Wat een haters dat ze alleen creditcard ondersteunen...quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter
Met coupon "FXHK45UY" ¤7.62 met de boekentruc.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5!
EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Giftcards zijn misschien een optie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:21 schreef relativity het volgende:
[..]
Wat een haters dat ze alleen creditcard ondersteunen...
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:33 schreef RobertNL het volgende:
Waarschuwing voor de Aliexpress app gebruikers.
Als je een melding krijgt van ''jouw aliexpress reis'' dan kan dat als schokkend worden ervarenJe mist het belangrijkste in je post: je schokkende totaalbedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''You received x amount of packages with a total weight of 71 KG. Added up your packages have flown 25.721 times around the earth. That's more than 99.88% of other buyers globally!''
3% gadgets
77% electronics
4% kleding
16% interieur / huishoudelijk
Ruim 5 jaar lid alweereerste pakketje is ook alweer even geleden
Dus samenvattend ben ik een enorme belasting voor het milieu
Dit. Die stond nog op mijn to-buy list, maar dat gaat lastig worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaat die Bluedio i6 nog effe zitten aanraden hier jongens, die wordt niet meer geleverd
Ik heb zojuist mail gekregen dat de kabels onderweg zijn. Het boek kan ik dus annuleren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
Van Pepper; een 5-pack USB-kabels met Quick Charge 2.0 ondersteuning.
1x 30cm.
2x 1 meter
2x 3 meter
Met coupon "FXHK45UY" ¤7.62 met de boekentruc.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo worden die Blitwolf kabels wel erg oninteressant; voor 2 van die Blitzwolf kabels haal je er nu 5!
EDIT: heb zelf ook maar even een pack besteld. Die 2 van 3 meter vind je niet zo snel.
Hoe kunnen ze dat zelf opzoeken? Ze weten toch niet waar ik het precies heb gekocht en wat ik heb betaald?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Als ze twijfelen zoeken ze het zelf op, of moet je een factuur aanleveren
Dat maakt niet uit. Het gaat om de waarde. Als jij tien euro betaalt voor een nieuwe iphone is dat een leuke deal, maar de douane heeft daar niets mee te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat zelf opzoeken? Ze weten toch niet waar ik het precies heb gekocht en wat ik heb betaald?
Maar stel ik importeer iets van 165 dollar. Als ze het opzoeken is een vergelijkbaar (zeker niet identiek) product 1500 dollar. Dan kan ik een aanslag krijgen van dik 300 dollar?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat om de waarde. Als jij tien euro betaalt voor een nieuwe iphone is dat een leuke deal, maar de douane heeft daar niets mee te maken.
Zijn lijsten voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat zelf opzoeken? Ze weten toch niet waar ik het precies heb gekocht en wat ik heb betaald?
volfens mij kan je wel bezwaar maken, maar dan moet je uiteraard de factuur overleggenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar stel ik importeer iets van 165 dollar. Als ze het opzoeken is een vergelijkbaar (zeker niet identiek) product 1500 dollar. Dan kan ik een aanslag krijgen van dik 300 dollar?
Kan ik dat dan weigeren of er tegenin gaan? Sturen ze dan het pakket weer terug?
quote:De invoerrechten of accijnzen zijn niet correct. Hoe kan ik deze kosten betwisten?
oIndien uw IM4-document niet correct is, moet u een claim indienen bij de douaneafdeling. Vervolgens moet u de factuur en alle bijhorende documenten terugsturen naar FedEx om een claim bij de Nederlandse douane te kunnen indienen.
oAdres: (Nederland)
FedEx - Revenue Services
Invoicing Department
Breguetlaan 20-22
1438 BC Oude Meer
Vooral niet zo nerveus doenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke, bedankt allen voor de reacties. Tot op heden vooral rotzooi gehaald uit China en dus nog nooit hiermee te maken gehad (max bedrag was 20 euro ofzo per keer dat ik had besteld). Ik heb nu contact gezocht met de verkoper of hij de echte factuur erbij kan doen (incl verzendkosten; ook al is dat in dit geval ¤ 0).
De lijsten zijn denk ik in dit geval niet van toepassing denk ik. Het is een heel specifiek product.
Maar mocht ik het product binnen krijgen en ineens 300 moeten aftikken. Dan weigeren en bezwaar maken, of aftikken en dan bezwaar maken?
hwiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi 10000 en 16000 mAh powerbanks review: beter dan de rest?
De grote powerbank testquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
Qua prestaties prima, maar geen toppers. Wel het meest compact van allemaal. (voor mij belangrijker dan gewicht btw)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
Als je denkt dat het al veel langer duurt dan gewenst, is een berichtje om te informeren naar de status wel zo wijs. Afhankelijk van het antwoord kan je wat nadrukkelijker benadrukken dat het wel erg lang duurt en aansporen op een resend.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Wanneer kan je het best mailen dat je je bestelling nog niet hebt?..........
Ik heb het ooit overwogen, maar ben er van teruggekomen. De motor (bv Bafang) en elektronica is nog wel te doen (300,-), maar de accu is ook prijzig (400,-) in China en dan blijkt het prijsverschil al een stuk minder aantrekkelijk te zijn. Vooral als je de importkosten er nog bovenop krijgt.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier ervaring met het importeren van een elektrische fiets-ombouwset?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |