SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef madeliefff het volgende:
t is echt kapot saai hier, ik ga een nieuw forum zoeken
kom we gaan naar boktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef madeliefff het volgende:
t is echt kapot saai hier..want rustig..., ik ga een nieuw forum zoeken
Bij VIVA is er vast plek voor je, of anders marokko.nlquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef madeliefff het volgende:
t is echt kapot saai hier..want rustig..., ik ga een nieuw forum zoeken
ja maar ik ben geen marokkaansequote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij VIVA is er vast plek voor je, of anders marokko.nl
Gewoon overal wollah achterplakkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar ik ben geen marokkaanse
Racistquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja maar ik ben geen marokkaanse
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o en mss match ik daarom ook niet zo daar?
Ik zou dit proberenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon overal wollah achterplakken
merken ze niks van
hehe maar wel eens dat bellen soort van not done lijkt tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:17 schreef Chai het volgende:
KLB / Vrienden die gaan janken als ze gebeld worden terwijl het niet uitkomt
Mensen die doen alsof bellen het toppunt van persoonlijk contact is.
je kan ook buiten fokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Want het is warmpjes en zon schijnt. Wie gaat dan ookfokken
bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe maar wel eens dat bellen soort van not done lijkt tegenwoordig
ik vind t irritant om steeds lange teksten te typen, ik bel lieverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bellen
daar is whatsapp toch voor?
ik heb 1500 pmquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef madeliefff het volgende:
ik heb niet voor niets 500 mb per maand toch
ja komt omdat je steeds sexy pics hier plaatstquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb 1500 pm
dat is na anderhalve week al op
oke, jij mag me wel bellenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind t irritant om steeds lange teksten te typen, ik bel liever...whatsapp is wle weer leuk voor kleine korte opmerkingen
Voiceberichtjes dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind t irritant om steeds lange teksten te typen, ik bel liever...whatsapp is wle weer leuk voor kleine korte opmerkingen
volgens mij verwar je mij met tjackaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja komt omdat je steeds sexy pics hier plaatst
ik lul maar wat hoor :pquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij verwar je mij met tjacka
ik ook hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je zou het niet verwachten maar ook ik heb een leven
I feel ya. komt goed toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ook hoorfok is ook een leven HAHA
geintje tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
I feel ya. komt goed toch.
Donders lekker zonnetje trouwens
Nee was er vandaag niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
Ik hoop dat Chai niet op station zwolle was, want ik ging als een gek om mijn overstap te halen.
Spannendquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sta op golfbaan nuLekker in karretje rondrijden en FOK!ken
Hey Tigerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we onze databases samenvoegen en de FOK!wereld overnemenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee nee hier kom je niet onderuit, je houdt het gwn bij allemaal, anders kan dat niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Amarantha meedoet dan doe ik ook mee
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, je zou het niet verwachten maar ook ik heb een leven
hoe groot is je database?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laten we onze databases samenvoegen en de FOK!wereld overnemen.
waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen NU in frass fobo reageren
Doe eens heel gauw normaal zegquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom typ je nog steeds zo raar soms?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man
ik had zo bij chat app meisjes profielfoto
ik krijg moeilijk veel berichten van boys
allemaal hey alles goed
en ook tallloze piemel foto's en videos gekregen
eentje deed zo waterflesje neuken wtf hahahahahhhh
shitttt man
echt kut als je meisje bent serieus
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
wtf G, waar slaat dit nou weer op? :S :Squote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Je hebt iig wel humor.
Lol zie nu pas de TT ook.
Je snapt er wel vaak niks van hè.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf G, waar slaat dit nou weer op? :S :S
Dima held. alles goed?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man
ik had zo bij chat app meisjes profielfoto
ik krijg moeilijk veel berichten van boys
allemaal hey alles goed
en ook tallloze piemel foto's en videos gekregen
eentje deed zo waterflesje neuken wtf hahahahahhhh
shitttt man
echt kut als je meisje bent serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |