Als je overstapt van prive naar lease valt het wel mee, als je niet veel rijdt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
scheelt lease veel tov normaal onder aan de streep als je niet veel rijd?
- WCHquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel mensen in de sc hier zijn 30plus?
Ik. Mr word 28 geschatquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoeveel mensen in de sc hier zijn 30plus?
Moet ik dit als een compliment opvatten?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
Hier ook lease.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:46 schreef Matip het volgende:
[..]
heb lang zitten twijfelen om deze te gaan leasen, rijdt wel erg fijn moet ik zeggen
chloro sowieso niet, che zou me ook verbazen net als madelief btw.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
even srs heb dit vaker gehoord maar eist niet of dat grap was of niet is ze echt geen achttien?quote:
Ja, je doet veel te mysterieusquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet ik dit als een compliment opvatten?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
1985, madeliefff geborenen heeft oostblok genen
![]()
Ik zat net op 't randje 14 of 21%. Daarom dus niet voor Volvo gekozen.quote:
Che wel denk ik, anders is het wel een erg zure lul als het nog een twintiger isquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
chloro sowieso niet, che zou me ook verbazen net als madelief btw.
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Astra uit 99. 1.6 liter jwt. Hiervoor een 206 uit 99
Che, Professeur en Etto niequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
Cheryl Colequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.quote:
een stijlvolle auto verpauperenquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
kga deze kopen later
[ afbeelding ]
Tsjechiëquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh net 31 dus kan wel, welke oostblokgenen madelief? ik heb in bijna alle oostbloklanden gewoont.
ken hem niet zo goed hij kwam toch oorsprnkelijk uit de turken sc?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Che wel denk ik, anders is het wel een erg zure lul als het nog een twintiger is
niks getuned aan die auto hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
een stijlvolle auto verpauperen.
HNNNNNNGGGGquote:
S5quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat zou je willen rijden als je honder duizend euro te besteden had?
Nee? Gvd jezus man bejaardensoos hieroquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
- WCH
- Niels
- Remqo
- Madeliefff
- Chloroform
- Che_
- Stimorol-
- Le_Professeur
- Gianni
- 2NutZ
- EttovanBelgie
- Frank_Drebin
- LompeHork
Da's mijn gok
En jij als fatso natuurlijk als een cartoonfiguur het geurspoor volgen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik ruik croky bolognese hier
gelolt midden op straat.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
HNNNNNNGGGGWORDT JE VANACHTER GENOMEN OFZO?
wel dikke ford ernaast
Echt he, hoewel er dus 3 afvallen en 1 erbij komtquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee? Gvd jezus man bejaardensoos hiero
Wat vind je van mijn kookkunst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ja duhquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En jij als fatso natuurlijk als een cartoonfiguur het geurspoor volgen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?Zie hem weer stoer doen met z'n blowjobijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?IK ZIE BEN EN JERRY'SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver koste 6 euro jahh... en dit was voor snapchat chicks bedoeld dus meer kut voor mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zie hem weer stoer doen met z'n blowjobijs
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?Zou niet etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarmee wel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet om te kopen met b&j gr gr
Hamburger dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
blauwe m&m'squote:Op donderdag 18 februari 2016 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hamburger dan?Ik haat jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#viesdikquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
HOU OP MET PRATEN OVER ETEN BEN PAS OVER 20 MINUTEN THUIS GVD
kipwraps vanavonden wafels met chocola
![]()
Gast, ben je 12? Like srslyquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Godver koste 6 euro jahh... en dit was voor snapchat chicks bedoeld dus meer kut voor mij
er was een aantal.jaar geleden een restaurant dat daar.mee.kookte.srs.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zie hem weer stoer doen met z'n blowjobijs
In lounges maken ze milkshakes van oreo, maltesers, M&Ms, enzzzquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er was een aantal.jaar geleden een restaurant dat daar.mee.kookte.srs.
wel blauwe m&m's toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
In lounges maken ze milkshakes van oreo, maltesers, M&Ms, enzzz
amsterdam zit er vol mee, zijn tof inderdaad maar durf ze nooit in openbaar te eten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Oohh ik heb zo'n zin in een wafel met gesmolten chocola en nootjes erover
waarom?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:33 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
amsterdam zit er vol mee, zijn tof inderdaad maar durf ze nooit in openbaar te eten.
chocolate fudge browniequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cookie dough en die caramel zijn de enige lekkere.
[..]
Wat vind je van mijn kookkunst?zou eten xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dik? dikker dan Hermann?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokingfoker is volgens mij best dik
1.85/1.90 - 65/70kgquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fokingfoker is volgens mij best dik
😯quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wow. Jij bent wel echt dun.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:39 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1.85/1.90 - 65/70kg
Ben zo`n persoon die fucking veel eet.. maar steeds niet aankomt![]()
Haat maar
die dingen worden standaard verkocht in zaken zonder zitplaatsen want geen vergunning nodig dus moet je op straat eten en die dingen kun je niet eten zonder helemaal onder de chocola te komen zitten.quote:
ik dacht even dat je hier een suits spoiler plaatstequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:36 schreef Ashqelon het volgende:
BREAKING.
Mike Ross wannebe zojuist opgepakt.
Hyperintelligente zwarte Amerikaan zonder diploma die zich voordeed als dokter is door een FBI agent opgepakt.
hmm okequote:Op donderdag 18 februari 2016 15:40 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
die dingen worden standaard verkocht in zaken zonder zitplaatsen want geen vergunning nodig dus moet je op straat eten en die dingen kun je niet eten zonder helemaal onder de chocola te komen zitten.
bedoelde sperma niet ben en jerries.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |