Hahhaaha. Denk je dat het bedrijf daar nog in voorziet? Je betaalt hier zelfs het personeelsuitje zelfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag of je de vergadering mag bijwonen om van te leren enzo, gratis lunch aldaar meepikken = profit.
[..]![]()
ga je een dame blanche met gember maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders neem je ook wat slagroom, chocoladesaus en gember mee.
Iew.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je een dame blanche met gember maken?
ik denk eerder andere dingenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dame blanche is wel lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meestal doe ik een half aardbeitje bij de dame blanche
maar gember???
Anders google je even op figging.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een toefje op je foefje?quote:
Neenee, fout.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ijs, chocosaus en slagroom
that sounds like a dame blanche to me
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders google je even op figging.
ehh watquote:Figging is the practice of inserting a piece of skinned ginger root into the anus or the vagina of a person. It has been used as a means of punishment
Wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Anders google je even op figging.
bdsmcgrathquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja nu weten we wat jij doet in je vrije tijd.
Jij lijkt me iemand die in to concrete enemas isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
deze verbazing![]()
straks kent niemand hier petshopping
Jou helpen in slaap vallen, ondankbaar schepselquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Naja nu weten we wat jij doet in je vrije tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |