SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:[img]http://i.fokzine.ner/profile/445804]Opsonisatie[/url] het volgende:[/b]
Gvd ik was aan het gapen en ging mn armen strekken alleen had mn mobiel nog aanstaan en het stond blijkbaar stil bij foto van dima en mn moeder keek mij aan en vroeg van wat is dat![]()
gvd
wait wut wat studeer je en waar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nu fiscaal van een lekkere hollandse milf
Fiscaal recht en economie, Amsterdamquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut wat studeer je en waar?
hva zekerquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fiscaal recht en economie, Amsterdam
Yepquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hva zeker
ik weet wie je bedoeld
ze heeft zo modellenkopje tochquote:
Je moet ejaculeren over haar boeken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nu fiscaal van een lekkere hollandse milf
ah ja, ben je al aan het sparen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:14 schreef Ashqelon het volgende:
@Gianni zat te denken aan een Mercedes C klasse of Audi A4 ofzo.
doe normaal lanquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet ejaculeren over haar boeken.
Heb ik al gedaan in dr koffiequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet ejaculeren over haar boeken.
Hoeveelste jaars ben je?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Fiscaal recht en economie, Amsterdam
Tweedehands van een jaar of zes geleden kost maar zon tienduizend toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ben je al aan het sparen?
en waarom heb je nog geen rijbewijs? hoe oud ben je?
1ste jaarsquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je?
Wellicht dat we volgend jaar soort van schoolgenoten worden.
jezus nog al zo'n jonkie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Tweedehands van een jaar of zes geleden kost maar zon tienduizend toch?
Ben eenentwintig btw.
Geen rijbewijs want geen zin.
Betaal nu 60 euro voor een tering vespaquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:17 schreef Chloroform het volgende:
En dan lekker 200 euro per maand aan verzekering betalen
Praat eens met Braddie, die weet er alles vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Ik koop gewoon een auto waar ik niet bij ga huilen als er een krasje op zit en zuinig is en goedkoop, endan vind ik het wel goed.
hva is enige plek in Amsterdam die fre aanbiedtquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hva zeker
ik weet wie je bedoeld
die heeft al 4 auto's gehad ofzo, dus beter niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Praat eens met Braddie, die weet er alles van
puik planquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Ik koop gewoon een auto waar ik niet bij ga huilen als er een krasje op zit en zuinig is en goedkoop, endan vind ik het wel goed.
gewoon overdreven lelijkquote:
dus toch een twingoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Als ik er maar veilig mee van A naar B komquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
puik plan
[..]
gewoon overdreven lelijk
kapot lelijk, duur maar toch heel tokkie en pauperquote:
Dat is wat we willenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kapot lelijk, duur maar toch heel tokkie en pauper
Maar als je met 30 over een rotonde gaat ga je 360 graden slippen. Zou maar oppassenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ving Twingo's wel schattige autootjes
mijn eerste auto was een fiat uno.quote:
Ik ookquote:
ik had een ibiza, das bijna hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar als je met 30 over een rotonde gaat ga je 360 graden slippen. Zou maar oppassen
Ik vind die nieuwe leon leukquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een ibiza, das bijna hetzelfde
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jaaakan je straks gewoon naar roffa rijden.
hoe oud ben jij of moet ik u zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus nog al zo'n jonkie.
en ja, dat kan. afhankelijk van hoeveel km die al gereden heeft
Kanker gekregen van deze poetquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga zalm bakken.. daar een snap van maken en dan geilen meiden daarop zo van.. OOOHhhhh geilerd je kan koken![]()
Kook eens voor mij dan.. zeg ik zo van oke schat wanneer ik komen naar jou huis dan abla? zei zeggen dan pappa mamma thuis kan niet man.. ik zeggen kom naar mij.. ik wachten op de bank met een leuter in mijn hand.. de bel gaat en ik meteen op dr spuiten.. dus zij wil douchen ik geen handoek klaarleggen zei mij roeepen ik komen letterlijk en figuurlijk komen zo ahhhhhhhhhhhh lekkerrrrr
Maarja ik ga dus ff eten
voor meisjes ligt het ook anders.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
Ben 20.. en werk al als boekhouder. Doe deze opleiding meer voor het papiertjequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut hoe oud ben je dan wat moet een gemiddelde 21jarige met een cla.
neequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
voor meisjes ligt het ook anders.
eens met pauper gedeelte.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kapot lelijk, duur maar toch heel tokkie en pauper
je voelt je niet al dan niet bewust mwer aangetrokken tot dezelfde jingen als ie een bmw heeft toc peugeot?quote:
die wilde ik ook wel hebben toen de ibiza weg ging. maar de focus die ik nu heb was een stuk goedkoperquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe leon leuk
zeg maar uquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe oud ben jij of moet ik u zeggen?
Dat zie je toch, hij is van '61quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hoe oud ben jij of moet ik u zeggen?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kanker gekregen van deze poet
geldt voor iraanse meisjes wellicht nog meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkaanse meiden zijn materialistisch. Kom met geld/spullen en zij komen naar jou.
M'n broer heeft sinds kort een volvo en heb hem eerst heel hard uitgelachen omdat burgerlijk maar toen ging ik rondje rijden en ja mja rijdt wel lekker hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wilde ik ook wel hebben toen de ibiza weg ging. maar de focus die ik nu heb was een stuk goedkoper
Oud nieuws, HPLulCquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)nederlaag-in-80-jaar
Haten op volvo'squote:Op donderdag 18 februari 2016 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer heeft sinds kort een volvo en heb hem eerst heel hard uitgelachen omdat burgerlijk maar toen ging ik rondje rijden en ja mja rijdt wel lekker hoor
ach ja, de focus is ook eigenlijk maar een saaie bakquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n broer heeft sinds kort een volvo en heb hem eerst heel hard uitgelachen omdat burgerlijk maar toen ging ik rondje rijden en ja mja rijdt wel lekker hoor
Haat niet, vind gewoon burgerlijkquote:
wrm zou ik geiler worden van een bmw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:28 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
je voelt je niet al dan niet bewust mwer aangetrokken tot dezelfde jingen als ie een bmw heeft toc peugeot?
Haten op Volvoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:33 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Zit je snor voor je ogen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haat niet, vind gewoon burgerlijk
probeerde dat woord juist net te vermijden want geil worden van is niet hetzelfde als je aangetrokken voelen tot.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:36 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm zou ik geiler worden van een bmw.
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggenquote:
scheelt lease veel tov normaal onder aan de streep als je niet veel rijd?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggen
Ben je 12?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga zalm bakken.. daar een snap van maken en dan geilen meiden daarop zo van.. OOOHhhhh geilerd je kan koken![]()
Kook eens voor mij dan.. zeg ik zo van oke schat wanneer ik komen naar jou huis dan abla? zei zeggen dan pappa mamma thuis kan niet man.. ik zeggen kom naar mij.. ik wachten op de bank met een leuter in mijn hand.. de bel gaat en ik meteen op dr spuiten.. dus zij wil douchen ik geen handoek klaarleggen zei mij roeepen ik komen letterlijk en figuurlijk komen zo ahhhhhhhhhhhh lekkerrrrr
Maarja ik ga dus ff eten
Als je overstapt van prive naar lease valt het wel mee, als je niet veel rijdt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
scheelt lease veel tov normaal onder aan de streep als je niet veel rijd?
- WCHquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel mensen in de sc hier zijn 30plus?
Ik. Mr word 28 geschatquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel mensen in de sc hier zijn 30plus?
Moet ik dit als een compliment opvatten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
Hier ook lease.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggen
chloro sowieso niet, che zou me ook verbazen net als madelief btw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
even srs heb dit vaker gehoord maar eist niet of dat grap was of niet is ze echt geen achttien?quote:
Ja, je doet veel te mysterieusquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet ik dit als een compliment opvatten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
1985, madeliefff geborenen heeft oostblok genen
![]()
Ik zat net op 't randje 14 of 21%. Daarom dus niet voor Volvo gekozen.quote:
Che wel denk ik, anders is het wel een erg zure lul als het nog een twintiger isquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
chloro sowieso niet, che zou me ook verbazen net als madelief btw.
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Astra uit 99. 1.6 liter jwt. Hiervoor een 206 uit 99
Che, Professeur en Etto niequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
Cheryl Colequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.quote:
een stijlvolle auto verpauperenquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
kga deze kopen later
[ afbeelding ]
Tsjechiëquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.
ken hem niet zo goed hij kwam toch oorsprnkelijk uit de turken sc?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Che wel denk ik, anders is het wel een erg zure lul als het nog een twintiger is
niks getuned aan die auto hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
een stijlvolle auto verpauperen.
HNNNNNNGGGGquote:
S5quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?
Nee? Gvd jezus man bejaardensoos hieroquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
En jij als fatso natuurlijk als een cartoonfiguur het geurspoor volgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik ruik croky bolognese hier
gelolt midden op straat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
HNNNNNNGGGGWORDT JE VANACHTER GENOMEN OFZO?
wel dikke ford ernaast
Echt he, hoewel er dus 3 afvallen en 1 erbij komtquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee? Gvd jezus man bejaardensoos hiero
Wat vind je van mijn kookkunst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja duhquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En jij als fatso natuurlijk als een cartoonfiguur het geurspoor volgen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?Zie hem weer stoer doen met z'n blowjobijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?IK ZIE BEN EN JERRY'SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver koste 6 euro jahh... en dit was voor snapchat chicks bedoeld dus meer kut voor mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zie hem weer stoer doen met z'n blowjobijs
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?Zou niet etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarmee wel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet om te kopen met b&j gr gr
Hamburger dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
blauwe m&m'squote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hamburger dan?Ik haat jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#viesdikquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
HOU OP MET PRATEN OVER ETEN BEN PAS OVER 20 MINUTEN THUIS GVD
kipwraps vanavonden wafels met chocola
![]()
Gast, ben je 12? Like srslyquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Godver koste 6 euro jahh... en dit was voor snapchat chicks bedoeld dus meer kut voor mij
er was een aantal.jaar geleden een restaurant dat daar.mee.kookte.srs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zie hem weer stoer doen met z'n blowjobijs
In lounges maken ze milkshakes van oreo, maltesers, M&Ms, enzzzquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er was een aantal.jaar geleden een restaurant dat daar.mee.kookte.srs.
wel blauwe m&m's toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In lounges maken ze milkshakes van oreo, maltesers, M&Ms, enzzz
amsterdam zit er vol mee, zijn tof inderdaad maar durf ze nooit in openbaar te eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Oohh ik heb zo'n zin in een wafel met gesmolten chocola en nootjes erover
waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
amsterdam zit er vol mee, zijn tof inderdaad maar durf ze nooit in openbaar te eten.
chocolate fudge browniequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cookie dough en die caramel zijn de enige lekkere.
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?zou eten xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dik? dikker dan Hermann?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokingfoker is volgens mij best dik
1.85/1.90 - 65/70kgquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokingfoker is volgens mij best dik
😯quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wow. Jij bent wel echt dun.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1.85/1.90 - 65/70kg
Ben zo`n persoon die fucking veel eet.. maar steeds niet aankomt![]()
Haat maar
die dingen worden standaard verkocht in zaken zonder zitplaatsen want geen vergunning nodig dus moet je op straat eten en die dingen kun je niet eten zonder helemaal onder de chocola te komen zitten.quote:
ik dacht even dat je hier een suits spoiler plaatstequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:36 schreef Ashqelon het volgende:
BREAKING.
Mike Ross wannebe zojuist opgepakt.
Hyperintelligente zwarte Amerikaan zonder diploma die zich voordeed als dokter is door een FBI agent opgepakt.
hmm okequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die dingen worden standaard verkocht in zaken zonder zitplaatsen want geen vergunning nodig dus moet je op straat eten en die dingen kun je niet eten zonder helemaal onder de chocola te komen zitten.
bedoelde sperma niet ben en jerries.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:41 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
bedoelde sperma niet ben en jerries.
dingen zijn ook niet normaal naar binnen te werkenquote:
hehe nee maar dit is ook opzienbarend though. vraag me af.hoeveel rl mike rosses er bestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht even dat je hier een suits spoiler plaatste
http://www.at5.nl/artikel(...)oorde-plop-plop-plopquote:Man doodgeschoten aan Oostelijke Handelskade: 'Ik hoorde plop, plop, plop'
Denken dat ik daar capabel genoeg voor benquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn hier te veel debieltjes nu, doe er wat aan.Ik houd niet van die concurrentie.
wel qua manier van eten maar niet qua smaak ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm oke
beetje als een bossche bol dus?
nu wch er niet is moet jij toch echt zijn taak overnemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denken dat ik daar capabel genoeg voor ben
nee dat snap ik ook welquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel qua manier van eten maar niet qua smaak ofzo.
Nee man! Gewoon botquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Neejoh ben klein beetje chubby omdat ik niet train
Hjb ashy L-bowzquote:
Ik heb zelfs als Plop verkleed die shot geplaybackt met de andere kabouters.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb dat dansje vroerg fucking vaak gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, wou je uitlachen maar deze is toch wel sick.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)menitische-zoo.dhtml
wil helpen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit soort dingen eet ik niet.
verkopen ze daar dan nog andere dingen dan emmers met wings?quote:
wait wut gratis.mcdonalds we mochten op mn oude middelbare school.niet.eens tijdens de pauze naar c1000 om.zelf eten te halen dus of niets of.bammetje eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
A UK photo of school lunches thrown out as the kids were too full to eat it all.
ja hamburgers en salades maar de kip die in de salades zit is.letterlijk hetzelfde als die in de burgers het enige verschil is meer sla ipv.broodquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkopen ze daar dan nog andere dingen dan emmers met wings?
en terechtquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut gratis.mcdonalds we mochten op mn oude middelbare school.niet.eens tijdens de pauze naar c1000 om.zelf eten te halen dus of niets of.bammetje eten.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkopen ze daar dan nog andere dingen dan emmers met wings?
Wij gingen vaak gewoon naar de AH of bakkerquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut gratis.mcdonalds we mochten op mn oude middelbare school.niet.eens tijdens de pauze naar c1000 om.zelf eten te halen dus of niets of.bammetje eten.
oke.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja hamburgers en salades maar de kip die in de salades zit is.letterlijk hetzelfde als die in de burgers het enige verschil is meer sla ipv.brood
nee coleslaw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja bedoel.die maaltijdsalades.
wij hadden niet eens een kantinequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wij gingen vaak gewoon naar de AH of bakker. Kantine had eerst wel broodjes frikandel, kipcorn enzo maar op het laatst was dat alleen maar de vrijdag en waren er rest v/d week broodjes gezond
.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
nja, volgens mij ben ik al 3 jaar niet meer bij de kfc geweest ofzo
OMG die biscuits van Popeye's in Surinamequote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
jammer dat zebij de kfc in nl geen biscuits, gravy en aardappelpuree hebben
wait wut waar eet je dan fast food?quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
nja, volgens mij ben ik al 3 jaar niet meer bij de kfc geweest ofzo
weet niet. zeg ook maar watquote:
in dubai hebben ze.kipdoner hehe.benieuwd hoe dat smaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:00 schreef Crip het volgende:
jammer dat zebij de kfc in nl geen biscuits, gravy en aardappelpuree hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |