Hoe kun je een multiculturele samenleving uitbannen zonder anderen je denkbeelden op te leggen>quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is niet om denkbeelden op te leggen, maar om de multiculturele samenleving uit te bannen. Maar dat is een heel ander onderwerp.
nee jij vind het allemaal niet relevant maar jij zal het maar zijn die homo is en daardoor afgewezen word. dan piep je wel anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is niet relevant. Die ondernemer stoort zich er aan, wil hem niet (meer) als stagiair en daarmee is de kous af.
Zeker. En dat valt te prijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:59 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het bedrijf is in elk geval open en eerlijk geweest over de reden van de afwijzing.
Ik zou gewoon een ander bedrijf zoeken. Als homo wil je toch geen stage lopen bij een bedrijf waar ze anti-homo zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee jij vind het allemaal niet relevant maar jij zal het maar zijn die homo is en daardoor afgewezen word. dan piep je wel anders.
Nee Jan is van de vrouwtjes kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee jij vind het allemaal niet relevant maar jij zal het maar zijn die homo is en daardoor afgewezen word. dan piep je wel anders.
Zou die ondernemer ook klanten weigeren die homo zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is niet relevant. Die ondernemer stoort zich er aan, wil hem niet (meer) als stagiair en daarmee is de kous af.
Iedereen mag eigen denkbeelden hebben maar er is één leitkultur.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe kun je een multiculturele samenleving uitbannen zonder anderen je denkbeelden op te leggen>
quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een ander bedrijf zoeken. Als homo wil je toch geen stage lopen bij een bedrijf waar ze anti-homo zijn?
daar gaat het nu toch helemaal niet om?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee Jan is van de vrouwtjes kan ik je verzekeren.
Haha, die man heeft ongetwijfeld bereikt dat hij nooit meer een homo hoeft af te wijzen. Die komen echt niet meer solliciteren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een ander bedrijf zoeken. Als homo wil je toch geen stage lopen bij een bedrijf waar ze anti-homo zijn?
Ik mag hopen dat ze ook geen zaken meer met 'm doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Haha, die man heeft ongetwijfeld bereikt dat hij nooit meer een homo hoeft af te wijzen. Die komen echt niet meer solliciteren.
Ja en kijk wat het opleverd. Hij had beter gewoon wat kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ach die man was gewoon eerlijk. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
nee dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Haha, die man heeft ongetwijfeld bereikt dat hij nooit meer een homo hoeft af te wijzen. Die komen echt niet meer solliciteren.
Ook dat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Elke normale ondernemer begrijpt dat je iemand niet moet afwijzen op basis van discriminerende gronden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:22 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja en kijk wat het opleverd. Hij had beter gewoon wat kunnen verzinnen.
En in die cultuur discrimineren we geen homo's.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Iedereen mag eigen denkbeelden hebben maar er is één leitkultur.
Dat vind jij. Maar er zijn ook ondernemers die anders tegen bepaalde dingen aankijken. En dat moet mogen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke normale ondernemer begrijpt dat je iemand niet moet afwijzen op basis van discriminerende gronden.
Jouw vrijheid houdt op waar het de mijne bedreigt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar er zijn ook ondernemers die anders tegen bepaalde dingen aankijken. En dat moet mogen.
Klopt. Maar in een privaat bedrijf heeft men de vrijheid om zelf te bepalen wie binnenkomt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef k_man het volgende:
[..]
En in die cultuur discrimineren we geen homo's.
Dat vind jij. Het OM is het daar niet mee eens. En ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat vind jij. Maar er zijn ook ondernemers die anders tegen bepaalde dingen aankijken. En dat moet mogen.
Die is als Chriet Titulaer. Als je 'm omdraait, klopt ie ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw vrijheid houdt op waar het de mijne bedreigt.
Ze hadden die jongen best mogen afwijzen. Maar niet omdat-ie homo is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Maar in een privaat bedrijf heeft men de vrijheid om zelf te bepalen wie binnenkomt.
Als ondernemers zelf mogen bepalen wie in hun zaak komt, bedreigt dat geen vrijheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw vrijheid houdt op waar het de mijne bedreigt.
En wordt dus iedereen de denkbeelden van die leitkultur opgelegd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Iedereen mag eigen denkbeelden hebben maar er is één leitkultur.
Eh, sorry? "Verboden voor Joden" bedreigt niemands vrijheid?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als ondernemers zelf mogen bepalen wie in hun zaak komt, bedreigt dat geen vrijheid.
ja maar niet zo op deze manier hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Maar in een privaat bedrijf heeft men de vrijheid om zelf te bepalen wie binnenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |