobody cares wat jij denkt
tfoe wrm overdrijven jullie altijd over mijn make up. draag niet vaak make up, 2 x in de week ofzo. Soms weken niet.quote:
ik zie alleen wonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks vergeleken met jou
[ afbeelding ]
dat is een vraag voor Frankquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als 85 jarige heb je al enige ervaring lijkt mij
Canim morgen uitslapen ofnie😁quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:00 schreef Crip het volgende:
[..]
tfoe wrm overdrijven jullie altijd over mijn make up. draag niet vaak make up, 2 x in de week ofzo. Soms weken niet.
jij zei dat ik moest stoppen, maar met wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat
Ik volg dit niet meer
Deou
Gewoon chaturbaten, is minder risicovol.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
jmmr dt ik niets van voetbal weet anders zou ik ook inzetten etc
met je gehaat op kaasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij zei dat ik moest stoppen, maar met wat?
Volg mijn tips en je zit op milli'squote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
jmmr dt ik niets van voetbal weet anders zou ik ook inzetten etc
Hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja man, word daar echt intens gelukkig van. En jij?
ja nu wel jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk verder naar rechts Hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |