? :S ff srs man waarom doe je zo? dacht dat we good warenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je snapt er wel vaak niks van hè.
ja jawel opzich beetje moequote:
F I T T I Equote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
? :S ff srs man waarom doe je zo? dacht dat we good waren
Je had nooit met die kerel mee moeten gaan, en me dan ook nog appen vanuit z'n bed, ben je helemaalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
? :S ff srs man waarom doe je zo? dacht dat we good waren
Ach, het is bijna weekend man. Nog ff volhouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja jawel opzich beetje moe
heb net 4 uurtjes in ov doorgebrahct ofzo
moest aleen ff plan van aanpak inleveren op school
en jij dan
Geen antwoord gewoon?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja jawel opzich beetje moe
heb net 4 uurtjes in ov doorgebrahct ofzo
moest aleen ff plan van aanpak inleveren op school
en jij dan
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had nooit met die kerel mee moeten gaan, en me dan ook nog appen vanuit z'n bed, ben je helemaal.
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik weet niet man. Het typt gewoon makkelijk, ofzo.
zijn scriptie bestaat ook uit 200 paginasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom typ je nog steeds zo raar soms?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn scriptie bestaat ook uit 200 paginas
Vraag of je de vergadering mag bijwonen om van te leren enzo, gratis lunch aldaar meepikken = profit.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Stimorol- het volgende:
Zou verdomme tot 12.00 uur werken en zit er nog. Geen eten mee.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
zijn scriptie bestaat ook uit 200 paginas
Hahhaaha. Denk je dat het bedrijf daar nog in voorziet? Je betaalt hier zelfs het personeelsuitje zelfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag of je de vergadering mag bijwonen om van te leren enzo, gratis lunch aldaar meepikken = profit.
[..]![]()
ga je een dame blanche met gember maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders neem je ook wat slagroom, chocoladesaus en gember mee.
Iew.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je een dame blanche met gember maken?
ik denk eerder andere dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dame blanche is wel lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meestal doe ik een half aardbeitje bij de dame blanche
maar gember???
Anders google je even op figging.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een toefje op je foefje?quote:
Neenee, fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ijs, chocosaus en slagroom
that sounds like a dame blanche to me
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders google je even op figging.
ehh watquote:Figging is the practice of inserting a piece of skinned ginger root into the anus or the vagina of a person. It has been used as a means of punishment
Wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders google je even op figging.
bdsmcgrathquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja nu weten we wat jij doet in je vrije tijd.
Jij lijkt me iemand die in to concrete enemas isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
deze verbazing![]()
straks kent niemand hier petshopping
Jou helpen in slaap vallen, ondankbaar schepselquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja nu weten we wat jij doet in je vrije tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |