Zouden ze hier ook moeten doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
hahah, ik ga tegen die teringnazi in in bnw en mijn posts worden verwijderd
sneuquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef deadprez het volgende:
hahah, ik ga tegen die teringnazi in in bnw en mijn posts worden verwijderd
echt te gek voor woorden is hetquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt te gek voor woorden is het
#bringbacklavenderr
Kan je er ook 1 maken van Hermann zijn familie of past zo veel incest niet in een stamboom denk je?quote:
dus wel gewoon jouw schuldquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
nou moet ik er ook wel bij zeggen dat het misschien niet heel erg op prijs gesteld wordt als je in bnw op dezelfde manier post als in klb, maar goed
quote:
Dan zou het inderdaad helemaal zwart worden van de lijnen onderling. Wordt erg lastigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je er ook 1 maken van Hermann zijn familie of past zo veel incest niet in een stamboom denk je?
beetjequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je er ook 1 maken van Hermann zijn familie of past zo veel incest niet in een stamboom denk je?
ahquote:
Medelijden met hunquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, dat is een kind van Toto en Cholo
Ja Oezbeken.quote:
lekker waterijsjes zuigen tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Catkiller het volgende:
Gvd zo'n hoest hebben alsof je net zoveel rookt als dp
Gürcüler, half dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, wat was joouw nationaliteit?
wrm altijd zo geïnteresseerd in nationaliteitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, wat was joouw nationaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |