wat the actual fuckquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:11 schreef PeZu het volgende:
deze verbazing![]()
straks kent niemand hier petshopping
nee nee ik neig meer naar prolapsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij lijkt me iemand die in to concrete enemas is
Ben ik je dankbaar voor heur oke ik stop al met plagenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jou helpen in slaap vallen, ondankbaar schepsel
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik je dankbaar voor heur oke ik stop al met plagen![]()
dit gelooft niemandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik je dankbaar voor heur oke ik stop al met plagen![]()
Geen felching?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee nee ik neig meer naar prolaps_!
dat jij gaat stoppen iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wat, dat hij behulpzaam was of dat ik ga stoppen. Tweede is moeilijk te geloven ja
nee snowballing na felching mits tap is wel een leuk genrequote:
weet je wat smerig is? ruff ridenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja kom laten we de meest verdorven fetisjes opnoemen die we allemaal zijn tegengekomen in onze voortdurende internetqueste.
zonder fok zou ik nooit geweten hebben wat pegging wasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ja kom laten we de meest verdorven fetisjes opnoemen die we allemaal zijn tegengekomen in onze voortdurende internetqueste.
was dmx niet bijna overleden laatst?quote:
Nee, hij was zijn gedachten verloren.. daarboven.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder fok zou ik nooit geweten hebben wat pegging was
[..]
was dmx niet bijna overleden laatst?
je dooie hond met zandquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat je hond doggystyle nemen?
one love boomer!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zonder fok zou ik nooit geweten hebben wat pegging was
[..]
pics van je harenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
morgen maar weer eens mn haren knippenen kleuren
Welke kleur dit keer?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:20 schreef Crip het volgende:
morgen maar weer eens mn haren knippenen kleuren
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
remind sme aan een van zijn skitsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja.
Troubled rapper DMX, 45, 'nearly dies in New York hotel parking lot after being found unconscious and not breathing' but is saved by police
• The rapper did not have a pulse when police found him in a parking lot
• DMX was lying next to a parked car in the Ramada Inn lot in Yonkers, NY
• Police 'gave the singer Narcan, an antidote to narcotic ODs' and did CPR
Maar 3 dagen later alweer:
On the road to recovery: DMX, 45, looks in good form attending his gig in NY just days after 'nearly dying in hotel parking lot after being found unconscious and not breathing'
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja.
Troubled rapper DMX, 45, 'nearly dies in New York hotel parking lot after being found unconscious and not breathing' but is saved by police
• The rapper did not have a pulse when police found him in a parking lot
• DMX was lying next to a parked car in the Ramada Inn lot in Yonkers, NY
• Police 'gave the singer Narcan, an antidote to narcotic ODs' and did CPR
Maar 3 dagen later alweer:
On the road to recovery: DMX, 45, looks in good form attending his gig in NY just days after 'nearly dying in hotel parking lot after being found unconscious and not breathing'
Ja, hij is sowieso wel op het randje altijd, heeft echt moeite om clean te blijvenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar
en 45 damn son
dat gun je niemand
Homo thugs zegt 'iequote:
jouw mamma zou mij echt wel likenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
My mama don't like you and she likes everyoneeeeee
ja sorry dat ik niet precies erop let gvdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, hij is sowieso wel op het randje altijd, heeft echt moeite om clean te blijven.
[..]
Homo thugs zegt 'ie. Anders rijmt het toch niet
.
Noquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw mamma zou mij echt wel liken
YALL GON MAKE ME LOSE MY MINDquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja sorry dat ik niet precies erop let gvd
zonde is dat altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, hij is sowieso wel op het randje altijd, heeft echt moeite om clean te blijven.
[..]
Homo thugs zegt 'ie. Anders rijmt het toch niet
.
Allochtoonse madres be likequote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
mag van mijn moeder gwn niet naar de winkel gaan, omdat ik een telefoontje voorhaar moet aannemen.
''NEE NEE NEEE NEE NEE je gaat nu niet NEE Echt niet ga maar om half 5''
hehehequote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:29 schreef Crip het volgende:
mag van mijn moeder gwn niet naar de winkel gaan, omdat ik een telefoontje voorhaar moet aannemen.
''NEE NEE NEEE NEE NEE je gaat nu niet NEE Echt niet ga maar om half 5''
quote:
up in here!quote:
drm is etto er nu zo weinigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
heb mijn moeder uitgeleverd aan belgie
#homealone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |