Ik zal je met een teiltje voor je kop slaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Sentimenteel walgelijke gedoe hier
Mag ik een teiltje
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef KREEFTx het volgende:
Sentimenteel walgelijke gedoe hier
Mag ik een teiltje
dus ik kan je verkrachten zonder dat je het morgen nog weetquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan bied ik mijn oprechte excuses aan, ik meende het niet. het ding is dat ik nu voor de eerste keer in mijn leven dronken ben dus ik floep er soms hele rare dingen uit
owowowowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel dan
hoe wil je dat doen dan, heb inmiddels zo vaak geëxperimenteerd dat het een een eindeloos zwart gat is daar benedenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
dus ik kan je verkrachten zonder dat je het morgen nog weet
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
Hjb lelijke zwerrie peugot 206quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je niet standaard een teiltje voor je retarded smoel dan
Geëxperimenteerd jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe wil je dat doen dan, heb inmiddels zo vaak geëxperimenteerd dat het een een eindeloos zwart gat is daar beneden
En wat nou als ik dat lekker vind?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal je met een teiltje voor je kop slaan
je hoeft er niet op te reageren. nobody cares wat jij denktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Stimo, je hoeft niet altijd te verkondigen of dat je seks gaat hebben of je het net hebt gedaan
Nobody cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |