SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef madeliefff het volgende:
t is echt kapot saai hier, ik ga een nieuw forum zoeken
kom we gaan naar boktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef madeliefff het volgende:
t is echt kapot saai hier..want rustig..., ik ga een nieuw forum zoeken
Bij VIVA is er vast plek voor je, of anders marokko.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef madeliefff het volgende:
t is echt kapot saai hier..want rustig..., ik ga een nieuw forum zoeken
ja maar ik ben geen marokkaansequote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij VIVA is er vast plek voor je, of anders marokko.nl
Gewoon overal wollah achterplakkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar ik ben geen marokkaanse
Racistquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar ik ben geen marokkaanse
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o en mss match ik daarom ook niet zo daar?
Ik zou dit proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon overal wollah achterplakken
merken ze niks van
hehe maar wel eens dat bellen soort van not done lijkt tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
KLB / Vrienden die gaan janken als ze gebeld worden terwijl het niet uitkomt
Mensen die doen alsof bellen het toppunt van persoonlijk contact is.
je kan ook buiten fokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want het is warmpjes en zon schijnt. Wie gaat dan ookfokken
bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe maar wel eens dat bellen soort van not done lijkt tegenwoordig
ik vind t irritant om steeds lange teksten te typen, ik bel lieverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bellen
daar is whatsapp toch voor?
ik heb 1500 pmquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef madeliefff het volgende:
ik heb niet voor niets 500 mb per maand toch
ja komt omdat je steeds sexy pics hier plaatstquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb 1500 pm
dat is na anderhalve week al op
oke, jij mag me wel bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind t irritant om steeds lange teksten te typen, ik bel liever...whatsapp is wle weer leuk voor kleine korte opmerkingen
Voiceberichtjes dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind t irritant om steeds lange teksten te typen, ik bel liever...whatsapp is wle weer leuk voor kleine korte opmerkingen
volgens mij verwar je mij met tjackaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja komt omdat je steeds sexy pics hier plaatst
ik lul maar wat hoor :pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij verwar je mij met tjacka
ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je zou het niet verwachten maar ook ik heb een leven
I feel ya. komt goed toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ook hoorfok is ook een leven HAHA
geintje tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
I feel ya. komt goed toch.
Donders lekker zonnetje trouwens
Nee was er vandaag niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
Ik hoop dat Chai niet op station zwolle was, want ik ging als een gek om mijn overstap te halen.
Spannendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sta op golfbaan nuLekker in karretje rondrijden en FOK!ken
Hey Tigerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we onze databases samenvoegen en de FOK!wereld overnemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nee hier kom je niet onderuit, je houdt het gwn bij allemaal, anders kan dat niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Amarantha meedoet dan doe ik ook mee
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je zou het niet verwachten maar ook ik heb een leven
hoe groot is je database?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laten we onze databases samenvoegen en de FOK!wereld overnemen.
waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen NU in frass fobo reageren
Doe eens heel gauw normaal zegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom typ je nog steeds zo raar soms?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man
ik had zo bij chat app meisjes profielfoto
ik krijg moeilijk veel berichten van boys
allemaal hey alles goed
en ook tallloze piemel foto's en videos gekregen
eentje deed zo waterflesje neuken wtf hahahahahhhh
shitttt man
echt kut als je meisje bent serieus
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
wtf G, waar slaat dit nou weer op? :S :Squote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Je hebt iig wel humor.
Lol zie nu pas de TT ook.
Je snapt er wel vaak niks van hè.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf G, waar slaat dit nou weer op? :S :S
Dima held. alles goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man
ik had zo bij chat app meisjes profielfoto
ik krijg moeilijk veel berichten van boys
allemaal hey alles goed
en ook tallloze piemel foto's en videos gekregen
eentje deed zo waterflesje neuken wtf hahahahahhhh
shitttt man
echt kut als je meisje bent serieus
? :S ff srs man waarom doe je zo? dacht dat we good warenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je snapt er wel vaak niks van hè.
ja jawel opzich beetje moequote:
F I T T I Equote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
? :S ff srs man waarom doe je zo? dacht dat we good waren
Je had nooit met die kerel mee moeten gaan, en me dan ook nog appen vanuit z'n bed, ben je helemaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
? :S ff srs man waarom doe je zo? dacht dat we good waren
Ach, het is bijna weekend man. Nog ff volhouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja jawel opzich beetje moe
heb net 4 uurtjes in ov doorgebrahct ofzo
moest aleen ff plan van aanpak inleveren op school
en jij dan
Geen antwoord gewoon?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja jawel opzich beetje moe
heb net 4 uurtjes in ov doorgebrahct ofzo
moest aleen ff plan van aanpak inleveren op school
en jij dan
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had nooit met die kerel mee moeten gaan, en me dan ook nog appen vanuit z'n bed, ben je helemaal.
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik weet niet man. Het typt gewoon makkelijk, ofzo.
zijn scriptie bestaat ook uit 200 paginasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom typ je nog steeds zo raar soms?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn scriptie bestaat ook uit 200 paginas
Vraag of je de vergadering mag bijwonen om van te leren enzo, gratis lunch aldaar meepikken = profit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Zou verdomme tot 12.00 uur werken en zit er nog. Geen eten mee.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn scriptie bestaat ook uit 200 paginas
Hahhaaha. Denk je dat het bedrijf daar nog in voorziet? Je betaalt hier zelfs het personeelsuitje zelfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag of je de vergadering mag bijwonen om van te leren enzo, gratis lunch aldaar meepikken = profit.
[..]![]()
ga je een dame blanche met gember maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders neem je ook wat slagroom, chocoladesaus en gember mee.
Iew.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je een dame blanche met gember maken?
ik denk eerder andere dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dame blanche is wel lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meestal doe ik een half aardbeitje bij de dame blanche
maar gember???
Anders google je even op figging.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een toefje op je foefje?quote:
Neenee, fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ijs, chocosaus en slagroom
that sounds like a dame blanche to me
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders google je even op figging.
ehh watquote:Figging is the practice of inserting a piece of skinned ginger root into the anus or the vagina of a person. It has been used as a means of punishment
Wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders google je even op figging.
bdsmcgrathquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja nu weten we wat jij doet in je vrije tijd.
Jij lijkt me iemand die in to concrete enemas isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
deze verbazing![]()
straks kent niemand hier petshopping
Jou helpen in slaap vallen, ondankbaar schepselquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja nu weten we wat jij doet in je vrije tijd.
wat the actual fuckquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
deze verbazing![]()
straks kent niemand hier petshopping
nee nee ik neig meer naar prolapsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die in to concrete enemas is
Ben ik je dankbaar voor heur oke ik stop al met plagenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jou helpen in slaap vallen, ondankbaar schepsel
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik je dankbaar voor heur oke ik stop al met plagen![]()
dit gelooft niemandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik je dankbaar voor heur oke ik stop al met plagen![]()
Geen felching?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee ik neig meer naar prolaps_!
dat jij gaat stoppen iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat, dat hij behulpzaam was of dat ik ga stoppen. Tweede is moeilijk te geloven ja
nee snowballing na felching mits tap is wel een leuk genrequote:
weet je wat smerig is? ruff ridenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja kom laten we de meest verdorven fetisjes opnoemen die we allemaal zijn tegengekomen in onze voortdurende internetqueste.
zonder fok zou ik nooit geweten hebben wat pegging wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja kom laten we de meest verdorven fetisjes opnoemen die we allemaal zijn tegengekomen in onze voortdurende internetqueste.
was dmx niet bijna overleden laatst?quote:
Nee, hij was zijn gedachten verloren.. daarboven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder fok zou ik nooit geweten hebben wat pegging was
[..]
was dmx niet bijna overleden laatst?
je dooie hond met zandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat je hond doggystyle nemen?
one love boomer!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder fok zou ik nooit geweten hebben wat pegging was
[..]
pics van je harenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
morgen maar weer eens mn haren knippenen kleuren
Welke kleur dit keer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
morgen maar weer eens mn haren knippenen kleuren
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
remind sme aan een van zijn skitsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja.
Troubled rapper DMX, 45, 'nearly dies in New York hotel parking lot after being found unconscious and not breathing' but is saved by police
• The rapper did not have a pulse when police found him in a parking lot
• DMX was lying next to a parked car in the Ramada Inn lot in Yonkers, NY
• Police 'gave the singer Narcan, an antidote to narcotic ODs' and did CPR
Maar 3 dagen later alweer:
On the road to recovery: DMX, 45, looks in good form attending his gig in NY just days after 'nearly dying in hotel parking lot after being found unconscious and not breathing'
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja.
Troubled rapper DMX, 45, 'nearly dies in New York hotel parking lot after being found unconscious and not breathing' but is saved by police
• The rapper did not have a pulse when police found him in a parking lot
• DMX was lying next to a parked car in the Ramada Inn lot in Yonkers, NY
• Police 'gave the singer Narcan, an antidote to narcotic ODs' and did CPR
Maar 3 dagen later alweer:
On the road to recovery: DMX, 45, looks in good form attending his gig in NY just days after 'nearly dying in hotel parking lot after being found unconscious and not breathing'
Ja, hij is sowieso wel op het randje altijd, heeft echt moeite om clean te blijvenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar
en 45 damn son
dat gun je niemand
Homo thugs zegt 'iequote:
jouw mamma zou mij echt wel likenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
My mama don't like you and she likes everyoneeeeee
ja sorry dat ik niet precies erop let gvdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, hij is sowieso wel op het randje altijd, heeft echt moeite om clean te blijven.
[..]
Homo thugs zegt 'ie. Anders rijmt het toch niet
.
Noquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw mamma zou mij echt wel liken
YALL GON MAKE ME LOSE MY MINDquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja sorry dat ik niet precies erop let gvd
zonde is dat altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, hij is sowieso wel op het randje altijd, heeft echt moeite om clean te blijven.
[..]
Homo thugs zegt 'ie. Anders rijmt het toch niet
.
Allochtoonse madres be likequote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
mag van mijn moeder gwn niet naar de winkel gaan, omdat ik een telefoontje voorhaar moet aannemen.
''NEE NEE NEEE NEE NEE je gaat nu niet NEE Echt niet ga maar om half 5''
hehehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
mag van mijn moeder gwn niet naar de winkel gaan, omdat ik een telefoontje voorhaar moet aannemen.
''NEE NEE NEEE NEE NEE je gaat nu niet NEE Echt niet ga maar om half 5''
quote:
up in here!quote:
drm is etto er nu zo weinigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
heb mijn moeder uitgeleverd aan belgie
#homealone
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt wel,
of is het zo'n racist niet niet van blanken houdt?
Het geeft eerder je intellect aan. Dat is niet positief bedoeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik weet niet man. Het typt gewoon makkelijk, ofzo.
ja jouquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
En gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?![]()
Vraag even of je moeder d'r bikini al heeft ingepakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
pech voor haar danquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]momma heeft idd liever een Turkse maar daar hou ik dus weer niet van.
neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
van alle rare fetishen snap ik van findom het minstquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
Golddiggers pak je kans
pic van haar gezicht zonder make-up graagquote:
even een catfish account aanmakenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
SEX / Fetish: financieel gebruik tworden door een leuke dame new
Golddiggers pak je kans
wou gaan werken maar het is blijkbaar te rustigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
zoek zelf ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pic van haar gezicht zonder make-up graag
Beetje sneu om de hele tijd je moeder grappen te maken man. Of najah, wat door moet gaan als grap want je grappen zijn van een droevig niveau.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag even of je moeder d'r bikini al heeft ingepakt.
Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou gaan werken maar het is blijkbaar te rustig
Wajong- en criminaliteitsgrappen zijn wel van een degelijk niveau wou je beweren? Je weet dat o.a. Emimich die kaste had gemaakt? Die gozer die zich erudiet en eloquent vond, maar later één of ander schakend nerdje bleek te zijn met dito uiterlijk? Daar distantieer ik me graag van ja, als je het niet erg vind. Sowieso waarde hechten aan een virtuele kastequote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje sneu om de hele tijd je moeder grappen te maken man. Of najah, wat door moet gaan als grap want je grappen zijn van een droevig niveau.
Maargoed, zoveel hoef je niet te verwachten van iemand die niet eens in de KLB kaste stond. Zo weinig was je waard
werk in een commerciële keukenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Ik vind jouw username wel leuk
En dan te bedenken dat je dag in dag uit liep te janken omdat je er niet bij hoorde.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wajong- en criminaliteitsgrappen zijn wel van een degelijk niveau wou je beweren? Je weet dat o.a. Emimich die kaste had gemaakt? Die gozer die zich erudiet en eloquent vond, maar later één of ander schakend nerdje bleek te zijn met dito uiterlijk? Daar distantieer ik me graag van ja, als je het niet erg vind. Sowieso waarde hechten aan een virtuele kaste.
Maar die grappen zijn dan ook op de waarheid berust.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wajong- en criminaliteitsgrappen zijn wel van een degelijk niveau wou je beweren? Je weet dat o.a. Emimich die kaste had gemaakt? Die gozer die zich erudiet en eloquent vond, maar later één of ander schakend nerdje bleek te zijn met dito uiterlijk? Daar distantieer ik me graag van ja, als je het niet erg vind. Sowieso waarde hechten aan een virtuele kaste.
En dat jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je dag in dag uit liep te janken omdat je er niet bij hoorde.
Lekkaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
werk in een commerciële keuken
wel koude kant
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geenszins, staaf die waarheid met feiten dan andersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar die grappen zijn dan ook op de waarheid berust.
Hm, je komt wel erg jelly over. Maakt niet uit verder, maar heb gewoon respect voor de mensen die wel in stonden. Voetveeg
nu ff in het nederlandsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
O gosh, het is weer cripstruintyoutubeaf friday
gvd modusquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 15:20 schreef Emimich het volgende:
De kaste, het summum van KLB in het bepalen van de natuurlijke hiërarchie. Eenieder zal begrijpen dat wij allen veel dank verschuldigd zijn aan de in KLB zeer bekende en beruchte Boswachter. Zijn idee om de verhoudingen in KLB om te zetten in een lijst der lijsten bleek een gouden zet en behaalde al snel veel succes. Met toestemming van de meester zelf kreeg de alom geliefde en gewaardeerde Emimich de toestemming om het systeem verder uit te werken en te perfectioneren. Zie hier na een afwezigheid van vele maanden de terugkeer van dé kaste, ditmaal grootser en omvangrijker dan ooit tevoren.
Vol trots presenteer ik U, heden ten dage 2 april 2009, hierbij dan ook de enige echte kaste van KLB:![]()
Kaste 1: Afcajos, Beauregard, Chriz2k, De_Ananas, Emimich, RickoKun, Agiath, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels
Kaste 2: Viking84, Tuvai.net, Specularium, wolvendagen, Fascination, Lakitu, reetveter, TC03, BigKahuna, Mendeljev, DutchErrorist, TNA, Repeat, Koningdavid, Florian_, GuyFawkes, McFearless, NoelGallagher, Rekkie, Skylark, Jajong, dWc_RuffRyder, dagdag
Kaste 3: Biogarde, smart_ass, Breathtaking, IQM, Devvie, Gupje, JanusAnus, 4EverBlackEyed, Arcturus, Sapstengel, Opperkwal, Syb-rund., gers, Krentenbol., Kali-Mist1, behangplakker, Trannellius, KingofPop, Nikmans, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Heathen
Kaste 4: BobbyB, Adelante, Juup©, remlof, Acinonyx, padlarf, wikwakka2, Maisnon, HSG-BOMBER, Zotheid, Paaskonijn, Siniti, DurumDoner, afwazig, TommyGun, Edwinuss, Rosbief, Quir, Dr.Cooper, McKillem, BasEnAad, Marurk
Kaste 5: Crane, swarmahoer, Drizzt_DoUrden, genakt, Salvad0R, Juicyhil, Irritatie100, postmortum, ondeugend, MiVer, damsco, moonmovies, Ofyles2, B.E.D.
Volgende maand geldt het eeuwenoude adagium weer: nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
Dames en heren, de kaste is weer terug!
wou net zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hey, ik stond in kaste 2 vriend, wat praat 'ie. Zelfde kaste als jou, haha
.
noel staat wel met zn bek vol tanden nuquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Gaat z'n al niet zo heel sterke beargumentatie
.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
maar heb gewoon respect voor de mensen die wel in stonden. Voetveeg

oh godverdomme hahaha niet eens gezienquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hey, ik stond in kaste 2 vriend, wat praat 'ie. Zelfde kaste als jou, haha
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |