Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het topic over de Amerikaanse verkiezingen en het topic over Scalia vormen samen het volledige sub-subforum over Amerikaanse verkiezingen binnen POL. Zie een post van Tem in MED hierover.
Ik 'sprak' gisteren iemand in de VS op Facebook en ik ben toen best geschrokken: ze beschuldigde de Obama-administratie van elitisme en gebrek aan daadkracht inzake terroristen, en zag hele goede punten in Trump. Wat gebeurt er toch allemaal, vroeg ik me opnieuw af.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.
http://www.powned.tv/nieu(...)ngrid_toasten_o.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik 'sprak' gisteren iemand in de VS op Facebook en ik ben toen best geschrokken: ze beschuldigde de Obama-administratie van elitisme en gebrek aan daadkracht inzake terroristen, en zag hele goede punten in Trump. Wat gebeurt er toch allemaal, vroeg ik me opnieuw af.
Oh christus, dat is dus het filmpje uit de link die ik net plaatste.quote:
Die karretjes hebben ze dus niet nodig. Oftewel onjuiste zorgindicatie van de arts.quote:
Nou... Zo langzamerhand...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die karretjes hebben ze dus niet nodig. Oftewel onjuiste zorgindicatie van de arts.
Even vastgelegd, dit gaat een keer tegen u gebruikt worden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij
Ja ach, het heeft voor- en nadelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij als ik zie dat ook die mensen er een zekere betrokkenheid bij de politiek door hebben ontwikkeld.
En dit inderdaad. Met al die linkse hyena's hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Even vastgelegd, dit gaat een keer tegen u gebruikt worden.
PVV-schoenen. Hier word ik heel droevig van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)ngrid_toasten_o.html
Het volk komt in opstand en viert feest mensen. Dat gebeurt er.
Laat ze maar komen; *mouwen opstroopt*.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Euribob is al een bericht aan het typen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van de SGP en andere malloten. Dat zeg voldoende.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Ik ben oprecht blij met Wilders en zijn partij als ik zie dat ook die mensen er een zekere betrokkenheid bij de politiek door hebben ontwikkeld.
Graag, dan kan die Trump-progagandabot daar lekker gaan spammen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat al heftig. Maar het zal nog wel heel erg veel gekker worden. Misschien komt er nog wel een extra topic bij. Over Trump ofzo.
Dat is één.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij bent ook fan van de SGP en andere malloten. Dat zeg voldoende.
Een keer blazen en je zweeft toch weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ze maar komen; *mouwen opstroopt*.
Best handig, bij het windsurfen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een keer blazen en je zweeft toch weg.
Correct, dat deed Hitler ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon voldoen aan de gewekte verwachtingen.
De PvdA niet.quote:
Die man wordt nog tamelijk vaak genoemd.quote:
Nieuw of refurbished?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik post dit vanaf mijn nieuwe iPad mensen. Jajaja.
Voor Friek moet het weer goedkoop zijn gok ik. Die heeft over twee maand dus weer wat te miepen.quote:
Zo, doe maar duur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef Friek_ het volgende:
Ik post dit vanaf mijn nieuwe iPad mensen. Jajaja.
Ik zou dat zelfmedelijden en de schuld van eigen ellende bij anderen leggen van PVVers nou geen gezonde betrokkenheid bij de politiek willen noemen, maar het is wel een zekere betrokkenheid inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 16:55 schreef Kowloon het volgende:
Dat moet je niet vertellen joh want dan lijkt het weer zo zielig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oud kreng eigenlijk al - eentje van de school gekregen. Uit 2012 zie ik achterop staan.
Zo werkt het bij mij ook. Maar dan mogen we wat Chineesjes laten bloeden voor een nieuwe. Ook niet gek.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:18 schreef Heilwasser het volgende:
Mijn ipadje doet het al vele jaren goed. Totdat natuurlijk Apple besluit om mijn tablet te vernietigen met een "update".
Die van mijn vriendin is een iPad 2 uit 2011. Werkt nog prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oud kreng eigenlijk al - eentje van de school gekregen. Uit 2012 zie ik achterop staan.
Hier kan je aan de hand van het serienummer het type achterhalen: http://www.everymac.com/ultimate-mac-lookup/quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n ding moest hebben om mijn netwerkspeler te bedienen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:20 schreef Gutmensch het volgende:
iPads zijn überinstrumenten om je op het internet te begeven
Ik ben ook geen iPad figuur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is dat ik zo'n ding moest hebben om mijn netwerkspeler te bedienen.
Grootste nadeel vind ik tot dusver dat er geen adblocker zit op de browsers. Ik heb zelf al twee adblockers in m'n Chrome en dat werkt een stuk prettiger (staan trouwens uit op FOK!).quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Die van mijn vriendin is een iPad 2 uit 2011. Werkt nog prima.
Voor een adblocker moet je een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik tot dusver dat er geen adblocker zit op de browsers. Ik heb zelf al twee adblockers in m'n Chrome en dat werkt een stuk prettiger (staan trouwens uit op FOK!).
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 08:56:09Wel leuke truc Zijlstra: als je in teksten 'Allah' verving door 'Hitler' of 'Stalin' zouden 'we met z'n allen in totale paniek schieten'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 08:57:36Er schijnen ook ontzettend rare dingen te gebeuren als je in bepaalde teksten 'Zijlstra' vervangt door 'Allah'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 09:03:09Haha. Totale paniek! RT @Chrkij @KustawBessems Denk dat hij vooral 'Rutte' wil vervangen door 'Zijlstra'. reageer retweet
twitter:KustawBessems twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 09:04:37Ik verving net 'm'n werk' door 'Hitler' en durfde de deur niet meer uit #dingenvervangendoorhitler reageer retweet
Ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook een adblocker en op nieuwssites is dat erg prettig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik tot dusver dat er geen adblocker zit op de browsers. Ik heb zelf al twee adblockers in m'n Chrome en dat werkt een stuk prettiger (staan trouwens uit op FOK!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |