Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het topic over de Amerikaanse verkiezingen en het topic over Scalia vormen samen het volledige sub-subforum over Amerikaanse verkiezingen binnen POL. Zie een post van Tem in MED hierover.
Ik 'sprak' gisteren iemand in de VS op Facebook en ik ben toen best geschrokken: ze beschuldigde de Obama-administratie van elitisme en gebrek aan daadkracht inzake terroristen, en zag hele goede punten in Trump. Wat gebeurt er toch allemaal, vroeg ik me opnieuw af.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.
http://www.powned.tv/nieu(...)ngrid_toasten_o.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik 'sprak' gisteren iemand in de VS op Facebook en ik ben toen best geschrokken: ze beschuldigde de Obama-administratie van elitisme en gebrek aan daadkracht inzake terroristen, en zag hele goede punten in Trump. Wat gebeurt er toch allemaal, vroeg ik me opnieuw af.
Oh christus, dat is dus het filmpje uit de link die ik net plaatste.quote:
Die karretjes hebben ze dus niet nodig. Oftewel onjuiste zorgindicatie van de arts.quote:
Nou... Zo langzamerhand...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die karretjes hebben ze dus niet nodig. Oftewel onjuiste zorgindicatie van de arts.
Even vastgelegd, dit gaat een keer tegen u gebruikt worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij
Ja ach, het heeft voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij als ik zie dat ook die mensen er een zekere betrokkenheid bij de politiek door hebben ontwikkeld.
En dit inderdaad. Met al die linkse hyena's hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Even vastgelegd, dit gaat een keer tegen u gebruikt worden.
PVV-schoenen. Hier word ik heel droevig van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ngrid_toasten_o.html
Het volk komt in opstand en viert feest mensen. Dat gebeurt er.
Laat ze maar komen; *mouwen opstroopt*.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Euribob is al een bericht aan het typen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van de SGP en andere malloten. Dat zeg voldoende.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij als ik zie dat ook die mensen er een zekere betrokkenheid bij de politiek door hebben ontwikkeld.
Graag, dan kan die Trump-progagandabot daar lekker gaan spammen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.
Dat is één.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van de SGP en andere malloten. Dat zeg voldoende.
Een keer blazen en je zweeft toch weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ze maar komen; *mouwen opstroopt*.
Best handig, bij het windsurfen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een keer blazen en je zweeft toch weg.
Correct, dat deed Hitler ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon voldoen aan de gewekte verwachtingen.
De PvdA niet.quote:
Die man wordt nog tamelijk vaak genoemd.quote:
Nieuw of refurbished?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik post dit vanaf mijn nieuwe iPad mensen. Jajaja.
Voor Friek moet het weer goedkoop zijn gok ik. Die heeft over twee maand dus weer wat te miepen.quote:
Zo, doe maar duur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik post dit vanaf mijn nieuwe iPad mensen. Jajaja.
Ik zou dat zelfmedelijden en de schuld van eigen ellende bij anderen leggen van PVVers nou geen gezonde betrokkenheid bij de politiek willen noemen, maar het is wel een zekere betrokkenheid inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Dat moet je niet vertellen joh want dan lijkt het weer zo zielig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oud kreng eigenlijk al - eentje van de school gekregen. Uit 2012 zie ik achterop staan.
Zo werkt het bij mij ook. Maar dan mogen we wat Chineesjes laten bloeden voor een nieuwe. Ook niet gek.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:18 schreef Heilwasser het volgende:
Mijn ipadje doet het al vele jaren goed. Totdat natuurlijk Apple besluit om mijn tablet te vernietigen met een "update".
Die van mijn vriendin is een iPad 2 uit 2011. Werkt nog prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oud kreng eigenlijk al - eentje van de school gekregen. Uit 2012 zie ik achterop staan.
Hier kan je aan de hand van het serienummer het type achterhalen: http://www.everymac.com/ultimate-mac-lookup/quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n ding moest hebben om mijn netwerkspeler te bedienen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:20 schreef Gutmensch het volgende:
iPads zijn überinstrumenten om je op het internet te begeven
Ik ben ook geen iPad figuur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n ding moest hebben om mijn netwerkspeler te bedienen.
Grootste nadeel vind ik tot dusver dat er geen adblocker zit op de browsers. Ik heb zelf al twee adblockers in m'n Chrome en dat werkt een stuk prettiger (staan trouwens uit op FOK!).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van mijn vriendin is een iPad 2 uit 2011. Werkt nog prima.
Voor een adblocker moet je een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik tot dusver dat er geen adblocker zit op de browsers. Ik heb zelf al twee adblockers in m'n Chrome en dat werkt een stuk prettiger (staan trouwens uit op FOK!).
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 08:56:09Wel leuke truc Zijlstra: als je in teksten 'Allah' verving door 'Hitler' of 'Stalin' zouden 'we met z'n allen in totale paniek schieten'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 08:57:36Er schijnen ook ontzettend rare dingen te gebeuren als je in bepaalde teksten 'Zijlstra' vervangt door 'Allah'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 09:03:09Haha. Totale paniek! RT @Chrkij @KustawBessems Denk dat hij vooral 'Rutte' wil vervangen door 'Zijlstra'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 09:04:37Ik verving net 'm'n werk' door 'Hitler' en durfde de deur niet meer uit #dingenvervangendoorhitler reageer retweet
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook een adblocker en op nieuwssites is dat erg prettig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik tot dusver dat er geen adblocker zit op de browsers. Ik heb zelf al twee adblockers in m'n Chrome en dat werkt een stuk prettiger (staan trouwens uit op FOK!).
Vooral die derdequote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 08:56:09Wel leuke truc Zijlstra: als je in teksten 'Allah' verving door 'Hitler' of 'Stalin' zouden 'we met z'n allen in totale paniek schieten'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 08:57:36Er schijnen ook ontzettend rare dingen te gebeuren als je in bepaalde teksten 'Zijlstra' vervangt door 'Allah'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 09:03:09Haha. Totale paniek! RT @Chrkij @KustawBessems Denk dat hij vooral 'Rutte' wil vervangen door 'Zijlstra'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 09:04:37Ik verving net 'm'n werk' door 'Hitler' en durfde de deur niet meer uit #dingenvervangendoorhitler reageer retweet
Whehe. Ik vervang dagelijks woorden met 'Hitler'. Zet zaken in een aardig perspectief.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik doe dat bij voorkeur bij FA's.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Whehe. Ik vervang dagelijks woorden met 'Hitler'. Zet zaken in een aardig perspectief.
Bij mij is het vooral lullig in de klas als de iPad aangesloten is op de beamer. Wil je een YouTube-video of ander filmpje kijken, zit je met zo'n reclame die ervoor zit. Lekker irritant.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook een adblocker en op nieuwssites is dat erg prettig.
Ten onder gegaan met het Romeinse Rijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef 99.999 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Tituspollo? Al een tijdje niet gezien geloof ik.
Getrouwd. Dan houdt alle plezier in je leven op.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:39 schreef 99.999 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Tituspollo? Al een tijdje niet gezien geloof ik.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Getrouwd. Dan houdt alle plezier in je leven op.
Serieus?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Getrouwd. Dan houdt alle plezier in je leven op.
Zoiets staat mij ook wel bij ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij wel verloofd was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt Zijlstra. Nu weet ik zeker dat ik geen VVD ga stemmen.
Die vent heeft trouwens echt een hoofd om op te stompen.
Dat laatste hebben VVD'ers al snel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt Zijlstra. Nu weet ik zeker dat ik geen VVD ga stemmen.
Die vent heeft trouwens echt een hoofd om op te stompen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat laatste hebben VVD'ers al snel natuurlijk.
Deze zomer zitten ze nog gewoon n de EU hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef Gutmensch het volgende:
Als het VK in de EU blijft ga ik er deze zomer op vakantie, anders ga ik naar Ierland.
Dat weet ik, maar 23 juni is dat referendum.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Deze zomer zitten ze nog gewoon n de EU hoor
Misschien kunnen we bij het Songfestival allemaal op ze stemmen om de uitslag te beïnvloeden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:14 schreef Gutmensch het volgende:
Tijdens het EK voetbal, dus hoe het Engelse team het daar doet zou ook nog van invloed kunnen zijn op de uitslag
Wat maakt dat uit? Ze hebben nu toch al geen Euro maar Pond.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef Gutmensch het volgende:
Als het VK in de EU blijft ga ik er deze zomer op vakantie, anders ga ik naar Ierland.
Economische sancties op microniveau. Duh.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ze hebben nu toch al geen Euro maar Pond.
En zo wordt de economische teneergang van het VK een self-fulfilling prophecy.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:09 schreef Gutmensch het volgende:
Normandiëquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga in de zomer eindelijk eens naar Normandië. En eind van het jaar gaat de reis naar New York.
Zoiets vermoedde ik al. Heb je het al aan Cameron duidelijk gemaakt, remlof?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Economische sancties op microniveau. Duh.
Ik stimuleer liever de EU-economie dan die van een afvallig eiland.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ze hebben nu toch al geen Euro maar Pond.
Cameron wil helemaal niet uit de EU, hij had die roeptoeterende tokkies gewoon moeten negeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Heb je het al aan Cameron duidelijk gemaakt, remlof?
Goedzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik stimuleer liever de EU-economie dan die van een afvallig eiland.
Uiteraard. En veel wijn zuipen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
En zo wordt de economische teneergang van het VK een self-fulfilling prophecy.
[..]
Normandië. Oorlogsmonumenten bezoeken?
De EU begon ooit als een religie, nu is het een sekte.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
EU als religie. Compleet met afvalligen.
Nee, alleen vroeger met m'n ouders wel eens naar Zwisterland.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof slaat weer door.
Ga je dan überhaupt niet op vakantie naar landen die geen lid zijn van de EU, remlof?
Laat erbij gekomen en vroeg er weer uit. Waarom ook niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:18 schreef Gutmensch het volgende:
Als dat kuteiland er uit stapt zal dat per 1 januari 2017 zijn denk ik.
BNW is een deurtje verderop. Net naast de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De EU begon ooit als een religie, nu is het een sekte.
Omdat het voor zowel EU als GB een matig plan is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Laat erbij gekomen en vroeg er weer uit. Waarom ook niet?
Het VK is ook totaal niet essentieel voor de EU dus als ze er uit willen moeten ze dat vooral doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Laat erbij gekomen en vroeg er weer uit. Waarom ook niet?
Ik zie de complottheorie niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
BNW is een deurtje verderop. Net naast de peuterspeelzaal.
Ware woorden. Vooral het eenrichtingsdenken is stuitend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De EU begon ooit als een religie, nu is het een sekte.
De hele EU is een matig plan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat het voor zowel EU als GB een matig plan is.
Bij de EEG jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
De ineenstorting van de Brite economie meemaken is misschien mooi, maar mooier is het om ze er gewoon bij te houden.
Ik zie niet in waarom de Britse economie in zou storten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
De ineenstorting van de Brite economie meemaken is misschien mooi, maar mooier is het om ze er gewoon bij te houden.
Dit ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
Je bent wel erg pro EU.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:41 schreef Kaas- het volgende:
Gekozen politici is natuurlijk ook onzin. Technocratische leiders hebben we nodig.
Had ik ook niet op gerekend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom de Britse economie in zou storten.
Ik zie liever economieën ineenstorten die er wat minder toe doen voor Nederland.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:38 schreef Kaas- het volgende:
Technocratie en EUquote:
Ook duke en zijn Drenthe horen er gewoon bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie liever economieën ineenstorten die er wat minder toe doen voor Nederland.
Veel multinationals zullen hun EU-hoofdkwartier in ieder geval naar het vasteland verplaatsen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom de Britse economie in zou storten.
Dan moet je het deurtje van de peuterspeelzaal nemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zie de complottheorie niet helemaal.
Inderdaad, het wegnemen van handelsbelemmeringen is maar eng.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De hele EU is een matig plan.
Juist niet. Dan hebben ze geen last van rare transactiewetten enzo andere rare crap die de EU bedenkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Veel multinationals zullen hun EU-hoofdkwartier in ieder geval naar het vasteland verplaatsen.
Als het daar nou bij was gebleven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad, het wegnemen van handelsbelemmeringen is maar eng.
Dat is en blijft veruit de belangrijkste bezigheid van de EU.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het daar nou bij was gebleven.
Ook zonder het VK is de EU de grootste consumentenmarkt ter wereld. Die laat men echt niet links liggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist niet. Dan hebben ze geen last van rare transactiewetten enzo andere rare crap die de EU bedenkt.
Ahjah, iets als landbouwsubsidie is natuurlijk gewoon een hobby, wat dom van mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is en blijft veruit de belangrijkste bezigheid van de EU.
Puur vanuit economische interesse hoop ik op een Brexit, omdat het een ontzettend interessante en nieuwe casus is. De pond zien kelderen, het bedrijfsleven zien vertrekken, kijken hoe het zich stabiliseert etc. Maar daar hoopt natuurlijk geen weldenkend mens écht op.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Veel multinationals zullen hun EU-hoofdkwartier in ieder geval naar het vasteland verplaatsen.
e EU heeft natuurlijk vooral veel belemmeringen tussen landen weggenomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:48 schreef Boze_Appel het volgende:
En eerst belemmeringen opleggen om ze daarna mondjesmaat 'terug te geven' is natuurlijk niet wegnemen van belemmeringen. Bovendien legt de EU genoeg belemmeringen op.
Steeds meer inderdaad. Goed dat je dat nu ook beseft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjah, iets als landbouwsubsidie is natuurlijk gewoon een hobby, wat dom van mij.
Ik verwacht dan ook een afscheiding van Schotland en wellicht Wales, die zich dan seperaat weer bij de EU aan zullen sluiten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Puur vanuit economische interesse hoop ik op een Brexit, omdat het een ontzettend interessante en nieuwe casus is. De pond zien kelderen, het bedrijfsleven zien vertrekken, kijken hoe het zich stabiliseert etc. Maar daar hoopt natuurlijk geen weldenkend mens écht op.
Inderdaad, het zal zeker interessant zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Puur vanuit economische interesse hoop ik op een Brexit, omdat het een ontzettend interessante en nieuwe casus is. De pond zien kelderen, het bedrijfsleven zien vertrekken, kijken hoe het zich stabiliseert etc. Maar daar hoopt natuurlijk geen weldenkend mens écht op.
Ik zie de EU niet zo snel haar macht inleveren om weer vooral over handel te gaan. Die hebben het allemaal veels te druk met wetjes maken die de landen in moeten voeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Steeds meer inderdaad. Goed dat je dat nu ook beseft.
Of het VK nou vertrekt of niet maakt niets uit: beide uitkomsten zijn nadelig voor de EU en de stabiliteit binnen de EU en dat is goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie de Schotten niet zo snel bij de EU aansluiten. Daar is het een veels te eigenzinnig volk voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook een afscheiding van Schotland en wellicht Wales, die zich dan seperaat weer bij de EU aan zullen sluiten.
Wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of het VK nou vertrekt of niet maakt niets uit: beide uitkomsten zijn nadelig voor de EU en de stabiliteit binnen de EU en dat is goed.
Het grootste deel van de EU-regelgeving gaat juist over handel en het wegnemen van handelsbelemmeringen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie de EU niet zo snel haar macht inleveren om weer vooral over handel te gaan. Die hebben het allemaal veels te druk met wetjes maken die de landen in moeten voeren.
Ja, want de EU gaat alleen over handelsbelemmeringen. Het is niet zo dat daar al eerder een samenwerkingsverband voor wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom is dat goed? Waarom is minder welvaart goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Of het VK nou vertrekt of niet maakt niets uit: beide uitkomsten zijn nadelig voor de EU en de stabiliteit binnen de EU en dat is goed.
De SNP heeft dat tot nu toe wel altijd nagestreefd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zie de Schotten niet zo snel bij de EU aansluiten. Daar is het een veels te eigenzinnig volk voor.
Oja, transactiebelasting. Dat is wel een mal socialistisch idee. Nu weten de Britten dat nog succesvol weg te houden uit de EU. Als de Brexit een feit is hebben de Fransen ruim baan om hun zieke ideeën door te voeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist niet. Dan hebben ze geen last van rare transactiewetten enzo andere rare crap die de EU bedenkt.
Omdat minder stabiliteit betekent dat het zooitje sneller uit elkaar valt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom is dat goed? Waarom is minder welvaart goed?
Het is wel het grootste deel van haar taak. En dat gaat nu inderdaad veel en veel verder dan de EEG.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, want de EU gaat alleen over handelsbelemmeringen. Het is niet zo dat daar al eerder een samenwerkingsverband voor was.
En waarom is dat goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Omdat minder stabiliteit betekent dat het zooitje sneller uit elkaar valt.
Ja, en dat gat zwaar ten koste van onze welvaart. Waarom is dat goed? Waarom wil jij armer worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Omdat minder stabiliteit betekent dat het zooitje sneller uit elkaar valt.
Hij oefent alvast voor zijn sollicitatiegesprek denk ikquote:
Jij komt die peuterspeelzaal niet eens binnen geloof ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is wel het grootste deel van haar taak. En dat gaat nu inderdaad veel en veel verder dan de EEG.
Daarom ook mijn eerdere tip, wellicht moet je het vanaf de peuterspeelzaal eens opnieuw gaan proberen
Omdat het zooitje dan eerder uit elkaar valt.quote:
Correct. Op naar een echt EUSSR.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oja, transactiebelasting. Dat is wel een mal socialistisch idee. Nu weten de Britten dat nog succesvol weg te houden uit de EU. Als de Brexit een feit is hebben de Fransen ruim baan om hun zieke ideeën door te voeren.
Dat bedoel ik. Die willen ook de euro als munt in Schotland.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De SNP heeft dat tot nu toe wel altijd nagestreefd.
Hooguit voor mijn werk inderdaad. Ik ben dat niveau verder wel ontgroeid.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij komt die peuterspeelzaal niet eens binnen geloof ik.
En dat is slecht voor Nederland, waarom wil je dat?quote:Omdat het zooitje dan eerder uit elkaar valt.
Ik vind eerder het opwerpen van handelsbelemmeringen eng.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het beste voorbeeld hiervan is natuurlijk Griekenland. Dat zal ze leren. Met fictieve cijfers lid worden en hoppa.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:
Het allermooiste aan de EU is dat wanneer pauperlanden pauperbeleid voeren, dat de EU ze dan op de vingers tikt in plaats van dat ze er makkelijk mee wegkomen.
Zoals met het Stabiliteits en Groeipact. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:56 schreef Kaas- het volgende:
Het allermooiste aan de EU is dat wanneer pauperlanden pauperbeleid voeren, dat de EU ze dan op de vingers tikt in plaats van dat ze er makkelijk mee wegkomen.
Daarom is het ook zo gek dat je hoopt op een Brexit of Nexit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind eerder het opwerpen van handelsbelemmeringen eng.
Ik denk het niet. Ik denk dat ze zich er massaal zullen vestigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Erdogan ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hitler was een gekozen leider.
Joris Luyendijk is het niet met je eens. En die kent de City best goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat ze zich er massaal zullen vestigen.
Gelukkig heb jij veel zinnige bijdrages geleverd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef KetchupFTW het volgende:
Links grijpt weer naar de PVV en Hitler, zoals ze altijd doen, want ze weten zelf ook wel dat ze niet veel zinnigs te zeggen hebben.
Dan kan Engeland ook eens een gidsland zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo gek dat je hoopt op een Brexit of Nexit.
Dat leidde tot de Hexit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef GSbrder het volgende:
Gaat het nu alweer over de EU en brexit?
De uitkomst staat net zo vast als het socialisme van Hitler.
Joris Uilenzeikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Joris Luyendijk is het niet met je eens. En die kent de City best goed.
Iedereen is welkom, Guidance.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij veel zinnige bijdrages geleverd.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef GSbrder het volgende:
De uitkomst staat net zo vast als het socialisme van Zijlstra.
Ga jij dan in 2017 je broodjes in Engeland smeren ja? Lekker weer invoerrechten betalen en transactiekosten betalen bij de daarnaast sterk in de waarde dalende GBP in termen van euro's. Succes daarmee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De Hongaarse exit, inderdaad.quote:
Halbe Zijlstraquote:
Wel goedkoop naar London en musicals daar enzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga jij dan in 2017 je broodjes in Engeland smeren ja? Lekker weer invoerrechten betalen en transactiekosten betalen bij de daarnaast sterk in de waarde dalende GBP in termen van euro's. Succes daarmee.
Nee maar de Toon die je zet doet anders vermoeden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik heb niet iets anders beweerd.
Die man. Een rijke graaier en nog een whitey ook.quote:
Ben nu toevallig dat boek aan het lezen. Nu kan ik later tegen mijn kinderen vertellenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
To Kill a Mockingbird.
Emancipatie van zwartjoekels en zo.
Niet zo racistisch doen aub.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die man. Een rijke graaier en nog een whitey ook.
Voor ons wordt het wel een leuk vakantieland ja. De Brit zelf zal alleen nooit meer in het buitenland op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel goedkoop naar London en musicals daar enzo.
MOEHAHAHAHAAquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee maar de Toon die je zet doet anders vermoeden.
Jawel, lekker naar Antalya, Cherso of Blanes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor ons wordt het wel een leuk vakantieland ja. De Brit zelf zal alleen nooit meer in het buitenland op vakantie gaan.
De meeste electronica invoeren vanuit Azie is altijd nog vet veel goedkoper dan binnen die tering EU kopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga jij dan in 2017 je broodjes in Engeland smeren ja? Lekker weer invoerrechten betalen en transactiekosten betalen bij de daarnaast sterk in de waarde dalende GBP in termen van euro's. Succes daarmee.
Ik zie eigenlijk geen probleem.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor ons wordt het wel een leuk vakantieland ja. De Brit zelf zal alleen nooit meer in het buitenland op vakantie gaan.
quote:
Ik zeg niet dat alle oude, blanke Joodse mannen graaiende bankiers zijn, maar toevallig zijn alle graaiende bankiers wel oude, blanke Joodse mannen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Niet zo racistisch doen aub.
Wat is het idee daarachter? Immers de toegang tot het grootste deel van de Europese markt maak je daar moeizamer mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We moeten het ook echt van de import hebben ja. Puike analyse.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De meeste electronica invoeren vanuit Azie is altijd nog vet veel goedkoper dan binnen die tering EU kopen.
quote:
Van beide is geen sprake?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef GSbrder het volgende:
De uitkomst staat net zo vast als het socialisme van Hitler.
quote:
Laten we stoppen met alles en witgoed importeren uit Azie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten het ook echt van de import hebben ja. Puike analyse.
Storm in een glas water.quote:
Voor mijzelf vind ik goedkoper kunnen kopen wel chill. Daar helpen al die kutwetten dus weinig voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We moeten het ook echt van de import hebben ja. Puike analyse.
quote:
Socialisme: gewoon nooit echt goed geprobeerd.quote:
Nu zou ik toch maar eens naar de kleuterschool gaan als ik jou was. Of big brother.quote:
Net het lolbetarisme.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Socialisme: gewoon nooit echt goed geprobeerd.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nu zou ik toch maar eens naar de kleuterschool gaan als ik jou was. Of big brother.
Wat dat betreft is het totaal uitroeien van de Joden ook nog steeds een valide hypothese voor het bereiken van wereldvrede.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hitler, de lolbertarische socialist.quote:
Feitelijk juist.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het totaal uitroeien van de Joden ook nog steeds een valide hypothese voor het bereiken van wereldvrede.
Als er geen Joden waren geweest, was er ook geen christendom en islam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het totaal uitroeien van de Joden ook nog steeds een valide hypothese voor het bereiken van wereldvrede.
Homo's en zigeuners erbij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
We danken er anders wel onze welvaartsstaat aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als er geen Joden waren geweest, was er ook geen christendom en islam.
Poep_Bazel een van Boze_Appelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Biljart hal zes is een anagram van halbe zijlstra.
Dus.
Leuk artikel trouwens:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Biljart hal zes is een anagram van halbe zijlstra.
Dus.
Aah, okay.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
We danken er anders wel onze welvaartsstaat aan.
Dan was er een stuk minder oorlog geweest -> dichterbij de wereldvrede.quote:
Een welvaartsstaat, ik ben tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
We danken er anders wel onze welvaartsstaat aan.
Mijn nieuwe Bosch gaskookplaat is ook in Turkije gemaakt zag ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Turkije is trouwens een grote speler op de Europese (en Nederlandse) witgoed-markt met Beko, Grundig, Vestel, Arcelik, FinLux etc.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Een combinatie van socialisme en liberalisme lijkt me wel wat. Laten we het 'sociaal-liberaal' noemen.
En Frans Bauer hebben we met die tweede groep te pakken. Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Homo's en zigeuners erbij.
Scheelt weer een hoop overlast van Gordon c.s.
Grundig was altijd Duits en degelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Turkije is trouwens een grote speler op de Europese (en Nederlandse) witgoed-markt met Beko, Grundig, Vestel, Arcelik, FinLux etc.
Iemand moet het doen Guido.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het talent van du_ke om mensen over de zeik te krijgen blijft toch wel indrukwekkend.
Ja. En geen krant zo invloedrijk als de Televaag.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:
Er is geen partij die zoveel invloed heeft gehad op de ontwikkeling van Nederland na de oorlog als de PvdA.
En ik denk dat we niet ontevreden mogen zijn over het resultaat.
Ik ben helemaal voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Een combinatie van socialisme en liberalisme lijkt me wel wat. Laten we het 'sociaal-liberaal' noemen.
Volgens mij is zelfs de PvdA ontevreden over het resultaat, kijkende naar hun koers van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Gutmensch het volgende:
Er is geen partij die zoveel invloed heeft gehad op de ontwikkeling van Nederland na de oorlog als de PvdA.
En ik denk dat we niet ontevreden mogen zijn over het resultaat.
Witgoed? Lolque?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Invloed van kranten staat niet per definitie gelijk aan de oplage lijkt mequote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. En geen krant zo invloedrijk als de Televaag.
Dat heeft dan weer heel weinig met de ontwikkeling van een land te maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. En geen krant zo invloedrijk als de Televaag.
Heb je daar ook een bron voor of leuter je maar wat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het talent van du_ke om mensen over de zeik te krijgen blijft toch wel indrukwekkend.
Wilders doet z'n best.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Is de combinatie van socialisme en nationalisme al geprobeerd trouwens?
Joris Luyendijk heeft, zo blijkt uit zijn boek, er niet veel van begrepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Joris Luyendijk is het niet met je eens. En die kent de City best goed.
Turkije heeft ook een ontzettende bazeneconomie. Hoewel het in de vorm van een flink handelstekort en flinke inflatie wel risico's kent.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor of leuter je maar wat?
Maar dan krijg je D66quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:11 schreef Kaas- het volgende:
Goeie imitatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron voor of leuter je maar wat?
Pluriforme media om de macht te controleren lijken mij vrij essentieel.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer heel weinig met de ontwikkeling van een land te maken.
Ja en overal oorlog in de buurt en een interessante excentrieke leider.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Turkije heeft ook een ontzettende bazeneconomie. Hoewel het in de vorm van een flink handelstekort en flinke inflatie wel risico's kent.
Nee, hij noemt je racist.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Weet je niet wat witgoed is ?
Jawel. Ik dacht ik zeg gewoon wat en zie wel wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar hij hoeft geen broodjes te smeren om rond te kunnen komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Joris Luyendijk heeft, zo blijkt uit zijn boek, er niet veel van begrepen.
Men zal daar in alle vrijheid een vriendelijk belastingregime kunnen opzetten als men niet meer met de EU te maken heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is het idee daarachter? Immers de toegang tot het grootste deel van de Europese markt maak je daar moeizamer mee.
TRIGGERED.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gekke Duitsers.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Bosch gaskookplaat is ook in Turkije gemaakt zag ik.
Paarsgoed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jawel. Ik dacht ik zeg gewoon wat en zie wel wat er gebeurt.
Dat is dan ook het bestaansrecht van zo'n pauperkrant als de Telegraaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pluriforme media om de macht te controleren lijken mij vrij essentieel.
Maar daar heb je minder aan als je mogelijkheden voor vrij verkeer van goederen, kapitaal en personen ingewikkelder wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Men zal daar in alle vrijheid een vriendelijk belastingregime kunnen opzetten als men niet meer met de EU te maken heeft.
Nee, hun bestaansrecht is hun betaalde oplage.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is dan ook het bestaansrecht van zo'n pauperkrant als de Telegraaf.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik googelde ook even. Het bleken geen dekbedden, maar wasmachines te zijn.
Ik dacht dat dat was omdat het de meest gelezen krant van Nederland was, enfin.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is dan ook het bestaansrecht van zo'n pauperkrant als de Telegraaf.
Dat is weer een ander verhaal. Hij hoeft zichzelf ook niet te prostitueren. Om maar wat te noemen. Je punt is?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar hij hoeft geen broodjes te smeren om rond te kunnen komen.
En veel goede snorstylisten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja en overal oorlog in de buurt en een interessante excentrieke leider.
En hij is dol op genocide.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vind Erdogan Hitler, want hij heeft ook een snor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Waarom zou dat ingewikkelder worden?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar daar heb je minder aan als je mogelijkheden voor vrij verkeer van goederen, kapitaal en personen ingewikkelder wordt.
Dat ik denk dat hij in een betere positie verkeert dan jij om te speculeren over economische verwachtingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Hij hoeft zichzelf ook niet te prostitueren. Om maar wat te noemen. Je punt is?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:19 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens is socialisme wel degelijk geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Nonsens. Invloed van partijen wordt ook afgemeten aan coalitiedeelname. Anders zou Pim het meest invloedrijk zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Invloed van kranten staat niet per definitie gelijk aan de oplage lijkt me
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:19 schreef Heilwasser het volgende:
Overigens is socialisme wel degelijk geprobeerd.Ik zou dat land graag bezoeken. Wie gaat er mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
Net zo goed als ieder ander.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat ik denk dat hij in een betere positie verkeert dan jij om te speculeren over economische verwachtingen.
Nooit. Pauper volkje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou dat land graag bezoeken. Wie gaat er mee?
"Mimimimi, ze willen niet meer bij mijn clubje horen"...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop wel dat de EU GB bij een Brexit dan ook flink in de aars zal nemen door er geen enkel verdrag mee te sluiten en hoge invoerrechten op te werpen. Dat ze maar finaal naar de tering mogen gaan,
Omdat de bestaande afspraken daarover vervallen bij een Brexit. De Britten zullen over elk verdrag opnieuw moeten gaan onderhandelen (lees schikken naar de wensen van het restant van de EU). Dat valt allicht minder gunstig uit dan nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom zou dat ingewikkelder worden?
Klopt, landen vernederen heeft altijd goed gewerkt. Zie het verdrag van Versailles.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop wel dat de EU GB bij een Brexit dan ook flink in de aars zal nemen door er geen enkel verdrag mee te sluiten en hoge invoerrechten op te werpen. Dat ze maar finaal naar de tering mogen gaan,
Kakken ze daar trouwens ook op straat, of hebben ze zelfs in Noord-Korea meer beschaving dan die koelies?quote:
Ja! Dat raakt andere landen nog harder -> meer onvrede binnen deze landen -> minder minder minder EU.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
Om te schijten moet je wel eerst eten, en dat hebben die linksen niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kakken ze daar trouwens ook op straat, of hebben ze zelfs in Noord-Korea meer beschaving dan die koelies?
Het lijkt mij, zonder gekheid, echt ontzettend vet om een keer naar Noord-Korea te gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou dat land graag bezoeken. Wie gaat er mee?
Maar ga je nog uitleggen waarom chaos en minder welvaart goed voor ons zijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja! Dat raakt andere landen nog harder -> meer onvrede binnen deze landen -> minder minder minder EU.
Onvrede, instabiliteit, ellende. Yeahhhhhhquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja! Dat raakt andere landen nog harder -> meer onvrede binnen deze landen -> minder minder minder EU.
Ik zit bij de AFA, ik ben anarchist.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar ga je nog uitleggen waarom chaos en minder welvaart goed voor ons zijn?
Tja, anale vernedering is bij mij nu eenmaal een van de eerste policy options die in me opkomt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, landen vernederen heeft altijd goed gewerkt. Zie het verdrag van Versailles.
Typisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, anale vernedering is bij mij nu eenmaal een van de eerste policy options die in me opkomt.
Was mijn verwijzing naar de peuterspeelzaal dus toch verstandig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zit bij de AFA, ik ben anarchist.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Om te schijten moet je wel eerst eten, en dat hebben die linksen niet.
Ah, hiermee laat 99.999 je niet wegkomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zit bij de AFA, ik ben anarchist.
Heb je Lessons of History al gelezen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, landen vernederen heeft altijd goed gewerkt. Zie het verdrag van Versailles.
Ik was te laat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was mijn verwijzing naar de peuterspeelzaal dus toch verstandig.
Nee, de moeite waard?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je Lessons of History al gelezen?
Luyendijk beargumenteerde in dat interview bij Met Het Oog Op Morgen inderaad wel dat we dat zouden moeten doen, omdat de Britten zelf ook zo in elkaar zitten. Ze houden ervan om hard aangepakt te worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:20 schreef Kaas- het volgende:
Jazeker, een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen.quote:
Wat kapitalistisch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, hun bestaansrecht is hun betaalde oplage.
Ik hoop dat het tong is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ik klikte per ongeluk op het knopje 'nieuwe topics'. Volgens mij is er een nieuwe VBL-mod.
Transactioneel denkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:26 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Luyendijk beargumenteerde in dat interview bij Met Het Oog Op Morgen inderaad wel dat we dat zouden moeten doen, omdat de Britten zelf ook zo in elkaar zitten. Ze houden ervan om hard aangepakt te worden.
Zou wel handig zijn. Kan ie zijn eigen topics sluiten.quote:
Mooi. Mij ook. Wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het lijkt mij, zonder gekheid, echt ontzettend vet om een keer naar Noord-Korea te gaan.
Klopt, Ajacied422quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
Ik klikte per ongeluk op het knopje 'nieuwe topics'. Volgens mij is er een nieuwe VBL-mod.
Dat was de gebruikte term inderdaad, de Britten denken transactioneel, die moet je dus gewoon laten bloeden voor hun suffe beslissingen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Transactioneel denken.
Transitioneel denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |