Helpt dat danquote:
Als je niet Nederlands of lesbi bent dan hoor je er bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm altijd zo geïnteresseerd in nationaliteit
Oh je bent een halfje?quote:
Jwt, is allochtoons...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm altijd zo geïnteresseerd in nationaliteit
Ja hoor, weer simpel as usual. Jouw opmerkingen worden oud. Beetje zoals mijn pms en seks posts.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je niet Nederlands of lesbi bent dan hoor je er bij.
ik durf die dingen niet in te nemen, was als kind bijna gestikt in zo'n keelsnoepje en sindsdien heb ik nooit meer een genomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef SideEffect het volgende:
Strepsils
Eerste hulp bij beginnende keelpijn
mweh, niet echt. kijk maar naar de PVV.quote:
Ow dat is echt een van mijn angstenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf die dingen niet in te nemen, was als kind bijna gestikt in zo'n keelsnoepje en sindsdien heb ik nooit meer een genomen
Maar je stopt wel wat groters in je mondquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow dat is echt een van mijn angsten
Kijkk bedoel dit niet lullig, maar het is iets wat typisch allochtoons is.. Ik kan je dit niet uitleggen, weet dat het vreemd overkomt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
mweh, niet echt. kijk maar naar de PVV.
vind het zelf gewoon zo nietszeggend, lekker boeiend waar je vandaan komt
zoalsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar je stopt wel wat groters in je mond
ik kan me er wel iets bij voorstellen op zich, het geeft een soort bindende factor in een land waar je als "buitenlander" nogal snel uit de toon valt, helaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijkk bedoel dit niet lullig, maar het is iets wat typisch allochtoons is.. Ik kan je dit niet uitleggen, weet dat het vreemd overkomt.
heb er ook éénquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
viskarretje val mij niet lastig met je psychose dm's
dacht dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
viskarretje val mij niet lastig met je psychose dm's
Het is niet nodig. Het creëert een bandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me er wel iets bij voorstellen op zich, het geeft een soort bindende factor in een land waar je als "buitenlander" nogal snel uit de toon valt, helaas.
Maar ik vind het jammer dat het nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |