Zijn er wel op Aliexpress......kost een fractie van het origineel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 07:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nope is er niet. Tenminste niet die soorgelijke uitklap features hebben. Alleen losse NFC-blocking portemonee's voor pasjes ed.
Veel plezier met het toestelquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk nou wat er zojuist in m'n handen gedrukt werd!
[ afbeelding ]
Wat 'n zwaar ding
Hij is zelfs maar 14 Pond, toch? En 4 Pond verzendkosten, totaal ¤21 dus. Helaas kan je alleen met creditcard betalen bij Amazonquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
Alternatief voor de vrij dure 20.000mAh Xiaomi Powerbank; de Aukey 20.000mAh is nu £18.17 / ¤24,40 bij Amazon.co.uk.
[ afbeelding ]
Wil je ook je laptop kunnen opladen; de Aukey 18.000mAh is ook in de aanbieding voor £42,42 / ¤56,96.
Die krengen zijn altijd duur.
Thanks dit was mij inderdaad duidelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef MacorgaZ het volgende:
KvK-registratie moet je dan hebben, dan mag je ook BTW gaan afdragen (zie wel kleine-ondernemersregeling) en garantieperiodes van minimaal 12 maanden gaan hanteren. Ook de 14 dagen koop op afstand-retourperiodes, naast verplichte CE-keurmerken voor elektronica in Europa.
Het mag in ieder geval wel gewoon, waarom niet?
Anders krijgen we allerlei Sjonnies met zulke plannen die hier komen vragen wat lekker winst zou maken en hoe het zit met import als bedrijf, hoe je garantie afhandelt en dit en dat en daar zitten we niet op te wachten tuulk.quote:Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
Klopt heb je gewoon gelijk in, excuus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:58 schreef shiznuts het volgende:
CHI is om mensen vertrouwd te maken met het zelf aanschaffen van spul uit China. Niet om er zelf geld aan te verdienen door goedkoop in te kopen en eraan te verdienen. Ik ken ook wel mensen die vragen 'kan jij dat niet voor me doen' omdat ze er de ballen niet van snappen, niet weten wat goed/slecht is en het gewoon eng vinden. Of ze vragen of ik toevallig niet nog wat heb liggen. Dus ik begrijp dat je daar business in ziet ook eventueel zonder anderen op onnodige kosten te jagen omdat ze niet beter weten. Maar dat moet je dan ff op eigen gelegenheid gaan uitzoeken, want huisregel:
[..]
Anders krijgen we allerlei Sjonnies met zulke plannen die hier komen vragen wat lekker winst zou maken en hoe het zit met import als bedrijf, hoe je garantie afhandelt en dit en dat en daar zitten we niet op te wachten tuulk.
Hier misschien: Werk, Geldzaken & Recht .
Probeer maar eens af te rekenen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:58 schreef Quattroporte47 het volgende:
Hij is zelfs maar 14 Pond, toch? En 4 Pond verzendkosten, totaal ¤21 dus. Helaas kan je alleen met creditcard betalen bij Amazon
Hij gaf bij mij alleen CC en Amazon.co.uk gift card opties aan hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Probeer maar eens af te rekenen.![]()
(Ja, nu niet meer. Nu is deal afgelopen)
Is dat een Oukitel in je broek of ben je blij ons te zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je met dat ding in je broekzak loopt, ben je wel meteen je beenspieren aan 't trainen ja
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is dat een Oukitel in je broek of ben je blij ons te zien?
Hij is aangekomen zie ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kijk nou wat er zojuist in m'n handen gedrukt werd!
[ afbeelding ]
Wat 'n zwaar ding
Jazeker, kon zeker niet in de goedkoopste categorie pakketjes tot 10 kg, wel?quote:
Ik ben zelf ook op zoek naar een Oukitel K4000 Pro. Liefst ook een EU warehousequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:23 schreef Studeur het volgende:
Ik ben op zoek naar een Oukitel K4000 pro in een EU warehouse (ivm doanekosten en snellere levering)
Bij de gerenommeerde webshops kan ik hem niet vinden in een EU warehouse.
wel op deze site:
http://www.antelife.com/e(...)martphone-white.html
Antelife staat wel in de OP, maar heeft iemand ervaring met deze site?
Volgens mij is dat ook het paneeltje dat ze ervoor gejat hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar... kleurtjes dodge, kleurtjes! 't Is net een oximeter zo.
Elementary, my dear RobertNL, elementary.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:04 schreef RobertNL het volgende:
En Bluetooth, alles is beter met Bluetooth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |