wauw, zo slecht dat het niet eens flauw is. Ga iets aan je shit doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je seks geeft in ruil voor snoep.
ik hoop dat ik 2 kinderen krijg, als de eerste beetje retard is heb ik tenminste nog kans op succes met de tweedequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je over 10 jaar nog samen bent met je vriendin en een lief kindje hebt
of je hebt pecht en krijgt er twee. Net als mensen die twee lesbo's als dochters hebben.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ik 2 kinderen krijg, als de eerste beetje retard is heb ik tenminste nog kans op succes met de tweede
Ging bij jullie thuis precies andersom of niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat ik 2 kinderen krijg, als de eerste beetje retard is heb ik tenminste nog kans op succes met de tweede
J want niet hetero kinderen hebben is net zo erg als een mongooltje hebben ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of je hebt pecht en krijgt er twee. Net als mensen die twee lesbo's als dochters hebben.
De eerste is toch om te oefenen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
knappe lesbo's zijn de grootste wonders op aardequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of je hebt pecht en krijgt er twee. Net als mensen die twee lesbo's als dochters hebben.
Ja, dat zou ik net zo erg vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
J want niet hetero kinderen hebben is net zo erg als een mongooltje hebben ja.
ja en toen kwam ik, de derde en perfecte zoonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging bij jullie thuis precies andersom of niet?
waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
knappe lesbo's zijn de grootste wonders op aarde
Ok, ik laat het aan een ander over om hier overheen te vallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik net zo erg vinden.
een knappe vrouw vind ik geil. 2 knappe vrouwen die elkaar eens goed te grazen nemen vind ik supergeilquote:
Zo bedoelde ik het niet blokhoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja en toen kwam ik, de derde en perfecte zoon
want ik mag geen eigen mening hebben en alles wat niet in jouw straatje past moet besproken worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok, ik laat het aan een ander over om hier overheen te vallen.
Goede opvoeding is de sleutel tot succesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nou nee, hoor. Opvoeding maakt deel uit van succes, maar is niet de sleutel tot succes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Goede opvoeding is de sleutel tot succes
het maakt me geen tyfus uit wat je bedoelde, het gaat om hoe ik het interpreteerdequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet blokhoofd
zij ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was alweer vergeten dat ik het met madeliefff had gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |