welke revisie heb jij? schijnt dat er nogal een verschil zit tussen de verschillende batches (oa. audio problemen). (van de Elite, niet de LE)quote:
Hun CHI-chapter is ook al 2 maanden aan het sterven...quote:Dear valued customer,
This is customer service from Allbuy.com.
We are sorry to tell you www.allbuy.com site is suspended for a period of time due to internal business adjustment. Any questions regarding order issue will still be welcome to support@allbuy.net. We are striving to help solve your problems with heart and soul. All unshipped or partial shipped orders will be refunded.
Thanks again for all your long time supporting and cooperation.
Looking forward to serving you in the future.
Best Regards
Allbuy
niet genoeg personeel teruggekomen na nieuwjaar?quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef dodge_911 het volgende:
Hommeles bij Allbuy?
[..]
Hun CHI-chapter is ook al 2 maanden aan het sterven...
Zie mijn conclusie (nadelen) in de vudeo.quote:Op donderdag 25 februari 2016 02:12 schreef Kenzi het volgende:
[..]
welke revisie heb jij? schijnt dat er nogal een verschil zit tussen de verschillende batches (oa. audio problemen). (van de Elite, niet de LE)
en nog problemen tegen gekomen met de SDkaartjes? (een van de meeste klachten die wij krijgen is dat ie random sd kaartjes molt). Support van SJCAM is niet echt meer wat het geweest is.
Ze zijn al niet meer actief in CHI inderdaad, vandaar is hun filter weggehaald. Wel jammer want ze waren altijd bereid tot toffe deals, zo ook de bekende 10 dollar Xiaomi powerbank FOK!-actiequote:Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef dodge_911 het volgende:
Hommeles bij Allbuy?
[..]
Van een medewerker van Allbuy:quote:Op donderdag 25 februari 2016 09:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze zijn al niet meer actief in CHI inderdaad, vandaar is hun filter weggehaald. Wel jammer want ze waren altijd bereid tot toffe deals, zo ook de bekende 10 dollar Xiaomi powerbank FOK!-actie
Dus die tent is voorbij....quote:[zaterdag 20 februari 2016 12:57]
[xxxxxx]: Dear. allbuy is closing up.
Eensch. Wellicht dat andere wél positieve ervaringen hadden, maar de enige order die ik er ooit plaatste kwam nooit aanquote:
Jup, geen enkel probleem. Moet zelfs in de handbagagequote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:
Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?
2 weken terug naar Istanbul gevlogen met KLM. Ik had er eentje in m'n handbagage(10.000) en een vriend van me 2 (16.000 en 5.000). Niks van gehoordquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Eensch. Wellicht dat andere wél positieve ervaringen hadden, maar de enige order die ik er ooit plaatste kwam nooit aanDuurde daarna nog eens +/- 2 maanden om ze te overtuigen dat het écht niet aan is gekomen.
Nooit meer ontvangen overigens.
-----
Even een niet écht chinashop vraag. Heeft iemand in het vliegtuig al eens een (Xiaomi) power bank meegenomen als handbagage? En kan dat zonder problemen?
Ik had daar 2 maanden terug een toetsenbord besteld, kreeg hem maar niet binnen. Ik dacht ik stuur een bericht om te vragen of zij meer weten, was hij niet verstuurd en komt hij niet meer binnen. Daar heb ik 2 maanden op gewachtquote:Op donderdag 25 februari 2016 09:27 schreef dodge_911 het volgende:
Hommeles bij Allbuy?
[..]
Ik heb laatst ook 2x 10.000 meegenomen en 3 lipos van de quadcopter a 6700mah.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Eensch. Wellicht dat andere wél positieve ervaringen hadden, maar de enige order die ik er ooit plaatste kwam nooit aanDuurde daarna nog eens +/- 2 maanden om ze te overtuigen dat het écht niet aan is gekomen.
Nooit meer ontvangen overigens.
-----
Ja, in heel wat vliegtuigen in en naar Indonesië heb ik de 10.000 mAh powerbank gewoon in mijn handbagage gehad. Ze hebben er nog nooit iets over gezegd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 19:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
-----
Bij mij was er laatst eentje afgepakt. Door de Chinese douane in Beijing ook nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, in heel wat vliegtuigen in en naar Indonesië heb ik de 10.000 mAh powerbank gewoon in mijn handbagage gehad. Ze hebben er nog nooit iets over gezegd.
Mweh, dacht in het gifje dat hij zelf roteerde etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:46 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.indiegogo.com/projects/pano5plus1-for-gopro/
[ afbeelding ]
Ik vind mooi
Zouden chinacams er ook in passen?
~ http://ad.easa.europa.eu/ad/2015-28quote:Both aircraft and aerodrome operators, assisted by ground handling agents, develop means to make passengers aware of risks associated with lithium batteries and equipment powered by them, and the restrictions applied to their carriage. This information shall include:
• the requirement that all spare lithium batteries must be in carry-on baggage and protected against short circuit;
• that equipment with lithium batteries installed is protected against damage and unintentional activation; and
• the limitation in watt hours (Wh) for electrical powered equipment that is carried on board by passengers. The maximum rate for electrical powered devices is 100 Wh and, with the operator’s approval, 160 Wh.
[..] spare lithium batteries are not permitted in checked baggage. In addition, aircraft operators should ensure that passengers remove lithium batteries from their carry-on baggage where such baggage cannot be accommodated in the cabin. In these cases where the baggage is removed from the passenger at the gate, aircraft operators should ensure that the information on the items that cannot be placed in checked baggage is provided to the passengers again at this point.
Als ik de animatie bekijk past de GoPro precies. Dit probleem komt ook voor bij de specifieke GoPro gimbals.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:46 schreef kikoooooo het volgende:..............
Zouden chinacams er ook in passen?
Niet met de Motrr Galileoquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mweh, dacht in het gifje dat hij zelf roteerde etc.
Dit is niet meer dan een handige standaard die je iets helpt met het maken van pano's.
Je moet uiteindelijk zelf nog de fotos maken en draaien.
Da's geen vooruitgang door technologie of hoe ging het ook weer?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 20:05 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon op een kookwekker mikken dus.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Voor de spaarbewuste DIY Hollander onder ons.
Technologie slaat op audio natuurlijk.Audio is technologie.
20 januari besteld.quote:hello!
Because the airport is processing delays during the Chinese New Year, part of the package was returned, we will arrange to ship as soon as possible!
I'm sorry!
Please understand!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |