abonnement Unibet Coolblue
pi_160039097



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_160040157
Stomme chinezen moeten gewoon kappen met die achterlijke drakengod nieuwjaar dinges en gewoon het hele jaar openblijven. Alles 2 weken dicht en nu dik een maand vertraging bij de klanten service en bij het ontvangen van een tracking number of je pakketje zelf :(

Ik wil m'n goedkope chineze electronica speelgoed :'(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:04:00 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160040896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:34 schreef Baas_bas het volgende:
Stomme chinezen moeten gewoon kappen met die achterlijke drakengod nieuwjaar dinges en gewoon het hele jaar openblijven. Alles 2 weken dicht en nu dik een maand vertraging bij de klanten service en bij het ontvangen van een tracking number of je pakketje zelf :(

Ik wil m'n goedkope chineze electronica speelgoed :'(
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160040909
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:04 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet. Ik jank helemaal niet. Vind het helemaal niet erg jonge ook al doen ze een jaar over m'n pakketjes dan ga ik nog niet zeiken. Ik ben zo super cool het boeit me allemaal niet joh :{w
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:53:41 #5
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160041965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:04 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Niet. Ik jank helemaal niet.
I beg to differ, cfr. :
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:34 schreef Baas_bas het volgende:
Stomme chinezen moeten gewoon kappen met die achterlijke drakengod nieuwjaar dinges en gewoon het hele jaar openblijven. Alles 2 weken dicht en nu dik een maand vertraging bij de klanten service en bij het ontvangen van een tracking number of je pakketje zelf :(

Ik wil m'n goedkope chineze electronica speelgoed :'(
Catch22- heb gelijk ^O^
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160042012
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:53 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

I beg to differ, cfr. :

[..]

Catch22- heb gelijk!
Dat is niet janken dat is een probleem aankaarten.

Jij moet nooit een dienstverlenende functie beoefenen. "Niet zo janken mevrouw!!"
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 14:56:55 #7
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160042077
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:55 schreef Baas_bas het volgende:
Jij moet nooit een dienstverlenende functie beoefenen. "Niet zo janken mevrouw!!"
Ik verleen diensten, maar als me daar teveel over gejankt wordt, als er van tevoren aangegeven is dat er heirkracht is, dan zeg ik idd dat ze niet zo moeten janken, want ze wisten op voorhand over die heirkracht.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160042109
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:56 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik verleen diensten, maar als me daar teveel over gejankt wordt, als er van tevoren aangegeven is dat er heirkracht is, dan zeg ik idd dat ze niet zo moeten janken, want ze wisten op voorhand over die heirkracht.
o ok
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160042159
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:34 schreef Baas_bas het volgende:
[..]

:'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160042224
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja klopt mag toch gewoon.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:03:26 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160042254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:04 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

helemaal niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160042280
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kom vechten dan ik sla je kapot met m'n namaak smartphone

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:21:08 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160042601
:9B
nederlandsevlag.jpg
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160043081
Misschien een beetje offtopic na de voorgaande discussie ;) maar heeft er iemand nog tips voor goede over-the-ears uit China?

Er was in het verleden wel eens zo'n handige formule gedeeld om heel precies in alle topic op bepaalde trefwoorden te zoeken.....welke combi van woorden was dat ook al weer?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:31:38 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160044261
En weer verder ontopic.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:41 schreef marco_sire het volgende:
Misschien een beetje offtopic na de voorgaande discussie ;) maar heeft er iemand nog tips voor goede over-the-ears uit China?

Er was in het verleden wel eens zo'n handige formule gedeeld om heel precies in alle topic op bepaalde trefwoorden te zoeken.....welke combi van woorden was dat ook al weer?
Kan de search even niet vinden; uit mijn hoofd via google:
Search site:forum.fok.nl Chinese webshops [zoekopdracht] of iets in die richting :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:47:42 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160044718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:41 schreef marco_sire het volgende:
Misschien een beetje offtopic na de voorgaande discussie ;) maar heeft er iemand nog tips voor goede over-the-ears uit China?

Er was in het verleden wel eens zo'n handige formule gedeeld om heel precies in alle topic op bepaalde trefwoorden te zoeken.....welke combi van woorden was dat ook al weer?
Vsonic VSD3. :Y CoGoo!! T02 anders.

Search staat in de OP onder het laatste kopje tussen de huisregels. ;)
quote:
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:55:44 #17
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160044926
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 16:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vsonic VSD3. :Y CoGoo!! T02 anders.

Search staat in de OP onder het laatste kopje tussen de huisregels. ;)

[..]

die zijn niet over-the-ear toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:58:36 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160045008
Over the ears in-ears, but by your reaction I kinda think you were going for headphones. :P
Dan: Brainwavz HM-series (HM9). En anders uit de EU een Superlux ofzo. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160052915
Bedoelde inderdaad iets als de HM9......maar dan voor max ¤50. Is dat er ook?
pi_160062521
Je hebt Takstar. Maar mweh, niet briljant ofzo. On-ear nog wel bijvoorbeeld van Astrotec de AS-100 en AS-200, die Meizu en Xiaomi, maar verder ook niet echt. Daarom: het aanbod van Superlux. Die kun je gewoon binnen Europa halen. Op Amazon is de Sennheiser HD 201 de no.1.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160062539
Dankje Shiz!
pi_160080097
Chinees nieuwjaar is toch al afgelopen? :P
pi_160083971
Post aangepast. Dit soort dingen liever niet hier.

[ Bericht 55% gewijzigd door RobertNL op 21-02-2016 13:54:45 ]
pi_160085867
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Chinees nieuwjaar is toch al afgelopen? :P
Morgen is de laatste dag van Chinees Nieuwjaar (traditioneel gezien)

In praktijk is iedereen de 11de alweer aan het werk gegaan.

[ Bericht 44% gewijzigd door RobertNL op 21-02-2016 13:52:36 (Quote weg. ) ]
pi_160100551
quote:
Intel Z3735F
2GB werkgeheugen, 32GB opslaggeheugen
Windows 10, Android 4.4
Ethernet
¤75.76 bij Gearbest.
Lijkt me niet duur voor een dergelijk apparaat mét ethernet .
(hoewel een tablet met dezelfde specs minus ethernet nog goedkoper is)

  zondag 21 februari 2016 @ 20:30:45 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160101210
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

¤75.76 bij Gearbest.
Lijkt me niet duur voor een dergelijk apparaat mét ethernet .
(hoewel een tablet met dezelfde specs minus ethernet nog goedkoper is)

[ afbeelding ]
Jammer dat hij er niet met X5 is voor een tientje meer, dan zou het een leuk ding zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160103997
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 20:30 schreef RobertNL het volgende:
Jammer dat hij er niet met X5 is voor een tientje meer, dan zou het een leuk ding zijn.
Zou kunnen, ik zat eens te zoeken naar hoe die dingen het doen in Kodi.
Je moet geloof ik vooral gaan kijken naar support voor de diverse audio-formats.
  zondag 21 februari 2016 @ 22:52:30 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160106519
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Over deze TT gesproken :@

Voor de zoveelste keren mijn sleutel kwijt. En dan weer twijfelen, maar morgen vervang ik gewoon het slot. Nu zal dit vast niet de laatste keer zijn en daarom zou ik graag een heel simpel chinees alarm systeempje hebben, gewoon om potentiële inbrekers af te schrikken.

Ik heb niet heel veel mee gekregen van de vorige discussies, maar kan iemand mij vertellen of er ergens een handig systeempje was voor weinig geld?
Ja, heb er eentje onderweg. Gaat zeer snel verzonden worden en dan kom ik met een review :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 21 februari 2016 @ 22:59:03 #29
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160106776
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, heb er eentje onderweg. Gaat zeer snel verzonden worden en dan kom ik met een review :)
Ik ben zeer benieuwd.

Zijn er nog andere mensen die al positieve ervaringen hebben?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zondag 21 februari 2016 @ 23:21:30 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160107589
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik ben zeer benieuwd.

Zijn er nog andere mensen die al positieve ervaringen hebben?
Uit het vorige topic:
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:47 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nja ik gebruik hem helemaal al niet meer :') Het werkt allemaal wel gewoon. Zodra de sensor iets opvangt van beweging heb je 30 sec (of wat je ingesteld hebt) de tijd het te deactiveren voordat 'ie afgaat. In de praktijk is het probleem echter dat de ene huisgenoot z'n afstandsbediening vergeet, de andere heeft weer geen telefoon bij de hand of is te traag met de app openen. Dus.. Nja het werkt wel maar iedereen moet er wel aan denken. Oplossing hiervoor zou zijn een systeem te kopen met code. Deze dingen zijn ook los te verkrijgen. Klikkerdeklik.

Nog een klein minpuntje: hij gaat af en toe af dankzij de hond. Vonden de buren niet fijn gezien het idiote geluid dat dat alarm maakt :P Er schijnen wel speciale 'huisdieren' sensoren te krijgen.

Als iemand zo'n systeem 'serieus' wilt gebruiken zou ik een merk nemen. Zoals Etiger of Chuango. Alhoewel Chuango vrij duur is en je waarschijnlijk net zo goed dan eentje in NL zou kunnen kopen.

Heb je een klein budget, dan zou ik dit basisstation nemen. Die werkt in principe hetzelfde als die van mij (deze) maar heeft wel de mogelijkheid een code in te typen. Je hebt ze ook met een touchpadje.

Ook handig om te weten: die systemen werken allemaal op een bepaalde freq. Je bent dus niet gebonden aan één bepaald type sensor. Zo vind ik die met een antenne erop helemaal niks :)

Tenslotte nog een SIM tip: zet SMS meldingen uit, anders stuurt die steeds een bericht als het alarm aanstaat en uitgaat. Dat kost nogal wat SMS'jes. Als provider heb ik Hema genomen. Makkelijk opwaarderen via internet en tegoed is lang geldig icm laag sms tarief.
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:15 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat kan ook. Heel easy via SMS of door te bellen. Sommige systemen ondersteunen ook een app die SMS'je stuurt, maar dat vind ik dan persoonlijk niks. (Duurdere merken als Etiger hebben ook een app, deze werkt dan wel weer heel anders dan die SMS app). Anyhoe. Instellen is een paar minuten werk. Je belt het nummer van je alarm, typt het programmeer wachtwoord in en vervolgens kijk je in het boekje voor alle instellingen. Bijvoorbeeld tijd instellen is dan iets zoals [44] [XX:XX] [AA:AA] #

Waar 44 dan de instelling 'arm time' is, XX:XX de starttijd, en AA:AA de stoptijd. Je kunt dit ook SMS'en, maar dan stuurt die steeds een SMS'je terug, en dan ben je in no time door je SMS bundel heen. Je kunt ook het alarm aan en uitzetten door te SMS'en of te bellen. Voor het aan en uitzetten gebruik je je eigen password.

Die dingen werken allemaal vrij goed voor een merkloos ding. Maar vooral niet vergeten een daadwerkelijk alarm/sirene erbij te kopen (als die er nog niet bij zit). Anders schrik je de boef niet af en werkt het als een soort van stil alarm die jou via een SMS of belletje informeert dat er beweging is gedetecteerd :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 22 februari 2016 @ 13:13:14 #31
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160115937
Ayoooooooo. iemand toevallig ervaring met de blitzwolf smartwatch die in de 'aanbieding' is bij ImGonnaBangYouGood?

http://www.banggood.com/G(...)iPhone-p-963467.html

Geen idee of het wat is en wat ik er uberhaubt mee zou moeten behalve dan een beetje pimpen, maar whatever. Misschien iemand hands on ervaring ermee dacht ik.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 22 februari 2016 @ 14:00:07 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160117111
quote:
8s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:13 schreef neo2000 het volgende:
Ayoooooooo. iemand toevallig ervaring met de blitzwolf smartwatch die in de 'aanbieding' is bij ImGonnaBangYouGood?

http://www.banggood.com/G(...)iPhone-p-963467.html

Geen idee of het wat is en wat ik er uberhaubt mee zou moeten behalve dan een beetje pimpen, maar whatever. Misschien iemand hands on ervaring ermee dacht ik.
Mwha, heb zoiets gehad:
http://gearbullet.tweakbl(...)ch-%28atongm-w006%29

Kan je beter zoiets pakken denk ik:
http://www.buyincoins.com/item/62651.html#.VssGPfnhCUk + http://www.buyincoins.com/item/71018.html#.VssGYPnhCUk
Verschil is niet zo heel groot :P
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:37 schreef Iemand91 het volgende:
Banggood:

[ afbeelding ]

Of is die al bekend?
Nice, paar procent hoger dan de normale coupon :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160117200
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:37 schreef Iemand91 het volgende:
Banggood:

[ afbeelding ]

Of is die al bekend?
Is niet op alles, op deze pagina staat het wat gedetailleerder:
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/newbw160222.html
  maandag 22 februari 2016 @ 14:06:24 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160117276
quote:
Hmm, lijkt als 2 druppels water op de Blitzwolf. :D

Gezien jouw conclusie deze ook maar even voorbij laten gaan allicht. Zal bij mij dan ook wel weer terug in het doosje belanden. ;( Thanks!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_160117616
Voor wie nog een leuke goedkope action cam wil voor de zomer:

http://www.banggood.com/B(...)corder-p-978921.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160118237
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:41 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik zat eens te zoeken naar hoe die dingen het doen in Kodi.
Je moet geloof ik vooral gaan kijken naar support voor de diverse audio-formats.
Bij Mediamarkt heb je deze de Trekstor Windows 10 tablet voor 59,99 euro. Batterijtijd met 2,5 a 3,5 uur is vrij kort en het apparaat wordt warm onder vollast, geen HDMI out helaas en dat is voor mij de dealbreaker.

Overigens is een Z3735F (en in deze tablet een Z3735G) al weer eentje van de vorige generatie. De Z8700 begint er al meer op te lijken.

http://www.mediamarkt.nl/(...)ron-7-0-1414443.html
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 22 februari 2016 @ 15:26:15 #38
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160119074
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:20 schreef dimmak het volgende:
Voor wie nog een leuke goedkope action cam wil voor de zomer:

http://www.banggood.com/B(...)corder-p-978921.html
Dat is toch niet goedkoop? Soweiso zou ik eerder voor SJCam of Xiaomi kiezen dan ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160119109
quote:
16s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat is toch niet goedkoop? Soweiso zou ik eerder voor SJCam of Xiaomi kiezen dan ;)
Die zijn wel wat duurder.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160132469
M'n laptop z'n videokaart is kapot. Dus ik kijken of je dat kan laten repareren dmv een reflow / reball. Aardig prijzig, 90 euro vragen de meeste zaakjes in NL ervoor. De machines waarmee ze dat doen staan gewoon op Aliexpress, zo'n 3200 dollar. Komt ie op een palletje naar je toe, 180 kg wegen ze schijnbaar (of zou de komma verkeerd staan?).

Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 22 februari 2016 @ 22:39:36 #41
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160133021
Misschien zit daarbij inbegrepen een voedselpakket voor haar. Je weet immers nooit hoe lang het verzenden duurt. Maar ze zal het best waard zijn! L'Oraal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 februari 2016 @ 22:56:49 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160133785
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:39 schreef shiznuts het volgende:
Misschien zit daarbij inbegrepen een voedselpakket voor haar. Je weet immers nooit hoe lang het verzenden duurt. Maar ze zal het best waard zijn! L'Oraal.
Wel hopen dat het geen ripoff is maar een echte. Zou wel vies tegenvallen als je de doos openmaakt en het blijkt een neppert te zijn :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 22 februari 2016 @ 23:03:14 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160134037
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 22:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wel hopen dat het geen ripoff is maar een echte. Zou wel vies tegenvallen als je de doos openmaakt en het blijkt een neppert te zijn :'(.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 februari 2016 @ 23:34:12 #44
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160135087
:T

Overigens afgelopen week nog wat bestellingen gedaan:
http://www.aliexpress.com(...)ing/32472617989.html -> Ter reparatie van een goedkoop toestelletje (of althans een poging tot).
http://www.aliexpress.com(...)ome/32346207909.html --> Om een China-vergiftiging op te lopen *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 22 februari 2016 @ 23:43:12 #45
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160135356
Blitzwolf qc2.0 wall plug binnen. Begin februari besteld, was er vrijdag.

Maar fabrikanten, hou eens op met ledjes in adapters....
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160135440
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:43 schreef Catch22- het volgende:
Blitzwolf qc2.0 wall plug binnen. Begin februari besteld, was er vrijdag.

Maar fabrikanten, hou eens op met ledjes in adapters....
Die Orico lader had dat erg, dat LEDje leek 's nachts wel een bouwlamp :')
  maandag 22 februari 2016 @ 23:47:05 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160135462
Amen brothers. Ik stoor me al aan de lampjes op m'n laptop (lekker afplakken met electrical tape). :')

Hier nog een Brainwavz resend onderweg (Omega IEM). Finally, the Almighty Eagle (Tokko1 zijt dank _O_ ). En natuurlijk moet ik eens kijken wat je nu voor je geld krijgt als je een Elephone P9000 of UMI Touch in huis haalt, maar die duren nog wel ff. Verder eigenlijk niet zo veel loos. Mja, misschien deze adapter nog: http://www.ebay.nl/itm/201452830960 . Omdat ik aan de Contax Zeiss primes ga. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 22 februari 2016 @ 23:56:56 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160135709
Het ledje zit ín de USB poort... Je bedenkt t niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 00:16:59 #49
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160136189
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:47 schreef shiznuts het volgende:
Amen brothers. Ik stoor me al aan de lampjes op m'n laptop (lekker afplakken met electrical tape). :')

Hier nog een Brainwavz resend onderweg (Omega IEM). Finally, the Almighty Eagle (Tokko1 zijt dank _O_ ). En natuurlijk moet ik eens kijken wat je nu voor je geld krijgt als je een Elephone P9000 of UMI Touch in huis haalt, maar die duren nog wel ff. Verder eigenlijk niet zo veel loos. Mja, misschien deze adapter nog: http://www.ebay.nl/itm/201452830960 . Omdat ik aan de Contax Zeiss primes ga. :9
Die Eagle was dat mas toch, right?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 23 februari 2016 @ 00:19:03 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160136249
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:56 schreef Catch22- het volgende:
Het ledje zit ín de USB poort... Je bedenkt t niet.
Das macht ja Sinn.
Blödsinn! ;(
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:16 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die Eagle was dat mas toch, right?

As seen on, inderdaad. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 23 februari 2016 @ 09:32:59 #51
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160139382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Das macht ja Sinn.
Blödsinn! ;(

[..]

[ afbeelding ]
As seen on, inderdaad. :Y
Deze dus...




(en hij is onderweg naar de Shiz, rechstreeks vanuit Shanghai!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160139408
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Deze dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(en hij is onderweg naar de Shiz, rechstreeks vanuit Shanghai!
is dat een survival mes??
pi_160145863
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Deze dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(en hij is onderweg naar de Shiz, rechstreeks vanuit Shanghai!
Verdomme mooi ding! :9~

Was dit die ene die zoveel moeite kostte om te bestellen?
pi_160152554
quote:
16s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Deze dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(en hij is onderweg naar de Shiz, rechstreeks vanuit Shanghai!
Ja, en waar moeten wij dan zijn om dat ding te bestellen? O~)
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:00:07 #55
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160154540
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ja, en waar moeten wij dan zijn om dat ding te bestellen? O~)
Bij Tokko :D
Kostda?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160154570
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:00 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Bij Tokko :D
Kostda?
Inderdaad, laat maar 'n containertje overkomen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:50:20 #57
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_160156482
Wat moet je daar in godsnaam eigenlijk mee :? Ga je daar nu echt een appel mee schillen? :')
Don't let my username fool you...
  dinsdag 23 februari 2016 @ 22:00:30 #58
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160160147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
Wat moet je daar in godsnaam eigenlijk mee :? Ga je daar nu echt een appel mee schillen? :')
Pakketjes mee openmaken, natuurlijk :s)
Die gutting hook is ideaal om packing tape op dozen mee te lijf te gaan :)

[ Bericht 9% gewijzigd door dodge_911 op 23-02-2016 22:10:53 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160169274
Dat was m'n eerdere reactie ook altijd, maar goed dat was dan omdat het dan vaak over echte Rambo-messen ging. Beetje overdreven. Maar een functioneel mes heb ik met de Sanrenmu en Ganzo eigenlijk wel geleerd te waarderen. No worries, ik laat 'em altijd thuis, maar i.p.v. aardappelschilmessie idd is zoiets toch echt wel fijn om pakjes te openen, bij nieuwe kleding ofzo een labeltje doorsnijden, dat soort dingen. En ingeklapt loop je ook niet zo snel het risico dat je mes onder een stel papieren ligt ofzo, je ff niet oplet en het mes zo van je bureau valt, je voet in. Kweenie, zag er eerst ook niet veel in, maar 't is wel fijn. En om het functionele karakter nog eens een stapje verder te pushen leek me er eentje als multitool niet verkeerd. Kun je iets na het uitpakken meteen in elkaar zetten. Dus bitjes en sleutels. Had er al zoeentje geprobeerd, maar die was superprut en kwam toen de Almighty Eagle tegen die er wel oerdegelijk en functioneel uitzag. Eventueel ook in de auto een idee. Ff naar Ikea en met een kofferbak open moeten rijden, wat lint mee om de boel vast te binden en op maat te snijden met het mes. Achterkant is ook zo'n noodhamerpuntje. What's not to like? :Y

-- Ja... en wat betreft het bestellen leek na veel pijn en moeite gelukt te zijn (zelf, Taobao). Maar een trackingno. dat niet veel voorstelde en niks geen updates. Zouden ze nagaan bij de post service waar t dan was. Dan was het natuurlijk spring break. ;( en op inquiries hadden ze niet gereageerd. Geloof dat er nu eentje aan de andere kant is... ze gaan er nog eens achteraan, mja, maar eens zien. Gelukkig is er de VIP Express service Tokko1 nog, daar kun je iig van op aan. _O_ :D

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 24-02-2016 11:56:45 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160192572


Dag Luitjes,

Wederom een review van mij en wederom een van een SJCAM Action camera.

Inmiddels heb ik enkele Sjcam’s eerder reviewed (SJ4000, Sj5000+ en de X1000).
Eerder heb ik al aangegeven dat ik de benamingen vrij verwarrend vind. De SJ5000 kwam in meerdere versies uit. De SJ5000, De SJ500 Wifi en de SJ5000+. De laatste had uiteraard ook gewoon WIFI en was volgens SJCam hun beste model in de SJ5000 Serie. Alleen was deze dan weer voorzien van een Ambarella chipset i.p.v. een Novatek in de andere modellen. Met name een ‘low-light’ situaties zou de Ambarella chipset beter presenteren. Afijn, terugkomend op de verwarrende benaming komt daar met de SJ5000x weer een struikelblok bij. Twee zelfs, maar dat zal ik hieronder verder uitleggen

De SJ5000x is volgens SJCAM de beste actioncamera van de huidige series. Het probleem is echter over welke SJ5000x hebben we het. Want je voelt het misschien al weer aankomen, maar de Sj5000x is er in twee soorten. Zo hebben we uiteindelijk de Sj5000x Limited edition, en de SJ5000x Elite.
Handig he!?

Kort gezegd is de ‘beste’ uit deze twee Sj5000x versies, de elite versie.
Deze heeft een Sony sensor(IMX078 sensor) en heeft de mogelijkheid om in 4K te schieten. Dat dit ook nog niet helemaal 4K is en optimaal zal ik later in de review aanhalen. De Limited Edtion is beperkt tot 2K resolutie en moet het met de OmniVision OV4689 sensor doen. Het schijnt daarnaast dat de limited edition productie inmiddels is gestopt.

In deze review behandel ik dan ook de SJ5000x Elite.





Eigenlijk komen al mijn SJCam’s van Gearbest.com, zo doende ook weer deze. Waarom? Goede prijzen (vaak coupons beschikbaar) en snelle levering.

De X1000 die ik eerder heb gereviewed kreeg ik ter review opgestuurd, voor de SJ5000x kon ik helaas geen review sample krijgen :( :P .. Dan maar gewoon zelf kopen en wat korting afdwingen door te zeggen dat je een review maakt .

Pakketje werd bij Gearbest via ‘NL Direct’ verstuurd. Wat over het algemeen betekend dat je hem vrij vlot binnen hebt. En dat was in dit geval ook weer. Ik had hem met +- 11 dagen in huis kunnen hebben, maar de douane was zo lief om mijn pakketje een speciale behandeling te geven.
Kosten a 37 euro. (BTW+Administratiekosten).

Kleine domper, maargoed risico van het vak.
Alle producten van buiten de EU met een waarde boven de 22 euro komen in aanmerking voor belasting. 21% van de productwaarde en de gebruikelijke ik meen 13,50

Simpel verpakt in een witte bubbeltjes envelop. Waar je bij andere shops nog wel eens 10 meter aan bubbelfolie erbij krijgt was dat hier zeker niet nodig. SJCam heeft sinds enkele modellen haar dozen verbeterd qua design maar ook qua kwaliteit. Deze voldoet dus ook prima om de Sjcam veilig in te versturen!



Uiteraard komt deze SJCam weer met de gebruikelijke Waterproof case en een hoop extra mounts (GoPro compatible!).

De Sj5000x is nu tevens in de aanbieding voor 117,99$ = ¤107,5
Hij is te bestellen via http://goo.gl/qn0ofJ





Opvallend zijn de volgende punten:

- Sony IMX078 Sensor + (nieuwe) Novatek NTK96660
- 4K @ 24 FPS*
- 2K @ 30 FPS
- Built-in Gyro Anti-shake Stabilization Sensor
- 2 inch scherm
- Wifi

*4K is interpolated, zie ook kopje resultaten!



Tja er is weinig veranderd aan het model t.o.v. voorgaande modellen zoals de Sj4000, SJ5000, X1000.
Het enige model wat echt afwijkt van deze series is het M10 model(kubusje).

Verder kan de schermgrote op bepaalde modellen verschillen(1,5”/1,54” of 2” zoals op de SJ5000x)

Wat foto’s van de SJ5000x Elite:







Qua uiterlijk mag er dan weinig zijn veranderd, qua software/firmware is er wel het een en ander veranderd. Momenteel draai ik op firmware 1.2.5-S.

Wat het eerst opvalt is dat (ongetwijfeld door het grotere scherm) het layout wat is gereorganiseerd.
Het is allemaal wat duidelijker in mijn ogen ten opzichte van bijvoorbeeld de SJ5000+(die inmiddels in de laatste firmware V2.8, ook een layout ‘upgrade’ heeft gehad).

Zo is sneller duidelijk hoelang je nog kan filmen i.p.v het aantal Gigabytes wat nog vrij is.
Is de indicator voor de batterij een stuk beter geworden en zie je snel of opties aanstaan (bijvoorbeeld WDR, Loop etc.).

Ook in de rest van de firmware zijn de nodige veranderingen. Zodra de SJ5000x is opgestart kom je gelijk in de video mode. Dat blijft uiteraard de basis van een Action camera :P ! Éen druk op de menuknop voorop het toestel brengt je naar de foto mode. Wanneer je nogmaals op de menu knop drukt kom je in een nieuw centraal scherm. Dit scherm geeft snelle toegang tot de belangrijkste modes op de camera.



Een hele verbetering ten opzichte van voorgaande modellen, waarbij je steeds naar het instellingen menu moest en door een hoop pagina’s moest om dingen als video timelapse etc. aan te zetten.

Ook als je nu in bijvoorbeeld mode photo lapse zit en je drukt op de menu knop, dan krijg je de instellingen voor de photo lapse (zoals interval tijden etc.). Ook dit scheelt weer een hoop gedoe door allerlei schermen heen te klikken om de tijd bijvoorbeeld van 2 seconden naar 5 seconden te zetten!

Het vertrouwde instellingen menu is er uiteraard nog steeds wanneer men in het centrale scherm op Setup drukt. Er zijn in dit menu zelfs wat nieuwe features bij gekomen!

Een mooie is de FOV(Field of View) optie. Deze is in te stellen op 170,140,110 en 70 graden.
Uiteraard heb je in de 170 graden een groothoek en is het effect van fisheye duidelijk zichtbaar.
Op 70 graden is er een stuk minder in beeld, waardoor lijnen rechter zijn.

Ook is er een optie ‘Underwater mode’, volgens SJCam worden de kleuren bij onderwater beelden in deze mode wat aangedikt voor een beter resultaat.

Slow Movie, De naam zegt het al Je maakt een filmpje in Slowmotion, Niet echt heel bijzonder gezien ik het beeld liever later zelf bewerk wanneer ik bijvoorbeeld een filmpje in 60 of 120FPS heb geschoten.

Verder heb je nog Watermark. Hiermee kun je (vooralsnog alleen) het SJCam logo onderin beeld brengen bij al je video’s.

Een stukje wat ook onder design mag komen is de naar mijn inzien verbeterde Waterproof case.
Hij lijkt beter te sluiten en bovendien netter afgewerkt. Ook sluit hij beter om de camera aan, waardoor de camera niet zomaar uit je case kan glijden/vallen. Daarnaast heb ik geen last van vignetting(randen van waterproofcase zichtbaar) zoals ik de SJ5000+ wel heb!

Sj5000+:



Sj5000x:





4K is natuurlijk het leuke van de SJ5000x Elite variant, toch is het ‘maar’ in 24 FPS.
Dat is ansich nog niet zo’n minpunt, het probleem ligt hem meer in het feit dat de 4K resolutie niet echt wordt behaald. Het is een interpoled resolutie. Oftewel er zijn lijnen aan toegevoegd om de 4K resolutie te halen..(Real 2880x2160 which is interpolated by the player to 3840x2160.)

Veel interessanter is dan ook de 2K resolutie die ondersteund wordt. Deze schiet in 30 FPS, iets wat volgens de wetenschap voor het menselijk oog als vloeiend moet worden ervaren. Sommige zullen zeggen dat dit als bij 23,97 behaald wordt, maar ik hanteer zelf 30FPS.

In deze review ga ik dus ook niet in op het 4K verhaal. Je zult je wellicht afvragen waarom SJCam 4K toevoegt als het toch geen 4K is. Kort antwoord > Marketing.

Door de term 4K te dragen hopen ze toch net even wat meer SJ5000x elites te verkopen.
Een ander Selling point is naast de 4K optie, de ingebouwde Gyro Sensor. Deze helpt bij het opvangen van trillingen in video’s en zorgt voor een stabiliserende werking.

Over het algemeen weet de Gyro het beeld wel te verbeteren zodra de functie aanstaat. Echter heb Ik bij concurrentie modellen beter werkende Gyro’s gezien! Met name de Gitup Git 2 verbaasde me in dat aspect.

Hieronder zie je een video geschoten door Youtube gebruiker Nigel S:



Daarin is duidelijk te zien dat de SJ5000x elite wel degelijk het beeld stabiliseert, maar dat met de Gitup 2 betere resultaten worden geboekt.

Afijn, verder met wat we echt onder het kopje resultaten horen te verwachten.
Juist, Foto’s en video’s geschoten met de Sj5000x elite!
Exposure op 5 Seconden.

De video’s op Youtube zijn niet bewerkte materialen, ze komen rechtstreeks uit de camera.
Let erop dat Youtube maximaal een bandbreedte van +-10 Mbit ondersteund. Hierdoor is de kwaliteit dus achteruit gegaan ten opzichte van het origineel.


Wanneer we een vergelijking maken met het SJ5000+ model, dan zien we dat de SJ5000+ net iets anders met kleuren om gaat. Dit is te verklaren door de verschillende chipset in beide modellen.
SJ5000x = Novatek en SJ5000+ = Ambarella. En met name in situaties met low-light zien we dat de SJ5000x een stuk minder presteert. (De verschillen tussen beide chipsets heb ik eerder in mijn SJ5000+ Review al aangetoond). Overdag vind ik de kleuren in de SJ5000x dan weer beduidend beter (meer contrast)

Sj5000+ (links) VS SJ5000x (rechts)









De SJ5000x elite brengt wederom een verbetering ten opzichte van voorgaande modellen.
Een groter scherm, de 2k resolutie die uiterst scherp is, en uiteraard de Gyro ongeacht dat die wat beter kan als je kijkt naar concurrentie. De Gitup 2 heeft daarin tegen weer een wat minder scherp(lees gedetailleerd) beeld. Het is maar net waar de prioriteiten liggen.

En dat is eigenlijk ook de hele conclusie van dit verhaal, Waar liggen je prioriteiten?

Ik krijg dan ook regelmatig de vraag van mensen of ze nu moeten upgraden van de Sj4000 of welk SjCam model dan ook naar het (zoveelste) nieuwe model van SJCam of moeten ze misschien wel kiezen voor een model van de concurrentie?

Voor je zelf moet je duidelijk maken wat je met de action camera wil doen.
Ga je vaak in het donker filmen dan is de Sj5000+ misschien wel een betere keuze dan de Sj5000x.
Doe je aan actiesporten of film je vaak met veel dingen waarin het beeld veel schommelt,
dan ben je misschien wel beter af met de Gitup 2, Wil je gewoon een leuke action camera voor (echt!) weinig geld dan ben je ook al goed af met de Sj4000.

Wil je gewoon een mix van dit alles, ja dan kan ik je de Sj5000x elite aanraden ;)!


Uiteraard heb ik voor de luie of misschien wel erg fanatieke mensen ook weer een video review gemaakt. Hiermee hoop ik een nog duidelijker beeld te geven van deze camera.
Vrijwel alle punten uit deze review worden daar nog eens uitgelegd.

Dank voor het lezen/bekijken van de review, mochten jullie het waarderen..
Dan is een likeje op de video in Youtube van harte welkom.

Mochten er nog fouten in deze review staan(ongetwijfeld spelfouten, ik heb de tekst verder niet gecontroleerd en vrij vlot getypt dus :P..) dan mag je me even PM/DM'en

Downstar

Update:
De Sj5000x is nu tevens in de aanbieding voor 117,99$ = ¤107,5
(mogelijk moet je als coupon SJ5000X opgeven om de gereduceerde prijs te krijgen!)
Hij is te bestellen via http://goo.gl/qn0ofJ

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 25-02-2016 11:03:00 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 00:00:30 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160192898
^O^ topreview weer downy!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160194776
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 23:48 schreef Downstar het volgende:

..
welke revisie heb jij? schijnt dat er nogal een verschil zit tussen de verschillende batches (oa. audio problemen). (van de Elite, niet de LE)

en nog problemen tegen gekomen met de SDkaartjes? (een van de meeste klachten die wij krijgen is dat ie random sd kaartjes molt). Support van SJCAM is niet echt meer wat het geweest is.
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:27:38 #63
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160196413
Hommeles bij Allbuy?
quote:
Dear valued customer,

This is customer service from Allbuy.com.

We are sorry to tell you www.allbuy.com site is suspended for a period of time due to internal business adjustment. Any questions regarding order issue will still be welcome to support@allbuy.net. We are striving to help solve your problems with heart and soul. All unshipped or partial shipped orders will be refunded.
Thanks again for all your long time supporting and cooperation.
Looking forward to serving you in the future.

Best Regards
Allbuy
Hun CHI-chapter is ook al 2 maanden aan het sterven...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 25 februari 2016 @ 09:33:24 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160196474
quote:
12s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef dodge_911 het volgende:
Hommeles bij Allbuy?

[..]

Hun CHI-chapter is ook al 2 maanden aan het sterven...
niet genoeg personeel teruggekomen na nieuwjaar? :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160196529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 02:12 schreef Kenzi het volgende:

[..]

welke revisie heb jij? schijnt dat er nogal een verschil zit tussen de verschillende batches (oa. audio problemen). (van de Elite, niet de LE)

en nog problemen tegen gekomen met de SDkaartjes? (een van de meeste klachten die wij krijgen is dat ie random sd kaartjes molt). Support van SJCAM is niet echt meer wat het geweest is.
Zie mijn conclusie (nadelen) in de vudeo.

In de eerste batch was er inderdaad een probleem met de Microfoon, die was echt slecht en uiterst zacht. Volgens mij was mijn eerste SJ5000x Elite ook van de eerste batch, maar die ik nu als resend heb gekregen heeft naar mijn inzien totaal geen problemen. Het geluid wordt goed opgenomen en kan in de firmware op 10 worden gezet(default 8). Daarmee boost je hem nog meer en krijg je met name in de case gewoon goed geluid door!

Naar mijn weten mag je hem ook gewoon RMA terugsturen naar SJCAM en dan wordt hij vervangen. Allemaal wel wat omslachtig, maar we ze lossen het wel op.

SD kaartjes random stuk? lijkt me wat vaag, Die dingen zijn tegenwoordig waterproof, magnetic proof, shock proof en weet ik veel meer. Maar dan wel kapot door een SJcam? vreemd :P..

Gelukkig heb ik dat probleem (nog) niet gehad!
pi_160196531
quote:
12s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef dodge_911 het volgende:
Hommeles bij Allbuy?

[..]

Hun CHI-chapter is ook al 2 maanden aan het sterven...
Ze zijn al niet meer actief in CHI inderdaad, vandaar is hun filter weggehaald. Wel jammer want ze waren altijd bereid tot toffe deals, zo ook de bekende 10 dollar Xiaomi powerbank FOK!-actie :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 25 februari 2016 @ 14:00:54 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160202389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ze zijn al niet meer actief in CHI inderdaad, vandaar is hun filter weggehaald. Wel jammer want ze waren altijd bereid tot toffe deals, zo ook de bekende 10 dollar Xiaomi powerbank FOK!-actie :+
Van een medewerker van Allbuy:
quote:
[zaterdag 20 februari 2016 12:57]
[xxxxxx]: Dear. allbuy is closing up.
Dus die tent is voorbij....
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160207539
Jammer van allbuy!

Mocht iemand nog een lading LED strip toebehoren + led strip willen kopen: V&A / [TK] Ledstrip warm white + heel veel LED strip toebehoren
pi_160209583
Allbuy was toch een kut winkel.
pi_160210059
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:12 schreef kikoooooo het volgende:
Allbuy was toch een kut winkel.
Eensch. Wellicht dat andere wél positieve ervaringen hadden, maar de enige order die ik er ooit plaatste kwam nooit aan :') Duurde daarna nog eens +/- 2 maanden om ze te overtuigen dat het écht niet aan is gekomen.

Nooit meer ontvangen overigens.

-----

Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi :9~ ) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?

[ Bericht 9% gewijzigd door davedavy op 25-02-2016 20:00:28 ]
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:05:58 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160210945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:

Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi :9~ ) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?
Jup, geen enkel probleem. Moet zelfs in de handbagage :)
In China waren ze er erg streng op, maar ook daar nooit problemen gehad; ze mogen qua wh ook nog een groter zijn dan een Xiaomi 16.000mAh dus ook met die heb je geen enkel probleem.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160211943
Nja het gaat om een vlucht binnen Europa dus dan zal het wel geen probleem zijn :P Ik denk dat ik hem gewoon in me zak houd dan.
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:49:19 #73
424700 Cocaholic
Drinkt cola als water
pi_160217479
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:

[..]

Eensch. Wellicht dat andere wél positieve ervaringen hadden, maar de enige order die ik er ooit plaatste kwam nooit aan :') Duurde daarna nog eens +/- 2 maanden om ze te overtuigen dat het écht niet aan is gekomen.

Nooit meer ontvangen overigens.

-----

Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi :9~ ) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?
2 weken terug naar Istanbul gevlogen met KLM. Ik had er eentje in m'n handbagage(10.000) en een vriend van me 2 (16.000 en 5.000). Niks van gehoord ^O^
  donderdag 25 februari 2016 @ 23:02:32 #74
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160218123
quote:
12s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef dodge_911 het volgende:
Hommeles bij Allbuy?

[..]

Hun CHI-chapter is ook al 2 maanden aan het sterven...
Ik had daar 2 maanden terug een toetsenbord besteld, kreeg hem maar niet binnen. Ik dacht ik stuur een bericht om te vragen of zij meer weten, was hij niet verstuurd en komt hij niet meer binnen. Daar heb ik 2 maanden op gewacht :(
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 07:41:42 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160223093
Sweden post heeft er zin in. 9 dagen vanaf verzenden voor het eerst aangeboden :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160223101
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:

[..]

Eensch. Wellicht dat andere wél positieve ervaringen hadden, maar de enige order die ik er ooit plaatste kwam nooit aan :') Duurde daarna nog eens +/- 2 maanden om ze te overtuigen dat het écht niet aan is gekomen.

Nooit meer ontvangen overigens.

-----

Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi :9~ ) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?
Ik heb laatst ook 2x 10.000 meegenomen en 3 lipos van de quadcopter a 6700mah.
Moeten allemaal in de handbagage.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:34:14 #77
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_160229829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:

[..]

-----

Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi :9~ ) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?
Ja, in heel wat vliegtuigen in en naar Indonesië heb ik de 10.000 mAh powerbank gewoon in mijn handbagage gehad. Ze hebben er nog nooit iets over gezegd.
Don't let my username fool you...
pi_160230168
https://www.indiegogo.com/projects/pano5plus1-for-gopro/



Ik vind mooi :Y
Zouden chinacams er ook in passen?
pi_160230347
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:34 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, in heel wat vliegtuigen in en naar Indonesië heb ik de 10.000 mAh powerbank gewoon in mijn handbagage gehad. Ze hebben er nog nooit iets over gezegd.
Bij mij was er laatst eentje afgepakt. Door de Chinese douane in Beijing ook nog. :')

Als erop staat aangegeven hoeveel mAh het is dan is het geen probleem. Ik had er 2 in mij handbagage. Een kleintje die ik standaard in mijn jas heb en zo klein is dat ik in mijn broek kan opladen had geen mAh vermelding. Die kon ik dus inleveren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2016 13:52:22 ]
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:55:40 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160230465
Het zal ook wel zijn omdat ze willen weten wat het is. Anders zouden laptopbatterijen ook een issue zijn, lijkt me.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160230791
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:46 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.indiegogo.com/projects/pano5plus1-for-gopro/

[ afbeelding ]

Ik vind mooi :Y
Zouden chinacams er ook in passen?
Mweh, dacht in het gifje dat hij zelf roteerde etc.

Dit is niet meer dan een handige standaard die je iets helpt met het maken van pano's.
Je moet uiteindelijk zelf nog de fotos maken en draaien.

Om daar nou 60$ voor af te tikken?
kun je net zelf net zo goed toch wat foto's maken en ze laten mergen in Photoshop?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:08:41 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160230794
quote:
Both aircraft and aerodrome operators, assisted by ground handling agents, develop means to make passengers aware of risks associated with lithium batteries and equipment powered by them, and the restrictions applied to their carriage. This information shall include:
• the requirement that all spare lithium batteries must be in carry-on baggage and protected against short circuit;
• that equipment with lithium batteries installed is protected against damage and unintentional activation; and
• the limitation in watt hours (Wh) for electrical powered equipment that is carried on board by passengers. The maximum rate for electrical powered devices is 100 Wh and, with the operator’s approval, 160 Wh.

[..] spare lithium batteries are not permitted in checked baggage. In addition, aircraft operators should ensure that passengers remove lithium batteries from their carry-on baggage where such baggage cannot be accommodated in the cabin. In these cases where the baggage is removed from the passenger at the gate, aircraft operators should ensure that the information on the items that cannot be placed in checked baggage is provided to the passengers again at this point.
~ http://ad.easa.europa.eu/ad/2015-28
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160239365
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:46 schreef kikoooooo het volgende:..............
Zouden chinacams er ook in passen?
Als ik de animatie bekijk past de GoPro precies. Dit probleem komt ook voor bij de specifieke GoPro gimbals.
De meeste China cams hebben een iets andere maat dan een Gopro.
Mi alleen de Gitup (Git1 en Git2) heeft dezelfde maten als de GoPro.

[ Bericht 15% gewijzigd door elinx op 26-02-2016 19:40:43 ]
pi_160239392
dubbel
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:44:06 #85
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160239638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef Downstar het volgende:

[..]

Mweh, dacht in het gifje dat hij zelf roteerde etc.

Dit is niet meer dan een handige standaard die je iets helpt met het maken van pano's.
Je moet uiteindelijk zelf nog de fotos maken en draaien.

Niet met de Motrr Galileo :)

Ooit mee gekickstart, leuk speledingetje , gebruik ik wel eens om de clean stage policy een beetje te omzeilen door 'm voor de DJ te pleuren :D
Je hebt dan wel 2 telefoons nodig, 1 lukt, maar is ümstande...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:05:05 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160240317
Gewoon op een kookwekker mikken dus.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 februari 2016 @ 20:58:07 #87
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160241921
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:05 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon op een kookwekker mikken dus.
Da's geen vooruitgang door technologie of hoe ging het ook weer? :9~
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 26 februari 2016 @ 21:02:57 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160242114
Voor de spaarbewuste DIY Hollander onder ons. :P

Technologie slaat op audio natuurlijk. :7 Audio is technologie. *)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160255677
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Voor de spaarbewuste DIY Hollander onder ons. :P

Technologie slaat op audio natuurlijk. :7 Audio is technologie. *)
Weet je het zeker? :P
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:58:10 #90
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_160256178
Pfff, Chinees nieuwjaar, oké, maar dit is gewoon pure onzin toch?
Voor het eerst dat ik een smoesje hoor dat China Post post terugstuurt....
quote:
hello!
Because the airport is processing delays during the Chinese New Year, part of the package was returned, we will arrange to ship as soon as possible!
I'm sorry!
Please understand!"
20 januari besteld.
2016.02.22 13:26 (GMT-7): Successful package picked up by Warehouse
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_160265632
Ik ben maar via eBay gaan bestellen want zelfs Banggood schiet niet op.Nog voor het Nieuwjaar besteld en betaald maar nog steeds geen beweging dan aangemeld op een tracker. :N
  zondag 28 februari 2016 @ 12:40:20 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160280751
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:10 schreef Thorical het volgende:
Ik ben maar via eBay gaan bestellen want zelfs Banggood schiet niet op.Nog voor het Nieuwjaar besteld en betaald maar nog steeds geen beweging dan aangemeld op een tracker. :N
Hier geen klagen hoor, pakketjes waren vrij snel verzonden vanuit banggood.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 28 februari 2016 @ 13:40:23 #93
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_160282176
ik denk er over om dit http://www.banggood.com/2(...)irror-p-1001472.html
te halen
Nu zie ik op de plaatjes altijd een klein schermpje waarin het beeld van de camera staat. Is dat ook uit te zetten? Ik denk dat het het storend is tijdens het rijden.
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_160282194
Pakjes na CN nieuwjaar verzonden begonnen bij mij deze week binnen te stromen.
pi_160282215
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:40 schreef Thee het volgende:

Nu zie ik op de plaatjes altijd een klein schermpje waarin het beeld van de camera staat. Is dat ook uit te zetten? Ik denk dat het het storend is tijdens het rijden.
En volgens mij creëer je toch een soort dode hoek voor jezelf in die spiegel.
pi_160285241
Kan aan mij liggen of zijn die powerbanks gigantisch duur geworden? :X
50$ bij Allbuy for 16000mAh Xiaomi powerbank :X
  zondag 28 februari 2016 @ 15:26:47 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160285302
Je hebt niet gelezen dat Allbuy ermee nokt?
Ff andere sites tjekken. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160291213
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan aan mij liggen of zijn die powerbanks gigantisch duur geworden? :X
50$ bij Allbuy for 16000mAh Xiaomi powerbank :X
De 20.000mAh. bij Gearbest is t/m morgen $29.69 met coupon "E2WBANK".

pi_160291273
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:26 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt niet gelezen dat Allbuy ermee nokt?
Ff andere sites tjekken. ;)
Neh volgt het niet zo, heb bij BangGood 2x 10.000mAh besteld. ~13¤ per stuk

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De 20.000mAh. bij Gearbest is t/m morgen $29.69 met coupon "E2WBANK".

[ afbeelding ]
10.000 is voorlopig voor mij genoeg :s) Als ik een aantal keer mijn telefoon kan opladen is het genoeg :P

Doet GearBest trouwens aan lagere invoice waarde? Die 29$ is net ff te hoog als daar nog ~20¤ aan douane kosten erbij komt
  zondag 28 februari 2016 @ 20:34:31 #100
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160294867
Ik heb een unboxing video gemaakt van 'n Orico 2599 US3 externe HD enclosure voor 2,5" disks.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 28 februari 2016 @ 20:44:33 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160295233
Orico!

1st. B-)
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb nog een USB3.0 enclosure voor een 2.5" HDD nodig.
Dacht aan deze Orico (@ orico.tmall.com): http://detail.tmall.com/item.htm?id=22035732313

Lijkt me een degelijk Chineesje... of iemand nog andere suggesties?
Merkloos doe ik alleen niet aan. B-)

- mm, ook een store op AliExpress: http://www.aliexpress.com(...)rnal/1039099159.html . :D
-- mm, ook op eBay te vinden: http://www.ebay.com/itm/151066579790 . Cheapest opcióne.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160306715
Ik zie dat er een aantal vaste users nog niet mee heeft gedaan, dus ook nog maar even hier ter herinnering :)

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator maandag 29 februari 2016 @ 09:36:29 #103
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_160307234
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 08:33 schreef rene90 het volgende:
Ik zie dat er een aantal vaste users nog niet mee heeft gedaan, dus ook nog maar even hier ter herinnering :)

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
Meegedaan. Dank voor de herinnering
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  CHI shopkeeper maandag 29 februari 2016 @ 10:36:26 #104
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160308348
Ik geef deze week een Xiaomi Redmi Note 2 weg! ;) linkje
pi_160308599
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 08:33 schreef rene90 het volgende:
Ik zie dat er een aantal vaste users nog niet mee heeft gedaan, dus ook nog maar even hier ter herinnering :)

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
thnx, meegedaan

had het inderdaad nog niet gezien
  maandag 29 februari 2016 @ 10:49:41 #106
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160308619
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:36 schreef Banggood het volgende:
Ik geef deze week een Xiaomi Redmi Note 2 weg! ;) linkje
Tof :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160308753
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:36 schreef Banggood het volgende:
Ik geef deze week een Xiaomi Redmi Note 2 weg! ;) linkje
Thanks! Hopelijk heb ik nu eindelijk wat meer geluk.
jaja, en azo...
  CHI shopkeeper maandag 29 februari 2016 @ 10:56:11 #108
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160308784
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:54 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Thanks! Hopelijk heb ik nu eindelijk wat meer geluk.
Ik gun het je van harte en ik zal voor je duimen! ;)
  maandag 29 februari 2016 @ 11:06:03 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160309041

Voor het geval iemand het gemist had :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 29 februari 2016 @ 11:15:51 #110
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160309302
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:36 schreef Banggood het volgende:
Ik geef deze week een Xiaomi Redmi Note 2 weg! ;) linkje
Saankie man! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160309695
Ik heb een pakketje uit CHina waar i kvoor moet tekenen bij de lokale primera... Slecht voorteken?
pi_160309719
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik heb een pakketje uit CHina waar i kvoor moet tekenen bij de lokale primera... Slecht voorteken?
Er is toch zo'n vakje op dat ophaalbriefje waar de douanekosten vermeld staan als daar sprake van is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160309777
Geen idee alleen het vakje met dat ik er voor moet tekenen is aangekruist, maar ik heb nog nooit voor een China pakketje moeten tekenen.
pi_160309844
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:33 schreef larry_flynt het volgende:
Geen idee alleen het vakje met dat ik er voor moet tekenen is aangekruist, maar ik heb nog nooit voor een China pakketje moeten tekenen.
Ik vaak zat, dus niks om je druk over te maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160309897
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik vaak zat, dus niks om je druk over te maken.
Dank! Wilde het net ophalen, maar er is een landelijke storing dus ze konden geen pakketjes uitgeven :')
pi_160312720
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Dank! Wilde het net ophalen, maar er is een landelijke storing dus ze konden geen pakketjes uitgeven :')
Heb ik ook vaak. Soms moet ik tekenen voor iets wat vrij duur was, en soms moet ik tekenen voor iets wat 45 cent kostte :')
  maandag 29 februari 2016 @ 13:38:16 #117
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160312901
Thx voor de heads-ups wat betreft de te winnen telefoons, kan ik m'n beste 'din 'n nieuwe telefoon cadeau doen :) Later deze week doe ik samen met BangGood ook nog wat leuks hier...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 29 februari 2016 @ 13:47:33 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160313137
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 29 februari 2016 @ 22:42:28 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_160328509
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef Iemand91 het volgende:

Lok
Jij vroeg mij nog hoe ik de camera setup had. Ik had nog geen tijd om te reageren dus excuus bij deze.

De camera staat bij mijn vader aangesloten via ispy en neemt op via de laptop.

Bij mijzelf, heb ik de camera's draaien op de NAS. De beelden worden middels het programma Surveillance Station (NAS) opgenomen en slaan deze op mijn NAS op. Ik heb het zo ingericht dat er maximaal 20gb aan ruimte ingenomen wordt. Dat komt neer op 2.5 dag.

Tevens heb ik het programma CMS gekregen bij de camera van HOSAFE waar ik beide camera's ook bereiken kan. Al ben ik geen fan van dat programma en prefereer ik Surveillance Station.

Heb ik zo jouw vraag beantwoord?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_160333176
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 10:36 schreef Banggood het volgende:
Ik geef deze week een Xiaomi Redmi Note 2 weg! ;) linkje
Leuk. Ik doe mee.

Misschien ook weer eens wat leuke 'kleine acties' zoals bijv powerbank voor een tientje, leuke kleine drone, goede micro usb kabel met flinke korting. De laatste tijd zijn de BG prijzen vrij hoog helaas.
pi_160340811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 00:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Das macht ja Sinn.
Blödsinn! ;(

[..]

[ afbeelding ]
As seen on, inderdaad. :Y
Waar kan je die kopen?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_160342583
Moest een sleutelhanger hebben, voor deze gekozen: http://www.banggood.com/N(...)ychain-p-952684.html

Lijkt mij een tof ding.
pi_160343459
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Skiet het volgende:
Moest een sleutelhanger hebben, voor deze gekozen: http://www.banggood.com/N(...)ychain-p-952684.html

Lijkt mij een tof ding.
Goede tip!
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_160345807
eindelijk mn geld terug van Gearbest *O*
na dik 6 8 maanden heen en weer gemail!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:23:25 #126
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160346289
Ik ben op zoek naar een Oukitel K4000 pro in een EU warehouse (ivm doanekosten en snellere levering)

Bij de gerenommeerde webshops kan ik hem niet vinden in een EU warehouse.

wel op deze site:
http://www.antelife.com/e(...)martphone-white.html

Antelife staat wel in de OP, maar heeft iemand ervaring met deze site?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:30:48 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160346453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 14:44 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Waar kan je die kopen?
Had ff een paar reacties verder gelezen. :P Taobao zelf. Dat faalde, maar gelukkig hebben we een reporter on the scene die het regelen kan. Maar vast niet staat te wachten om dat voor 20 man te doen ofzo. Ik weet niet hoe blauw je ogen zijn, maar anders moet je dat dus maar ff nalezen en hem lief aankijken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:23 schreef Studeur het volgende:
Ik ben op zoek naar een Oukitel K4000 pro in een EU warehouse (ivm doanekosten en snellere levering)

Bij de gerenommeerde webshops kan ik hem niet vinden in een EU warehouse.

wel op deze site:
http://www.antelife.com/e(...)martphone-white.html

Antelife staat wel in de OP, maar heeft iemand ervaring met deze site?
Hedde gij al meegedaan? http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:31:20 #128
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160346466
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hedde gij al meegedaan? http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
ik weet t antwoord nog niet _O- _O-
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:32:38 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160346482
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:31 schreef Studeur het volgende:

[..]

ik weet t antwoord nog niet _O- _O-
Hedde gij de review al gelezen doet? Oukitel K4000 Pro; Een kwart kilo telefoon
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:32:57 #130
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160346489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hedde gij de review al gelezen doet? Oukitel K4000 Pro; Een kwart kilo telefoon
nu bezig :D
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:33:52 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160346507


Good luck.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160348995
Volgens mij heb ik een kopen in china verslaving. In 5 maanden 400 euro uitgegeven bij BangGood. Dan nog niet eens miniinthebox, dx, gearbest, aliexpress en nog een aantal meegerekend. Maar, geen enkele order boven de 22 euro! :P
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:04:18 #133
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160349107
Oh joh, dat valt wel mee. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:06:48 #134
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160349172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Skiet het volgende:
Moest een sleutelhanger hebben, voor deze gekozen: http://www.banggood.com/N(...)ychain-p-952684.html

Lijkt mij een tof ding.
Wel interessant ja. Maken zie dingen ook na, want hier een stuk goedkoper.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:01 schreef Posergoth6667 het volgende:
Volgens mij heb ik een kopen in china verslaving. In 5 maanden 400 euro uitgegeven bij BangGood. Dan nog niet eens miniinthebox, dx, gearbest, aliexpress en nog een aantal meegerekend. Maar, geen enkele order boven de 22 euro! :P
Niet slecht. Ik heb wel eens maanden gehad waarin ik dat al met gemak haalde, maar de laatste maanden heb ik vrij rustig aan gedaan; denk dat ik dit jaar nog niet eens op 250 euro zit. Naar de totaalbedragen van Shiz durf ik niet te raden. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:46:27 #135
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_160350438
Ik heb al een hele tijd niets meer besteld op een paar kleine dingetjes na :Y
(In het laatste halfjaar zijn mijn stapuitgaven exponentieel gestegen.. :+ )
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:55:47 #136
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160350737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:06 schreef Dromer het volgende:
Wel interessant ja. Maken zie dingen ook na, want hier een stuk goedkoper.
Kaidomain! O+
Dat was denk ik mijn allereerste Chinashopping aankoop indertijd, upgradesetjes voor maglites :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:06 schreef Dromer het volgende:
Niet slecht. Ik heb wel eens maanden gehad waarin ik dat al met gemak haalde, maar de laatste maanden heb ik vrij rustig aan gedaan; denk dat ik dit jaar nog niet eens op 250 euro zit. Naar de totaalbedragen van Shiz durf ik niet te raden. :D
Hier de laatste maanden ook stilletjes qua Chinashoppen, op vape-spul na, dan... FastTech heeft een goeie klant aan me :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:59:15 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160350852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:01 schreef Posergoth6667 het volgende:
Volgens mij heb ik een kopen in china verslaving. In 5 maanden 400 euro uitgegeven bij BangGood. Dan nog niet eens miniinthebox, dx, gearbest, aliexpress en nog een aantal meegerekend. Maar, geen enkele order boven de 22 euro! :P
400 in 5 mnd, rookie :P
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:55 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Kaidomain! O+
Dat was denk ik mijn allereerste Chinashopping aankoop indertijd, upgradesetjes voor maglites :D
Oh, bestaan die nog _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160351095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

400 in 5 mnd, rookie :P

[..]

Oh, bestaan die nog _O-
400 in 5 maanden op 1 site. Als ik alle carbon fiets onderdelen via aliexpress, vape spullen van gearbest, alle zooi van dx en alle horloge's van miniinthebox er bij op tel, kom ik op een flink bedrag.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:07:46 #139
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160351161
Uhoh! Ik heb weer 's wat geschreven...
Over BUBM spulletjes deze keer. En je kan nog wat winnen ook :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:42:02 #140
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_160352456
Holy shit, vorige week dinsdag de 23e iets besteld, vandaag binnengekregen :o :o
Vond het al heel snel gaan, zag op AliExpress de tracking dat die direct die dag al 'picked up by warehouse' was en heel snel processed _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:53:28 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160352953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:05 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

400 in 5 maanden op 1 site. Als ik alle carbon fiets onderdelen via aliexpress, vape spullen van gearbest, alle zooi van dx en alle horloge's van miniinthebox er bij op tel, kom ik op een flink bedrag.
Thats the spirit :D.
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Holy shit, vorige week dinsdag de 23e iets besteld, vandaag binnengekregen :o :o
Vond het al heel snel gaan, zag op AliExpress de tracking dat die direct die dag al 'picked up by warehouse' was en heel snel processed _O_
Klopt, het gaat weer heerlijk snel!
Overigens vandaag weer eens een tracking die het vliegtuignummer erbij gaf. Ook altijd wel humor. CZ345 vertrekt straks om in Amsterdam mijn pakketje uit te laden _O_ *O*
__
Ander pakketje: 26e tracking werkend, morgen bij Postkantoor (China post tracked). Wel grappig want die heeft exact de zelfde status als een ander pakketje die op exact te zelfde tijd de zelfde status had (Leave Guangzhou) maar nog niet bij PostNL is :')

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 01-03-2016 22:09:27 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160365828
Kent iemand een goede iPhone 6 houder voor in de auto? Ik heb nu deze van BG. Die werkt prima horizontaal, maar voor Spotify wil ik hem graag verticaal en dat werkt voor geen meter.
pi_160365939
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:41 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand een goede iPhone 6 houder voor in de auto? Ik heb nu deze van BG. Die werkt prima horizontaal, maar voor Spotify wil ik hem graag verticaal en dat werkt voor geen meter.
http://www.banggood.com/U(...)phone-p-1028666.html
Heb er zelf zo een in elke auto hangen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 14:38:16 #144
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160367075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:41 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand een goede iPhone 6 houder voor in de auto? Ik heb nu deze van BG. Die werkt prima horizontaal, maar voor Spotify wil ik hem graag verticaal en dat werkt voor geen meter.
Spotify app draait niet mee? Slecht eigenlijk..

Leuk dat die Chinezen weer lekker snel versturen ja.. Is het binnen een paar dagen in Nederland. Net als vorige maand. Krijg je op de 20e een briefje in de bus van Postnl. "Er ligt een zending uit het buitenland op je te wachten om opgehaald te worden!" *O*
Cool. Kijk je dus op het briefje; dagstempel van de 13e er op. Fucking "wij zijn te lamlendig om een pakketje bij je af te leveren - haal 'm zelf maar op"-briefje doet er langer over om mij te bereiken dan het daadwerkelijke pakketje erover doet om van de andere kant van de wereld hier naar Nederland te komen. Priceless. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_160367553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:47 schreef Jonmen het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/U(...)phone-p-1028666.html
Heb er zelf zo een in elke auto hangen.
Maar die hangt dan toch ook horizontaal?
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:03:01 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160367623
quote:
8s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Spotify app draait niet mee? Slecht eigenlijk..

Leuk dat die Chinezen weer lekker snel versturen ja.. Is het binnen een paar dagen in Nederland. Net als vorige maand. Krijg je op de 20e een briefje in de bus van Postnl. "Er ligt een zending uit het buitenland op je te wachten om opgehaald te worden!" *O*
Cool. Kijk je dus op het briefje; dagstempel van de 13e er op. Fucking "wij zijn te lamlendig om een pakketje bij je af te leveren - haal 'm zelf maar op"-briefje doet er langer over om mij te bereiken dan het daadwerkelijke pakketje erover doet om van de andere kant van de wereld hier naar Nederland te komen. Priceless. ;(
Daarom voor de brief binnen is het pakket al afhalen :7
#internationalparceltracking.com
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:04:03 #147
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160367655
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Daarom voor de brief binnen is het pakket al afhalen :7
#internationalparceltracking.com
ben ik met je eens, als de tracking zou kloppen. helaas werkt dat de helft van de tijd niet echt /echt niet. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_160367679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:59 schreef davedavy het volgende:

[..]

Maar die hangt dan toch ook horizontaal?
Kan je draaien :)
Allereerste foto linksboven in de hoek. Of goedkoper op Ali
http://www.aliexpress.com(...)78-a29e-668f73597631
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:04:59 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160367687
quote:
8s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

ben ik met je eens, als de tracking zou kloppen. helaas werkt dat de helft van de tijd niet echt /echt niet. :D
Ow, hier werkt dat altijd wel prima althans bij CN pakketjes bijna nooit meer last van dat ze niet op internationalparceltracking staan.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160367753
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:04 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Kan je draaien :)
Allereerste foto linksboven in de hoek. Of goedkoper op Ali
http://www.aliexpress.com(...)78-a29e-668f73597631
Nou voor 1 euro gaan we niet zeiken, wel :P ?
pi_160367822
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nou voor 1 euro gaan we niet zeiken, wel :P ?
Zou ik ook niet doen :P
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:10:04 #152
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160367829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ow, hier werkt dat altijd wel prima althans bij CN pakketjes bijna nooit meer last van dat ze niet op internationalparceltracking staan.
Dan bestel je vast vnml bij webshops denk ik? Laatste paar bestellingen Ali en Ebay ging het iig niet helemaal OK aan deze kant. Denk dat webshops allicht meer moeite doen, om iig een werkend/bestaande trackingnummer in te voeren.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:04 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Kan je draaien :)
Allereerste foto linksboven in de hoek. Of goedkoper op Ali
http://www.aliexpress.com(...)78-a29e-668f73597631
Heb die zelf ook; draaibaar en best OK. Enige "gripe" die ik heb is dat de pinnetjes allicht best wat langer hadden mogen zijn; dan had het ding allicht nog wat steviger gehangen. Bij de Xenos hangen ze ook btw, mocht je zo'n ding snel nodig hebben of even in het eggie willen inspecteren. betaal je er geloof ik 8 euro tot een tientje voor. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_160368004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 15:53 schreef Skiet het volgende:
Moest een sleutelhanger hebben, voor deze gekozen: http://www.banggood.com/N(...)ychain-p-952684.html

Lijkt mij een tof ding.
Filmpje is best grappig. Ze stampen er op zonder er kracht op te zetten (goed zichtbaar). Daarna rijden ze met een wiel langs de zaklamp, niet er overheen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:40:24 #154
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160368579
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:55 schreef dodge_911 het volgende:
Kaidomain! O+
Dat was denk ik mijn allereerste Chinashopping aankoop indertijd, upgradesetjes voor maglites :D

Heb het ding besteld en laat wel weten of ie een beetje licht geeft. (al heb ik geen referentiekader daarvoor, want ben niet zo van de lantaarntjes in het algemeen :))
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:33:23 #155
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160371238

160229_327191_freebang_seals.jpg
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:45:37 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160371499
Heb deze trouwens, chill dinkie wel, van Orico (tijdens AliExpress sale gescored) :+ ...

~ http://nl.aliexpress.com/(...)-5S/32615408877.html , voor de huidige prijs alleen no way. :N
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160374559
Ik heb deze maar genomen.
pi_160377999
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 08:33 schreef rene90 het volgende:
Ik zie dat er een aantal vaste users nog niet mee heeft gedaan, dus ook nog maar even hier ter herinnering :)

http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
Bedankt voor de reminder he :D

*O*
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160379591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:41 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand een goede iPhone 6 houder voor in de auto? Ik heb nu deze van BG. Die werkt prima horizontaal, maar voor Spotify wil ik hem graag verticaal en dat werkt voor geen meter.
Een Brodit. De rest is kut
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:36:00 #160
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160380103
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:21 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Een Brodit. De rest is kut
Maar bij Brodit moet je dan ook weer zo 'n wagenspecifieke Proclip hebben wil je 't écht mooi doen.
Ik zweer tegenwoordig bij RamMount.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 3 maart 2016 @ 14:15:11 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160390688
quote:
25% Storewide Sale on MP4Nation! Enter coupon code: 25ofmar

Have we got some great news for all you MP4Nation fans!
Enter the above coupon code at the shopping cart stage of your checkout and enjoy 25% off storewide!
quote:
Vb. Brainwavz HM9 Headphones - Free Fedex 2 Day To Select Destination + XMAS Pack
Free Christmas Pack: Brainwavz Hengja + AP001 + Pads

Subtotal ¤123.74
Discount (25ofmar) -¤30.94
Grand Total ¤92.80
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160392382
Hatte man bisher etwas aus dem Ausland bestellt, das einen Warenwert von 23¤ bzw. 27¤ überschreitet, so fallen in der Regel 19% Einfuhrumsatzsteuer an.

Da die Chinesen aber die Päckchen mit Fantasiepreisen deklarieren, die meist unter dieser Grenze sind, behält der Zoll große und auffällige Pakete bei sich. Dann bekommt man ein Schreiben nach Hause, dass man das Päckchen bitte „auslösen“ soll.

deutsche-post-dhl-filiale-saarburg



Ist das Zollamt zu weit weg oder hat man schlicht keine Lust hinzufahren, gab es bis dato die Möglichkeit, um Nachverzollung via Post zu bitten. Daraufhin stattet einem der entsprechende Paketzusteller einen Besuch ab und erhebt die Einfuhrsteuer im Austausch gegen das Paket.

Früher war dieser Service kostenlos. Ab dem 01.08.2015 erhebt die Post dafür aber eine Gebühr von 28,50¤. (Quelle: zollonline.de abgerufen am 02.03.2016 | 11:12 h) Das dieser Service nicht weiterhin kostenlos bleiben konnte, ist ja verständlich, aber die „Service“-Gebühr ist doch relativ happig geworden und sollte bei Bestellungen im Ausland bedacht werden, zu mal auch weiterhin die Lagerkosten von 5¤ ab 10 Tagen vom Zoll erhoben werden.

Zusammengefasst: Waren bis zu einem Wert von 23¤ bzw. 27¤ inklusive Versand bleiben weiterhin einfuhrumsatzsteuerfrei und auch bei persönlicher Abholung im Zollamt werden keine Gebühren erhoben. Die Servicegebühr gilt nur für die nachträgliche Postverzollung.
pi_160392637
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Maar bij Brodit moet je dan ook weer zo 'n wagenspecifieke Proclip hebben wil je 't écht mooi doen.
Ja, en daarom is het juist goed.
  donderdag 3 maart 2016 @ 15:59:56 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160392673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:47 schreef Chunees het volgende:
[..]

deutsche-post-dhl-filiale-saarburg
DHL? Dat is altijd om problemen vragen... Want als je goed betaalt voor verzenden, dan zal er wel iets waardevols inzitten. Betaal je ervoor dat je pakketje alle zorg, prioriteit en aandacht krijgt, dan krijgt het het ook.

Gelukkig krijgt de normale post (hier, AT, tenminste) zoveel post te verwerken dat het niet te doen is alles maar te gaan opbewaren voor mogelijke naheffing. Dat is alleen als iets heel groot is, heel zwaar is/veel metaalaandeel heeft en de waarde onrealistisch laag is om het item erin en het verzenden te dekken. Hier zijn ze voornamelijk van de bureaucratie en niet zozeer van de common sense of hausverstand, dus hier krijg je vaak pas problemen als een hokje niet correct is aangekruist. Als er een tablet ofzo inzit, dat is dan weer egal. :P 45min ofzo richting het depot en alleen belastingheffing. Of... ze doen het zelf, of je verzoekt het ze zelf maar logistiek uit te zoeken, dan komt er 10 euro bij (da's nog kind of redelijk).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 3 maart 2016 @ 16:12:04 #165
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_160392954
quote:
12s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Maar bij Brodit moet je dan ook weer zo 'n wagenspecifieke Proclip hebben wil je 't écht mooi doen.
Ik zweer tegenwoordig bij RamMount.
Of een Kuda Console :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_160404887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:12 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Of een Kuda Console :)
1998 belde
pi_160405181
Vandaag binnengekregen (ein-de-lijk).
Toch kleiner dan ik had verwacht.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 00:14:03 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160406820
Ja, ik had ook weer eens iets binnen. K&F Concept adapter C/Y naar M4/3.
Voor de Contax Zeiss 45mm f/2.8 en soon to be 28 & 35mm f/2.8. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper vrijdag 4 maart 2016 @ 12:08:26 #169
447952 Dealextreme
pi_160413697
Hallo mensen, even een heads up :)

In ons topic kan je een aantal kleine producten winnen zoals een Cardboard, LED pig en telefoonhouder voor in de auto, het enige dat je hoeft te doen is een reactie achterlaten en te duimen :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Dealextreme op 04-03-2016 14:24:31 ]
pi_160415609
Een autohouder, passen alle soorten auto's daar in, of is het enkel voor een bepaald type auto?
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:07:41 #171
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160416639
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper vrijdag 4 maart 2016 @ 14:24:10 #172
447952 Dealextreme
pi_160416997
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Een autohouder, passen alle soorten auto's daar in, of is het enkel voor een bepaald type auto?
Deze auto zou moeten passen ;)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:19:49 #173
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_160418292
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 18:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

De 20.000mAh. bij Gearbest is t/m morgen $29.69 met coupon "E2WBANK".

[ afbeelding ]
Ik heb die van 20k ook maar besteld. Die dingen zijn verdomd handig :@
pi_160422441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Iemand91 het volgende:
Vandaag binnengekregen (ein-de-lijk).
Toch kleiner dan ik had verwacht.
Net even een enorm wetenschappelijke test uitgevoerd - auto op contact en HTC 230V lader met ampèremeter ertussen - en het een en ander met elkaar vergeleken.

De Blitzwolf autolader vergeleken met Chinese HTC OEM charger en mijn stokoude HTC USB-kabel
(ik geloof dat deze nog van mijn N82 is).
De Blitzwolf lader laadt met zo'n 0.2A meer op en ook de kabel laad ongeveer 0.2A meer door.

Zal in gebruik dus niet echt het verschil maken (mijn telefoon ondersteunt geen Quick Charge), maar ik heb nu natuurlijk wel
3 extra USB-poorten in de auto.

Doordat de Blitzwolf kabel nu bijna de 1A haalde bij de 230V lader zat die lader met z'n output van 1A ook aan z'n max.
Dus misschien ooit maar eens zo'n Blitzwolf wall charger halen...
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:45:41 #175
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160422598
Ik heb de wall charger van blitzwolf met qc2.0 en die laadt als een kanon werkelijk. Topaankoop ^O^
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160422809
Hier ook, prima dingen inderdaad. Alleen die 'dubbel-sided' micro-USB ben ik niet over te spreken. Blijft toch aardig stroef gaan telkens in een telefoon aan de micro-USB kant dus.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160423092
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:24 schreef Dealextreme het volgende:

[..]

Deze auto zou moeten passen ;)
:D
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:17:53 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160423295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:45 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb de wall charger van blitzwolf met qc2.0 en die laadt als een kanon werkelijk. Topaankoop ^O^
Tof spul die laders inderdaad. Mits je toestel qc heeft :D.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef rene90 het volgende:
Hier ook, prima dingen inderdaad. Alleen die 'dubbel-sided' micro-USB ben ik niet over te spreken. Blijft toch aardig stroef gaan telkens in een telefoon aan de micro-USB kant dus.
Oh, hier werkt het wel prima althans gebruik hem dagelijks met diverse telefoons/tablets :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160425717
Iemand nog een leuk Chineee Secrid alternatief? Liefst leer en met geld vakje.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:16:01 #180
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160433753
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 20:43 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog een leuk Chineee Secrid alternatief? Liefst leer en met geld vakje.
Nope is er niet. Tenminste niet die soorgelijke uitklap features hebben. Alleen losse NFC-blocking portemonee's voor pasjes ed.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160433763
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nope is er niet. Tenminste niet die soorgelijke uitklap features hebben. Alleen losse NFC-blocking portemonee's voor pasjes ed.
Zijn er wel op Aliexpress......kost een fractie van het origineel.

Maar is wel een grijs gebied want namaak....
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:49:01 #182
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160433828
Heb een review geschreven van de Xiaomi Mi4c:

http://reviewblog.tweakbl(...)aomi-mi4c-smartphone

Wat mij betreft echt een top telefoon voor een betaalbaar prijskaartje :D

[ Bericht 8% gewijzigd door tokko1 op 05-03-2016 10:10:49 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:09:50 #183
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_160434650
Infrarood telefoons, altijd leuk met publieke tv's :P
pi_160435935
Kijk nou wat er zojuist in m'n handen gedrukt werd!



Wat 'n zwaar ding :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:46:59 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160436902
Blikkie cola erin en gaan! :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160437616
Als je met dat ding in je broekzak loopt, ben je wel meteen je beenspieren aan 't trainen ja :D

Maar, fok! en Rene90 bedankt :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:37:24 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160437836
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk nou wat er zojuist in m'n handen gedrukt werd!

[ afbeelding ]

Wat 'n zwaar ding :D
Veel plezier met het toestel :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160437842
Na 6 weken eindelijk mijn bestelling binnen.. zit er een dikke scheur in, onbruikbaar. Optie: geld terug of nieuwe toesturen. Ben er wel beetje klaar mee weer. Geef liever 5 euro meer uit dan heb je het en sneller in huis en werkt 't meestal gewoon goed.. ;(
pi_160439057
Alternatief voor de vrij dure 20.000mAh Xiaomi Powerbank; de Aukey 20.000mAh is nu £18.17 / ¤24,40 bij Amazon.co.uk.



Wil je ook je laptop kunnen opladen; de Aukey 18.000mAh is ook in de aanbieding voor £42,42 / ¤56,96.
Die krengen zijn altijd duur.
pi_160439467
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
Alternatief voor de vrij dure 20.000mAh Xiaomi Powerbank; de Aukey 20.000mAh is nu £18.17 / ¤24,40 bij Amazon.co.uk.

[ afbeelding ]

Wil je ook je laptop kunnen opladen; de Aukey 18.000mAh is ook in de aanbieding voor £42,42 / ¤56,96.
Die krengen zijn altijd duur.

Hij is zelfs maar 14 Pond, toch? En 4 Pond verzendkosten, totaal ¤21 dus. Helaas kan je alleen met creditcard betalen bij Amazon :(
pi_160439823
Heeft iemand hier ervaring met importeren en verkopen? Ik wil een webwinkeltje maken en producten uit china gaan verkopen(orginele he). Maar vraag me af of je zomaar xiaomi producten mag importeren en resellen.
Gegroet!
  zaterdag 5 maart 2016 @ 15:16:08 #192
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_160439964
KvK-registratie moet je dan hebben, dan mag je ook BTW gaan afdragen (zie wel kleine-ondernemersregeling) en garantieperiodes van minimaal 12 maanden gaan hanteren. Ook de 14 dagen koop op afstand-retourperiodes, naast verplichte CE-keurmerken voor elektronica in Europa.
Het mag in ieder geval wel gewoon, waarom niet?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_160440529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef MacorgaZ het volgende:
KvK-registratie moet je dan hebben, dan mag je ook BTW gaan afdragen (zie wel kleine-ondernemersregeling) en garantieperiodes van minimaal 12 maanden gaan hanteren. Ook de 14 dagen koop op afstand-retourperiodes, naast verplichte CE-keurmerken voor elektronica in Europa.
Het mag in ieder geval wel gewoon, waarom niet?
Thanks dit was mij inderdaad duidelijk.
Het lijkt mij dat je toestemming nodig hebt voor het verkopen van producten ven een bepaald merk. OM een voorbeeld te noemen: als ik een webwinkel begin en ik ga apple computers en iphones vekropen krijg je volgens mij ook een tik op de vingers.
Gegroet!
  zaterdag 5 maart 2016 @ 15:58:40 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160441133
CHI is om mensen vertrouwd te maken met het zelf aanschaffen van spul uit China. Niet om er zelf geld aan te verdienen door goedkoop in te kopen en eraan te verdienen. Ik ken ook wel mensen die vragen 'kan jij dat niet voor me doen' omdat ze er de ballen niet van snappen, niet weten wat goed/slecht is en het gewoon eng vinden. Of ze vragen of ik toevallig niet nog wat heb liggen. Dus ik begrijp dat je daar business in ziet ook eventueel zonder anderen op onnodige kosten te jagen omdat ze niet beter weten. Maar dat moet je dan ff op eigen gelegenheid gaan uitzoeken, want huisregel:
quote:
Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
Anders krijgen we allerlei Sjonnies met zulke plannen die hier komen vragen wat lekker winst zou maken en hoe het zit met import als bedrijf, hoe je garantie afhandelt en dit en dat en daar zitten we niet op te wachten tuulk.

Hier misschien: Werk, Geldzaken & Recht .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160441446
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:58 schreef shiznuts het volgende:
CHI is om mensen vertrouwd te maken met het zelf aanschaffen van spul uit China. Niet om er zelf geld aan te verdienen door goedkoop in te kopen en eraan te verdienen. Ik ken ook wel mensen die vragen 'kan jij dat niet voor me doen' omdat ze er de ballen niet van snappen, niet weten wat goed/slecht is en het gewoon eng vinden. Of ze vragen of ik toevallig niet nog wat heb liggen. Dus ik begrijp dat je daar business in ziet ook eventueel zonder anderen op onnodige kosten te jagen omdat ze niet beter weten. Maar dat moet je dan ff op eigen gelegenheid gaan uitzoeken, want huisregel:

[..]

Anders krijgen we allerlei Sjonnies met zulke plannen die hier komen vragen wat lekker winst zou maken en hoe het zit met import als bedrijf, hoe je garantie afhandelt en dit en dat en daar zitten we niet op te wachten tuulk.

Hier misschien: Werk, Geldzaken & Recht .
Klopt heb je gewoon gelijk in, excuus.
Zal ergens anders hulp gaan zoeken ;)
Gegroet!
pi_160442535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 14:58 schreef Quattroporte47 het volgende:
Hij is zelfs maar 14 Pond, toch? En 4 Pond verzendkosten, totaal ¤21 dus. Helaas kan je alleen met creditcard betalen bij Amazon :(
Probeer maar eens af te rekenen. ;)

(Ja, nu niet meer. Nu is deal afgelopen)
pi_160442717
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:54 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Probeer maar eens af te rekenen. ;)

(Ja, nu niet meer. Nu is deal afgelopen)
Hij gaf bij mij alleen CC en Amazon.co.uk gift card opties aan hoor.

Of bedoel je die 17 ipv 14 Pond?
pi_160442832
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef Quattroporte47 het volgende:
Of bedoel je die 17 ipv 14 Pond?
Dit ja. BTW verschil tussen UK en NL.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:48:11 #199
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160445200

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Nieuwe YZKStudio meter :)

En laat ik nu net gisteren de opvolger van de mijne, maar de voorganger van deze besteld hebben :( :( :( :( :(
Mgoed, 56 dollar is me net iets te veel...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:35:35 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160446171
Ja, maar... kleurtjes dodge, kleurtjes! 't Is net een oximeter zo. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:04:11 #201
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160446997
En Bluetooth, alles is beter met Bluetooth.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:43:41 #202
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160448317
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je met dat ding in je broekzak loopt, ben je wel meteen je beenspieren aan 't trainen ja :D
Is dat een Oukitel in je broek of ben je blij ons te zien? :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160448342
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is dat een Oukitel in je broek of ben je blij ons te zien? :P
>:)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160450920
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk nou wat er zojuist in m'n handen gedrukt werd!

[ afbeelding ]

Wat 'n zwaar ding :D
Hij is aangekomen zie ik *O*
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160453278
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 21:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hij is aangekomen zie ik *O*
Jazeker, kon zeker niet in de goedkoopste categorie pakketjes tot 10 kg, wel? ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160456368
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:23 schreef Studeur het volgende:
Ik ben op zoek naar een Oukitel K4000 pro in een EU warehouse (ivm doanekosten en snellere levering)

Bij de gerenommeerde webshops kan ik hem niet vinden in een EU warehouse.

wel op deze site:
http://www.antelife.com/e(...)martphone-white.html

Antelife staat wel in de OP, maar heeft iemand ervaring met deze site?
Ik ben zelf ook op zoek naar een Oukitel K4000 Pro. Liefst ook een EU warehouse

Volgens mij levert igogo.es uit Spanje?
http://www.igogo.es/product402567.html

Gearbest heeft ook een EU warehouse, maar daar helaas geen K4000 Pro:
http://www.gearbest.com/cell-phones-c_11293/?wid=3

En Tinydeal heeft ook een EU warhouse maar ook geen K4000 Pro (wel een K6000 voor 126 euro, maar die kan niet dual sim en sd kaart tegelijk doen):
http://www.tinydeal.com/nl/smartphones-c-1895_1966_1967.html

Coolicool levert ook vanuit Europa:
http://www.coolicool.com/free-shipping-from-eu-t-640

Hier een linkje naar de flashsales op dinsdag en vrijdag (ongeveer 81 euro):
http://www.oukitel.cc/english/stores/

Hier is de K4000 Pro voor 95 euro uit China: http://www.1949deal.com/o(...)lte-phone-black.html
Edit: igogo.es levert schijnbaar uit China of Maleisië. Bovendien erg veel slechte reviews over die site. Niet bij igogo.es bestellen dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door oheng op 06-03-2016 17:02:29 ]
  zondag 6 maart 2016 @ 02:43:07 #207
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160456537
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar... kleurtjes dodge, kleurtjes! 't Is net een oximeter zo. :D
Volgens mij is dat ook het paneeltje dat ze ervoor gejat hebben.
Ik ga denk ik maar eens een Patreon opzetten ofzo :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:04 schreef RobertNL het volgende:
En Bluetooth, alles is beter met Bluetooth.
Elementary, my dear RobertNL, elementary.

[ Bericht 24% gewijzigd door dodge_911 op 06-03-2016 02:48:13 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zondag 6 maart 2016 @ 02:43:58 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160456538
;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 6 maart 2016 @ 07:37:28 #209
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_160457558
Studeur & oheng jullie hebben pm :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160459002
Ik kan nog wel op Tinydeal, maar als ik wil afrekenen krijg ik al twee dagen...
De verbindingspoging van Google Chrome met cart.tinydeal.com is geweigerd. De website is mogelijk offline, of misschien is je netwerk niet correct geconfigureerd.

Iemand hetzelfde probleem?
  zondag 6 maart 2016 @ 12:14:21 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160460113
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:50 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik kan nog wel op Tinydeal, maar als ik wil afrekenen krijg ik al twee dagen...
De verbindingspoging van Google Chrome met cart.tinydeal.com is geweigerd. De website is mogelijk offline, of misschien is je netwerk niet correct geconfigureerd.

Iemand hetzelfde probleem?
Werkt hier prima, kom gewoon tot paypal ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 6 maart 2016 @ 13:42:57 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160461687
Ff browser opschonen of andere proberen wil vaak uitkomst bieden... :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160463509
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:42 schreef shiznuts het volgende:
Ff browser opschonen of andere proberen wil vaak uitkomst bieden... :Y
Helaas ,niks werkt. Tel, tab en pc geprobeerd. Maar heb sinds donderdag een nieuw modem, dus zal wel niet door de firewall heenkomen ofzo. Verder nog geen problemen met andere sites ontdekt.

Ik ga het nog wel even vragen op het forum van mijn isp

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 06-03-2016 15:04:17 ]
pi_160464009
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Helaas ,niks werkt. Tel, tab en pc geprobeerd. Maar heb sinds donderdag een nieuw modem, dus zal wel niet door de firewall heenkomen ofzo. Verder nog geen problemen met andere sites ontdekt.

Ik ga het nog wel even vragen op het forum van mijn isp
Hoezo zou het aan je provider liggen als het via de telefoon probeert?
pi_160465873
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoezo zou het aan je provider liggen als het via de telefoon probeert?
Wellicht heeft die het via de WiFi geprobeerd dan.
pi_160469597
Een praktische vraag. Ik ben rond aan het neuzen voor een Dashcam. Nu zie ik de meeste deze aansluiten via een kabel naar hun sigarettenaansteker. De meeste zie ik het zo doen:



Hebben jullie dit allemaal via zo'n USB omvormertje (goede reden om zo'n Blitzwolf ding te kopen :D)? En zo ja, stoort dit niet?
pi_160472689
De eerste Xiaomi power bank met Quick Charge 2.0 input én output.
Input via USB type-C (ook nieuw voor Xiaomi), output via USB type-A.
Capaciteit @ 3.8V is 10.180mAh.




Banggood heeft 'm al op de site staan. "Beetje" prijzig though :P ...
  zondag 6 maart 2016 @ 20:36:33 #218
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160472819
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste Xiaomi power bank met Quick Charge 2.0 input én output.
Input via USB type-C (ook nieuw voor Xiaomi), output via USB type-A.
Capaciteit @ 3.8V is 10.180mAh.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Banggood heeft 'm al op de site staan. "Beetje" prijzig though :P ...
Ik ga 'm reviewen zodra die leverbaar is O-)
Terug dat mooie Xiaomi alu O+ design ipv dat akelige plastic van de 20Ah
En die donkergrijze kleur van de eerste reeks 10400's :9~

[ Bericht 5% gewijzigd door dodge_911 op 06-03-2016 20:52:20 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160473245
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nope is er niet. Tenminste niet die soorgelijke uitklap features hebben. Alleen losse NFC-blocking portemonee's voor pasjes ed.
Jammer. Bedankt voor je reactie!
pi_160479397
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2016 15:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoezo zou het aan je provider liggen als het via de telefoon probeert?
Goed opgemerkt. Ik heb het via de wifi geprobeerd. Helaas woon ik in zo'n gat waar we bijna geen bereik hebben, laat staan 3g :(

Ik heb inmiddels wel bevestiging dat twee mensen er bij dezelfde isp ook niet bij kunnen.
  maandag 7 maart 2016 @ 00:19:28 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160479470
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:32 schreef Iemand91 het volgende:
De eerste Xiaomi power bank met Quick Charge 2.0 input én output.
Input via USB type-C (ook nieuw voor Xiaomi), output via USB type-A.
Capaciteit @ 3.8V is 10.180mAh.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Banggood heeft 'm al op de site staan. "Beetje" prijzig though :P ...
Nice, nu alleen nog een telefoon die ook aan QC doet :P.
Wel jammer dat je er een hyptheek voor af moet sluiten :').
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160479529
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef davedavy het volgende:
Een praktische vraag. Ik ben rond aan het neuzen voor een Dashcam. Nu zie ik de meeste deze aansluiten via een kabel naar hun sigarettenaansteker. De meeste zie ik het zo doen:

[ afbeelding ]

Hebben jullie dit allemaal via zo'n USB omvormertje (goede reden om zo'n Blitzwolf ding te kopen :D)? En zo ja, stoort dit niet?
Ik laat bij aankoop auto altijd 2x12v onder mijn dashboardkastje inbouwen/doortrekken voor dit soort 'problemen'. Werkt prima

[ Bericht 0% gewijzigd door eddepetfokt op 07-03-2016 07:11:41 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 00:36:10 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160479759
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nice, nu alleen nog een telefoon die ook aan QC doet :P.
Wel jammer dat je er een hyptheek voor af moet sluiten :').
Lookie inside: http://www.chongdiantou.com/thread-10000-1-1.html . :Y)

149 CNY moet 'ie gaan doen, dus ~ 22,99 USD lokaal, meestal +30% ~ 29.99 USD.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160485677
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:19 schreef RobertNL het volgende:
Nice, nu alleen nog een telefoon die ook aan QC doet :P.
Wel jammer dat je er een hyptheek voor af moet sluiten :').
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 00:36 schreef shiznuts het volgende:
Lookie inside: http://www.chongdiantou.com/thread-10000-1-1.html . :Y)

149 CNY moet 'ie gaan doen, dus ~ 22,99 USD lokaal, meestal +30% ~ 29.99 USD.
Banggood heeft de prijs al een stuk naar beneden gehaald.
Staat er nu voor $37.99. Was gisteren toch nog iets van $52?
En de product page is ook uitgebreid. Dus zal uiteindelijk wel een redelijke prijs krijgen.
  maandag 7 maart 2016 @ 12:45:40 #225
209721 Downstar
Moeimaker
pi_160486733
Wil ook een reversible kabeltje maar eens gaan halen, toch wel handig.

http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html

Daar zie ik echter staan:

Incompatible Devices:
Parts of devices have tested and confirmed incompatible with double-sided cable.
Samsung S6 and S6 edge, BlackBerry 9900, Moto Nexus 6, HTC M8, Gionee Life S5.1(Kazam tornado 348)

Ik heb zelf een S6. Maar die zou dus niet werken staat er.
Gek genoeg zie ik bijvoorbeeld wel in de description een demonstratie met de Samsung S6 Edge..

Mensen die hem al hebben en kunnen bevestigen dat hij gewoon werkt met een S6?


Update:

lijkt gewoon te werken dus..


Wellicht de combi (Car charger + Reversible cable) maar nemen :)

[ Bericht 31% gewijzigd door Downstar op 07-03-2016 12:55:37 ]
  maandag 7 maart 2016 @ 13:07:31 #226
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160487184
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef davedavy het volgende:
Een praktische vraag. Ik ben rond aan het neuzen voor een Dashcam. Nu zie ik de meeste deze aansluiten via een kabel naar hun sigarettenaansteker. De meeste zie ik het zo doen:

[ afbeelding ]

Hebben jullie dit allemaal via zo'n USB omvormertje (goede reden om zo'n Blitzwolf ding te kopen :D)? En zo ja, stoort dit niet?
Da's ook mijn route, ja. Enig verschil is dat m'n auto usb-poorten heeft, maar die zitten (helaas) op dezelfde plek als de sigarettenaansteker. :P
Enig echt probleempje dat ik heb is dat de kabel dat stukje waar hij rechts naar de raamstijl gaat, bij mij niet weg te werken is en hij dus voor die 20 cm. of zo zichtbaar blijft. Ook heb ik nog geen écht goede kabelhoudertjes/plakkertjes kunnen vinden, zodat de kabel soms wat losraakt bij het portier.

quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:36 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik ga 'm reviewen zodra die leverbaar is O-)
Terug dat mooie Xiaomi alu O+ design ipv dat akelige plastic van de 20Ah
En die donkergrijze kleur van de eerste reeks 10400's :9~
Zeker een mooi ding! Ik ben ook fan van de metalen behuizingen. Ik doe er dan ook nooit zo'n condoom om, want dan zie je hem niet meer. ;)
Maarre... houdt de QC in dat ik hem met m'n Blitzwolf adapter met QuickCharge zo snel als aangegeven op kan laden? (of zitten daar nog haken en ogen aan?)

[ Bericht 33% gewijzigd door Dromer op 07-03-2016 19:54:36 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160502064
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef Dromer het volgende:
Maarre... houdt de QC in dat ik hem met m'n Blitzwolf adapter met QuickCharge zo snel als aangegeven op kan laden? (of zitten daar nog haken en ogen aan?)
That's the point ja.

Nog een tip dan maar; deze Aukey levert wél 5V / 12V / 16V en 19V en kost nu nog ¤40.99.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding voor minder.
Dat kan dus een mooie prijs worden voor een power bank die daadwerkelijk die voltages kan leveren.

pi_160502839
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:07 schreef Dromer het volgende:

[..]

Da's ook mijn route, ja. Enig verschil is dat m'n auto usb-poorten heeft, maar die zitten (helaas) op dezelfde plek als de sigarettenaansteker. :P
Enig echt probleempje dat ik heb is dat de kabel dat stukje waar hij rechts naar de raamstijl gaat, bij mij niet weg te werken is en hij dus voor die 20 cm. of zo zichtbaar blijft. Ook heb ik nog geen écht goede kabelhoudertjes/plakkertjes kunnen vinden, zodat de kabel soms wat losraakt bij het portier.

Hmm allright, thanks. Heb zo'n 4 USB Blitzwolf stekker gekocht. Dat zal de trick ook wel doen. Alleen kijken hoe ik het netjes afwerk.
pi_160502843



Wel een mooi klokje zeg :P Kan hem alleen zo snel niet ergens anders terugvinden?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 7 maart 2016 @ 23:05:31 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160505481
Ja, zag 't gisteren ook al op AliExpress voorbijkomen. :P
Maar toen ik die ene zag moest ik aan o.a. deze Megir denken (mentioned before @ ). Dus dacht ik dat het misschien rebrands waren. :+ Gewoon een merklicentie laten afnemen, maar zitten toch verschillen in, dus misschien ook weer niet. Had verder ook nog nooit van Fila horloges gehoord. Maar die ik dan zou willen is met 95.20 USD niet echt een koopje en ik heb net een Casio en een Q&Q by Citizen.

Maar ergens wel weer een typisch shizklokkie, hè... lastig... :D


[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 07-03-2016 23:12:21 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160505659
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

That's the point ja.

Nog een tip dan maar; deze Aukey levert wél 5V / 12V / 16V en 19V en kost nu nog ¤40.99.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding voor minder.
Dat kan dus een mooie prijs worden voor een power bank die daadwerkelijk die voltages kan leveren.

[ afbeelding ]
Met dit ding is het zeker ook mogelijk om een laptop (dell) op te laden?
pi_160512664
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef Iemand91 het volgende:
Nog een tip dan maar; deze Aukey levert wél 5V / 12V / 16V en 19V en kost nu nog ¤40.99.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding voor minder.
Dat kan dus een mooie prijs worden voor een power bank die daadwerkelijk die voltages kan leveren.

[ afbeelding ]
¤35.09 geworden.
Erg scherpe prijs voor een power bank die meerdere voltages kan leveren, ik zie ze meestal voor zo'n ¤50+ staan.
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:11 schreef tharonny het volgende:
Met dit ding is het zeker ook mogelijk om een laptop (dell) op te laden?
Ja.

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 08-03-2016 11:55:08 ]
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:12:42 #233
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160513781
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

That's the point ja.

Nog een tip dan maar; deze Aukey levert wél 5V / 12V / 16V en 19V en kost nu nog ¤40.99.
Morgen om 07:59 uur in de aanbieding voor minder.
Dat kan dus een mooie prijs worden voor een power bank die daadwerkelijk die voltages kan leveren.

[ afbeelding ]
Oki Thanks en besteld. Hij was nu 29 euro. Met verzending 35 euro geworden.
Ben benieuwd. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160523278
Pakketje van Banggood al 5 weken onderweg :{
Zou 't nog te maken hebben met Chinees nieuwjaar?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:33:35 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_160524318
Vandaag een usb on the go Y kabeltje ontvangen van Ebay. Zou tegelijk laden en een muisje aan moeten kunnen maar helaas alleen 1 van de 2. Het zit best ingewikkeld want het hangt af van de gebruikte OTG methode (ik dacht dat dat een standaard was?) en hangt ook af van weerstandjes. De ene telefoon heeft er een nodig in dat kabeltje en de andere niet. Dan maar een refund, terugsturen zal wel te duur worden....
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:46:26 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160528631
Dat soort dingen zie ik als risico van het vak. Vooral omdat het kabeltje zelf waarschijnlijk wel goed is open ik dan geen case oid.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160535079
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:46 schreef RobertNL het volgende:
Dat soort dingen zie ik als risico van het vak. Vooral omdat het kabeltje zelf waarschijnlijk wel goed is open ik dan geen case oid.
Als de omschrijving klopt maar je kan er niet mee doen wat je had verwacht kun me dat m.i. niet afwentelen op de verkoper. Is de omschrijving misleidend, wat best vaak het geval is op Ebay-ae, dan zou ik ook voor een refund gaan.
pi_160538413
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef shiznuts het volgende:
Ja, zag 't gisteren ook al op AliExpress voorbijkomen. :P
Maar toen ik die ene zag moest ik aan o.a. deze Megir denken (mentioned before @ ). Dus dacht ik dat het misschien rebrands waren. :+ Gewoon een merklicentie laten afnemen, maar zitten toch verschillen in, dus misschien ook weer niet. Had verder ook nog nooit van Fila horloges gehoord. Maar die ik dan zou willen is met 95.20 USD niet echt een koopje en ik heb net een Casio en een Q&Q by Citizen.

Maar ergens wel weer een typisch shizklokkie, hè... lastig... :D
[ afbeelding ]
Ken je dat merk (Megir) dan? Want ik vind dat best een leuk klokje.

Verder vandaag dan toch na al die tijd de Earson ER-151 gekocht bij Banggood.

En een SD kaart bij Courtesytrading.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:45:23 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160538493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ken je dat merk (Megir) dan? Want ik vind dat best een leuk klokje.
Neuh, zal niet heel veel anders dan zo'n Curren, Forsining, Sinobi, EYKI, Infantry/Military Royale/Shark ARMY, etc ofzo. Gewoon simpel klokkie, maar prima voor 't geld. ;) Mag het wel dat ze niet zo zupa fake ogen (V6 (SuperSpeed)/Winner :r ).
quote:
Verder vandaag dan toch na al die tijd de Earson ER-151 gekocht bij Banggood.
It's about goddamn time. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:53:00 #240
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_160538653
In de markt voor nieuwe hardloop-oortjes (draadloos)

De kandidaten:
Mpow Seals (MBH27)
Mpow Swift (MBH 5)
Mpow Cheetah (MBH 6)
Mpow Wolverine (MBH29)
QCY QY7
QCY QY8

Iemand nog aan/afraders?

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 10-03-2016 18:27:47 (Affiliate verwijderd) ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:04:11 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160538847
Jup, wel onder de indruk van de Seals, voor mij echt perfect. :Y
160229_327191_seals_01.jpg
› Zie ook: MPOW bluetooth speaker & headset .
Heb ook de Brainwavz BLU-100 as seen on: http://www.brainwavzaudio(...)th?mc_cid=2226769d87 (BLU-200 sportsversie nu met korting). Op MP4Nation storewide 25% off als het goed is nog met 25ofmar en hoewel het geluidje wel ok is, zitten die dingen niet echt comfortabel in je oren ofzo.
Alternatief... Bluedio i6 bluetooth ontvanger met reguliere oordopjes naar keuze (tip: VSonic VSD3) gebruiken!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160538856
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:53 schreef robdriessen het volgende:
In de markt voor nieuwe hardloop-oortjes (draadloos)

De kandidaten:
Mpow Seals (MBH27)
Mpow Swift (MBH 5)
Mpow Cheetah (MBH 6)
Mpow Wolverine (MBH29)
QCY QY7
QCY QY8

Iemand nog aan/afraders?
je bent de BG affiliate link vergeten :s)

De mpow, qcy, axgio enzo komen allemaal uit dezelfde fabriek rollen, redelijk spul maar als je beter wil kan je voor de Bluedio i6 + goede IEM gaan.
Of Brainwavz BLU-200
pi_160539190
Gaat die Bluedio i6 nog effe zitten aanraden hier jongens, die wordt niet meer geleverd :(
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:26:37 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160539212
Que?
e.g. https://www.fasttech.com/p/3229200 'In stock'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160539695
Digitale deurspion

http://www.aliexpress.com(...)era/32378029838.html

Touw voor in de auto

http://www.aliexpress.com(...)mbing/684422073.html

Benieuwd of het touw echt sterk is. Wil het voor noodgevallen in de auto hebben liggen. Iemand ervaring mee?

Allebei besteld en zal het laten weten wanneer ze binnen zijn.
pi_160540549
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:26 schreef shiznuts het volgende:
Que?
e.g. https://www.fasttech.com/p/3229200 'In stock'.
Ja dat dacht ik ook laatst, gelukkig was daar FastRobertNL to the rescue :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:17:54 #247
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_160544130
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:04 schreef shiznuts het volgende:
Jup, wel onder de indruk van de Seals, voor mij echt perfect. :Y
Zien er inderdaad zeer geschikt uit. Ik las wel in een andere review dat de seals misschien TE goed werken qua buitengeluiden afschermen en dat ze gevaarlijk zouden kunnen zijn omdat je helemaal bent afgesloten van geluiden (verkeer, roepen, sirenes) in je nabije omgeving. Hoe ervaar jij dit?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:04 schreef Kenzi het volgende:
De mpow, qcy, axgio enzo komen allemaal uit dezelfde fabriek rollen, redelijk spul maar als je beter wil kan je voor de Bluedio i6 + goede IEM gaan. Of Brainwavz BLU-200
Ah, weer iets geleerd :) Ik hou van goed geluid, maar als ik ga hardlopen heb ik al een armband met smartphone om mijn bovenarm. Om dan ook nog een bluetooth clip en oortjes met snoer mee te nemen, lijkt me dat dit op een gegeven moment kan gaan irriteren. De BLU-200 zouden nog wel eens uit je oren kunnen vallen aldus shiznuts. Heb jij dat ook?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_160544390
http://freedailydeals.org(...)ith-screwdriver-kit/

Oeeh! :9~

mooi alternatief voor een Leatherman?
pi_160544724
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Ah, weer iets geleerd :) Ik hou van goed geluid, maar als ik ga hardlopen heb ik al een armband met smartphone om mijn bovenarm. Om dan ook nog een bluetooth clip en oortjes met snoer mee te nemen, lijkt me dat dit op een gegeven moment kan gaan irriteren. De BLU-200 zouden nog wel eens uit je oren kunnen vallen aldus shiznuts. Heb jij dat ook?
Ik heb toevallig van de week de Blu-100 binnengekregen. Ze zitten bij mij erg stevig zeker met de bijgeleverde oorhaakjes. Geluid is prima voor 2 tientjes, maar het zijn wel beste joekels vergis je daar niet in :P
pi_160550150
Heeft iemand hier toevallig een smartwacht (liefst met android) met heart-rate functie? (met scherm, geen mi-band, wil graag real time hartslag zien.) Wat voorbeelden:

http://www.gearbest.com/s(...)oufKtA-lwaAilQ8P8HAQ

http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_281720.html

http://www.banggood.com/G(...)ndroid-p-991783.html

http://www.banggood.com/N(...)watch-p-1036862.html

Staan verschillende horloges op maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand die mij een goede kan aanraden?
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:24:32 #251
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160550258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:17 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Zien er inderdaad zeer geschikt uit. Ik las wel in een andere review dat de seals misschien TE goed werken qua buitengeluiden afschermen en dat ze gevaarlijk zouden kunnen zijn omdat je helemaal bent afgesloten van geluiden (verkeer, roepen, sirenes) in je nabije omgeving. Hoe ervaar jij dit?

[..]

Ah, weer iets geleerd :) Ik hou van goed geluid, maar als ik ga hardlopen heb ik al een armband met smartphone om mijn bovenarm. Om dan ook nog een bluetooth clip en oortjes met snoer mee te nemen, lijkt me dat dit op een gegeven moment kan gaan irriteren. De BLU-200 zouden nog wel eens uit je oren kunnen vallen aldus shiznuts. Heb jij dat ook?
Ik zei dat ik de BLU-100 had, niet de BLU-200 sportsversie (die van die BOSE-achtige oorhaakjes heeft), hè. ;) Zei ook niet dat 'ie uit je oren zou vallen, maar dat het niet supercomfortabel zit, 2 verschillende dingen. De BLU-200 zal best in je oren blijven zitten, maar zoals Ballsofsteel al opmerkte, die dingen zijn trotzdem joekeloeris groot wel. :P Dus ondanks dat de sound okay is, mja, staan ze hier niet echt op nummer 1.

Je kan een beetje ingewikkeld gaan doen met een bluetooth receiver en je favo normale oodopjes gebruiken, maar eigenlijk zijn die Seals gewoon een prima alles-in-1-oplossing, sound prima, zit prima, alles wel prima. Z'n isolating vermogen... ja... 't is een over-ears met een oorschelp-aangepast design. Dat blockt misschien een piepklein beetje meer dan je normale oortjes, maar als je daarmee problemen hebt, heb je met elk ander paar oordopjes ook wel problemen hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:31:59 #252
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_160550503
Hummm, laatste inlog van user GearBest is al meer dan 80 dagen geleden. Houden ze niet meer van ons? ;(
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_160553679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Giel_gssl het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een smartwacht (liefst met android) met heart-rate functie? (met scherm, geen mi-band, wil graag real time hartslag zien.) Wat voorbeelden:

http://www.gearbest.com/s(...)oufKtA-lwaAilQ8P8HAQ

http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_281720.html

http://www.banggood.com/G(...)ndroid-p-991783.html

http://www.banggood.com/N(...)watch-p-1036862.html

Staan verschillende horloges op maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand die mij een goede kan aanraden?
Zijn wel mooie horloges bij. Ben ook wel benieuwd naar reviews.
Die eerste ziet er echt goed uit.
pi_160554670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:57 schreef ridsel het volgende:

[..]

Zijn wel mooie horloges bij. Ben ook wel benieuwd naar reviews.
Die eerste ziet er echt goed uit.
Ja 1, en 4 ook wel. Alhoewel 2 weer op android draait. Lastig.
pi_160556890
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:14 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

¤35.09 geworden.
Erg scherpe prijs voor een power bank die meerdere voltages kan leveren, ik zie ze meestal voor zo'n ¤50+ staan.

[..]

Ja.
Heb hem besteld gister. Bedankt voor de tip!
pi_160567458
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter

Met coupon "FXHK45UY" ¤7.62 met de boekentruc.



Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5! :P

EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 10-03-2016 15:42:12 ]
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:15:50 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160570487
VSonic VSD3(S)-serie trouwens in de aanbiedinges bij http://www.lendmeurears.com/vsonic/?sort=newest .
Voordelige 2-pack, maar ook p/stuk wat van de prijs.
Tip: VSD3 in doorzichtig GREY & Limited Illuminati GREEN. 1 For zhe keeps, 1 2 gives awayz.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:35:26 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160570859
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:26 schreef shiznuts het volgende:
Que?
e.g. https://www.fasttech.com/p/3229200 'In stock'.
Ze waren wat moeilijk te krijgen laatst. Wel in stock op de sites maar niet leverbaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Giel_gssl het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een smartwacht (liefst met android) met heart-rate functie? (met scherm, geen mi-band, wil graag real time hartslag zien.) Wat voorbeelden:

http://www.gearbest.com/s(...)oufKtA-lwaAilQ8P8HAQ

http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_281720.html

http://www.banggood.com/G(...)ndroid-p-991783.html

http://www.banggood.com/N(...)watch-p-1036862.html

Staan verschillende horloges op maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand die mij een goede kan aanraden?
Ja, heb vergelijkbare horloges gehad. Nee zou ze niet 1,2,3 aanraden. Ze werken redelijk maar de software is gewoon niet van deze tijd qua looks. Daarnaast vraag ik mij af of ze de rate door kunnen geven aan een app op je telefoon.
Straks gewoon een tweedehands wear met hartslagsensor proberen te kopen. Ben je gelukkiger af denk ik. De D5 is wellicht de beste keuze van je keuzes..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160571622
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ze waren wat moeilijk te krijgen laatst. Wel in stock op de sites maar niet leverbaar.

[..]

Ja, heb vergelijkbare horloges gehad. Nee zou ze niet 1,2,3 aanraden. Ze werken redelijk maar de software is gewoon niet van deze tijd qua looks. Daarnaast vraag ik mij af of ze de rate door kunnen geven aan een app op je telefoon.
Straks gewoon een tweedehands wear met hartslagsensor proberen te kopen. Ben je gelukkiger af denk ik. De D5 is wellicht de beste keuze van je keuzes..
Bedankt voor je informatie! Als ik er toch 1 koop laat ik wel even weten hoe hij bevalt.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:33:09 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160576777
Waarschuwing voor de Aliexpress app gebruikers :').
Als je een melding krijgt van ''jouw aliexpress reis'' dan kan dat als schokkend worden ervaren :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''You received x amount of packages with a total weight of 71 KG. Added up your packages have flown 25.721 times around the earth. That's more than 99.88% of other buyers globally!''

3% gadgets
77% electronics
4% kleding
16% interieur / huishoudelijk

Ruim 5 jaar lid alweer :') eerste pakketje is ook alweer even geleden :Y

Dus samenvattend ben ik een enorme belasting voor het milieu :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 10-03-2016 21:40:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160576852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef RobertNL het volgende:
Waarschuwing voor de Aliexpress app gebruikers :').
Als je een melding krijgt van ''jouw aliexpress reis'' dan kan dat als schokkend worden ervaren :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik schrok daar best wel van idd. 5600$ ofzo stond daar.

Edit: 5728,81 USD is het :P
pi_160577286
Jezus :') :X
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_160578795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Giel_gssl het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een smartwacht (liefst met android) met heart-rate functie? (met scherm, geen mi-band, wil graag real time hartslag zien.) Wat voorbeelden:

Staan verschillende horloges op maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand die mij een goede kan aanraden?
Ik denk niet dat je naar deze categorie zoekt, maar ik heb sinds een klein halfjaartje een Moto360 (gen. 1). Aangeschaft voor ¤100, en heb hem elke dag om! Het leuke is dat mensen hem vaak veel mooier vinden dan een Apple Watch, terwijl die 4-6x zo goedkoop was :P
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:28:49 #264
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160579171
wrong topic

Om deze post dan toch nog ergens 'nuttig' mee in te vullen, ik heb nog geen notification :( :(
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  donderdag 10 maart 2016 @ 22:42:47 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160579680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:34 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Haha, ik schrok daar best wel van idd. 5600$ ofzo stond daar.

Edit: 5728,81 USD is het :P
We hebbuh een clubske opgerich, voor mensuh meh een shopverslaving, ge bennur bij, ge ben d'r bij! :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160583838
Ik wil ook eens een keer een wat duurdere bestelling plaatsen. Heb alleen niet zo'n goed zicht op douanekosten.

Prijs producten totaal: 165 incl. verzending.
Vergelijkbare producten in NL: 1500 euro ofzo.

Hoe maakt de douane de rekening op? 21% aftikken over de 165 vind ik geen probleem. Maar als ze een schatting gaan maken van de waarde kan dat hard aankomen.
Of kan ik dan zelf een kopie maken van de afrekening en dan evt tegen de douanekosten ingaan als die te hoog zijn?

Hoe doen jullie dat?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 07:28:08 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160583913
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wil ook eens een keer een wat duurdere bestelling plaatsen. Heb alleen niet zo'n goed zicht op douanekosten.

Prijs producten totaal: 165 incl. verzending.
Vergelijkbare producten in NL: 1500 euro ofzo.

Hoe maakt de douane de rekening op? 21% aftikken over de 165 vind ik geen probleem. Maar als ze een schatting gaan maken van de waarde kan dat hard aankomen.
Of kan ik dan zelf een kopie maken van de afrekening en dan evt tegen de douanekosten ingaan als die te hoog zijn?

Hoe doen jullie dat?
Hoe gaan ze het verzenden? Met DHL zorgen dat ze altijd verzendkosten vermelden (en de waarde). Bij een free shipping methode moet je vaak alleen de factuur overleggen voordat je het pakket krijgt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160583944
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe gaan ze het verzenden? Met DHL zorgen dat ze altijd verzendkosten vermelden (en de waarde). Bij een free shipping methode moet je vaak alleen de factuur overleggen voordat je het pakket krijgt.
Fedex IE. (3-8 days).

In dit geval free shipping.

Hoe werkt dat dan? Krijg je eerst een brief van de douane waarin staat dat ze de factuur willen?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 07:39:00 #269
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160583976
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Fedex IE. (3-8 days).

In dit geval free shipping.

Hoe werkt dat dan? Krijg je eerst een brief van de douane waarin staat dat ze de factuur willen?
Als de waarde expliciet op de pakbon staat dan levert FedEx je pakketje af en krijg je naderhand een brief met de verschuldigde belasting. FedEx schiet het als het ware voor ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160586614
quote:
16s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 07:39 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als de waarde expliciet op de pakbon staat dan levert FedEx je pakketje af en krijg je naderhand een brief met de verschuldigde belasting. FedEx schiet het als het ware voor ;)
Dit dus aanvragen als ik bestel op Ali? Meestal staat het sowieso wel op het pakje toch? (al verzinnen ze volgens mij meestal zomaar wat)
pi_160587936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter

Met coupon "FXHK45UY" ¤7.62 met de boekentruc.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5! :P

EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Wat een haters dat ze alleen creditcard ondersteunen...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:30:12 #272
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_160588121
Ik hecht veel waarde aan de mening van de grootverbruikers alhier, dus nog maar eens een ervaringsvraagje:

portemonnee / portefeuille: stevig, met voldoende slots voor alle plastic kaarten. Welke shop/seller/item raden jullie aan?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:32:57 #273
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_160588192
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 12:21 schreef relativity het volgende:

[..]

Wat een haters dat ze alleen creditcard ondersteunen...
Giftcards zijn misschien een optie?
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_160588429
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef RobertNL het volgende:
Waarschuwing voor de Aliexpress app gebruikers :').
Als je een melding krijgt van ''jouw aliexpress reis'' dan kan dat als schokkend worden ervaren :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''You received x amount of packages with a total weight of 71 KG. Added up your packages have flown 25.721 times around the earth. That's more than 99.88% of other buyers globally!''

3% gadgets
77% electronics
4% kleding
16% interieur / huishoudelijk

Ruim 5 jaar lid alweer :') eerste pakketje is ook alweer even geleden :Y

Dus samenvattend ben ik een enorme belasting voor het milieu :'(
Je mist het belangrijkste in je post: je schokkende totaalbedrag.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:48:06 #275
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160588516
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaat die Bluedio i6 nog effe zitten aanraden hier jongens, die wordt niet meer geleverd :(
Dit. Die stond nog op mijn to-buy list, maar dat gaat lastig worden.

Iemand nog een goed alternatief? Bluedio i4s een goed alternatief misschien?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_160593594
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter

Met coupon "FXHK45UY" ¤7.62 met de boekentruc.

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5! :P

EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Ik heb zojuist mail gekregen dat de kabels onderweg zijn. Het boek kan ik dus annuleren.
pi_160595837
Eigenlijk niet helemaal ´t topic hiervoor, maar zijn er meer mensen met de Roidmi met Bluetooth problemen? Ik krijg 'm wel gekoppeld maar dan 'n melding (geen media).

Kan ik dus leuk geen muziek over m'n speakers laten schallen :{


Opgelost.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eric_Cantona op 11-03-2016 21:18:04 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:26:52 #278
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_160596178
Welke redmi? Iets meer achtergrondinformatie graag

Edit:
Hoe heb je het opgelost? Misschien ook nuttig voor andere mensen :)

[ Bericht 22% gewijzigd door BillsGate op 11-03-2016 21:20:47 ]
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_160597264
[quote]1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 18:26 schreef BillsGate het volgende:
Welke redmi? Iets meer achtergrondinformatie graag :)
[/quote]
RoidMi, de auto-adapter waarmee je 'n BT-connectie kunt opzetten om via 'n FM-signaal op de autoradio je telefoon-muziek kunt afspelen:

Ik heb m'n OP2 laatst geupdate en sindsdien kan ik 'm wel koppelen, maar niet meer muziek via de verbinding laten lopen. Kan er zo 1-2-3 ook niets van vinden :{

Opgelost.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eric_Cantona op 11-03-2016 21:17:33 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160602939
Wat doen ze eigenlijk als de douane denkt dat de waarde van het pakketje hoger is dan dat is aangegeven (onterecht of niet, die Chinezen gooien er vaak een random te lage prijs bij, dat weet de douane natuurlijk ook wel). Kun je dan voor een verrassing komen te staan met enorme invoerkosten? Of valt het risico mee? :9

Tokko1 had het over een pakbon met daarop de waarde vermeld. Gaat dit altijd goed? En vraag je dit aan de supplier om dit te doen?

Ik ben nieuw met het invoeren van pakketjes met een hogere waarde. ;) Dank alvast voor jullie meedenken.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:34:07 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160602966
Als ze twijfelen zoeken ze het zelf op, of moet je een factuur aanleveren
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160603094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Als ze twijfelen zoeken ze het zelf op, of moet je een factuur aanleveren
Hoe kunnen ze dat zelf opzoeken? Ze weten toch niet waar ik het precies heb gekocht en wat ik heb betaald?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 22:51:17 #283
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160603298
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat zelf opzoeken? Ze weten toch niet waar ik het precies heb gekocht en wat ik heb betaald?
Dat maakt niet uit. Het gaat om de waarde. Als jij tien euro betaalt voor een nieuwe iphone is dat een leuke deal, maar de douane heeft daar niets mee te maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160606946
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Het gaat om de waarde. Als jij tien euro betaalt voor een nieuwe iphone is dat een leuke deal, maar de douane heeft daar niets mee te maken.
Maar stel ik importeer iets van 165 dollar. Als ze het opzoeken is een vergelijkbaar (zeker niet identiek) product 1500 dollar. Dan kan ik een aanslag krijgen van dik 300 dollar?

Kan ik dat dan weigeren of er tegenin gaan? Sturen ze dan het pakket weer terug?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 09:29:55 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160607848
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe kunnen ze dat zelf opzoeken? Ze weten toch niet waar ik het precies heb gekocht en wat ik heb betaald?
Zijn lijsten voor.
Maar het gaat om fedex, dus zorg gewoon dat de verkoper een factuur bij doet met de waarde die je betaald hebt (en verzendkosten vermeld) en het komt goed.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160608022
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar stel ik importeer iets van 165 dollar. Als ze het opzoeken is een vergelijkbaar (zeker niet identiek) product 1500 dollar. Dan kan ik een aanslag krijgen van dik 300 dollar?

Kan ik dat dan weigeren of er tegenin gaan? Sturen ze dan het pakket weer terug?
volfens mij kan je wel bezwaar maken, maar dan moet je uiteraard de factuur overleggen

-edit-
quote van fedex:

quote:
De invoerrechten of accijnzen zijn niet correct. Hoe kan ik deze kosten betwisten?
oIndien uw IM4-document niet correct is, moet u een claim indienen bij de douaneafdeling. Vervolgens moet u de factuur en alle bijhorende documenten terugsturen naar FedEx om een claim bij de Nederlandse douane te kunnen indienen.
oAdres: (Nederland)
FedEx - Revenue Services
Invoicing Department
Breguetlaan 20-22
1438 BC Oude Meer


[ Bericht 27% gewijzigd door mschol op 12-03-2016 10:04:13 ]
pi_160608187
Oke, bedankt allen voor de reacties. Tot op heden vooral rotzooi gehaald uit China en dus nog nooit hiermee te maken gehad (max bedrag was 20 euro ofzo per keer dat ik had besteld). Ik heb nu contact gezocht met de verkoper of hij de echte factuur erbij kan doen (incl verzendkosten; ook al is dat in dit geval ¤ 0).

De lijsten zijn denk ik in dit geval niet van toepassing denk ik. Het is een heel specifiek product.

Maar mocht ik het product binnen krijgen en ineens 300 moeten aftikken. Dan weigeren en bezwaar maken, of aftikken en dan bezwaar maken? :@
pi_160618633
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke, bedankt allen voor de reacties. Tot op heden vooral rotzooi gehaald uit China en dus nog nooit hiermee te maken gehad (max bedrag was 20 euro ofzo per keer dat ik had besteld). Ik heb nu contact gezocht met de verkoper of hij de echte factuur erbij kan doen (incl verzendkosten; ook al is dat in dit geval ¤ 0).

De lijsten zijn denk ik in dit geval niet van toepassing denk ik. Het is een heel specifiek product.

Maar mocht ik het product binnen krijgen en ineens 300 moeten aftikken. Dan weigeren en bezwaar maken, of aftikken en dan bezwaar maken? :@
Vooral niet zo nerveus doen ;)

Mensen bestellen hier ook telefoons van 300 euro plus, je bent echt niet de eerste.

Wat voor iets bijzonders heb jij besteld dan?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:58:18 #289
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_160619063
Whehehe, hilarisch dit.
Ik vind net zo'n rond grijs vuilniszak-envelopje op de grond in de gang, ongeopend.
Blijkbaar had ik die laten vallen toen ik m'n huis in kwam een paar dagen terug en niet meer gezien :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 20:07:24 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160619296
Ga dan ook eens wat vaker de deur uit. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:37:32 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160622313
Is die nieuwe al met een normale prijs gespot? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 12 maart 2016 @ 21:48:27 #293
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160622684
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160624915
Wanneer kan je het best mailen dat je je bestelling nog niet hebt? Net voor het Chinese nieuwjaar besteld maar nog niet binnen terwijl mijn vader afgelopen twee weken wat heeft besteld en allang binnen... :P Heb nog 22 dagen over om te claimen bij Ali.
  zondag 13 maart 2016 @ 00:01:45 #296
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160626940
quote:
Qua prestaties prima, maar geen toppers. Wel het meest compact van allemaal. (voor mij belangrijker dan gewicht btw)
Heb op m'n werk de tp-links (die ze ook getest hebben) en die zijn ook prima, maar wel wat lomper.
Nog altijd blij met m'n Xiaomi'tjes. :)

Overigens vandaag de 18000mAh Aukey via Amazon binnen gekregen. Wat een baksteen is dat. :D
(mooi en zwaar met de metalen casing; wel jammer dat de bodem dan wel weer van plastic is, al zou hij dan nog zwaarder zijn geworden natuurlijk)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160632237
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Wanneer kan je het best mailen dat je je bestelling nog niet hebt?..........
Als je denkt dat het al veel langer duurt dan gewenst, is een berichtje om te informeren naar de status wel zo wijs. Afhankelijk van het antwoord kan je wat nadrukkelijker benadrukken dat het wel erg lang duurt en aansporen op een resend.
Meestal vragen ze je wat langer te wachten, maar als je een dispute of claim wilt voorkomen is het zaak om tijdig te proberen het anders te regelen.
Als het met CN post is verzonden zou informeren bij het PostNL punt ook nog weleens kunnen helpen, want je krijgt niet altijd een afhaalbericht.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:30:33 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_160632647
Iemand hier ervaring met het importeren van een elektrische fiets-ombouwset?
Het importeren zelf lijkt me het grootste gedoe, set van $180 gaat blijkbaar voor $130 per schip-shipping want groot wiel, etc...
Zoiets lijkt me nou juist typische electronica die je voor weinig uit China moet kunnen krijgen ipv in Nederland ¤500+ voor moet betalen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_160633108
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier ervaring met het importeren van een elektrische fiets-ombouwset?....
Ik heb het ooit overwogen, maar ben er van teruggekomen. De motor (bv Bafang) en elektronica is nog wel te doen (300,-), maar de accu is ook prijzig (400,-) in China en dan blijkt het prijsverschil al een stuk minder aantrekkelijk te zijn. Vooral als je de importkosten er nog bovenop krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 13-03-2016 13:09:43 ]
pi_160643350
Ik zoek AUX kabels van (zeer) goede kwaliteit. Iemand tips of in NL zoeken?
pi_160645049
Hmm... Gratis verzending, doen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')